Ewa Błaszczak

Ewa Błaszczak

Ekspert w zakresie przywództwa, zwinnego zarządzania, zespołowości i komunikacji

Prowadzone kursy
M O T T O :Sukces w świecie chaosu zaczyna się na literę „Z”: zmiana, zaufanie, zaangażowanie, zespoły, zwinność.

Mentor liderów i zespołów.

Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.

Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).

W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.

Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.

Poza tym:

  • Professional Scrum Master
  • Design Thinking Facilitator
  • Supervisor w International Coaching Community Polska
  • Leader for Creativity (IDEOU)
  • Team Diagnostic Assessment Facilitator
  • Extended Disc Facilitator
  • Compassion Institute Graduate (Stanford University)
  • HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
  • Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)
prowadzone kursy:
Publikacje:
Angażujący lider. Angażuj, żebyś nie musiał motywować

Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka

Agile. Zwinne zarządzanie

Zarządzanie w chaosie

Artykuły:

Rodzaje customer experience i budowanie pozytywnych doświadczeń

Z jakimi rodzajami doświadczeń spotykamy się na ścieżce zakupowej klienta, a także jak możemy budować pozytywne doświadczenia w firmie, czy konkretnym produkcie lub usłudze?


CZYTAJ

Customer experience i mapowanie doświadczeń

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak wygląda Customer Experience w Twojej firmie? Czy wiesz, jak klienci kojarzą twoją firmę?


CZYTAJ

Zarządzanie czasem to również chwila wytchnienia. Jak odpoczywać?

Czy pamiętasz o odpoczynku? Mądre zarządzanie czasem to również miejsce na odpoczynek. Dlaczego powinieneś odpoczywać i jak zarządzać czasem, żeby odpoczywać mądrze?


CZYTAJ

Jak być dobrym liderem?


CZYTAJ

Specjalista w dziale zakupów - co tak na prawdę robi?

Specjalista w dziale zakupów odpowiedzialny jest nie tylko za zakupy, ale i szereg innych procesów w Twoim przedsiębiorstwie.


CZYTAJ Zobacz więcej artykułów

Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU