Jacek Jarmuszczak, Nextbuy

Jacek Jarmuszczak, Nextbuy

Wiceprezes Nextbuy, ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką, w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji.

Prowadzone kursy

Wiceprezes Nextbuy, ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką, w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę̨ (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych).

Łączna wartość zakupów, które negocjował przekracza 3,5 miliarda Euro i wciąż̇ rośnie. Karierę̨ zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów. Później dla firmy Philips, jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę̨ dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe, m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich.

Jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem, który przeprowadzał ok. 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie. Jako Global Category Manager w Grupie Danfoss, tworzył strategię zakupową i prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami.

prowadzone kursy:

Artykuły:

Forum Działów Zakupów - o czym w tym roku będziemy rozmawiać?


CZYTAJ

Jak ustalić strategię zakupową przy pomocy macierzy Kraljica?

Procesy zakupowe, optymalizacja kosztów, odpowiedni podział produktów lub usług i analizy finansowe i produktowe, to wszystko i jeszcze więcej to elementy składowe strategii zakupowej. Jak zatem ustalić strategię zakupową, żeby przynosiła efekty?


CZYTAJ

Najlepsze praktyki zakupowe w firmie


CZYTAJ

Czym jest macierz Kraljica?

Macierz Kraljica to świetne narzędzie analityczne, które rewelacyjnie sprawdza się podczas planowania strategii zakupowej. Zapewne nie raz spotkałeś się z nim, jeśli byłeś na szkoleniu zakupowym. Jeśli nie miałeś takiej okazji, to dzisiaj przybliżymy Ci ogół możliwości i zastosowanie macierzy Krajljica.


CZYTAJ

Digitalizacja procesów zakupowych

Od czego zacząć?


CZYTAJ Zobacz więcej artykułów

Masz pytania?

Anna Chmielewska
Kierownik Projektu
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU