19 października 2022R., Hotel REGENT, Warszawa

Negocjacje z zawodowym negocjatorem

Poznaj metody i narzędzia perswazji, które pomogą ci osiągnąć istotne korzyści w procesie negocjacyjnym

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Co odróżnia negocjatora amatora od profesjonalisty?

Jakie cechy charakteru są niezbędne, aby prowadzić skuteczne negocjacje sprzedażowe?

W jakim kierunku powinieneś rozwijać swoje kompetencje negocjacyjne, aby stać się profesjonalnym negocjatorem?

Jaką procedurę startową wdrożyć przed rozpoczęciem negocjacji?

Zapraszamy na warsztat z zawodowym negocjatorem. Tomasz Sidewicz udzieli Ci wielu praktycznych rad i wskaże narzędzia, które pomogą każdemu menedżerowi osiągnąć istotne korzyści w procesie negocjacyjnym.

Twoje korzyści

  • Nauczysz się jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym
  • Przeanalizujesz swoją odporność na stres podczas procesu negocjacyjnego
  • Poznasz techniki wspierające skuteczne prowadzenie negocjacji
  • Dowiesz się jak prowadzić efektywny proces obrony ceny
  • Poznasz metody radzenia sobie z konfliktem/impasem

Korzyści

Uczestnicy

Do udziału w warsztacie zapraszamy osoby na średnio zaawansowanym poziomie wiedzy i praktyki negocjacyjnej.

Zapraszamy przede wszystkim managerów średniego szczebla oraz handlowców i kupców, którzy na co dzień prowadzą negocjacje biznesowe oraz negocjacje sprzedażowe.

Program

19 PAŹDZIERNIKA 2022

9.00 –  rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 – rozpoczęcie szkolenia

Dylematy negocjatora

  • Różne style negocjacji –zasadniczy, miękki, twardy
  • Relacje czy maksymalizacja korzyści
  • Czy w świecie biznesu łatwiej kupować, czy sprzedawać?

Stres w negocjacjach

  • Skąd wiesz, że nadajesz się do negocjacji?
  • Twoja odporność na stres i sposoby odreagowywania
  • Dlaczego jedni są odporni na stres, a inni nie – co na to nauka?

Jak się zachować w trudnych sytuacjach negocjacyjnych?

  • W co grają ludzie podczas negocjacji?
  • Dlaczego z niektórymi ludźmi trudno się dogadać?
  • 5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem
  • Błędy popełniane w trakcie negocjacji
  • Jak sobie poradzić z trudnym partnerem?

Techniki wspierające skuteczne prowadzenie negocjacji

  • Techniki wywierania wpływu w negocjacjach
  • Czy są techniki, przed którymi nie można się obronić?
  • Jakie techniki negocjacyjne stosować – kiedy mamy silną BATNĘ, a kiedy BATNA jest słaba?
  • Manipulacja podprogowa
  • Chcesz manipulować podczas negocjacji – nie rób tego prymitywnie!

Jak wykorzystywać w praktyce umiejętności perswazyjno-negocjacyjne?

  • Czym są umiejętności psychospołeczne w negocjacjach?
  • Perswazja w negocjacjach – dlaczego u jednych nie działa, a u innych działa zawsze?
  • Jak prowadzić rozmowę perswazyjną?
  • Dopasowanie manipulacji do przekazu -kiedy i w jaki sposób ją wykorzystywać?
  • Kiedy naciskać, a kiedy ustępować?

Jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym?

  • Czym jest blef?
  • Po czym rozpoznać blefującego partnera?
  • Jakie są sposoby blefowania?
  • Co kryminalistyka ma wspólnego z negocjacjami?

Negocjacje jako proces poszukiwania rozwiązania w sytuacji istniejącego konfliktu

  • Jak zachować trzeźwy i kreatywny umysł, otwarty na szukanie sposobów rozwiązywania problemów i niwelacji różnic w oczekiwaniach poszczególnych stron?
  • Dlaczego negocjacje prowadzi się zazwyczaj dopiero w sytuacji konfliktu?
  • Analiza sytuacji konfliktowej
  • Metody radzenia sobie z konfliktem/impasem
  • Konflikt jako szansa na uzyskanie dodatkowych profitów

Strategie radzenia sobie z zarzutami cenowymi

  • Jak prowadzić efektywny proces obrony ceny?
  • Dlaczego „doskonałe cechy”, „super oferty” nie zawsze są „korzyściami” dla kogoś, kto szuka swoich korzyści zupełnie gdzieś indziej?
  • „Mamy to, tylko taniej” – sposoby przeciwdziałania strategii Cena Czyni Cuda

16.30 Zakończenie szkolenia

Metody:

  • Poznanie teorii – ugruntowanie swojej wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza elementów negocjacji – analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne negocjacje zarejestrowane na materiale VIDEO
  • Praktyka umiejętności negocjowania – związana
    z prawdziwą, bardzo emocjonującą grą negocjacyjną, która rozgrywana jest pomiędzy uczestnikami treningu oraz trenerem. Gra jest tak prowadzona przez trenera, aby sprawdzić przede wszystkim charakter, pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych i perswadowania w procesie negocjacji. W trakcie gry stworzone są naturalne warunki do działań handlowych, których wynik przekłada się na stan posiadania. Popełniony błąd może diametralnie zmienić przebieg gry na korzyść kogoś innego. Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie gry.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Merytoryczne, ekscytujące, ciekawe, prowadzący –klasa sama w sobie. Dziękuję ☺

Cezary Szyjka

Sprzedaż, SOPREMA POLSKA

Bardzo interesujące, wciągające, dużo wiedzy praktycznej, bardzo dobrze przekazane, świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, ogólnie super!

Tomasz Sobolewski

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, MOKOTOWSKA FUNDACJA WARSZAWIANKA -WODNY PARK

Merytorycznie, profesjonalnie, skutecznie przekazywana wiedza

Krzysztof Pabisz

Kupiec, BWI POLAND TECHNOLOGIES

Oceniam bardzo wysoko kompetencje obu trenerów. Niesamowita wiedza praktyczna. Umiejętność angażowania grupy w prowadzenie gry.

Katarzyna Kurek

Procurement Manager, GFK POLONIA

Bardzo ciekawe szkolenie. Ciekawe poglądy prowadzących.

Dariusz Kasprzak

Chief Engineer, LINX DATA CENTER

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

19 października 2022R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

Hotel Regent, Belwederska 23, 00-761 Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 28/09/2022: 1 370 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu,
materiały,
certyfikat,
obiad,
poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
Ceny noclegu Warsaw Regent Hotel
1os – 380 złoty + 23% VAT
2os – 420 złoty + 23% VAT
W cenę wliczone jest śniadanie, dostęp do internetu oraz Wellness Club Regent.

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Mentorów

Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

Cena: 1 570 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 370 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 89 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej
Kompetencje menadżerskie Lean manufacturing best practice tour: Porsche Lipsk i VW Drezno
Lean manufacturing best practice tour: Porsche Lipsk i VW Drezno
więcej
Kompetencje menadżerskie Dialog Liderów z Robertem Kroolem i Jackiem Bartosiakem
Dialog Liderów z Robertem Kroolem i Jackiem Bartosiakem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU