7. Forum Działów Zakupów
Digitalizacja - łańcuchy dostaw - komunikacja - konsolidacja rynku - innowacje
CRIST S.A.
DWF
Med-Invest Consulting
KEARNEY
PROFITIA Management Consultants
ProcureMe
Rieser
Moderna
Danone
Bunge
Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego
Lyreco Group
Grupa Azoty Polyolefins S.A.
Podczas naszego spotkania, profesjonaliści z największych organizacji przedyskutują kwestie związane z digitalizacją zakupów, a w szczególności co czeka nas w najbliższych latach i czy w ogóle jesteśmy gotowi na boom technologiczny świata zakupów
Ponadto liderzy zajmujący się planowaniem łańcucha dostaw, którzy zarządzają poprzez ciągłą zmienność, omówią jakie lekcje wyciągnęli z ostatnich lat i na co będą kierowali swoje działania w najbliższej przyszłości.
#OkiemKupca przedyskutuje, jak rozmawiać i negocjować z monopolistami i czy to w ogóle jest możliwe? Na konferencji nie może też zabraknąć tematu dotyczącego innowacji.
Już niebawem odpowiemy też na pytanie, jak wyzwalać innowacje w zespole zakupowym poprzez mądre wspieranie pracowników i organizacji im przestrzeni do podejmowania decyzji ale także popełniania błędów.
Wiele organizacji zastanawia się także jak przygotować się na rewolucję ESG, tak ważny element odpowiedzialności społecznej i ekologicznej współczesnych organizacji.
Korzyści
- Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
- Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
- Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
- Inspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań
- Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych
Uczestnicy
- Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Działów i Obszarów Zakupów
- Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
- Kierownicy Zaopatrzenia
- Kierownicy Organizacji i Logistyki
- Kierownicy Produkcji chcący poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
- Kupcy, Specjaliści ds. Zakupów
- Kierownicy Operacji Logistycznych
- Konsultanci ds. Zakupów
Program
30 MAJA 2023
9.25 rozpoczęcie Forum
9.30 – 10.10 Digitalizacja – święty graal zakupowców
W najbliższych 3 latach rynek analityki zakupowej urośnie na świecie o 20% do 8,36 mld USD (wg. the Business Research Company). Taki boom spowodowany będzie przede wszystkim rosnącymi potrzebami wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakupach oraz idącą za tym transformacją świata zakupów.
- Na ile jesteśmy na to gotowi?
- Jakie rozwiązania udaje się już z sukcesem wdrażać? Jakie mamy wyzwania „narzędziowe”?”
- A może mamy już pierwsze „lessons learned” w tym obszarze?
Łukasz Mazurowski, Profitia (moderator)
Przemysław Wątroba, Procurement and Supply Chain Director, Polska Grupa Lotnicza
Anna Rynkiewicz, Danone
Jan Stasiak, Bunge
10.20 – 11.00 Myśl globalnie – działaj lokalnie
Czego nauczył nas Covid, Brerxit, wojna w Ukrainie? O sensowności utrzymywania globalnych struktur w łańcuchach dostaw – najważniejsze wnioski i przewidywania na przyszłość.
Monika Bis (moderatorka)
Wojciech Marchwicki, ING
Jakub Leszczyński, Kearney
11.10 – 11.40 Brzydkie słowo na „m” w zakupach
Monopoliści.
Rosną w siłę sami? Czy to może kupcy torują drogę dostawcom do „wyłączności”?
A może ten monopol jest porostu nabyty?
Tak czy inaczej są, istnieją, stanowią zagrożenie, działają z pozycji siły…
Jak więc z nimi rozmawiać…a jak negocjować?
Spotkanie z monopolistą widziane #OkiemKupca
Jacek Jarmuszczak, Nextbuy
Łukasz Jędraszkiewicz, Tauron Ciepło
11.50 – 12.40 Szpilki na zakupach – jak decyzje zakupowe podejmują kobiety ?
Kobieca intuicja to pojęcie, które odnosi się do zdolności kobiet do odczuwania, rozumienia i interpretowania sygnałów emocjonalnych, społecznych i psychicznych, które pojawiają się w różnych sytuacjach. Czy w zakupach też jest ważna? Co daje?
- Rozumienie potrzeb – kobieca intuicja może pomóc w zrozumieniu potrzeb i oczekiwań swoich klientów – zarówno wewnętrznych jak zewnętrznych. Dzięki temu firmy mogą lepiej odpowiadać na potrzeby interesariuszy i zmiany na rynku.
- Wybór partnerów – kobieca intuicja może pomóc w wyborze odpowiednich partnerów biznesowych, którzy będą lojalni i rzetelni. Data driven analysis to podstawa, ale trafna intuicja to gwarancja sukcesu.
- Rozwiązywanie problemów – kobieca intuicja może pomóc w szybkim rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, które przynoszą korzyści dla firmy.
- Liderowanie zespołami – kobieca intuicja może pomóc kobietom na stanowiskach menadżerek zespołów zakupowych w efektywnym zarządzaniu i w tworzeniu atmosfery, która sprzyja rozwojowi pracowników.
- Rozwój biznesu – kobieca intuicja może pomóc kobietom w zakupach w identyfikowaniu nowych możliwości rozwoju biznesu i w kreowaniu strategii, które przynoszą sukces.
Anna Waszkiewicz, PIT-RADWAR
Gabriela Kaflik, Med- Invest Consulting
Anna Roszczyk, Moderna
Magdalena Cugowska
Aleksandra Nowak, Rieser
12.50 – 13.30 ESG – green procurement
Przenalizujemy wspólnie wpływ tzw. zielonej rewolucji na proces zakupowy. Czym jest ESG? Na co powinniśmy być gotowi, w jaki sposób można przygotować się do tzw. zielonej ewolucji? Podzielimy sie z Państwem naszymi praktycznymi doświadczeniami związanymi z przygotowaniem organizacji do ESG – rewolucji, z którą musimy mierzyć się już teraz.
Paweł Dudojc, DWF (moderator)
dr Robert Daniluk, Lyreco Group
Monika Płońska, Grupa Azoty Polyolefins
Urszula Jóźwiak, Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego
13.40 – 14.10 Wyzwalanie innowacji w dziale zakupów
Firmy prześcigają się proponując innowacyjne pomysły, podążając za trendami, póki nie pojawi się kolejny pionier burzący dotychczasowy porządek.
Jak zakupy moga wesprzec firmę w poszukiwaniu innowacji? Co nią jest? Jak ja wyzwalać? Dlaczego uważam, że to w duzej mierze rola kupców? Podczas prelekcji podzielę się kilkoma pomysłami i spostrzeżeniami.
Diana Najtkowska – Sapryk, ProcureMe
14.20 – 15.00 Toksyny komunikacyjne w zakupach
Świetny zakupowiec nie tylko jest ekspertem procesu zakupowego, ale przede wszystkim jest mistrzem współpracy i komunikacji z ludźmi. Tymczasem nasza komunikacja często jest pełna toksyn, które zatruwają atmosferę spotkań, obniżają efektywność negocjacji i procesów zakupowych. Czym są toksyny komunikacyjne i jak im zaradzić? Jak budować zdrowe i efektywne relacje z partnerami biznesowymi w zakupach? Jak przenieść umiejętności komunikacji i współpracy w zakupach na nową orbitę?
15.00 Zakończenie Forum
Metody:
Forum Działów Zakupów to znacznie więcej niż najaktualniejsza wiedza i praktyki rynkowe. To także znakomita okazja do poszerzenia swoich kontaktów zawodowych.
Podczas Forum Działów Zakupów skorzystasz z:
- ciekawych prelekcji – poznasz skuteczne strategie, rozwiązania i doświadczenie zakupowe
- inspirujących dyskusji – poznasz doświadczenia innych menedżerów, szanse, bariery, ryzyka i wyzwania związane z zakupami
- analizy – dowiesz się, jakie scenariusze mogą najlepiej sprawdzić się w procach zakupowych
- studium przypadku – wyciągniesz praktyczne wnioski z cudzych doświadczeń
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Trzeci lub czwarty raz biorę udział w szkoleniu organizowanym przez Langas Group – jest to kolejny raz, kiedy organizator nie zawiódł. Zakres szkolenia działów zakupów i dobór prelegentów to strzał w dziesiątkę!
Profesjonalnie w szczególności pod względem wiedzy ekspertów.
Wrażenia bardzo dobre.
Pełny profesjonalizm zarówno prowadzących jak i organizacja forum działów zakupów.
Na pewno wrócę!
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
+48 512 773 769
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ