17 czerwca 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

Negocjacje z zawodowym negocjatorem

Techniki negocjacyjne Tomasza Piotra Sidewicza

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Co odróżnia negocjatora amatora od profesjonalisty?
Jakie cechy charakteru są niezbędne, aby mówić o skuteczności w negocjacjach?
W jakim kierunku powinieneś rozwijać swoje kompetencje negocjacyjne, aby stać się profesjonalnym negocjatorem?
Jaką procedurę startową wdrożyć przed rozpoczęciem negocjacji?
Zapraszamy na warsztat z zawodowym negocjatorem. Tomasz Sidewicz udzieli Ci wielu praktycznych rad i wskaże narzędzia, które pomogą każdemu menedżerowi osiągnąć istotne korzyści w procesie negocjacyjnym.

Korzyści

Uczestnicy

Do udziału w warsztacie zapraszamy osoby na średnio zaawansowanym poziomie wiedzy i praktyki negocjacyjnej.

Zapraszamy przede wszystkim managerów średniego szczebla oraz handlowców i kupców, którzy na codzień prowadzą negocjacje biznesowe.

Program

25 LUTEGO 2020

9.00 –9.30    Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.30    Rozpoczęcie szkolenia
Dylematy negocjatora
  • Różne style negocjacji –zasadniczy, miękki,
  • Relacje czy maksymalizacja korzyści
  • Czy w świecie biznesu łatwiej kupować, czy sprzedawać?

Stres w negocjacjach

  • Skąd wiesz, że nadajesz się do negocjacji?
  • Twoja odporność na stres i sposoby odreagowywania
  • Dlaczego jedni są odporni na stres, a inni nie – co na to nauka?

Jak się zachować w trudnych sytuacjach negocjacyjnych?

  • W co grają ludzie podczas negocjacji?
  • Dlaczego z niektórymi ludźmi trudno się dogadać?
  • 5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem
  • Błędy popełniane w trakcie negocjacji
  • Jak sobie poradzić z trudnym partnerem?

Techniki wspierające skuteczne prowadzenie negocjacji

  • Techniki wywierania wpływu w negocjacjach
  • Czy są techniki, przed którymi nie można się obronić?
  • Jakie techniki negocjacyjne stosować – kiedy mamy silną BATNĘ, a kiedy BATNA jest słaba?
  • Manipulacja podprogowa
  • Chcesz manipulować podczas negocjacji -nie rób tego prymitywnie!

Jak wykorzystywać w praktyce umiejętności perswazyjno-negocjacyjne?

  • Czym są umiejętności psychospołeczne w negocjacjach?
  • Perswazja w negocjacjach –dlaczego u jednych nie działa, a u innych działa zawsze?
  • Jak prowadzić rozmowę perswazyjną?
  • Dopasowanie manipulacji do przekazu-kiedy i w jaki sposób jąwykorzystywać?
  • Kiedy naciskać, a kiedy ustępować?

Jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym?

  • Czym jest blef?
  • Po czym rozpoznać blefującego partnera?
  • Jakie są sposoby blefowania?
  • Co kryminalistyka ma wspólnego z negocjacjami?

Negocjacje jako proces poszukiwania rozwiązania w sytuacji istniejącego konfliktu

  • Jak zachować trzeźwy i kreatywny umysł, otwarty na szukanie sposobów rozwiązywania problemów i niwelacji różnic w oczekiwaniach poszczególnych stron?
  • Dlaczego negocjacje prowadzi się zazwyczaj dopiero w sytuacji konfliktu?
  • Analiza sytuacji konfliktowej
  • Metody radzenia sobie z konfliktem/impasem
  • Konflikt jako szansa na uzyskanie dodatkowych profitów

Strategie radzenia sobie z zarzutami cenowymi

  • Jak prowadzić efektywny proces obrony ceny?
  • Dlaczego „doskonałe cechy” „super oferty” nie zawsze są „korzyściami” dla kogoś, kto szuka swoich korzyści zupełnie gdzieś indziej?
  • „Mamy to, tylko taniej” –sposoby przeciwdziałania strategii Cena Czyni Cuda

16.30    Zakończenie szkolenia

Metody:

  • Teoria – ugruntowanie swojej wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza elementów negocjacji – analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne negocjacje zarejestrowane na materiale
  • Video praktyka negocjowania – związana z prawdziwą, bardzo emocjonującą grą negocjacyjną, która rozgrywana jest pomiędzy uczestnikami treningu oraz trenerem. Gra jest tak prowadzona przez trenera, aby sprawdzić przede wszystkim charakter, pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych i perswadowania w procesie negocjacji. W trakcie gry stworzone są naturalne warunki do działań handlowych, których wynik przekłada się na stan posiadania. Popełniony błąd może diametralnie zmienić przebieg gry na korzyść kogoś innego. Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie gry. Zaletą gry jest jej naturalność, ponieważ to uczestnicy tworzą jej zasady, negocjując je między sobą. Udział w grze gwarantuje uzyskanie odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju w zakresie negocjacji, komunikacji, perswazji oraz sprzeda

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Merytoryczne, ekscytujące, ciekawe, prowadzący –klasa sama w sobie. Dziękuję ☺

Cezary Szyjka

Sprzedaż, SOPREMA POLSKA

Bardzo interesujące, wciągające, dużo wiedzy praktycznej, bardzo dobrze przekazane, świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, ogólnie super!

Tomasz Sobolewski

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, MOKOTOWSKA FUNDACJA WARSZAWIANKA -WODNY PARK

Merytorycznie, profesjonalnie, skutecznie przekazywana wiedza

Krzysztof Pabisz

Kupiec, BWI POLAND TECHNOLOGIES

Oceniam bardzo wysoko kompetencje obu trenerów. Niesamowita wiedza praktyczna. Umiejętność angażowania grupy w prowadzenie gry.

Katarzyna Kurek

Procurement Manager, GFK POLONIA

Bardzo ciekawe szkolenie. Ciekawe poglądy prowadzących.

Dariusz Kasprzak

Chief Engineer, LINX DATA CENTER

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

17 czerwca 2020R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 27/05/2020: 870 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 10%
Zgłoszenie do 28/05/2020: 970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w jednodniowym szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
970 PLN + 23% VAT

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany Compliance Oficer poziom 1
Certyfikowany Compliance Oficer poziom 1
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej
On-line Wdrażanie oszczędności w procesach biznesowych
Wdrażanie oszczędności w procesach biznesowych
więcej
On-line Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych
Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych
więcej
On-line Finanse dla niefinansistów
Finanse dla niefinansistów
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.