Lato z Langas
Letnia szkoła w Sopocie – wyjątkowe szkolenia i spotkania biznesowe
W czerwcu i sierpniu zapraszamy Cię na letnią szkołę – serię ekskluzywnych szkoleń i inspirujących spotkań biznesowych w Sopocie. To doskonała okazja, by poszerzyć swoją wiedzę w malowniczym otoczeniu polskiego wybrzeża.
Nasza letnia szkoła to propozycja dla właścicieli firm, specjalistów obsługujących organy korporacyjne, ekspertów ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy i przestępstwom finansowym, a także doświadczonych kupców. Niezależnie od branży, znajdziesz tutaj wartościowe szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb.
Dołącz do nas w Hotelu Haffner***** i skorzystaj z wiedzy uznanych ekspertów. Letnia szkoła to nie tylko intensywna edukacja i networking, ale także okazja do odkrywania uroków Trójmiasta po godzinach.
Sprawdź szczegóły i zostań częścią naszej letniej szkoły w Sopocie!
czerwiec

12 – 13/ 6 / 2025 r.
Letnia szkoła ESG – praktyczna wiedza i najnowsze regulacje
Zapraszamy na letnią szkołę ESG. To wyjątkowe wydarzenie to doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy na temat wdrażania i atestacji sprawozdań ESG, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów społecznych i zarządczych.
Letnia szkoła koncentruje się na najnowszych wymogach prawnych i regulacyjnych, wspierając uczestników w skutecznym dostosowaniu się do dynamicznych zmian w otoczeniu biznesowym.
Warsztaty poprowadzą doświadczeni eksperci w dziedzinie ESG, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz praktycznymi wskazówkami, pomagając w efektywnym wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju w organizacjach.
Nie przegap okazji, aby stać się częścią letniej szkoły ESG i zdobyć kluczowe kompetencje w obszarze raportowania oraz strategii ESG.
12 – 13 / 6 / 2025 r.
19. Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Sprawnie funkcjonujące biuro obsługi władz spółki to klucz do skutecznego, przejrzystego i spójnego działania zarządu oraz rady nadzorczej. Dynamicznie zmieniające się regulacje prawne oraz potrzeba optymalizacji procesów wewnętrznych stwarzają zarówno nowe możliwości, jak i wyzwania związane z dalszym rozwojem biura zarządu.
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Letniej Szkoły Biura Zarządu i Rady Nadzorczej! To wyjątkowa okazja, aby pod okiem czołowych ekspertów zdobyć najnowszą wiedzę, wymienić się praktycznymi doświadczeniami i poznać sprawdzone rozwiązania, które funkcjonują zarówno w biznesie, jak i sektorze publicznym – a także zostały zweryfikowane w praktyce sądowej.
Dołącz do nas i skorzystaj z intensywnych warsztatów prowadzonych przez specjalistów w zakresie efektywnej obsługi organów korporacyjnych. Letnia Szkoła to nie tylko edukacja, ale również inspirujące dyskusje i networking w gronie profesjonalistów.


12 – 13 / 6 / 2025 r.
Zarządzanie pracownikami hali produkcyjnej - poziom 1
Chcesz zdobyć praktyczne wsparcie w zarządzaniu zespołem na hali produkcyjnej? Letnia szkoła dla brygadzistów, mistrzów i team liderów to idealna okazja, by poznać sprawdzone metody zarządzania, które pomogą Ci skutecznie wspierać pracowników w rozwiązywaniu problemów i budowaniu kultury ciągłego doskonalenia.
Letnia szkoła w swoich warsztatach pokaże ci:
- najefektywniejsze praktyki zarządzania w środowisku produkcyjnym.
- jak wspierać zespół w identyfikowaniu i eliminowaniu problemów.
- metody pracy w systemie ciągłego doskonalenia.
Warsztaty poprowadzi doświadczony praktyk zarządzania zespołami produkcyjnymi – zarówno w Polsce, jak i za granicą.
12 – 13 / 6 / 2025 r.
Ważne wyzwanie dla HR na 2025 rok
Nadchodzą zmiany! Dyrektywa o jawności i równości wynagrodzeń wymusi nowe standardy przejrzystości w firmach. Choć raportowanie rusza w 2027 roku, dane będą obejmować 2026 – czas na przygotowania to druga połowa 2025!
Dołącz do letniej szkoły, aby:
- Analizować strukturę wynagrodzeń i zatrudnienia
- Dostosować politykę Compensation & Benefits
- Opracować strategie raportowania i audytów
- Skutecznie zarządzać komunikacją wewnętrzną
Do zmiany pomogą ci warsztatowo przygotować się praktycy – konsultanci HR i zarządzania strategicznego w obszarze prawa.

sierpień
28 – 29 / 8 / 2025 r.
13. LETNIA SZKOŁA MENEDŻERÓW ZAKUPÓW
W obliczu narastającej niepewności geopolitycznej i zawirowań na globalnym rynku, rola działów zakupów nabiera strategicznego znaczenia. Zmieniające się warunki rynkowe, ryzyko przerw w łańcuchach dostaw oraz potrzeba szybkiego reagowania na nieprzewidywalne wydarzenia wymagają wdrażania innowacyjnych narzędzi i sprawdzonych metod zarządzania ryzykiem.
Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów w Sopocie to unikalna okazja do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w wymagających czasach. W ramach szkolenia eksperci z wieloletnim doświadczeniem podzielą się najlepszymi praktykami w zakresie minimalizowania ryzyka, budowania trwałych relacji z dostawcami oraz wdrażania nowoczesnych technologii w zakupach.


28 – 29 / 8 / 2025 r.
18. LETNIA SZKOŁA ASYSTENTÓW ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ
Asystent Zarządu jest wsparciem dla efektywnego i zgodnego z prawem funkcjonowania organów spółki. W tym celu musi znać aktualne przepisy i regulacje prawne wytyczające prawidłowe działanie przedsiębiorstwa, a także praktyczne zasady organizacji pracy biura i organów korporacyjnych.
W związku z tym wyzwaniem zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Letniej Szkoły Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej. Jest to szkolenie, które buduje profesjonalne kwalifikacje w dwóch kluczowych obszarach: organizacyjno-interpersonalnym oraz prawno-formalnym.
Letnia szkoła to praktyczne warsztaty, które poprowadzą wyjątkowi eksperci – praktycy. Przekażą Ci sprawdzoną wiedzę oraz efektywne rozwiązania z zakresu wspierania, zabezpieczania i ułatwiania pracy organom spółek.
28 – 29 / 8 / 2025 r.
Letnia Szkoła Członka Zarządu i Rady Nadzorczej
Jak podołać czołowym wyzwaniom stojącym przed członkami zarządu i rad nadzorczych oraz uchronić się przed dotkliwymi konsekwencjami naruszeń?
Zapraszamy do udziału w Letniej Szkole Członka Zarządu i Rady Nadzorczej. Szkolenie uwzględnia najnowsze regulacje prawne, obecne warunki rynkowe i aktualną sytuację spółek kapitałowych.
Warsztat oparty jest na analizie praktycznych zagadnień i wyzwań, jakie stoją przed zarządem i radą nadzorczą, organami odgrywającymi kluczową rolę w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem.


28 – 29 / 8 / 2025 r.
Strategiczna gra menadżerska z dr. Jackiem Bartosiakiem
Wspólnie z Jackiem Bartosiakiem i zespołem Strategy & Future zapraszamy na drugą edycję Strategicznej Gry Menedżerskiej.
Jesteś menedżerem, liderem lub właścicielem firmy? Stoisz przed strategicznymi decyzjami w zmiennym otoczeniu biznesowym? Ta symulacja nauczy Cię adaptacji, rewizji strategii i zaufania do własnych analiz.
🔹 Dynamiczne scenariusze i realistyczne dane
🔹 Wyzwania, które zmienią Twoje podejście do zarządzania
🔹 Praca z jednym z czołowych strategów
Strategiczna Gra Menedżerska – przygotuj się na nieprzewidywalne.
Najlepsi eksperci
Szkolenia letnia Langas 2025 – oni tam będą!
Założyciel i właściciel firmy Strategy&Future oraz współzałożyciel „Play of Battle”, zajmującej się przygotowaniem symulacji wojskowych.
Współpracownik miesięcznika “Nowa Konfederacja” oraz New Generation Warfare Centre w Waszyngtonie, ekspert Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego, Dyrektor Programu Gier Wojennych i Symulacji Fundacji Pułaskiego, Senior Fellow w The Potomac Foundation w Waszyngtonie, adwokat i publicysta specjalizujący się w geopolityce, strategii oraz nowoczesnej sztuce wojennej i wojnie morskiej. Absolwent WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.
Mentor liderów i zespołów. Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
Audytor, trener biznesu i mentor, zarządzający PERA INTEGRITY – firmą audytorsko-doradczą specjalizującą się w audytach społecznych. Szef zespołów audytu w sektorze publicznym i przemyśle (PGZ, PKP, ARiMR). Ekspert w kontroli, zarządzaniu ryzykiem i przeciwdziałaniu nadużyciom. Wykładowca audytu, mentoringu i ESG (SGH, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Członek Komitetu Audytu w Ministerstwie Klimatu i Zarządu IIA Polska ds. ESG.
Łączy audytorską precyzję z pasją do tematyki społecznej. Współorganizator konkursu “Super M”, były członek Zarządu EMCC Poland. Autor wdrożeń i ewaluacji programów mentoringowych oraz współautor książki o mentoringu akademickim. Były pracownik misji pokojowych (Kosowo, Serbia, Macedonia), zajmujący się prawami człowieka i wykluczeniem.
Jako konsultant doradzał w zakresie kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem i etyki biznesu, wykorzystując wiedzę z psychologii moralności do skutecznych rozwiązań zarządczych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako prawnik w Komisji Nadzoru Finansowego a także będąc zastępcą Dyrektora Zespołu Kontroli Wewnętrznej i Finansowej w Agencji Prywatyzacji, jak również zasiadając w radach nadzorczych spółek prawa handlowego, takich jak: Daewoo Engineering & Construction Poland Sp. z o. o., Pilmet S.A., Huta Szkła Ujście S.A. i wiele innych.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej firm z zakresu prawa pracy, procesów sądowych oraz ochrony prawnej zarządów.
Radca prawny przy OIRP w Warszawie. Absolwentka WPiA UW oraz Prawa Amerykańskiego (USA). Od 2009 r. związana z kancelarią Drab – Grotowska, Juszczyńska, Achler.
Specjalizuje się w obsłudze prawnej firm, prawie spółek, cywilnym i pracy. Doradza władzom spółek, sporządza opinie, umowy i dokumenty korporacyjne. Reprezentuje klientów przed sądami. Posiada doświadczenie w strukturach off-shore. Wykładowca i trener dla KPMG, Deloitte, PwC i Akademii Stosowania Prawa.
Doradca HR, mediatorka biznesowa, coachini kariery oraz właścicielka firmy doradczej. Od kilkunastu lat specjalizuje się z zarządzaniu cyklem życia pracownika w organizacji, co obejmuje rekrutację, rozwój i retencję talentów. Dzięki współpracy z różnorodnymi branżami, posiada szeroką perspektywę, która pozwala jej z łatwością dopasować się do specyfiki kultury organizacyjnej każdego miejsca pracy.
Ta zdolność do szybkiego zrozumienia i dostosowania się do różnych środowisk sprawia, że jest ona wyjątkowo skuteczna w rozwijaniu potencjału ludzi i zespołów w różnorodnych kontekstach biznesowych. Jako doświadczony doradca HR, z powodzeniem wdrożyła kilkanaście innowacyjnych strategii HR, znacząco poprawiając efektywność i satysfakcję pracowników w wielu firmach.
Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.
Prowadzi szkolenia od ponad 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
Ekspert w zarządzaniu projektami i optymalizacji procesów, specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym i kompetencjami w organizacjach opartych na wiedzy. Łączy wykształcenie prawnicze z doświadczeniem w L&D i zarządzaniu wiedzą.
Autor strategii dla MŚP oraz strategii zarządzania wiekiem i wiedzą oraz strategii HR dla ponad 300 firm.
Wyspecjalizowany w projektach publicznych i prywatnych. Konsultant Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji ds. RODO, trener prawa zamówień publicznych, prawa inwestycyjnego, ochrony konsumenta i konkurencji. Wprowadza porządek w chaotycznym środowisku, przekuwając twórczy potencjał organizacji w wymierne wyniki.
Z wykształcenia jest prawnikiem z doświadczeniem na sali sadowej, ukończyła aplikację sądową i wykonywała zawód adwokata. Od wielu lat jest związana z obszarem compliance, zarówno jako aktywny compliance oficer, jak też konsultant zewnętrzny wdrażający systemy compliance w instytucjach finansowych i w dużych podmiotach rynku pozafinansowego oraz w spółkach giełdowych.
Jej doświadczenie zawodowe zostało poparte dedykowanymi certyfikatami: CCO1 (Certyfikowany Compliance Officer poziom 1), CCO2 (Certyfikowany Compliance Officer poziom 2), Approved Compliance Officer i Approved Compliance Expert.
Szkolenia letnie z Langas w pigułce
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń
Czy wszystkie szkolenia letnie odbywają się w tym samym hotelu?
Tak.
Wszystkie szkolenia menedżerskie, szkolenia dla biura zarządu, działów zakupów i szkolenia strategiczne HR oraz z zakresu ESG odbywają się w Hotelu Haffner w Sopocie, ul. J. J. Haffnera 59, 81-715 Sopot.
Nie jest jednak konieczne rezerwowanie pokoi w tym hotelu ani też za naszym pośrednictwem, jednak jeżeli chcecie Państwo ująć koszt nawaterowania w cenie szkolenia – należy zaznaczyć taką opcję w formularzu zgłoszeniowym.
Czy w koszt szkolenia w Sopocie wliczone jest zakwaterowanie?
Nie. Zakwaterowanie w Hotelu Haffner można zarezerwować za naszym pośrednictwem w specjalnej cenie, zależnie od dostępności miejsc i terminu.
Aktualne ceny i dostępność pokoi prosimy każdorazowo sprawdzić przy rejestracji na szkolenie.
Alternatywnie polecamy inne miejsca noclegowe (rezerwacja bezpośrednio w hotelu lub przez stronę rezerwacyjną booking.com)
Czy nocleg na szkoleniach w Sopocie należy opłacić osobno?
Przy formularzu zgłoszeniowym w każdym szkoleniu można zaznaczyć opcję dodatkową — nocleg w hotelu w Sopocie i uiścić jedną opłatę za szkolenie i nocleg.
Istnieje także możliwość zapłaty bezpośrednio w hotelu jeżeli samodzielnie dokonują Państwo rezerwacji. Wówczas obowiązują Państwa ceny hotelowe.
Czy letnie szkolenia w Sopocie są certyfikowane?
Tak. Każdy uczestnik letniej szkoły otrzyma stosowny certyfikat uczestnictwa po zakończeniu szkolenia.
Kto może uczestniczyć w szkoleniach biura zarządu?
Szkolenia dla biura zarządu i rady nadzorczej w Sopocie dopasowane są do osób na różnych poziomach.
Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej to szkolenie przede wszystkim dla managerów i kierowników spółek:
Zapraszamy:
- Kierownicy i menedżerowie Biura Zarządu i Rady Nadzorczej,
- Kierownicy działów organizacyjno-prawnych,
- Szefowie komórek nadzoru właścicielskiego,
- Managerowie w biurach obsługi organów spółki,
- Dyrektorzy departamentów prawnych.
Letnia Szkoła Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej to szkolenie skierowane do asystentów i specjalistów obsługujących organy korporacyjne.
Biorą w niej udział:
- Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej,
- Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika Biura Zarządu,
- Specjaliści ds. obsługi władz spółki,
- Specjaliści ds. organizacyjnych,
- Referenci w biurach zarządu.
Letnia Szkoła Członka Zarządu i Rady Nadzorczej to specjalistyczne szkolenie, w którym wezmą udział:
- Przewodniczący Rad Nadzorczych,
- Członkowie Rad Nadzorczych,
- Członkowie Zarządu,
- Prezesi Zarządu,
- Dyrektorzy departamentów obsługi władz spółek,
- Szefowie Biura Zarządu.
W jakich godzinach prowadzone są szkolenia biura zarządu?
Letnie szkolenia prowadzone są w godzinach 10.00 – 16:00 pierwszego dnia i 9:30 – 15:30 drugiego dnia.
Pozwala to na efektywne wykorzystanie zarówno czasu spędzanego na nauce, jak i popołudnia na trójmiejskich plażach.
Dla kogo będą odpowiednie szkolenia zakupowe?
Ze szkolenia dla managerów zakupów najbardziej skorzystają:
- Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
- Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
- Kierownicy Zaopatrzenia
- Kierownicy Organizacji i Logistyki
- Kierownicy działów logistyki
Zapraszamy również osoby, które zainteresowane są tematyką szkoleń zakupowych.
Czy szkolenia dla działów zakupów trwają cały dzień?
Tak. Szkolenia zakupowe prowadzone są pierwszego dnia od 10.00 do 16:00, a drugiego dnia rejestracja uczestników zaczyna się o 9:30. Szkolenie kończy się o 15:30.
Czy szkolenie HR jest kompleksowym warsztatem strategicznym czy prawnym?
Szkolenie poświęcony przygotowaniu do wdrożenia Dyrektywy odpowie na kluczowe pytania dla działów HR:
- Czy i jak zmienić strukturę zatrudnienia?
Czy obecna struktura stanowisk sprzyja równości wynagrodzeń? Czy konieczne będzie przedefiniowanie ról i odpowiedzialności w organizacji? Czy zadaniowe opisy stanowisk wystarczą do odpowiedzi na pytania o różnice w wynagrodzeniach, premiach i dodatkach? Jak powinna zostać przemodelowana struktura stanowisk, aby nie narazić się na sztuczny zarzut nierówności płacowej? - Czy warto różnicować stanowiska i jak robić to „z głową”?
Jak jasno zdefiniować kryteria różnicowania wynagrodzeń w zależności od kompetencji i doświadczenia, aby uniknąć zarzutów o dyskryminację? Czy pracownicy na tym samym stanowisku w dwóch różnych lokalizacjach muszą zarabiać tyle samo, jeżeli lokalny rynek pracy tego nie wymaga? - Jak zmienić politykę Compensation & Benefits?
Czy obecny system premiowania i benefitów jest zgodny z wymogami Dyrektywy? Jak zapewnić, że polityka Com&Ben będzie wspierać równość płac? - Jak przygotować się do audytów i raportowania?
Raportowanie nie będzie dotyczyć wszystkich i jeszcze nie wiadomo wielu rzeczy na temat tego procesu, jednak już można zaplanować narzędzia i procesy HR, aby efektywnie monitorować i raportować różnice płacowe. - Jak zarządzać komunikacją wewnętrzną na temat wynagrodzeń?
Jak przygotować liderów i zespoły na zmiany? W jaki sposób komunikować przejrzystość wynagrodzeń, by minimalizować ryzyko konfliktów?