8—9 lipca 2021R., RADISSON BLU HOTEL, Sopot

XV Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Obsługa organów spółki w praktyce – kluczowe zmiany 2021

Pobierz Broszurę

PRAWO, BIURO ZARZĄDU

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Letniej Szkoły Biura Zarządu i Rady Nadzorczej.

Jak w poprzednich latach, także w tym roku warsztaty poprowadzą wybitni eksperci zajmujący się kwestiami efektywnej obsługi organów korporacyjnych, zarówno od strony prawnej jak organizacyjnej.

Szkoła Biura Zarządu Langas Group to wiedza, wymiana praktycznych doświadczeń oraz efektywne rozwiązania sprawdzone w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych oraz zweryfikowane przed sądami.

Korzyści

  • Poznasz najistotniejsze dla obsługi organów spółki zmiany prawne 2021
  • Przeanalizujesz nowe zasady składania wniosków do KRS
  • Dowiesz się jaka grozi odpowiedzialność za opóźnienie lub niezłożenie wniosku do CRBR
  • Poznasz planowane zmiany w KSH mające rewolucyjny wpływ na pracę Biura Zarządu w spółkach kapitałowych
  • Dowiesz się jak wspierać elastyczność i szybkość działań w Biurze Zarządu
  • Nauczysz się pracować z zespołem „niezależnych” oraz z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów w procesie zmian

Uczestnicy

  • Kierownicy i menedżerowie Biura Zarządu i Rady Nadzorczej,
  • Kierownicy działów organizacyjno-prawnych,
  • Szefowie komórek nadzoru właścicielskiego,
  • Managerowie w biurach obsługi organów spółki,
  • Dyrektorzy departamentów prawnych

Program

DZIEŃ 1 / 8 LIPCA 2021

9.30         Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00       Rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Jacek Rozenek

WYKORZYSTYWANIE SZANS MAŁYCH I DUŻYCH W PRACY MENADŻERA BIURA ZARZĄDU – STANDARDY NOWEGO PRZYWÓDZTWA 

  • Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunku do menadżera Biura Zarządu?
  • Dlaczego stare metody przywódcze już nie działają i nie wpływają na wyniki organizacji i zespołów?
  • Z kim chcą dziś pracować ludzie?
  • Jakiego menadżera Biura Zarządu oczekuje skuteczny zespół?
  • Jakie umiejętności menedżerów przekładają się na zyski?
  • Co się zmieniło, a co wciąż pozostaje takie samo – jakie „klasyczne” umiejętności przywódcze przeszły do historii?

 ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM  W BIURZE ZARZĄDU W CZASACH „BRAKU AUTORYTETÓW”

  • Jak współdziałać z ludźmi/zespołami nie potrzebującymi autorytetów?
  • Jakie zachowania menadżera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
  • Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
  • Proces pracy – motywacja- działanie – feedback jak pracować z zespołem „niezależnych”
  • Analiza przypadku: Co pomaga tworzyć zespoły ludzi niezależnych, biorących odpowiedzialność za własne życie?

 WSPIERANIE ELASTYCZNOŚCI I SZYBKOŚCI DZIAŁAŃ W BIURZE ZARZĄDU

  • Jak nagradzać odpowiedzialnych za usprawnienia – wspieranie zmian
  • Kotwiczenie zmian w kulturze zespołu
  • Dostosowywanie działania zespołu do strategii procesu zmian
  • Jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów w procesie zmian?
  • Utrwalanie nowego podejścia

16.00 – Zakończenie 1. dnia zajęć

DZIEŃ 2 / 9 LIPCA 2021

08.30       Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
09.00       Rozpoczęcie zajęć

Ekspert: mec. Romana Pietruk 


KSH – ZMIANA PRZEPISÓW Z POWODU EPIDEMII

  • Statut i umowa spółki
  • Posiedzenia, uchwały i protokoły zarządu z uwzględnieniem nowelizacji
  • Posiedzenia, uchwały i protokoły rady nadzorczej z uwzględnieniem nowelizacji
  • Posiedzenia, uchwały i protokoły Walnego zgromadzenia / Zgromadzenia Wspólników

NOWELIZACJA USTAWY O KRS – LIPIEC 2021

  • Od dnia 1.07.2021 – system teleinformatyczny służący do prowadzenia Rejestru
  • Zasady składnia wniosków do KRS
  • Zmiany w zakresie dotychczasowych akt rejestrowych
  • Zbiór dokumentów a dokumenty wytworzone w postaci papierowej
  • Akta rejestrowe prowadzone w systemie teleinformatycznym
  • Elektroniczne wypisy lub wyciągi z aktów notarialnych
  • Przekazanie wypisu lub wyciągu aktu notarialnego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego z Repozytorium
  • Informacje o obwieszczanych

CENTRALNY REJESTR BENEFICJENTÓW RZECZYWISTYCH

  • Kto jest beneficjentem rzeczywistym?
  • Zasady składnia wniosków
  • Kto jest uprawniony do złożenia wniosku do CRBR?
  • Termin liczony od różnych zdarzeń prawnych
  • Oczywiste omyłki pisarskie
  • Odpowiedzialność za opóźnienie lub nie złożenie wniosku do CRBR

PLANOWANA NOWELIZACJA KSH

  • Cel nowelizacji KSH
  • Grupa spółek – nowa definicja
  • Wiążące polecenie dotyczące prowadzenia spraw spółki wydawane przez spółkę dominującą
  • Tajemnica spółki – nowy obowiązek członka zarządu
  • Uprawnienia rady nadzorczej – zmiana zakresu
  • Doraźne lub stałe komitety rady nadzorczej
  • Doradca rady nadzorczej
  • Tajemnica spółki – nowy obowiązek członka zarządu
  • Nowy obowiązek zawiadomienie zarządu o posiedzeniu rady nadzorczej
  • Żądanie wspólnika – obowiązek wydania dokumentów
  • Postępowanie w sposób lojalny wobec spółki
  • Nowe przepisy karne – grzywna do 50 000 zł

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

  • Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej to seria specjalnie dobranych prelekcji i dyskusji oraz warsztatów, analizy kazusów, przepisów prawa oraz orzecznictwa.
  • Każdy z 2 modułów prowadzony jest przez innego eksperta, ale wszystkie tworzą wyjątkową całość, budującą szczególne, specjalistyczne kwalifikacje niezbędne w pracy Biura Zarządu i Rady Nadzorczej.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Szkolenie prowadzone przez profesjonalistów, poparte wieloma ciekawymi przykładami.

Agnieszka Węgrzyn

FFiL Śnieżka S.A.

Praktyczne przykłady, dyskusje, konkretne informacje, wspólne rozwiązywanie problemów.

Violetta Woźniakowska

MPWiK S.A.

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Eksperci kompetentni; posiadają umiejętności angażowania grupy w tematykę. Zakres i przeprowadzenie szkolenia zgodne z programem. Obsługa w czasie szkolenia przez organizatora na wysokim poziomie. Materiały szkoleniowe bardzo dobrze opracowane . Miła atmosfera.

Ewelina Koza

Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.

Interesujące, rzeczowe, pobudzające do myślenia.

Joanna Kurbiel

TBMECA Poland Sp. z o.o.

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, prowadzone przez znakomitych wykładowców, którzy nie przekazują suchej wiedzy, łącząc wykład z ćwiczeniami, rozmową poruszając interesujące tematy.

Małgorzata Labuda

MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeniowe

Oceniam szkolenie bardzo dobrze, głównie ze względu na profesjonalizm ekspertów, ich otwartość i komunikatywność, każdy w swoim zakresie byli naprawdę bardzo dobrzy.

Ewa Skura

KGHM Polska Miedź

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
HR Polska Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Mentorów Stowarzyszenie Compliance Polska Coinfirm

Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU