Adam Górecki
Praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator zastępczy – uprawomocniony, mediator, coach/trener i konsultant
Prowadzone kursyPraktyk zarządzania, przedsiębiorca, interim manager, wykładowca MBA, negocjator, mediator, coach/trener i konsultant. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji menedżerskich w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku biznesowym. Współpracuje także z top menedżerami w sesjach indywidualnego coachingu i mentoringu.
Ekspert w dziedzinach zarządzania strategicznego, zarządzania zespołami, przywództwa w zmianie, negocjacji, sprzedaży B2B i B2C, obsługi i budowy trwałych relacji z klientami CRM, prowadzenia spotkań – wystąpień, organizacji pracy i czasu, coachingu i On the Job Training, work – life balance i work – life integration.
Posiada 30-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach, wzbogacone o wiele szkoleń krajowych i zagranicznych.
Pracował w dwóch największych na świecie firmach w swoich branżach (IKEA, Electrolux).
Był wice szefem firm, ds. sprzedaży, w Yawal i Final w ramach projektu interim management. Był dyrektorem sprzedaży krajowej w: Amica Wronki, Electrolux Poland (reprezentował firmę odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi), Merloni Indesit Polska (Ariston). Pracował w Leroy Merlin oraz był szefem sprzedaży w IKEA w Polsce.
Zarządzał działami sprzedaży liczącymi kilkadziesiąt osób oraz był odpowiedzialny za kilkusetmilionowe budżety sprzedaży.
Absolwent studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University – dyplom polski i brytyjski.
Zrealizował projekty dla firm z wielu branż, w tym finansowej, spożywczej, przemysłu ciężkiego i lekkiego, operatorów telefonii komórkowej oraz kilkunastu sieci detalicznych i hurtowych.
Łącznie w jego warsztatach uczestniczyło ponad 20 000 osób w trakcie ponad 2800 dni szkoleniowych.
W latach 2010-2015; Wykładowca Executive MBA w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University. Odpowiedzialny za prowadzenie warsztatów z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych.
Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.
Współpracuje jako wykładowca z UKSW (Kierunek: Coaching i Mediacje Społeczne). Współtworzył Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA).
Projektuje i przeprowadza szkolenia, pomaga w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych.
Prowadzi seminaria dla kadry zarządzającej:
- „Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy?”,
- „Komunikacja, zarządzanie zmianą i współpraca w zespole”,
- „Negocjacje w biznesie”,
- „Przywództwo we wdrażaniu strategii i w procesie zmian”.
prowadzone kursy:
Publikacje:
Zarządzanie finansami domowymi: wersja dla wierzących, że Bóg istniejeArtykuły:
5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem
Sukces w negocjacjach w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu
CZYTAJ
Marketing relacji - zbuduj więź z klientem!
Jak wprowadzić marketing relacji do swojego przedsiębiorstwa?
CZYTAJ
Psychologia sprzedaży to ważny aspekt w każdym biznesie
W dzisiejszych czasach najlepsze firmy to takie, które sprzedają. A sprzedają, jeśli mają najlepszych handlowców.
CZYTAJ
Na co zwracać uwagę budując zespół sprzedażowy?
CZYTAJ
Wspieraj rozwój swoich sprzedawców - hierarchia Maslowa w środowisku firmowym
CZYTAJ Zobacz więcej artykułów
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769