17—18 grudnia 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

Sprzedaż doradcza dla (i do) inżynierów

Jak pracować z fachowym klientem B2B i nie „nawijać mu makaronu na uszy”?

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Branża techniczna rządzi się swoimi prawami – nie znosi bujdy i niefachowości. Za to ceni ludzi, którzy znają się na robocie. Jednak, jako że wszyscy jesteśmy „ludźmi”, którzy mają swoje emocje, w programie znajdują się zagadnienia relacji międzyludzkich, mowy ciała, typów rozmówców.
Jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, ale Twoje umiejętności sprzedażowe wymagają doszlifowania? Poznaj metody sprzedaży doradczej i naucz się generować zyski z twoich kompetencji.

CELE SZKOLENIA

  • Zwiększenie efektywności sprzedaży w relacji z Klientem w B2B
  • Doskonalenie warsztatu pracy
  • Wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży eksperckiej
  • Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
  • Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia procesu sprzedaży.
  • Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.

Korzyści

Twoje korzyści

  • zrozumiesz procesy decyzji zakupowych klienta B2B w branży technicznej (to nie prawda, że liczą się tylko twarde dane)
  • nauczysz się odnoszenia do potrzeb Klienta, uwzględniając emocje, co daje przewagę w wielu sytuacjach kontaktu z klientem
  • poznasz zasady sprzedaży w B2B
  • poznasz zachowania w sytuacji sprzedaży eksperckiej pozwalające na zdobycie uznania Klienta
  • dowiesz się jak stać się powiernikiem potencjalnego Klienta
  • odkryjesz lewary sprzedaży B2B

Uczestnicy

Uczestnicy

  • Handlowcy inżynierowie i „umysły ścisłe”, pracujący z Klientami przy specjalistycznych projektach i produktach
  • Przedstawiciele handlowi i opiekunowie klienta B2B pracujący w branży technicznej
  • Wszyscy, którzy pracują z klientami – fachowcami z branży technicznej

 

Program

DZIEŃ 1 / 17 GRUDNIA 2020

8.30        logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
9.00        
rozpoczęcie szkolenia

Wstęp

  • Cele szkolenia
  • Nasze zasady
  • Przedstawmy się Klientowi

FILOZOFIA DZIAŁANIA – zanim będziesz z wizytami u klientów

  • Jak się motywuję, jak wyznaczam drogę do osiągnięcia celu, pokonywania przeszkód w sprzedaży klientom B2B?
  • Wiara w siebie, firmę, produkty
  • Czy cena jest ważniejsza?
  • Bądź dumny ze swoich produktów i ich cen!
  • Buduję relacje mimo wszystko! Relacje to wszystko co mam niezależnie od reszty
  • Nie boję się odmów! To mnie napędza. Każda odmowa zbliża mnie do premii!
  • Entuzjazm
  • Kapownik – nieoceniony przyjaciel przy współpracy z wieloma klientami w biznesie – zwłaszcza w biznesie technicznym!
  • CRM  – co to jest? Jak bronić ceny?
    • Filozofia CRM
    • udział w sercu klienta – waga i znaczenie odczuć i uczuć
    • udział w umyśle klienta – rola wiedzy
    • udział w kieszeni – rola czynności

ROZMOWA Z KLIENTEM “TECHNICZNYM” – gdy już mówimy o cenach i przekonujemy do ich przyjęcia

  • 4 główne kroki rozmowy handlowej – uczymy się w tym punkcie nie podstaw handlowania, ale tego, dlaczego taka właśnie logika postępowania w kontakcie z klientem przynosi obu stronom najwięcej korzyści
  • O co pytać? Klienta “technicznego” pytaj o…
  • Kontakt z klientem technicznym – słuchanie ze zrozumieniem
  • Efektywne słuchanie nie jest umiejętnością wrodzoną, można i należy je ćwiczyć
  • Komunikacja doradcy z klientem technicznym
  • Chcesz dowiedzieć się, jakie potrzeby, cele, obawy ma klient? Słuchaj!
  • Jak możesz u siebie zastosować zdobytą teraz wiedzę?
  • Grupy – typy nabywców
  • Jak czytać z zachowania klienta? Jak różnie reagować na dane typy klientów?

 NOWY MODEL SPRZEDAŻY 40 30 20 10 – to przydatna wiedza szczególnie gdy napotykamy klientów o umysłach ścisłych!

  •  Nasze przykłady – ćwiczenie
  • Szykuj się na 4 scenariusze, które mogą nastąpić – ABCD. Bądź elastyczny! Szykuj się na różne możliwości
  • A co, jeśli będzie D? Miej plan B
  • Metodyka chcę / dam
  • Co możesz dać?
  • Reguły wywierania wpływu w pracy z klientami
    • 14 reguł
    • Ćwiczenie – które wg Ciebie są najlepsze, najbardziej uniwersalne?
    • Ćwiczenie – jaką regułę zastosowałeś – scenki

    16.30 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 18 grudnia 2020

8.30         logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
9.00         rozpoczęcie szkolenia

ROZMOWA Z KLIENTEM

PREZENTACJA CECH ZALET I KORZYŚCI KLIENTA

  • Prawda o klientach
  • Czego klienci nie lubią, nienawidzą, a co lubią?
  • Opracowanie 3 elementów danego produktu (oferty, usługi): cechy + zalety + korzyści dla kupującego
  • Pytanie: Dlaczego język korzyści jest konieczny?

GRUPY – TYPY NABYWCÓW + TRUDNI KLIENCI

  • Ćwiczenie
    • Jakie typy klientów spotykamy? Wymieńmy je razem
    • Jakie zachowania dla jakiego typu? Praca w podgrupach
    • Przygotowanie argumentacji dla danego typu klienta
    • Wspólne wnioski
  • Scenki – odgrywanie ról. Rozmowa handlowa z klientem, obrona ceny, zbijanie obiekcji w rozmowie z klientem technicznym
  • Czy się troszczymy o Klientów?
  • Przekraczaj oczekiwania klientów

 MAGICZNE ZDANIE – TEGO NIE ZNAJDZIESZ W ŻADNEJ KSIĄŻCE!

Jak uprzejmie i przyjaźnie rozmawiać o różnym postrzeganiu rzeczy, zjawisk przez klientów i sprzedających. Instrukcja postępowania budującego dobre relacje z innymi, niezależnie od stanowisk czy poglądów.

NEGOCJACJE HANDLOWE – 5 KROKÓW OBRONY CENY – TEGO TEŻ NIE ZNAJDZIESZ W ŻADNEJ KSIĄŻCE!

Czym jest cena, co zawiera cena, jak ją kalkulować?
Jak inteligentnie i bezkonfliktowo bronić ceny, współpracując z klientem.

  • Scenki – odgrywanie ról. Rozmowa handlowa z klientem, obrona ceny, zbijanie obiekcji w rozmowie z klientem technicznym
  • Sposoby na odzyskanie i utrzymanie klientów

Podsumowanie

  • Postanowienie – nie poddam się
  • Kogo polecam? Lektury warte przeczytania
  • Runda podsumowująca

16.30 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Analiza przypadków, ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład.  Szkolenie będzie realizowane metodami warsztatowymi, angażującymi uczestników, przewidziane są m.in.:

  • odgrywanie ról – scenek
  • ćwiczenia w podgrupach
  • ćwiczenia zespołowe wszystkich uczestników
  • praca indywidualna

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO2
Certyfikowany Compliance Oficer CCO2
więcej
On-line AML/CFT - role i obowiązki członków zarządów i rad nadzorczych oraz pracowników compliance/AML
AML/CFT - role i obowiązki członków zarządów i rad nadzorczych oraz pracowników compliance/AML
więcej
On-line Kontrola wewnętrzna w spółce
Kontrola wewnętrzna w spółce
więcej
On-line Certyfikowany specjalista ds. raportowania ESG
Certyfikowany specjalista ds. raportowania ESG
więcej
On-line Prawne aspekty organizacji firmy z perspektywy sekretariatu
Prawne aspekty organizacji firmy z perspektywy sekretariatu
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Praca z klientem B2B - szkolenie z negocjacji

W branży technicznej obowiązują nieco inne prawa i zasady. Nie ma tam miejsca na nadmierne gadanie, a najbardziej cenieni są ludzie, którzy znają się na konkretnym fachu. Wszyscy jednak jako ludzie mamy swoje emocje, dlatego w każdej branży technicznej znaczenie muszą mieć także relacje międzyludzkie.

Jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, ale uważasz, że Twoje umiejętności sprzedażowe wymagają poprawy, to koniecznie zapisz się na nasze szkolenie handlowe, na którym poznasz metody sprzedaży doradczej i nauczysz się generować zyski ze swoich kompetencji.

Kto i jak skorzysta na szkoleniu sprzedażowym online

Korzyści ze szkolenia sprzedażowego

Szkolenie sprzedażowe pomoże Ci zrozumieć procesy decyzji zakupowych podejmowanych przez klienta B2B w branży technicznej. Na szkoleniu z negocjacji nauczysz się również odnosić do potrzeb klienta, uwzględniając jego emocje. Da Ci to znaczną przewagę w wielu sytuacjach podczas kontaktu z klientem. Szkolenie sprzedażowe online to również doskonała okazja, by poznać zasady sprzedaży w B2B oraz zachowania w sytuacji sprzedaży eksperckiej, które pozwalają na zdobycie uznania Klienta. Wyjaśnimy również, jak zostać powiernikiem potencjalnego Klienta. Biorąc udział w szkoleniu sprzedażowym online możesz także, bez wychodzenia z domu, odkryć lewary sprzedaży w relacjach B2B.

Chcesz osiągnąć istotne korzyści w procesie negocjacyjnym? Dołącz do naszego szkolenia biznesowego Negocjacje z zawodowym negocjatorem i poznaj skuteczne narzędzia i metody perswazji?

Dla kogo jest szkolenie z negocjacji online?

Szkolenie sprzedażowe adresowane jest przede wszystkim do:

  • Handlowców inżynierów i „umysłów ścisłych”, pracujących z Klientami przy specjalistycznych projektach i produktach,
  • Przedstawicieli handlowych i opiekunów klienta B2B pracujących w branży technicznej.

Nie oznacza to jednak, że tylko osoby pełniący wyżej wymienione stanowiska mogą wziąć udział w naszym szkoleniu online. Na szkolenie z negocjacji zapraszamy wszystkich, którzy pracują z klientami, a zwłaszcza z fachowcami z branży technicznej.

Program szkolenia online

Szkolenie sprzedażowe dla inżynierów ma charakter praktyczny i opiera się na analizie przypadków, ćwiczeniach zespołowych i indywidualnych, dyskusjach kierowanych i wykładach. Szkolenie online odbędzie się w formie warsztatów, angażujących wszystkich uczestników, w ramach których przewidziane są m.in. odgrywanie scenek, ćwiczenia w podgrupach oraz całą grupą, a także praca indywidualna.

Program szkolenia z negocjacji stanowi kompleksowy zbiór zagadnień dotyczących sprzedaży doradczej dla inżynierów. W programie szkolenia sprzedażowego znalazły się m.in. następujące tematy:

  • filozofia działania, przygotowanie do wizyty u klienta,
  • rozmowa z klientem technicznym,
  • nowy model sprzedaży 40 30 20 10,
  • prezentacja cech, zalet i korzyści klienta,
  • typy nabywców i trudni klienci,
  • negocjacje handlowe - 5 kroków obrony ceny.

Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group