Efektywnie komunikujący się zespół
Skuteczne metody zwiększania jakości pracy w zespole
Pobierz BroszuręZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA
Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania każdego przedsiębiorstwa.
Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach. Efektywne komunikujący się zespół w czasach home office stał się jeszcze większym wyzwaniem niż dotychczas.
Chciałbyś podnieść sprawność komunikacyjną w swoim zespole i wzbić się na wyższy poziom produktywności? Zapraszamy na szkolenie on – line, będące pigułką sprawdzonych praktyk z zakresu efektywnie komunikującego się zespołu.
Korzyści
- Dowiesz się za pomocą jakich narzędzi doprowadzić zespół do wysokiej skuteczności
- Przećwiczysz praktyczne metody tworzenia „dobrej” i neutralnej wymiany myśli w Twojej firmie
- Nauczysz się technik komunikacyjnych budujących porozumienie pomiędzy członkami zespołu
- Poszerzysz umiejętność efektywnego porozumiewania się w zespole zadaniowym
- Dowiesz się jak nie wpaść w pułapki komunikacji wynikające z jej jednokierunkowości
- Zidentyfikujesz swoje mocne i słabe strony w celu nakreślenia indywidualnego kierunku rozwoju
Uczestnicy
- managerowie
- liderzy
- kierownicy zespołów
- specjaliści
Program
26 STYCZNIA 2021
9.30 logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia
JAK KOMUNIKOWAĆ IDEE W ORGANIZACJI?
- 4 złote zasady „sprzedaży” idei
- Ja, jako „sprzedawca” idei
- Komunikat dla współpracowników – 3 wagi u słuchacza
- Mamy komuś – innym kolegom, coś do zakomunikowania. Przygotujmy się do tego. Jak to zrobimy? Jakich użyjemy argumentów? Jak zachęcimy? Krótkie wypowiedzi…
PRACA ZDALNA ORAZ WYZWANIA KOMUNIKACJI ZDALNEJ
- Jakich metod i narzędzi komunikacyjnych użyć, by podnieść efektywność porozumiewania się w zespole pracującym zdalnie?
- Zobaczmy, jak… dopasować przekaz do sytuacji i typów osobowości, z którymi mamy do czynienia?
- Typy komunikacyjne: emocjonalny/racjonalny, mówca/słuchacz – szczegółowa charakterystyka poszczególnych typów
- Jak skutecznie postępować z różnymi typami?
- Mamy jeszcze inny podział: słuchowcy, wzrokowcy, ruchowcy – jak dowiedzieć się z kim mamy do czynienia?
- Ćwiczenie: kim jestem?
- Filtry w komunikacji
- O co pytać rozmówców?
- Co i dlaczego? Wagi
- Recepta na dobrze komunikujący się zespół – czyli jak być dobrze odbieranym, lubianym przez innych?
- 4 reakcje na wypowiedź zamiast parafrazy
- 3 funkcje parafrazy:
- Emocjonalny aspekt parafrazy, wykorzystywany do budowania klimatu.
- Informacyjny aspekt parafrazy, wykorzystywany do kierowania rozmową.
- Zamiana „–” na „+”
- Jak parafrazować? – ćwiczenie
- Sparafrazuj zdania wypowiadane przez sąsiada, używając zwrotów charakterystycznych dla parafrazy.
- Co to jest? Dwa oblicza klaryfikacji
- Mój „słownik” dobrego komunikatora – ćwiczenie
ASERTYWNOŚĆ I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
- Asertywność – agresja – uległość
- Komunikat „JA” vs komunikat „TY”
- Komunikat JA – ćwiczenie
- Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami -„magiczne zdanie”
- Wyrażenie próśb
- Metody przekazywania trudnych informacji
- Asertywna odmowa
- Postawa asertywna w sytuacji krytyki
- Produktywny zespół – budowanie i utrzymywanie dobrych relacji na odległość jako klucz do wzrostu
- Podsumowanie – podstawy skutecznej komunikacji
16.00 zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ