Podczas naszego spotkania, profesjonaliści z największych organizacji przedyskutują kwestie związane z digitalizacją zakupów, a w szczególności co czeka nas w najbliższych latach i czy w ogóle jesteśmy gotowi na boom technologiczny świata zakupów

Ponadto liderzy zajmujący się planowaniem łańcucha dostaw, którzy zarządzają poprzez ciągłą zmienność, omówią jakie lekcje wyciągnęli z ostatnich lat i na co będą kierowali swoje działania w najbliższej przyszłości.

#OkiemKupca przedyskutuje, jak rozmawiać i negocjować z monopolistami i czy to w ogóle jest możliwe?  Na konferencji nie może też zabraknąć tematu dotyczącego innowacji.

Już niebawem odpowiemy też na pytanie, jak wyzwalać innowacje w zespole zakupowym poprzez mądre wspieranie pracowników i organizacji im przestrzeni do podejmowania decyzji ale także popełniania błędów.

Wiele organizacji zastanawia się także jak przygotować się na rewolucję ESG, tak ważny element odpowiedzialności społecznej i ekologicznej współczesnych organizacji.

Korzyści

  • Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
  • Inspirujemy  do  poszukiwania nowych rozwiązań
  • Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych

Uczestnicy

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Działów i Obszarów Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Produkcji chcący poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
  • Kupcy, Specjaliści ds. Zakupów
  • Kierownicy Operacji Logistycznych
  • Konsultanci ds. Zakupów

Program

30 MAJA 2023

9.25      rozpoczęcie Forum

9.30 – 10.10      Digitalizacja – święty graal zakupowców

W najbliższych 3 latach rynek analityki zakupowej urośnie na świecie o 20% do 8,36 mld USD (wg. the Business Research Company).  Taki boom spowodowany będzie przede wszystkim rosnącymi potrzebami wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakupach oraz idącą za tym transformacją świata zakupów.

  • Na ile jesteśmy na to gotowi?
  • Jakie rozwiązania udaje się już z sukcesem wdrażać? Jakie mamy wyzwania „narzędziowe”?”
  • A może mamy już pierwsze „lessons learned” w tym obszarze?

Łukasz Mazurowski, Profitia (moderator)
Przemysław Wątroba, Procurement and Supply Chain Director, Polska Grupa Lotnicza
Anna Rynkiewicz, Danone
Jan Stasiak, Bunge

 

10.20 – 11.00      Myśl globalnie – działaj lokalnie
Czego nauczył nas Covid, Brerxit, wojna w Ukrainie? O sensowności utrzymywania globalnych struktur w łańcuchach dostaw – najważniejsze wnioski i przewidywania na przyszłość.
Monika Bis (moderatorka)
Wojciech Marchwicki, ING
Jakub Leszczyński, Kearney

 

11.10 – 11.40      Brzydkie słowo na „m” w zakupach
Monopoliści.
Rosną w siłę sami? Czy to może kupcy torują drogę dostawcom do “wyłączności”?
A może ten monopol jest porostu nabyty?
Tak czy inaczej są, istnieją, stanowią zagrożenie, działają z pozycji siły…
Jak więc z nimi rozmawiać…a jak negocjować?
Spotkanie z monopolistą widziane #OkiemKupca
Jacek Jarmuszczak, Nextbuy
Łukasz Jędraszkiewicz, Tauron Ciepło

 

11.50 – 12.40      Szpilki na zakupach – jak decyzje zakupowe podejmują kobiety ?
Kobieca intuicja to pojęcie, które odnosi się do zdolności kobiet do odczuwania, rozumienia i interpretowania sygnałów emocjonalnych, społecznych i psychicznych, które pojawiają się w różnych sytuacjach. Czy w zakupach też jest ważna? Co daje?

  • Rozumienie potrzeb – kobieca intuicja może pomóc w zrozumieniu potrzeb i oczekiwań swoich klientów – zarówno wewnętrznych jak zewnętrznych. Dzięki temu firmy mogą lepiej odpowiadać na potrzeby interesariuszy i zmiany na rynku.
  • Wybór partnerów – kobieca intuicja może pomóc w wyborze odpowiednich partnerów biznesowych, którzy będą lojalni i rzetelni. Data driven analysis to podstawa, ale trafna intuicja to gwarancja sukcesu.
  • Rozwiązywanie problemów – kobieca intuicja może pomóc w szybkim rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, które przynoszą korzyści dla firmy.
  • Liderowanie zespołami – kobieca intuicja może pomóc kobietom na stanowiskach menadżerek zespołów zakupowych w efektywnym zarządzaniu i w tworzeniu atmosfery, która sprzyja rozwojowi pracowników.
  • Rozwój biznesu – kobieca intuicja może pomóc kobietom w zakupach w identyfikowaniu nowych możliwości rozwoju biznesu i w kreowaniu strategii, które przynoszą sukces.

Anna Waszkiewicz, PIT-RADWAR
Gabriela Kaflik, Med- Invest Consulting
Anna Roszczyk, Moderna
Magdalena Cugowska
Aleksandra Nowak, Rieser

 

12.50 – 13.30      ESG – green procurement
Przenalizujemy wspólnie wpływ tzw. zielonej rewolucji na proces zakupowy. Czym jest ESG? Na co powinniśmy być gotowi, w jaki sposób można przygotować się do tzw. zielonej ewolucji? Podzielimy sie z Państwem naszymi praktycznymi doświadczeniami związanymi z przygotowaniem organizacji do ESG – rewolucji, z którą musimy mierzyć się już teraz.

Paweł Dudojc, DWF (moderator)
dr Robert Daniluk, Lyreco Group
Monika Płońska, Grupa Azoty Polyolefins
Urszula Jóźwiak, Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego

 

13.40 – 14.10      Wyzwalanie innowacji w dziale zakupów
Firmy prześcigają się proponując innowacyjne pomysły, podążając za trendami, póki nie pojawi się kolejny pionier burzący dotychczasowy porządek.
Jak zakupy moga wesprzec firmę w poszukiwaniu innowacji? Co nią jest? Jak ja wyzwalać? Dlaczego uważam, że to w duzej mierze rola kupców? Podczas prelekcji podzielę się kilkoma pomysłami i spostrzeżeniami.

Diana Najtkowska – Sapryk, ProcureMe

 

14.20 – 15.00      Toksyny komunikacyjne w zakupach
Świetny zakupowiec nie tylko jest ekspertem procesu zakupowego, ale przede wszystkim jest mistrzem współpracy i komunikacji z ludźmi. Tymczasem nasza komunikacja często jest pełna toksyn, które zatruwają atmosferę spotkań, obniżają efektywność negocjacji i procesów zakupowych. Czym są toksyny komunikacyjne i jak im zaradzić? Jak budować zdrowe i efektywne relacje z partnerami biznesowymi w zakupach? Jak przenieść umiejętności komunikacji i współpracy w zakupach na nową orbitę?

Ewa Błaszczak, 4 Results

 

15.00    Zakończenie Forum

 

Metody:

Forum Działów Zakupów to znacznie więcej niż najaktualniejsza wiedza i praktyki rynkowe. To także znakomita okazja do poszerzenia swoich kontaktów zawodowych.

Podczas Forum Działów Zakupów skorzystasz z:

  • ciekawych prelekcji – poznasz skuteczne strategie, rozwiązania i doświadczenie zakupowe
  • inspirujących dyskusji – poznasz doświadczenia innych menedżerów, szanse, bariery, ryzyka i wyzwania związane z zakupami
  • analizy – dowiesz się, jakie scenariusze mogą najlepiej sprawdzić się w procach zakupowych
  • studium przypadku – wyciągniesz praktyczne wnioski z cudzych doświadczeń

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Trzeci lub czwarty raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez Langas Group – jest to kolejny raz, kiedy organizator nie zawiódł. Zakres szkolenia działów zakupów i dobór prelegentów to strzał w dziesiątkę!

Ewa Skura

KGHM Polska Miedź S.A.

Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów.

Paulina Kinal

Jutrzenka Colian Sp. z o.o

Wrażenia bardzo dobre.
Pełny profesjonalizm zarówno prowadzących jak i organizacja forum działów zakupów.
Na pewno wrócę!

Dorota Stępień

Nifco Polska

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Prawne aspekty negocjacji ze związkami zawodowymi
Prawne aspekty negocjacji ze związkami zawodowymi
więcej
On-line Certyfikowany AML Oficer poziom 1
Certyfikowany AML Oficer poziom 1
więcej
On-line AKADEMIA GRUP KAPITAŁOWYCH
AKADEMIA GRUP KAPITAŁOWYCH
więcej
On-line RODO dla AML
RODO dla AML
więcej
On-line Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Szkolenia Warszawa forum działów zakupów — kompleksowe szkolenie działu zakupów, dostaw i produkcji

Szkolenie działów zakupów w postaci kolejnej edycji Forum Działów Zakupów organizowanym przez Langas to kompleksowe szkolenie, które daje możliwość poznania wielu ważnych elementów niezbędnych do optymalnego funkcjonowania działu zakupów i logistyki. Forum działów zakupów porusza w każdej edycji inne zagadnienia. Skupiają się one w obszarze działań zakupowych, logistycznych i produkcyjnych. Automatyzacje procesów, zarządzanie, relacje zakupowe. A także aspekty związane z HR, czyli gdzie szukać dobrego kupca, jak zarządzać działem zakupów, czy delegować zadania.

Szkolenie online dla działu zakupów — jaki obszar i sektor skorzysta najwięcej na przekazywanej przez prelegentów wiedzy?

Na forum działów zakupów zapraszamy przede wszystkim dyrektorów, kierowników i menedżerów działów i obszarów zakupów. Szkolenie kierowane jest również do menedżerów ds. zarządzania łańcuchem dostaw, kierowników zaopatrzenia, kierowników organizacji i logistyki oraz kierowników produkcji. Forum działów zakupów to oczywiście rewelacyjne miejsce na pozyskanie nowych pomysłów, strategii i case studies dla kupców, specjalistów i konsultantów ds. zakupów.

Forum działów zakupów — sprawdź video, które przygotował Jacek Jarmuszczak

Jacek Jarmuszczak, członek Rady Programowej VI Forum Działów Zakupów podsumował cztery główne obszary tematyczne Forum: kadry, zerwane łańcuchy dostaw, technologie zakupowe i strategie zakupowe. O czym będzie VI forum działów zakupów

Poznaj praktyki zakupowe, które przynoszą efekty i możesz wdrożyć je samodzielnie!

Jakie praktyki zakupowe w firmie przynoszą efekty? Najlepsze, czyli przemyślane i dopasowane do profilu firmy, a także produktów czy usług, jakie oferuje. Żeby być najlepszym, trzeba się ciągle rozwijać. A żeby to zrobić, należy działać według dobrego planu. Planu, którego realizacja będzie konsekwentna i przemyślana. Jakie zatem są najlepsze praktyki zakupowe? Poznaj praktyki zakupowe, które możesz wdrożyć samodzielnie. Najlepsze praktyki zakupowe w firmie

Czy innowacje w zakupach są konieczne?

Każda firma chce być konkurencyjna, uchodzić za pioniera w swojej branży i sektorze, a ja podczas wystąpienia opowiem o kilku aspektach, które są kluczowe jeśli chodzi o pracę nad innowacyjnymi pomysłami. Innowacyjność w zakupach