W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej tylko jedno jest pewne – zmiana. Świat przyspiesza, technologia rozwija się, a klienci mają coraz większe oczekiwania.

Dlatego jednym z największych wyzwań, przed którymi stoi dziś Twoja firma, Twój zespół i Ty, jest szybkie i efektywne zarządzanie zmianą. A wprowadzana zmiana musi nie tylko przynieść natychmiastowy i pozytywny skutek, ale także nie może doprowadzić do utraty Twoich najcenniejszych zasobów, którymi są pracownicy, partnerzy oraz klienci.

Zapraszamy Cię do udziału w VII Forum Office Managera, podczas którego poznasz najlepsze praktyki administracyjne obejmujące case studies, z którymi mierzą się na co dzień specjaliści zajmujący się kompleksową obsługą biura.

Konferencję przygotowaliśmy w taki sposób, aby stała się nie tylko okazją do analizy doświadczeń i wymiany wiedzy, ale także okazją do rozmowy o przyszłości.

Tegoroczne Forum Office Managera obejmuje cztery obszary tematyczne

  • Technologie w pracy office managera
  • Nowe role społeczne i zawodowe w pracy office managera
  • Zmiany w procesach biznesowych będących w gestii office managera
  • Przestrzeń biurowa – nowe funkcje i koncepcje zarządzania

 

RADA PROGRAMOWA VII FORUM OFFICE MANAGERA 

Rada określiła tematykę VII Forum w taki sposób, aby omówić kluczowe dla procesów administracyjnych wyzwania na najbliższe lata, a także wskazać możliwe rozwiązania, cenne w podnoszeniu efektywności procesów back office’owych.

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Wymienisz się doświadczeniami w gronie profesjonalistów
  • Wdrożysz lepsze rozwiązania i podejmiesz skuteczne decyzje
  • Z sukcesem wykorzystasz narzędzia i techniki optymalizujące pracę działu administracji
  • Zainspirujesz się do poszukiwania nowych rozwiązań
  • Poznasz światowe trendy i dostosujesz je do warunków rynkowych

Uczestnicy

  • Office Managerowie,
  • Kierownicy Biura,
  • Kierownicy Działu Administracji,
  • Dyrektorzy Administracyjni,
  • Członkowie i Asystenci Biura Zarządu,
  • Pracownicy Działu HR/ Szkoleń

Program

24 maja 2022

8:55    Otwarcie

9:00    Office Manager jako Change Manager. Transformacja przyszłości wymagana dziś!

  • Perspektywa zmian świata administracji
  • Nowe kompetencje Office Managera
  • Kroki na drodze zmiany, które warto podjąć

Urszula Rowińska, Świadoma Zmiana

9:30    przerwa

9:35    Office manager – nowa funkcja w organizacji, zacieśnienie relacji z biznesem / zmiana ciężaru odpowiedzialności z administracji na people management w perspektywie najbliższych 3 lat

  • CSR. Jak dobrą motywacją angażować ludzi do wspólnych akcji.
  • Nie samą pracą człowiek żyje. Jak przez integrację tworzyć trwałe zespoły, podnosić poziom zaangażowania oraz identyfikacji pracowników z organizacją.

Bogumiła Urbaniak, DB Schenker

10:05    przerwa

10:10    Integracja człowiek – technologia w perspektywie najbliższych 3 lat. Wyzwania i ograniczenia.

Cyfrowa kwatera główna – takimi sformułowaniami oferują największe firmy produkujące oprogramowanie oraz usługi wspomagające pracę zespołową, której adopcja w ostatnich 2 latach przyspieszyła w sposób logarytmiczny (praca zdalna/hybrydowa spowodowana pandemią). W transformacji cyfrowej zmiana narzędzi oraz dostęp do nowych technologii niejednokrotnie wiąże się ze zmianami w samej organizacji (sposób wykorzystania narzędzi = zmiany zachowań użytkowników końcowych).

  • Dlaczego Teams, Slack, Zoom, Webex, gSuite weszły na stałe do kanonu narzędzi komunikacji w firmach?
  • Dlaczego niechętnie sięgamy po nowe technologie?
  • Czy kultura organizacji może wspierać procesy transformacji cyfrowej w firmach?
  • Dlaczego jedne organizacje łatwiej przystosowują się do zmian narzędzi oraz organizacji pracy?
  • Jakie będą konsekwencje wprowadzenia na stałe pracy zdalnej lub najwyżej modelu hybrydowego?
  • Gdzie zawędruje technologia do pracy grupowej za 3 lata?

Paweł Mączka, Storware

10:40    przerwa

10:45    Enterprise Service Management – nowoczesne zarządzanie usługami idealne dla office managera

  • Zarządzanie usługami kluczem do digitalizacji pracy
  • Czym jest koncepcja Enterprise Service Management (ESM) dlaczego jest tak ważne w aktualnych czasach
  • Co zarządzanie biznesem ma wspólnego z procesami IT?
  • Jakie korzyści dla Office Managera da wprowadzenie ESM?
  • Jak możesz przyspieszyć działanie zespołów wsparcia?
  • Przykłady zatasowania narzędzi IT klasy ESM

Robert Gontkiewicz, Optimatis

11:15    przerwa

11:20  Community manager i inne nowe role społeczne office managera – budowanie nowego typu relacji w zespole w perspektywie najbliższych 3 lat

Panel z udziałem: Agnieszki Krzywosz z Toolbox for HR, Elżbiety Winek z Fiserv Polska, oraz Renaty Zwierzyk z CBRE

12:00    przerwa

12:05    Zwinne wdrażanie nowych procedur – umiejętność diagnozy momentu zmiany i sprawność w jej wdrażaniu

Żyjemy w pędzie! Zmiany nakładają się, nie kończą, nasza praca to jedna wielka zmiana. Nie można jej uniknąć. Ale można ją oswoić i wdrażać efektywnie i w dobrej atmosferze. Jak? Stosując zwinne podejście.
  • Anatomia zmiany
  • Zacznij od “po co”
  • Diagnozowanie potrzeb i kreatywne projektowanie efektywnych zmian
  • Złoty trójkąt zarzadzania zmianą
  • Zwinne narzędzia zarządzania zmianą

Ewa Błaszczak

12:35    przerwa lunchowa

13:15   Profil publiczny Office Managera w Internecie 

  • jak budować swoją markę odpowiedzialnie i świadomie
  • czego unikać w działaniach online
  • jak marka online może pomóc w widoczności projektów pracodawcy
  • od czego zacząć budowanie marki w sieci

Emilia Bartosiewicz-Brożyna, Prezes Lady Business Club

13:45    przerwa

13:50   Biuro jako symbol zrównoważonej transformacji

  • Społeczny aspekt strategii zrównoważonego rozwoju
  • Pracownik WELL – jak doświadczenia pracowników zmieniają kulturę organizacji
  • Wpływ transformacji kulturowych na zmiany przestrzenne

Małgorzata Niewińska, CBRE

14:20    przerwa

14:25   Elastyczność środowiska pracy a zmiany zapotrzebowania na przestrzeń biurową – biuro on demand

  • Zmiany zapotrzebowania na przestrzeń: biuro vs. ekosystem środowiska pracy
  • Biuro, dom, coworking i inne miejsca – filary elastycznego środowiska pracy
  • Elastyczne biuro: współdzielenie przestrzeni a możliwość akomodacji wzrostu
  • Dostępność miejsca w biurze: aplikacje jako narzędzie zarządzania elastycznym środowiskiem pracy
  • Coworking – dodatkowe wsparcie w modelu elastycznym

Karolina Dudek, Colliers

14:55    przerwa

15:00   Psychospołeczne, ergonomiczne i zdrowotne aspekty pracy zdalnej

  • Uwarunkowania pracy zdalnej w rzeczywistości pandemicznej i post-pandemicznej.
  • Psychospołeczne warunki pracy zdalnej.
  • Ergonomia stanowisk pracy zdalnej.
  • Wpływ pracy zdalnej na zdrowie i styl życia pracowników.

prof. Joanna Bugajska, CIOP – PIB

15:30    przerwa

15:35    Co zrobić gdy do firmy przyjdą służby? Zadania office managera podczas kontroli i innych czynności prowadzonych w firmie

  • Jakie służby mogą pojawić się w Twojej firmie?
  • Jak powinna wyglądać ewentualna współpraca z organem?
  • Jakie są uprawnienia i obowiązki funkcjonariuszy?
  • Jakie są obowiązki i uprawnienia spółki?
  • Jak zabezpieczyć interesy spółki na wypadek sytuacji kryzysowych?

Arkadiusz Matusiak, Wolf Theiss

16:00    zakończenie i podsumowanie konferencji

Metody:

Forum Office Managera to cykl rozmów – warsztatów i paneli dyskusyjnych. Podczas dwóch dni konferencji przedstawimy:‍
Prelekcje – poznasz skuteczne strategie, rozwiązania i metody zarządzania zmianą,
Warsztaty – przećwiczysz świeżo poznane narzędzia i techniki,
Dyskusje – poznasz doświadczenia innych menedżerów, szanse, bariery, ryzyka i wyzwania office managementu,
Analizy – poznasz konkretne dane stojące za decyzjami menadżerskimi,
Studium przypadku – wyciągniesz praktyczne wnioski z cudzych doświadczeń.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pierwszy raz wzięłam udział w tego typu wydarzeniu i uważam, że to był dobrze spędzony czas. Poza wykładami, ciekawym elementem była dla mnie wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, innych uczestników pełniących funkcje zbliżone do mojej. Inspirujące.

Anna Krasińska

Lumesse Sp. z o.o.

Forum absolutnie godne polecenia. Dobra organizacja, profesjonalizm i masa praktycznych wskazówek.

Złota myśl ,,dać swobodę – dostać zaangażowanie” pozostanie ze mną na długo.

Daria Jordan

SARE S.A.

Jestem pod ogromnym wrażeniem. Podobało mi się Forum pod każdym względem, bardzo miła obsługa.

Plan zajęć bardzo rozsądnie ułożony i to, że pierwszy dzień odbył się dłużej a drugi krócej uważam za bardzo dobry pomysł.

Beata Rajkowska

PKL S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 150 firm uczestniczących w poprzednich edycjach Forum Office Managera:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany AML Oficer - poziom 2
Certyfikowany AML Oficer - poziom 2
więcej
On-line Forum nowego KSH
Forum nowego KSH
więcej
On-line Rewolucyjna nowelizacja prawa pracy 2022
Rewolucyjna nowelizacja prawa pracy 2022
więcej
On-line Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
On-line Sankcje międzynarodowe
Sankcje międzynarodowe
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU