VII Forum Office Managera
Technologie – przestrzeń biurowa – nowe role zawodowe – zmiany w procesach
ZAREZERWUJ MIEJSCE

Lady Business Club

Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy

Colliers Poland

Optimatis

Toolbox for HR

Storware

CBRE

Wolf Theiss

Świadoma Zmiana

DB Schenker

Fiserv Polska

CBRE
W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej tylko jedno jest pewne – zmiana. Świat przyspiesza, technologia rozwija się, a klienci mają coraz większe oczekiwania.
Dlatego jednym z największych wyzwań, przed którymi stoi dziś Twoja firma, Twój zespół i Ty, jest szybkie i efektywne zarządzanie zmianą. A wprowadzana zmiana musi nie tylko przynieść natychmiastowy i pozytywny skutek, ale także nie może doprowadzić do utraty Twoich najcenniejszych zasobów, którymi są pracownicy, partnerzy oraz klienci.
Zapraszamy Cię do udziału w VII Forum Office Managera, podczas którego poznasz najlepsze praktyki administracyjne obejmujące case studies, z którymi mierzą się na co dzień specjaliści zajmujący się kompleksową obsługą biura.
Konferencję przygotowaliśmy w taki sposób, aby stała się nie tylko okazją do analizy doświadczeń i wymiany wiedzy, ale także okazją do rozmowy o przyszłości.
Tegoroczne Forum Office Managera obejmuje cztery obszary tematyczne
- Technologie w pracy office managera
- Nowe role społeczne i zawodowe w pracy office managera
- Zmiany w procesach biznesowych będących w gestii office managera
- Przestrzeń biurowa – nowe funkcje i koncepcje zarządzania
RADA PROGRAMOWA VII FORUM OFFICE MANAGERA
- Ewa Bodio-Ziółkowska, Kierownik Działu Administracji w Volkswagen Financial Services Polska
- Agnieszka Krzywosz, Office Manager w Toolbox for HR
- Renata Zwierzyk, Associate Director w CBRE
Rada określiła tematykę VII Forum w taki sposób, aby omówić kluczowe dla procesów administracyjnych wyzwania na najbliższe lata, a także wskazać możliwe rozwiązania, cenne w podnoszeniu efektywności procesów back office’owych.
Dlaczego warto wziąć udział w Forum?
- Wymienisz się doświadczeniami w gronie profesjonalistów
- Wdrożysz lepsze rozwiązania i podejmiesz skuteczne decyzje
- Z sukcesem wykorzystasz narzędzia i techniki optymalizujące pracę działu administracji
- Zainspirujesz się do poszukiwania nowych rozwiązań
- Poznasz światowe trendy i dostosujesz je do warunków rynkowych
Uczestnicy
- Office Managerowie,
- Kierownicy Biura,
- Kierownicy Działu Administracji,
- Dyrektorzy Administracyjni,
- Członkowie i Asystenci Biura Zarządu,
- Pracownicy Działu HR/ Szkoleń
Program
24 maja 2022
8:55 Otwarcie
9:00 Office Manager jako Change Manager. Transformacja przyszłości wymagana dziś!
- Perspektywa zmian świata administracji
- Nowe kompetencje Office Managera
- Kroki na drodze zmiany, które warto podjąć
Urszula Rowińska, Świadoma Zmiana
9:30 przerwa
9:35 Office manager – nowa funkcja w organizacji, zacieśnienie relacji z biznesem / zmiana ciężaru odpowiedzialności z administracji na people management w perspektywie najbliższych 3 lat
- CSR. Jak dobrą motywacją angażować ludzi do wspólnych akcji.
- Nie samą pracą człowiek żyje. Jak przez integrację tworzyć trwałe zespoły, podnosić poziom zaangażowania oraz identyfikacji pracowników z organizacją.
Bogumiła Urbaniak, DB Schenker
10:05 przerwa
10:10 Integracja człowiek – technologia w perspektywie najbliższych 3 lat. Wyzwania i ograniczenia.
Cyfrowa kwatera główna – takimi sformułowaniami oferują największe firmy produkujące oprogramowanie oraz usługi wspomagające pracę zespołową, której adopcja w ostatnich 2 latach przyspieszyła w sposób logarytmiczny (praca zdalna/hybrydowa spowodowana pandemią). W transformacji cyfrowej zmiana narzędzi oraz dostęp do nowych technologii niejednokrotnie wiąże się ze zmianami w samej organizacji (sposób wykorzystania narzędzi = zmiany zachowań użytkowników końcowych).
- Dlaczego Teams, Slack, Zoom, Webex, gSuite weszły na stałe do kanonu narzędzi komunikacji w firmach?
- Dlaczego niechętnie sięgamy po nowe technologie?
- Czy kultura organizacji może wspierać procesy transformacji cyfrowej w firmach?
- Dlaczego jedne organizacje łatwiej przystosowują się do zmian narzędzi oraz organizacji pracy?
- Jakie będą konsekwencje wprowadzenia na stałe pracy zdalnej lub najwyżej modelu hybrydowego?
- Gdzie zawędruje technologia do pracy grupowej za 3 lata?
10:40 przerwa
10:45 Enterprise Service Management – nowoczesne zarządzanie usługami idealne dla office managera
- Zarządzanie usługami kluczem do digitalizacji pracy
- Czym jest koncepcja Enterprise Service Management (ESM) dlaczego jest tak ważne w aktualnych czasach
- Co zarządzanie biznesem ma wspólnego z procesami IT?
- Jakie korzyści dla Office Managera da wprowadzenie ESM?
- Jak możesz przyspieszyć działanie zespołów wsparcia?
- Przykłady zatasowania narzędzi IT klasy ESM
11:15 przerwa
11:20 Community manager i inne nowe role społeczne office managera – budowanie nowego typu relacji w zespole w perspektywie najbliższych 3 lat
Panel z udziałem: Agnieszki Krzywosz z Toolbox for HR, Elżbiety Winek z Fiserv Polska, oraz Renaty Zwierzyk z CBRE
12:00 przerwa
12:05 Zwinne wdrażanie nowych procedur – umiejętność diagnozy momentu zmiany i sprawność w jej wdrażaniu
- Anatomia zmiany
- Zacznij od “po co”
- Diagnozowanie potrzeb i kreatywne projektowanie efektywnych zmian
- Złoty trójkąt zarzadzania zmianą
- Zwinne narzędzia zarządzania zmianą
12:35 przerwa lunchowa
13:15 Profil publiczny Office Managera w Internecie
- jak budować swoją markę odpowiedzialnie i świadomie
- czego unikać w działaniach online
- jak marka online może pomóc w widoczności projektów pracodawcy
- od czego zacząć budowanie marki w sieci
Emilia Bartosiewicz-Brożyna, Prezes Lady Business Club
13:45 przerwa
13:50 Biuro jako symbol zrównoważonej transformacji
- Społeczny aspekt strategii zrównoważonego rozwoju
- Pracownik WELL – jak doświadczenia pracowników zmieniają kulturę organizacji
- Wpływ transformacji kulturowych na zmiany przestrzenne
14:20 przerwa
14:25 Elastyczność środowiska pracy a zmiany zapotrzebowania na przestrzeń biurową – biuro on demand
- Zmiany zapotrzebowania na przestrzeń: biuro vs. ekosystem środowiska pracy
- Biuro, dom, coworking i inne miejsca – filary elastycznego środowiska pracy
- Elastyczne biuro: współdzielenie przestrzeni a możliwość akomodacji wzrostu
- Dostępność miejsca w biurze: aplikacje jako narzędzie zarządzania elastycznym środowiskiem pracy
- Coworking – dodatkowe wsparcie w modelu elastycznym
14:55 przerwa
15:00 Psychospołeczne, ergonomiczne i zdrowotne aspekty pracy zdalnej
- Uwarunkowania pracy zdalnej w rzeczywistości pandemicznej i post-pandemicznej.
- Psychospołeczne warunki pracy zdalnej.
- Ergonomia stanowisk pracy zdalnej.
- Wpływ pracy zdalnej na zdrowie i styl życia pracowników.
prof. Joanna Bugajska, CIOP – PIB
15:30 przerwa
15:35 Co zrobić gdy do firmy przyjdą służby? Zadania office managera podczas kontroli i innych czynności prowadzonych w firmie
- Jakie służby mogą pojawić się w Twojej firmie?
- Jak powinna wyglądać ewentualna współpraca z organem?
- Jakie są uprawnienia i obowiązki funkcjonariuszy?
- Jakie są obowiązki i uprawnienia spółki?
- Jak zabezpieczyć interesy spółki na wypadek sytuacji kryzysowych?
Arkadiusz Matusiak, Wolf Theiss
16:00 zakończenie i podsumowanie konferencji
Metody:
Forum Office Managera to cykl rozmów – warsztatów i paneli dyskusyjnych. Podczas dwóch dni konferencji przedstawimy:
Prelekcje – poznasz skuteczne strategie, rozwiązania i metody zarządzania zmianą,
Warsztaty – przećwiczysz świeżo poznane narzędzia i techniki,
Dyskusje – poznasz doświadczenia innych menedżerów, szanse, bariery, ryzyka i wyzwania office managementu,
Analizy – poznasz konkretne dane stojące za decyzjami menadżerskimi,
Studium przypadku – wyciągniesz praktyczne wnioski z cudzych doświadczeń.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Pierwszy raz wzięłam udział w tego typu wydarzeniu i uważam, że to był dobrze spędzony czas. Poza wykładami, ciekawym elementem była dla mnie wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, innych uczestników pełniących funkcje zbliżone do mojej. Inspirujące.
Forum absolutnie godne polecenia. Dobra organizacja, profesjonalizm i masa praktycznych wskazówek.
Złota myśl ,,dać swobodę – dostać zaangażowanie” pozostanie ze mną na długo.
Jestem pod ogromnym wrażeniem. Podobało mi się Forum pod każdym względem, bardzo miła obsługa.
Plan zajęć bardzo rozsądnie ułożony i to, że pierwszy dzień odbył się dłużej a drugi krócej uważam za bardzo dobry pomysł.
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
24 maja 2022R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
online
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 01/05/2022: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 20%
Cena zawiera:
- udział w konferencji online dla jednej osoby
- materiały konferencyjne w pdf
Uwagi:
Konferencja prowadzona jest na dedykowanej stronie langas.pl
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację:
“Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN + 23% VAT
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ