16 października 2024R., SZKOLENIE ON-LINE

Neuromarketing w sieci

Zajrzyj do mózgu klienta i poznaj reguły wpływające na decyzje zakupowe

ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

“Gdyby mózg był tak prosty, że moglibyśmy go zrozumieć, bylibyśmy tak prości, że nie zdołalibyśmy tego zrobić.”
L. Watson

Żyjemy w przebodźcowanym świecie, w którym najcenniejszą walutą jest uwaga. Staliśmy się niewrażliwi na komunikaty reklamowe ze względu na fakt, że jesteśmy non stop bombardowani informacjami. Jak przyciągnąć zainteresowanie Klienta w sieci w dobie chaosu informacyjnego? Nie warto robić tego intuicyjnie, czy tak jak zawsze. Warto sprawdzić co działa, na co zwraca uwagę mózg klienta.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego zanurzysz się w fascynujący świat neuromarketingu. Odkryjesz jak wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mózgu i poznasz reguły wpływające na decyzje zakupowe. Poznasz narzędzia, techniki i strategie, które pomogą Ci tworzyć treści, które trafiają w sam środek emocjonalnego odbioru klientów online.

Korzyści

  • Dowiesz się jak przyciągnąć uwagę klientów w świecie pełnym informacyjnego chaosu.
  • Dowiesz się jak wykorzystać sensoryczne bodźce w świecie online, aby wzbudzić emocje i zapisać się w pamięci klientów.
  • Poznasz tajniki cenowych strategii, które wpływają na mózg klienta.
  • Poznasz techniki tworzenia treści, by były angażujące i nie kosztowały Cię za dużo pracy.
  • Zanurzysz się w świat klienta i nauczysz się wykorzystać neuromarketing w praktyce.

Uczestnicy

  • pracownicy działów PR, marketingu, sprzedaży
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • każdy, kto chce nauczyć się praktycznego zastosowania neuromarketingu

Program

16 PAŹDZIERNIKA 2024 R.

8.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
9.00
– Rozpoczęcie szkolenia

BUDUJ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ TAM, GDZIE DREPCZE KLIENT

  • Rozum kontra serce – o świadomych i podświadomych decyzjach zakupowych, czy reklamy działają?
  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA?
  • Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2024 roku?
  • Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta

JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA, GDY JEST PO DRUGIEJ STRONIE EKRANU?

  • Jak powąchać perfumy i posmakować kawy, gdy jesteśmy po drugiej stronie ekranu – angażowanie sensoryczne w dobie on-line
  • Głośniej, wyraźniej, częściej…mózg a powtarzanie – dlaczego nie znosimy, ale pamiętamy?
  • Neurony lustrzane, czyli o empatii w komunikatach promocyjnych, działaj na emocje i wygrywaj przekazem

MÓZG KLIENTA LUBI LICZYĆ, NIE CZYTAĆ

  • Jak kształtować promocje? Mózg lubi liczby, poznaj 5 zasad cenowych na jakie jest wrażliwy
  • Czy ktoś dzisiaj czyta książki? O potędze słowa i długich form pisanych
  • Słowa klucze a mózg klienta, czyli o copywritngu, jak tworzyć chwytliwe treści, zajęcia praktyczne z luki komunikacyjnej
  • Puste słowa – co już nie działa?
  • Ćwiczenia warsztatowe – praktyka ulepszanie przez uczestników materiałów, tekstów na stronie internetowej, social media wg poznanych wskazówek pod okiem trenera

DŻUNGLA ON-LINE, ZAJRZYJ DO MÓZGU I ZANURZ SIĘ W ŚWIAT KLIENTA

  • Prawa neuromarketingu które działają on-line, rozczłonkowujemy mózg internauty
  • Eye tracking prawdę Ci powie, mierzymy ruch gałek ocznych, aby sprawdzić gdzie patrzy i co widzi klient

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE NEUROMARKETINGU

  • Kolory – czy mają znaczenie w komunikacji naszej oferty i dlaczego ma to związek z twoim przyciskiem „kup to”?
  • Social media – poznaj 4 cechy posta idealnego, kiedy mózg „lubi to”
  • Prawo KISS – dlaczego mózg się zamyka na Twoją ofertę i klika w krzyżyk w prawym rogu ekranu?
  • Reguła FOMO – dlaczego w ofercie warto odliczać jak do wybuchu bomby?
  • Ćwiczenia warsztatowe – praktyka ulepszanie przez uczestników materiałów, tekstów na stronie internetowej, social media wg poznanych wskazówek pod okiem trenera

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania “od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

16 października 2024R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 25/09/2024: 1 370 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 18%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe
certyfikat

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 1 670 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 370 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 62 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Strategiczna gra menadżerska z dr. Jackiem Bartosiakiem
Strategiczna gra menadżerska z dr. Jackiem Bartosiakiem
więcej
Kompetencje menadżerskie LETNIA SZKOŁA AI DLA MENEDŻERÓW
LETNIA SZKOŁA AI DLA MENEDŻERÓW
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje w biznesie
Negocjacje w biznesie
więcej
Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak komunikują się liderzy?
Jak komunikują się liderzy?
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Czym jest copywriting i jak robić to dobrze? - szkolenie online

Przyjrzyjmy się na początku statystykom. Warto wiedzieć bowiem, że ponad 80% osób po przeczytaniu pierwszych 3 słów nagłówka rezygnuje z dalszego czytania tekstu. Pozostałe 20% natomiast przechodzi jeszcze na moment do pierwszych dwóch zdań. Co wynika z tych danych? Mianowicie to, że na przyciągnięcie uwagi czytelnika, Twój tekst ma zaledwie kilka sekund. Umiejętność tworzenia porywających treści i konkurowania o zainteresowanie odbiorcy stanowi więc w dzisiejszych czasach klucz do efektywnej sprzedaży, budowania marki czy rozwoju biznesu.

Chcesz wykształcić w sobie tę umiejętność i z sukcesem przyciągać uwagę klientów? Dołącz do naszego szkolenia online z zakresu marketingu, a dokładniej copywritingu. Są to praktyczne warsztaty pisania precyzyjnie dopasowanych do odbiorcy treści, które poprowadzi ekspert w tej dziedzinie. Szkolenie marketingowe to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki pisania, ale również sekret myślenia, charakterystycznego dla skutecznego copywritera. Na szkoleniu online przedstawimy szeroką gamę sprawdzonych rozwiązań, a także wyjaśnimy dlaczego w niektórych sytuacjach warto poszukać innej, niż ta powszechnie znana, drogi.

Kto i jak skorzysta na tym szkoleniu z marketingu?

Korzyści ze szkolenia online

Szkolenie marketingowe z copywritingu ma formę praktycznych warsztatów online, dzięki którym, bez wychodzenia z domu, w szybki i łatwy sposób nauczysz się dobierać najskuteczniejsze słowa dopasowane do konkretnego odbiorcy i kontekstu. Pokażemy Ci również, jak poprawnie określać korzyści dla klienta płynące z danego produktu. Nasze szkolenie online to również doskonała okazja, by nauczyć się tworzyć skuteczne nagłówki, oferty promujące Twoją markę, a także bardziej perswazyjne teksty na strony internetowe. Na szkoleniu z marketingu wyjaśnimy ponadto, jak skuteczniej i efektywniej przedstawiać liczby (w tym ceny, czas czy procenty) w komunikatach marketingowych, by były w pełni zrozumiałe dla odbiorcy i pomagały Ci osiągać założone cele.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat copywritingu? Zapisz się na zaawansowane warsztaty pisania porywających treści, dołączając do Szkoły Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem!

Dla kogo jest szkolenie z marketingu?

Pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży? Zatem z pewnością świetnie zdajesz sobie sprawę, jak istotne jest tworzenia treści, które zainteresują klienta. Tego właśnie nauczymy Cię na szkoleniu marketingowym online, na którym poznasz najlepsze metody i techniki tworzenia porywających i dopasowanych do odbiorcy tekstów.

Program szkolenia online

Szkolenie marketingowe ma na celu pokazać uczestnikom, jak w łatwy i szybki sposób mogą tworzyć treści, które będą generować dla nich konkretne wyniki, a zarazem będą niosły za sobą szereg korzyści dla odbiorców. Program szkolenia online to kompleksowy zbiór wiedzy na temat copywritingu. Wyszczególniono w nim kilka podstawowych bloków tematycznych:

  • Rozgrzewka kreatywna
  • Esencja - jak komunikować to, co naprawdę ważne
  • Korzyść - jak ją wydobyć?
  • Konkret - recepta na to jak się wyróżnić
  • Nagłówek, czyli główny rozgrywający w tekstach reklamowych
  • Jak najskuteczniej komunikować liczby?
  • Subtelne różnice między słowa

Sprawdź wszystkie nasze aktualne szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group!