ZARZĄDZANIE, HR

Od koncepcji „najważniejszy jest klient” przechodzimy do „najważniejszy jest pracownik”, który następnie staje się „klientem”.
Ta zmiana dokonuje się między innymi poprzez i z powodu technologii. W ciągu ostatnich 20 lat niemal 70% największych firm z listy Fortune 500 przeszło te drogę. Reszta już nią podąża.

Podczas dwóch dni konferencji „HR Future Trends” zobaczysz doświadczenia największych organizacji oraz integratorów technologicznych we wdrażaniu technologicznej rewolucji w obszarze people operations.

Będziesz mieć okazję wymienić się doświadczeniami i zadać pytania osobom, które już tę rewolucję – z różnym skutkiem – przeszły.

W oparciu o know-how i inspiracje ekspertów zaplanujesz swoją rewolucję technologiczną w swoich HRach.

Te trendy są obecne w obszarze people operations każdej firmy – najlepiej mówić o nich już teraz!

Konferencja połączy Cię z innymi liderami HR z różnych branż, który, tak jak Ty, wchodzą w świat post – cyfrowej organizacji people operations.

To także znakomita okazja do poszerzenia swoich kontaktów zawodowych m.in. podczas koktajlu kończącego pierwszy dzień spotkania.

Korzyści:

  • spotkasz najbardziej doświadczonych i kompetentnych ekspertów i managerów people operations w Polsce
  • poznasz technologie HR oraz dostawców i integratorów
  • poznasz doświadczenia managerów obszarów people operations w wyborze i wdrażaniu zmian w ich działach
  • porozmawiasz o wyzwaniach dla HR związanych z rewolucją technologiczną i rewolucją przemysłową 4.0
  • poznasz trendy people operations na najbliższy rok

Uczestnicy

  • Dyrektorzy ds. HR i People Operations największych organizacji
  • Dyrektorzy ds. Personalnych dużych i średnich firm
  • Prezesi i Członkowie Zarządów odpowiadający za obszar PO
  • HR Managerowie
  • HR Business Partnerzy
  • Doradcy Personalni
  • Specjaliści ds. Rekrutacji i Selekcji
  • Specjaliści ds. HR
  • Liderzy zespołów
  • Entuzjaści trendów HR-Tech

Program:

DZIEŃ 1 / 22 WRZEŚNIA 2020

9.30    OFICJALNE OTWARCIE KONFERENCJI

 

9.45 – 10.15    Czy pracownik przyszłości to tylko pracownik cyfrowy? Technologia RPA: szansa czy zagrożenie na rynku pracy?

Robotyzacja back office znajduje zastosowanie w każdej branży oraz w każdego rodzaju firmie w obszarze, gdzie ludzie pracują przy komputerach. Roboty z powodzeniem są już wykorzystywane zarówno w korporacjach jak i mikro firmach.

O przyszłości pracownika w świecie robotów i rozwijającej się technologii RPA porozmawiają:

Piotr Kaczmarek, Business Development Director, Pirxon S.A

Andrzej Kubisiak, Ekspert ds. Rynku Pracy, Instytut Ekonomiczny

 

10.15    Kwadrans towarzyski

 

10.30 – 11.00    Dlaczego współczesny HR musi się znać na technologii i zatrudnić bota?

  • Jak przygotować HR na wejście w post -cyfrowy świat?
  • Czym są chatboty, jak działają i na czym polega ich fenomen w biznesie?
  • Czy da się zatrudnić bota w HR i jak ułożyć z nim współpracę?
  • Jak wykorzystując boty można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność procesów HR?

 Jacek Krajewski, Business Development Manager, Employcity

 

 11.00    Kwadrans towarzyski

 

 11:15 – 11.45   Digitalizacja rozwoju – jak sprawnie uwolnić potencjał pracowników. Ścieżki rozwoju to nie wszystko.

  • „Wysokie potencjały” kontra najlepsi: jak identyfikować, oceniać i rozwijać pracowników o najwyższym potencjale?
  • W idealnym świecie każdy pracownik w Twojej organizacji byłby skuteczny, ale to jest niemożliwe. Dlaczego?
  • Jak brak oceny wydajności pracownika w stosunku do jego potencjału staje się realnym problemem biznesowym?

 Dariusz Rak, Head of Growth, HCM DECK

 

 11.45    Kwadrans towarzyski

 

 12.00 – 12.45    Najwięksi stawiają na sztuczną inteligencję – panel dyskusyjny

Nowoczesne rozwiązania technologiczne znajdują szerokie zastosowanie w różnych obszarach biznesowych. Również branża HR czerpie wiele korzyści z dynamicznego rozwoju cyfryzacji, m.in. z botów.

O przyszłości rewolucji technologicznej w procesach HR porozmawiają:

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Employcity

Elwira Pyk, HubHR

 

 12.45    OBIAD

 

 13.30 – 14.15    HR w chmurze: zagrożenia, wyzwania, szanse

  • Dlaczego boimy się chmury w działach HR i w swoich firmach?
  • Technologia chmurowa zrewolucjonizowała sposób prowadzenia działalności przez duże firmy na całym świecie – czy czas na Polskę?
  • Co zyskujemy dzięki chmurze?

Nina Sztejdel, Global HR Digital Innovations Lead, AmRest

 

14.15   Kwadrans towarzyski

 

14.30 – 15.15    Zarządzanie talentami pracowników w przedsiębiorstwach high – tech

  • Globalne trendy w zarządzaniu talentami: jak firmy rekrutują, rozwijają i utrzymują najlepszych pracowników?
  • Dlaczego utalentowani pracownicy odchodzą i co wynika z ich exit interviews?
  • Poszukiwanie talentu u pracowników w post cyfrowej rzeczywistości – strategie zatrudnienia i zatrzymania pracownika

 Łukasz Radzikowski, Talent Acquisition Specialist, Enpire HR

 

 15.15   Kwadrans towarzyski

 

15.30 – 16.15    Twarda analityka wchodzi do HR – data analitics wspiera biznes działów personalnych

  • Czy analityka HR to moda czy konieczność? Jak wdrożyć analitykę HR w firmie?\
  • Kontrowersje wokół analizy danych w działach HR – czy jesteśmy gotowi, żeby z nich korzystać?
  • Jak dane analityczne umożliwiają menedżerom zasobów ludzkich podejmowanie świadomych decyzji związanych z cyklem życia pracowników?
  • Czy firma może przeprowadzać analitykę HR na własną rękę?

 Ela Tomczuk, Global HR Reporting & Analytics Director, Discovery Inc

 

 16.15    ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI MERYTORYCZNEJ I DNIA KONFERENCJI

DZIEŃ 2 / 23 WRZEŚNIA 2020
PEOPLE OPERATIONS

10.00 – 10.30   Total Reward Statement – jak komunikować system wynagrodzenia pracownika angażując liderów?

  • Jaki mamy cel tworząc TRS w organizacji?
  • Dlaczego ważne jest zaangażowanie zarówno pracodawcy jak pracownika?
  • Dostępne narzędzia tworzenia jasnych i czytelnych TRS

Monika Murawska, Compensation & Benefit Senior Advisor, People Soft Group

10.30    Kwadrans towarzyski

10.45 – 11.15    Motywowanie przez nagradzanie. Jak my to robimy? CASE STUDY na przykładzie mBank

  • Systemy wynagradzania pracowników – co się na niego składa i dlaczego właśnie to?
  • Jak to robi mBank?
  • Jakie są inicjatywy m-Banku oraz jakich zmian dokonujemy? Kiedy robimy przegląd systemu wynagradzania i jak to robimy?
  • Jakie benefity pozapłacowe napędzają nas do działania?

 Anna Kaczmarzyk, ekspert ds. systemów wynagradzania, mBank

 11.15    Kwadrans towarzyski

 11.30 – 12.00    Great Conversation, czyli dlaczego warto zmienić podejście do feedbacku? CASE STUDY na przykładzie Randstad

  • Dlaczego tradycyjne podejście do feedbacku w niewielkim stopniu angażuje pracownika i brakuje w nim miejsca na dialog?
  • Dlaczego w naszej organizacji postawiliśmy na ciągłe, motywujące rozmowy z pracownikami, czyli Great Conversations?
  • Dlaczego częste rozmowy menedżera z pracownikiem stanowią o jakości pracy całego zespołu?
  • Dlaczego pokolenie Y potrzebuje szybkich, krótkich komunikatów, znanych z Twittera czy Snapchata?

 Ewa Wawszczak, General HR Manager, Randstad

 12.00    Kwadrans towarzyski

 12.15 – 13.00    Gig Economy – czy „gigersi na fuchach” zastąpią zatrudnienie na etacie?

  • Czy Gig Economy jest trendem przyszłości?
  • Czy „fuchy” będą coraz popularniejsze zarówno wśród pracowników fizycznych jak umysłowych oraz samych pracodawców.
  • Czy rynek pracy czeka „uberyzacja”?
  • Jak zarządzać pracą kontraktową? Co na to prawo?

 Natalia Bogdan – założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse

 13.00 OBIAD

13.45 – 14.15          Agile working office – niepisana umowa pracownika z pracodawcą

  • Jak tworzyć optymalną przestrzeń dla efektywnego zespołu zwinnego?
  • Czym różni się Agile Working od innych terminów zawartych w zwrocie „nowe sposoby pracy”?
  • Jak korzystać z najnowszej technologii do pomiaru wykorzystania przestrzeni oraz pomocy w zarządzaniu i optymalizowaniu sposobu, w jaki ludzie korzystają z miejsca pracy?
  • Jak będzie wyglądało zwinne środowisko pracy i Activity Based Working w organizacjach przyszłości?

 Kaja Kujawska, AGILE Coach, HTD

 14.15     Kwadrans towarzyski

 14.30 – 15.00    Myślenie kreatywne i eksperymentowanie w HR – design thinkg twórczym wsparciem HR-wców

  • Jak wpleść kreatywność do twardych zasad rekrutacji i odnaleźć właściwego kandydata?
  • Jak z DT wyznaczać cele, aby w pełni wykorzystać i utrzymać naszych kluczowych ludzi w firmie?
  • Jak myślenie projektowe zmienia podejście do świadczenia usług bardziej zorientowanych na klienta i koncentrujących się na tworzeniu wyjątkowego doświadczenia pracowników?

Olga Szyszka, Doradca HR, coach, Talent Power

 15.00       Kwadrans towarzyski

 15.15– 16.00           Zanim sięgniesz po narzędzia, zastanów się jakie są potrzeby

  • Dlaczego zespoły HR zaczynają od wyboru narzędzi, a nie od analizy potrzeb, które te narzędzia mają zaspokajać?
  • Na czym polega mapowanie doświadczeń i potrzeb pracowników i kandydatów?
  • Jakie niskobudżetowe rozwiązania zastosować, aby zbudować niezapomniane, pozytywne doświadczenia pracowników i kandydatów?

 Maja Gojtowska, ekspert z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, EB i CSR

 16.00      ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Metody:

Forum połączy Cię z innymi liderami HR z różnych branż, który, tak jak Ty, wchodzą w świat post – cyfrowej organizacji people operations. Podczas Forum będziesz uczestniczyć w:

  • prelekcjach
  • dyskusjach
  • studiach przypadku

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Jestem pod wrażeniem przygotowania. Prelegenci wyśmienici, bardzo wiele wyniosłam. Z pewnością polecę innym i ponownie wybiorę właśnie Langas Group

Karolina Greczkowic

HR Consultancy

Dużo przykładów i konkretnych cases studies dotyczących działań dużych firm, warto wdrożyć na naszym podwórku

Tomasz Bednarz

Kimball Electronics Poland

Profesjonalna organizacja, poznanie nowych ścieżek, które wdrożę w obecnej pracy

Joanna Stawasz

Ingram Micro CFS Fulfilment

Zdobądź know-how, które poznało już 220+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

22—23 wrzesnia 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 04/09/2020: 2 270 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
uczestnictwo w konferencji dla jednej osoby
materiały konferencyjne, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
coctail reception


Cena nie zawiera:
cena nie zawiera noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
HR Polska

Masz pytania?

Jarosław Petz
Sales & Marketing Director
j.petz@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Jarosław Petz
Sales & Marketing Director
j.petz@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 2 670 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 270 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 100 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Strategia, Przywództwo Badanie wiarygodności kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Badanie wiarygodności kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej
więcej
Strategia, Przywództwo Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
Strategia, Przywództwo Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Strategia, Przywództwo 3rd South Korea & Japan Experience
3rd South Korea & Japan Experience
więcej
Strategia, Przywództwo South Korea & Japan Lean Healthcare Tour
South Korea & Japan Lean Healthcare Tour
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.