ZARZĄDZANIE, HR

Od koncepcji „najważniejszy jest klient” przechodzimy do „najważniejszy jest pracownik”, który następnie staje się „klientem”.
Ta zmiana dokonuje się między innymi poprzez i z powodu technologii. W ciągu ostatnich 20 lat niemal 70% największych firm z listy Fortune 500 przeszło te drogę. Reszta już nią podąża.

Podczas dwóch dni konferencji „HR Future Trends” zobaczysz doświadczenia największych organizacji oraz integratorów technologicznych we wdrażaniu technologicznej rewolucji w obszarze people operations.

Będziesz mieć okazję wymienić się doświadczeniami i zadać pytania osobom, które już tę rewolucję – z różnym skutkiem – przeszły.

W oparciu o know-how i inspiracje ekspertów zaplanujesz swoją rewolucję technologiczną w swoich HRach.

Te trendy są obecne w obszarze people operations każdej firmy – najlepiej mówić o nich już teraz!

Konferencja połączy Cię z innymi liderami HR z różnych branż, który, tak jak Ty, wchodzą w świat post – cyfrowej organizacji people operations.

To także znakomita okazja do poszerzenia swoich kontaktów zawodowych m.in. podczas koktajlu kończącego pierwszy dzień spotkania.

Korzyści:

  • spotkasz najbardziej doświadczonych i kompetentnych ekspertów i managerów people operations w Polsce
  • poznasz technologie HR oraz dostawców i integratorów
  • poznasz doświadczenia managerów obszarów people operations w wyborze i wdrażaniu zmian w ich działach
  • porozmawiasz o wyzwaniach dla HR związanych z rewolucją technologiczną i rewolucją przemysłową 4.0
  • poznasz trendy people operations na najbliższy rok

Uczestnicy

  • Dyrektorzy ds. HR i People Operations największych organizacji
  • Dyrektorzy ds. Personalnych dużych i średnich firm
  • Prezesi i Członkowie Zarządów odpowiadający za obszar PO
  • HR Managerowie
  • HR Business Partnerzy
  • Doradcy Personalni
  • Specjaliści ds. Rekrutacji i Selekcji
  • Specjaliści ds. HR
  • Liderzy zespołów
  • Entuzjaści trendów HR-Tech

Program:

DZIEŃ 1 / 22 WRZEŚNIA 2020

9.30    OFICJALNE OTWARCIE KONFERENCJI

 

9.45 – 10.15    Czy pracownik przyszłości to tylko pracownik cyfrowy? Technologia RPA: szansa czy zagrożenie na rynku pracy?

Robotyzacja back office znajduje zastosowanie w każdej branży oraz w każdego rodzaju firmie w obszarze, gdzie ludzie pracują przy komputerach. Roboty z powodzeniem są już wykorzystywane zarówno w korporacjach jak i mikro firmach.

O przyszłości pracownika w świecie robotów i rozwijającej się technologii RPA porozmawiają:

Piotr Kaczmarek, Business Development Director, Pirxon S.A

Andrzej Kubisiak, Ekspert ds. Rynku Pracy, Instytut Ekonomiczny

 

10.15    Kwadrans towarzyski

 

10.30 – 11.00    Dlaczego współczesny HR musi się znać na technologii i zatrudnić bota?

  • Jak przygotować HR na wejście w post -cyfrowy świat?
  • Czym są chatboty, jak działają i na czym polega ich fenomen w biznesie?
  • Czy da się zatrudnić bota w HR i jak ułożyć z nim współpracę?
  • Jak wykorzystując boty można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność procesów HR?

 Jacek Krajewski, Business Development Manager, Employcity

 

 11.00    Kwadrans towarzyski

 

 11:15 – 11.45   Digitalizacja rozwoju – jak sprawnie uwolnić potencjał pracowników. Ścieżki rozwoju to nie wszystko.

  • „Wysokie potencjały” kontra najlepsi: jak identyfikować, oceniać i rozwijać pracowników o najwyższym potencjale?
  • W idealnym świecie każdy pracownik w Twojej organizacji byłby skuteczny, ale to jest niemożliwe. Dlaczego?
  • Jak brak oceny wydajności pracownika w stosunku do jego potencjału staje się realnym problemem biznesowym?

 Dariusz Rak, Head of Growth, HCM DECK

 

 11.45    Kwadrans towarzyski

 

 12.00 – 12.45    Najwięksi stawiają na sztuczną inteligencję – panel dyskusyjny

Nowoczesne rozwiązania technologiczne znajdują szerokie zastosowanie w różnych obszarach biznesowych. Również branża HR czerpie wiele korzyści z dynamicznego rozwoju cyfryzacji, m.in. z botów.

O przyszłości rewolucji technologicznej w procesach HR porozmawiają:

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Employcity

Elwira Pyk, HubHR

 

 12.45    OBIAD

 

 13.30 – 14.15    HR w chmurze: zagrożenia, wyzwania, szanse

  • Dlaczego boimy się chmury w działach HR i w swoich firmach?
  • Technologia chmurowa zrewolucjonizowała sposób prowadzenia działalności przez duże firmy na całym świecie – czy czas na Polskę?
  • Co zyskujemy dzięki chmurze?

Nina Sztejdel, Global HR Digital Innovations Lead, AmRest

 

14.15   Kwadrans towarzyski

 

14.30 – 15.15    Zarządzanie talentami pracowników w przedsiębiorstwach high – tech

  • Globalne trendy w zarządzaniu talentami: jak firmy rekrutują, rozwijają i utrzymują najlepszych pracowników?
  • Dlaczego utalentowani pracownicy odchodzą i co wynika z ich exit interviews?
  • Poszukiwanie talentu u pracowników w post cyfrowej rzeczywistości – strategie zatrudnienia i zatrzymania pracownika

 Łukasz Radzikowski, Talent Acquisition Specialist, Enpire HR

 

 15.15   Kwadrans towarzyski

 

15.30 – 16.15    Twarda analityka wchodzi do HR – data analitics wspiera biznes działów personalnych

  • Czy analityka HR to moda czy konieczność? Jak wdrożyć analitykę HR w firmie?\
  • Kontrowersje wokół analizy danych w działach HR – czy jesteśmy gotowi, żeby z nich korzystać?
  • Jak dane analityczne umożliwiają menedżerom zasobów ludzkich podejmowanie świadomych decyzji związanych z cyklem życia pracowników?
  • Czy firma może przeprowadzać analitykę HR na własną rękę?

 Ela Tomczuk, Global HR Reporting & Analytics Director, Discovery Inc

 

 16.15    ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI MERYTORYCZNEJ I DNIA KONFERENCJI

DZIEŃ 2 / 23 WRZEŚNIA 2020
PEOPLE OPERATIONS

10.00 – 10.30   Total Reward Statement – jak komunikować system wynagrodzenia pracownika angażując liderów?

  • Jaki mamy cel tworząc TRS w organizacji?
  • Dlaczego ważne jest zaangażowanie zarówno pracodawcy jak pracownika?
  • Dostępne narzędzia tworzenia jasnych i czytelnych TRS

Monika Murawska, Compensation & Benefit Senior Advisor, People Soft Group

10.30    Kwadrans towarzyski

10.45 – 11.15    Motywowanie przez nagradzanie. Jak my to robimy? CASE STUDY na przykładzie mBank

  • Systemy wynagradzania pracowników – co się na niego składa i dlaczego właśnie to?
  • Jak to robi mBank?
  • Jakie są inicjatywy m-Banku oraz jakich zmian dokonujemy? Kiedy robimy przegląd systemu wynagradzania i jak to robimy?
  • Jakie benefity pozapłacowe napędzają nas do działania?

 Anna Kaczmarzyk, ekspert ds. systemów wynagradzania, mBank

 11.15    Kwadrans towarzyski

 11.30 – 12.00    Great Conversation, czyli dlaczego warto zmienić podejście do feedbacku? CASE STUDY na przykładzie Randstad

  • Dlaczego tradycyjne podejście do feedbacku w niewielkim stopniu angażuje pracownika i brakuje w nim miejsca na dialog?
  • Dlaczego w naszej organizacji postawiliśmy na ciągłe, motywujące rozmowy z pracownikami, czyli Great Conversations?
  • Dlaczego częste rozmowy menedżera z pracownikiem stanowią o jakości pracy całego zespołu?
  • Dlaczego pokolenie Y potrzebuje szybkich, krótkich komunikatów, znanych z Twittera czy Snapchata?

 Ewa Wawszczak, General HR Manager, Randstad

 12.00    Kwadrans towarzyski

 12.15 – 13.00    Gig Economy – czy „gigersi na fuchach” zastąpią zatrudnienie na etacie?

  • Czy Gig Economy jest trendem przyszłości?
  • Czy „fuchy” będą coraz popularniejsze zarówno wśród pracowników fizycznych jak umysłowych oraz samych pracodawców.
  • Czy rynek pracy czeka „uberyzacja”?
  • Jak zarządzać pracą kontraktową? Co na to prawo?

 Natalia Bogdan – założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse

 13.00 OBIAD

13.45 – 14.15          Agile working office – niepisana umowa pracownika z pracodawcą

  • Jak tworzyć optymalną przestrzeń dla efektywnego zespołu zwinnego?
  • Czym różni się Agile Working od innych terminów zawartych w zwrocie „nowe sposoby pracy”?
  • Jak korzystać z najnowszej technologii do pomiaru wykorzystania przestrzeni oraz pomocy w zarządzaniu i optymalizowaniu sposobu, w jaki ludzie korzystają z miejsca pracy?
  • Jak będzie wyglądało zwinne środowisko pracy i Activity Based Working w organizacjach przyszłości?

 Kaja Kujawska, AGILE Coach, HTD

 14.15     Kwadrans towarzyski

 14.30 – 15.00    Myślenie kreatywne i eksperymentowanie w HR – design thinkg twórczym wsparciem HR-wców

  • Jak wpleść kreatywność do twardych zasad rekrutacji i odnaleźć właściwego kandydata?
  • Jak z DT wyznaczać cele, aby w pełni wykorzystać i utrzymać naszych kluczowych ludzi w firmie?
  • Jak myślenie projektowe zmienia podejście do świadczenia usług bardziej zorientowanych na klienta i koncentrujących się na tworzeniu wyjątkowego doświadczenia pracowników?

Olga Szyszka, Doradca HR, coach, Talent Power

 15.00       Kwadrans towarzyski

 15.15– 16.00           Zanim sięgniesz po narzędzia, zastanów się jakie są potrzeby

  • Dlaczego zespoły HR zaczynają od wyboru narzędzi, a nie od analizy potrzeb, które te narzędzia mają zaspokajać?
  • Na czym polega mapowanie doświadczeń i potrzeb pracowników i kandydatów?
  • Jakie niskobudżetowe rozwiązania zastosować, aby zbudować niezapomniane, pozytywne doświadczenia pracowników i kandydatów?

 Maja Gojtowska, ekspert z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, EB i CSR

 16.00      ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Metody:

Forum połączy Cię z innymi liderami HR z różnych branż, który, tak jak Ty, wchodzą w świat post – cyfrowej organizacji people operations. Podczas Forum będziesz uczestniczyć w:

  • prelekcjach
  • dyskusjach
  • studiach przypadku

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Jestem pod wrażeniem przygotowania. Prelegenci wyśmienici, bardzo wiele wyniosłam. Z pewnością polecę innym i ponownie wybiorę właśnie Langas Group

Karolina Greczkowic

HR Consultancy

Dużo przykładów i konkretnych cases studies dotyczących działań dużych firm, warto wdrożyć na naszym podwórku

Tomasz Bednarz

Kimball Electronics Poland

Profesjonalna organizacja, poznanie nowych ścieżek, które wdrożę w obecnej pracy

Joanna Stawasz

Ingram Micro CFS Fulfilment

Zdobądź know-how, które poznało już 220+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

22—23 wrzesnia 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 04/09/2020: 2 270 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
uczestnictwo w konferencji dla jednej osoby
materiały konferencyjne, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
coctail reception


Cena nie zawiera:
cena nie zawiera noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
HR Polska

Masz pytania?

Jarosław Petz
Sales & Marketing Director
j.petz@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Jarosław Petz
Sales & Marketing Director
j.petz@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 2 670 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 270 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 21 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Strategia, Przywództwo Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
Strategia, Przywództwo Dialog Liderów 2020
Dialog Liderów 2020
więcej
Strategia, Przywództwo 3rd South Korea & Japan Experience
3rd South Korea & Japan Experience
więcej
Strategia, Przywództwo South Korea & Japan Lean Healthcare Tour
South Korea & Japan Lean Healthcare Tour
więcej
Strategia, Przywództwo USA INNOVATION & HIGH - TECH TOUR
USA INNOVATION & HIGH - TECH TOUR
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.