4 grudnia 2024R., SZKOLENIE ON-LINE

Neuromarketing w sieci

Zajrzyj do mózgu klienta i poznaj reguły wpływające na decyzje zakupowe

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

“Gdyby mózg był tak prosty, że moglibyśmy go zrozumieć, bylibyśmy tak prości, że nie zdołalibyśmy tego zrobić.”
L. Watson

Żyjemy w przebodźcowanym świecie, w którym najcenniejszą walutą jest uwaga. Staliśmy się niewrażliwi na komunikaty reklamowe ze względu na fakt, że jesteśmy non stop bombardowani informacjami. Jak przyciągnąć zainteresowanie Klienta w sieci w dobie chaosu informacyjnego? Nie warto robić tego intuicyjnie, czy tak jak zawsze. Warto sprawdzić co działa, na co zwraca uwagę mózg klienta.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego zanurzysz się w fascynujący świat neuromarketingu. Odkryjesz jak wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mózgu i poznasz reguły wpływające na decyzje zakupowe. Poznasz narzędzia, techniki i strategie, które pomogą Ci tworzyć treści, które trafiają w sam środek emocjonalnego odbioru klientów online.

Korzyści

  • Dowiesz się jak przyciągnąć uwagę klientów w świecie pełnym informacyjnego chaosu.
  • Dowiesz się jak wykorzystać sensoryczne bodźce w świecie online, aby wzbudzić emocje i zapisać się w pamięci klientów.
  • Poznasz tajniki cenowych strategii, które wpływają na mózg klienta.
  • Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy.
  • Zanurzysz się w świat klienta i nauczysz się wykorzystać neuromarketing w praktyce.

Uczestnicy

  • pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • każdy, kto chce nauczyć się praktycznego zastosowania neuromarketingu

Program

4 GRUDNIA 2024 R.

8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00
– Rozpoczęcie szkolenia

BUDUJ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ TAM, GDZIE DREPCZE KLIENT

  • Rozum kontra serce – o świadomych i podświadomych decyzjach zakupowych, czy reklamy działają?
  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA?
  • Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2024 roku?
  • Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta

JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA, GDY JEST PO DRUGIEJ STRONIE EKRANU?

  • Jak powąchać perfumy i posmakować kawy, gdy jesteśmy po drugiej stronie ekranu – angażowanie sensoryczne w dobie on-line
  • Głośniej, wyraźniej, częściej…mózg a powtarzanie – dlaczego nie znosimy, ale pamiętamy?
  • Neurony lustrzane, czyli o empatii w komunikatach promocyjnych, działaj na emocje i wygrywaj przekazem

MÓZG KLIENTA LUBI LICZYĆ, NIE CZYTAĆ

  • Jak kształtować promocje? Mózg lubi liczby, poznaj 5 zasad cenowych na jakie jest wrażliwy
  • Czy ktoś dzisiaj czyta książki? O potędze słowa i długich form pisanych
  • Słowa klucze a mózg klienta, czyli o copywritngu, jak tworzyć chwytliwe treści, zajęcia praktyczne z luki komunikacyjnej
  • Puste słowa – co już nie działa?
  • Ćwiczenia warsztatowe – praktyka ulepszanie przez uczestników materiałów, tekstów na stronie internetowej, social media wg poznanych wskazówek pod okiem trenera

DŻUNGLA ON-LINE, ZAJRZYJ DO MÓZGU I ZANURZ SIĘ W ŚWIAT KLIENTA

  • Prawa neuromarketingu które działają on-line, rozczłonkowujemy mózg internauty
  • Eye tracking prawdę Ci powie, mierzymy ruch gałek ocznych, aby sprawdzić gdzie patrzy i co widzi klient

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE NEUROMARKETINGU

  • Kolory – czy mają znaczenie w komunikacji naszej oferty i dlaczego ma to związek z twoim przyciskiem „kup to”?
  • Social media – poznaj 4 cechy posta idealnego, kiedy mózg „lubi to”
  • Prawo KISS – dlaczego mózg się zamyka na Twoją ofertę i klika w krzyżyk w prawym rogu ekranu?
  • Reguła FOMO – dlaczego w ofercie warto odliczać jak do wybuchu bomby?
  • Ćwiczenia warsztatowe – praktyka ulepszanie przez uczestników materiałów, tekstów na stronie internetowej, social media wg poznanych wskazówek pod okiem trenera

16.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania „od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Problem solving - rozwiązywania problemów
Problem solving - rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej
Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Stres pod kontrolą
Stres pod kontrolą
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Czym jest copywriting i jak robić to dobrze? - szkolenie online

Przyjrzyjmy się na początku statystykom. Warto wiedzieć bowiem, że ponad 80% osób po przeczytaniu pierwszych 3 słów nagłówka rezygnuje z dalszego czytania tekstu. Pozostałe 20% natomiast przechodzi jeszcze na moment do pierwszych dwóch zdań. Co wynika z tych danych? Mianowicie to, że na przyciągnięcie uwagi czytelnika, Twój tekst ma zaledwie kilka sekund. Umiejętność tworzenia porywających treści i konkurowania o zainteresowanie odbiorcy stanowi więc w dzisiejszych czasach klucz do efektywnej sprzedaży, budowania marki czy rozwoju biznesu.

Chcesz wykształcić w sobie tę umiejętność i z sukcesem przyciągać uwagę klientów? Dołącz do naszego szkolenia online z zakresu marketingu, a dokładniej copywritingu. Są to praktyczne warsztaty pisania precyzyjnie dopasowanych do odbiorcy treści, które poprowadzi ekspert w tej dziedzinie. Szkolenie marketingowe to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki pisania, ale również sekret myślenia, charakterystycznego dla skutecznego copywritera. Na szkoleniu online przedstawimy szeroką gamę sprawdzonych rozwiązań, a także wyjaśnimy dlaczego w niektórych sytuacjach warto poszukać innej, niż ta powszechnie znana, drogi.

Kto i jak skorzysta na tym szkoleniu z marketingu?

Korzyści ze szkolenia online

Szkolenie marketingowe z copywritingu ma formę praktycznych warsztatów online, dzięki którym, bez wychodzenia z domu, w szybki i łatwy sposób nauczysz się dobierać najskuteczniejsze słowa dopasowane do konkretnego odbiorcy i kontekstu. Pokażemy Ci również, jak poprawnie określać korzyści dla klienta płynące z danego produktu. Nasze szkolenie online to również doskonała okazja, by nauczyć się tworzyć skuteczne nagłówki, oferty promujące Twoją markę, a także bardziej perswazyjne teksty na strony internetowe. Na szkoleniu z marketingu wyjaśnimy ponadto, jak skuteczniej i efektywniej przedstawiać liczby (w tym ceny, czas czy procenty) w komunikatach marketingowych, by były w pełni zrozumiałe dla odbiorcy i pomagały Ci osiągać założone cele.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat copywritingu? Zapisz się na zaawansowane warsztaty pisania porywających treści, dołączając do Szkoły Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem!

Dla kogo jest szkolenie z marketingu?

Pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży? Zatem z pewnością świetnie zdajesz sobie sprawę, jak istotne jest tworzenia treści, które zainteresują klienta. Tego właśnie nauczymy Cię na szkoleniu marketingowym online, na którym poznasz najlepsze metody i techniki tworzenia porywających i dopasowanych do odbiorcy tekstów.

Program szkolenia online

Szkolenie marketingowe ma na celu pokazać uczestnikom, jak w łatwy i szybki sposób mogą tworzyć treści, które będą generować dla nich konkretne wyniki, a zarazem będą niosły za sobą szereg korzyści dla odbiorców. Program szkolenia online to kompleksowy zbiór wiedzy na temat copywritingu. Wyszczególniono w nim kilka podstawowych bloków tematycznych:

  • Rozgrzewka kreatywna
  • Esencja - jak komunikować to, co naprawdę ważne
  • Korzyść - jak ją wydobyć?
  • Konkret - recepta na to jak się wyróżnić
  • Nagłówek, czyli główny rozgrywający w tekstach reklamowych
  • Jak najskuteczniej komunikować liczby?
  • Subtelne różnice między słowa

Sprawdź wszystkie nasze aktualne szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group!