Strateg marketingowy, konsultant, szkoleniowiec. Wdraża marketing strategiczny, rebranding, opracowuje brandbook.
Wdraża strategie, kreuje marki, buduje zespoły i optymalizuje budżety marketingowe. Jest praktykiem z mocnym fundamentem teoretycznym.
Posiada 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych i firm rodzinnych, czego efektem jest wszechstronne i biznesowe spojrzenie na procesy.
Na co dzień pracuje według nurtu, który nazwała Mature Marketing, czyli dojrzały, efektywny marketing w myśl hasła „świadomy postęp marketingowy”
Uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie oraz absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze.
Autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca.
prowadzone kursy:
Artykuły:
Neuromarketing - narzędzie nowoczesnego marketingu
Zajrzyj do mózgu klienta i poznaj reguły wpływające na decyzje zakupowe
CZYTAJ Zobacz więcej artykułów
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Manager
Anna.Chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769