Budowanie marki międzynarodowej od A do Z
Jak z lokalnej marki stworzyć globalny brand?
Pobierz BroszuręZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA
Zastanawiasz się, jak stać się prawdziwym graczem na światowej scenie biznesowej? Skorzystaj z możliwości jakie daje ekspansja zagraniczna. Nie jaw się odbiorcom tylko jako wytwórca, podwykonawca. Zaplanuj i zbuduj świadomie markę, która wizerunkiem będzie budzić zaufanie u klientów zagranicznych. Komunikuj się jak duży gracz, który potrafi przekonać, że jest partnerem gotowym do rozwijania eksportu.
Zapraszamy na niezwykłe szkolenie, które pomoże Ci wykorzystać pełnię możliwości ekspansji zagranicznej i zbudować silną, rozpoznawalną markę na międzynarodowych rynkach. To szkolenie to niepowtarzalna okazja do rozwoju i rozszerzenia swojej działalności na międzynarodową skalę.
Korzyści
- Przeanalizujesz, dlaczego Twoja firma znajduje się tam, gdzie jest, a nie tam, gdzie chciałaby być..
- Dowiesz się, jakie reguły obowiązują na rynku i jakie podwaliny trzeba stworzyć, aby efektywnie działać na skalę międzynarodową.
- Poznasz kluczowe aspekty budowy marki na rynkach międzynarodowych, takie jak spójność, wiarygodność i autentyczność w przekazie marketingowym.
- Dowiesz się, jak identyfikować partnerów biznesowych i co jest kluczowe dla osób poszukujących współpracy.
- Dostaniesz praktyczne wskazówki jak efektywnie korzystać z różnych narzędzi i zasobów wspierających budowanie marki
Uczestnicy
- właściciele i menadżerowie firm
- pracownicy działów PR i marketingu
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- osoby stawiające sobie za cel ekspansję zagraniczną, a mające luki marketingowe
Program
21 MAJA 2024 R.
8.30 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
DIAGNOZA LUK I BUDOWANIE PODWALIN MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO
- 5 grzechów zaniedbania polskich firm chcących eksportować, przez które są wytwórcą, podwykonawcą
- Twój cel biznesowy – dlaczego chcesz zostać partnerem eksportowym?
- Audyt marketingowy: dlaczego jesteś w tym miejscu, gdzie jesteś, a nie tam, gdzie chcesz?
- Komunikacja globalna – „myśl lokalnie, działaj globalnie”
- założenia marketingu globalnego
- reguły na rynku dużych graczy
- tworzenie podwalin pod marketing globalny
- do kogo mówisz – zasada 4 x W
GRA STRATEGICZNA
Zasiądź w zarządzie dużej firmy produkcyjnej. Podejmuj strategiczne decyzje marketingowe, które rozwijają Twoją markę, w tym także zagranicą. Czy osiągniesz sukces? Jak będziesz wyglądać na koniec roku? Liczy się jak zawsze to, kto zarobi więcej. A po drodze zmierzy się z nieprzewidywalnym rynkiem…
Omówienie wyników gry i wniosków
STRATEGIA EKSPANSJI ZAGRANICZNEJ – EFEKTOWNIE I EFEKTYWNIE KROK PO KROKU ZBUDUJ FILARY
- Jak się przedstawiać? – spójność, wiarygodność, autentyczność w przekazie marketingowym
- Kto jest po drugiej stronie i jakie ma interesy?
- Jakość czy wartość – co gra kluczową rolę dla szukających partnera biznesowego?
- Case study polskich marek, które wykorzystały swoje szanse na bazie doświadczenia trenera z rynku B2B
OD LOKALNEGO BOHATERA DO GLOBALNEGO LIDERA – JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA I ZASOBY DO BUDOWANIA MIĘDZYNARODOWEJ MARKI?
- W czyich rękach jest marketing międzynarodowej marki?
- Personal branding w budowaniu wizerunku globalnego. Co, jak i do kogo?
- Content marketing lokalny i międzynarodowy
- Digital marketing
- Social media
- Newsletter, webinary, video marketing
16.00 – Zakończenie szkolenia
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc.
Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Director
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Director
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Zarządzanie zespołem - szkolenie dla menedżerów na bazie teorii Junga
Każdy lider powinien posiadać pewną bazę kompetencji, na którą składają się takie elementy, jak chociażby znajomość schematów zachowań, metod motywowania czy sposobów myślenia ludzi, w tym zwłaszcza członków zespołu. Efektywne zarządzanie zespołem uzależnione jest również od świadomości mocnych i słabych stron, zarówno swoich, jak i współpracowników i podwładnych.
W myśl modelu opracowanego na bazie teorii Carla Gustava Junga w zespole zawsze zaobserwować można dominację jednego z 4 kolorów i różne natężenie pozostałych. Poszczególne kolory symbolizują skrajne preferencje wynikające z typów osobowościowych, które mogą jednak ulegać zmianie wskutek bardzo ważnych wydarzeń życiowych. Świadomość istnienia i znajomość tego schematu niezwykle ułatwia współpracę z partnerami biznesowymi, zarządzanie zespołem i nawiązanie kontaktu z klientami.
Aby pomóc Ci uzyskać opisane kompetencje i ułatwić sprawne oraz efektywne zarządzanie zespołem opracowaliśmy szkolenie menedżerskie ,,Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów”, które poprowadzone zostanie w Warszawie. Na szkoleniu dla kierowników nie tylko zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, ale również otrzymasz obszerny indywidualny raport opracowany na bazie testu wypełnionego podczas zajęć.
Kto i jak skorzysta na szkoleniu menedżerskim w Warszawie?
Dla kogo jest to szkolenie menedżerskie?
Szkolenie prowadzone w Warszawie kierowane jest przede wszystkim do:
- menedżerów i liderów zespołów,
- specjalistów i ekspertów w zakresie zarządzania zespołem,
- dyrektorów zarządzający oraz dyrektorów poszczególnych pionów.
Nie sprawujesz żadnej z wyżej wymienionych funkcji? Zastanawiasz się, czy szkolenie menedżerskie będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem? Już wyjaśniamy. Szkolenie w Warszawie adresowane jest nie tylko do kierowników i menedżerów, ale również do wszystkich zainteresowanych rozwojem w oparciu o teorię Junga.
Korzyści ze szkolenia dla kierowników
Uczestnictwo w szkoleniu dla menedżerów pozwoli Ci w pełni zrozumieć, na czym polega motywacja działań oraz zasady podejmowania decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych, w oparciu o preferowane style osobowościowe. Na szkoleniu dla kierowników dostaniesz od nas również masę informacji na temat posiadanych talentów i obszarów rozwojowych.
Podczas szkolenia w Warszawie wyjaśnimy również, czy i jak nasze talenty mogą okazać się naszymi słabościami, a także jak powinna wyglądać współpraca między osobami o różnych typach osobowości. Udział w szkoleniu menedżerskim jest też świetną okazją, by poznać specyfikę pracy z poszczególnymi ,,kolorami”. Dowiesz się, co oznaczają ,,drugie kolory” oraz jak wygląda droga ewolucji między typami osobowości i jakie warunki muszą być spełnione by taka ewolucja była możliwa. Nauczymy Cię również, jak właściwie budować zespół, z uwzględnieniem zróżnicowania osobowości. Ponadto, na szkoleniu dla kierowników przedstawione zostaną zasady wyznaczania i osiągania celów biznesowych oraz metody odpowiedniego obsadzania stanowisk zgodnie z teorią Junga.
Program szkolenia w Warszawie
Program szkolenia dla menedżerów, które odbędzie się w Warszawie obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
- preferencje, czyli typy „oprogramowania człowieka”,
- maksymalne wykorzystanie wiedzy o sobie,
- zespół i rola poszczególnych członków zespołu,
- trening efektywnej komunikacji,
- typy osobowości w czasach ciągłych zmian.
Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje:
Szkolenia i konferencje - Langas Group!