26 stycznia 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Efektywnie komunikujący się zespół

Skuteczne metody zwiększania jakości pracy w zespole

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania każdego przedsiębiorstwa.

Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z  różnymi osobami w różnych sytuacjach. Efektywne komunikujący się zespół w czasach home office stał się jeszcze większym wyzwaniem niż dotychczas.

Chciałbyś podnieść sprawność komunikacyjną w swoim zespole i wzbić się na wyższy poziom produktywności? Zapraszamy na szkolenie on – line, będące pigułką sprawdzonych praktyk z zakresu efektywnie komunikującego się zespołu.

Korzyści

  • Dowiesz się za pomocą jakich narzędzi doprowadzić zespół do wysokiej skuteczności
  • Przećwiczysz praktyczne metody tworzenia „dobrej” i neutralnej wymiany myśli w Twojej firmie
  • Nauczysz się technik komunikacyjnych budujących porozumienie pomiędzy członkami zespołu
  • Poszerzysz umiejętność efektywnego porozumiewania się w zespole zadaniowym
  • Dowiesz się jak nie wpaść w pułapki komunikacji wynikające z jej jednokierunkowości
  • Zidentyfikujesz swoje mocne i słabe strony w celu nakreślenia indywidualnego kierunku rozwoju

Uczestnicy

  • managerowie
  • liderzy
  • kierownicy zespołów
  • specjaliści

Program

26 STYCZNIA 2021 

9.30   logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia


JAK KOMUNIKOWAĆ IDEE W ORGANIZACJI?

  • 4 złote zasady „sprzedaży” idei
  • Ja, jako „sprzedawca” idei
  • Komunikat dla współpracowników – 3 wagi u słuchacza
  • Mamy komuś – innym kolegom, coś do zakomunikowania. Przygotujmy się do tego. Jak to zrobimy? Jakich użyjemy argumentów? Jak zachęcimy? Krótkie wypowiedzi…

PRACA ZDALNA ORAZ WYZWANIA KOMUNIKACJI ZDALNEJ

  • Jakich metod i narzędzi komunikacyjnych użyć, by podnieść efektywność porozumiewania się w zespole pracującym zdalnie?
  • Zobaczmy, jak… dopasować przekaz do sytuacji i typów osobowości, z którymi mamy do czynienia?
  • Typy komunikacyjne: emocjonalny/racjonalny, mówca/słuchacz – szczegółowa charakterystyka poszczególnych typów
  • Jak skutecznie postępować z różnymi typami?
  • Mamy jeszcze inny podział: słuchowcy, wzrokowcy, ruchowcy – jak dowiedzieć się z kim mamy do czynienia?
  • Ćwiczenie: kim jestem?
  • Filtry w komunikacji
  • O co pytać rozmówców?
  • Co i dlaczego? Wagi
  • Recepta na dobrze komunikujący się zespół – czyli jak być dobrze odbieranym, lubianym przez innych?
  • 4 reakcje na wypowiedź zamiast parafrazy
  • 3 funkcje parafrazy:
  • Emocjonalny aspekt parafrazy, wykorzystywany do budowania klimatu.
  • Informacyjny aspekt parafrazy, wykorzystywany do kierowania rozmową.
  • Zamiana „–” na  „+”
  • Jak parafrazować? – ćwiczenie
  • Sparafrazuj zdania wypowiadane przez sąsiada, używając zwrotów charakterystycznych dla parafrazy.
  • Co to jest? Dwa oblicza klaryfikacji
  • Mój „słownik” dobrego komunikatora – ćwiczenie

ASERTYWNOŚĆ I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

  • Asertywność – agresja – uległość
  • Komunikat „JA” vs komunikat „TY”
  • Komunikat JA – ćwiczenie
  • Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami -„magiczne zdanie”
  • Wyrażenie próśb
  • Metody przekazywania trudnych informacji
  • Asertywna odmowa
  • Postawa asertywna w sytuacji krytyki
  • Produktywny zespół – budowanie i utrzymywanie dobrych relacji na odległość jako klucz do wzrostu 
  • Podsumowanie – podstawy skutecznej komunikacji

16.00  zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 80 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Profesjonalny sekretariat
Profesjonalny sekretariat
więcej
On-line XII Forum Biura Zarządu i Rady Nadzorczej 2021
XII Forum Biura Zarządu i Rady Nadzorczej 2021
więcej
On-line Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
On-line Przeciwdziałanie przestępczości finansowej poprzez monitoring i analizę transakcji
Przeciwdziałanie przestępczości finansowej poprzez monitoring i analizę transakcji
więcej
On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU