Ewa Błaszczak
Ekspert w zakresie przywództwa, zwinnego zarządzania, zespołowości i komunikacji
Prowadzone kursyM O T T O :Sukces w świecie chaosu zaczyna się na literę „Z”: zmiana, zaufanie, zaangażowanie, zespoły, zwinność.
Mentor liderów i zespołów.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Poza tym:
- Professional Scrum Master
- Design Thinking Facilitator
- Supervisor w International Coaching Community Polska
- Leader for Creativity (IDEOU)
- Team Diagnostic Assessment Facilitator
- Extended Disc Facilitator
- Compassion Institute Graduate (Stanford University)
- HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
- Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)
prowadzone kursy:
Publikacje:
Angażujący lider. Angażuj, żebyś nie musiał motywowaćKolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka
Agile. Zwinne zarządzanie
Zarządzanie w chaosie
Artykuły:
Rodzaje customer experience i budowanie pozytywnych doświadczeń
Z jakimi rodzajami doświadczeń spotykamy się na ścieżce zakupowej klienta, a także jak możemy budować pozytywne doświadczenia w firmie, czy konkretnym produkcie lub usłudze?
CZYTAJ
Customer experience i mapowanie doświadczeń
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak wygląda Customer Experience w Twojej firmie? Czy wiesz, jak klienci kojarzą twoją firmę?
CZYTAJ
Zarządzanie czasem to również chwila wytchnienia. Jak odpoczywać?
Czy pamiętasz o odpoczynku? Mądre zarządzanie czasem to również miejsce na odpoczynek. Dlaczego powinieneś odpoczywać i jak zarządzać czasem, żeby odpoczywać mądrze?
CZYTAJ
Jak być dobrym liderem?
CZYTAJ
Specjalista w dziale zakupów - co tak na prawdę robi?
Specjalista w dziale zakupów odpowiedzialny jest nie tylko za zakupy, ale i szereg innych procesów w Twoim przedsiębiorstwie.
CZYTAJ Zobacz więcej artykułów
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22