26 stycznia 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Efektywnie komunikujący się zespół

Skuteczne metody zwiększania jakości pracy w zespole

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania każdego przedsiębiorstwa.

Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z  różnymi osobami w różnych sytuacjach. Efektywne komunikujący się zespół w czasach home office stał się jeszcze większym wyzwaniem niż dotychczas.

Chciałbyś podnieść sprawność komunikacyjną w swoim zespole i wzbić się na wyższy poziom produktywności? Zapraszamy na szkolenie on – line, będące pigułką sprawdzonych praktyk z zakresu efektywnie komunikującego się zespołu.

Korzyści

  • Dowiesz się za pomocą jakich narzędzi doprowadzić zespół do wysokiej skuteczności
  • Przećwiczysz praktyczne metody tworzenia „dobrej” i neutralnej wymiany myśli w Twojej firmie
  • Nauczysz się technik komunikacyjnych budujących porozumienie pomiędzy członkami zespołu
  • Poszerzysz umiejętność efektywnego porozumiewania się w zespole zadaniowym
  • Dowiesz się jak nie wpaść w pułapki komunikacji wynikające z jej jednokierunkowości
  • Zidentyfikujesz swoje mocne i słabe strony w celu nakreślenia indywidualnego kierunku rozwoju

Uczestnicy

  • managerowie
  • liderzy
  • kierownicy zespołów
  • specjaliści

Program

26 STYCZNIA 2021 

9.30   logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia


JAK KOMUNIKOWAĆ IDEE W ORGANIZACJI?

  • 4 złote zasady „sprzedaży” idei
  • Ja, jako „sprzedawca” idei
  • Komunikat dla współpracowników – 3 wagi u słuchacza
  • Mamy komuś – innym kolegom, coś do zakomunikowania. Przygotujmy się do tego. Jak to zrobimy? Jakich użyjemy argumentów? Jak zachęcimy? Krótkie wypowiedzi…

PRACA ZDALNA ORAZ WYZWANIA KOMUNIKACJI ZDALNEJ

  • Jakich metod i narzędzi komunikacyjnych użyć, by podnieść efektywność porozumiewania się w zespole pracującym zdalnie?
  • Zobaczmy, jak… dopasować przekaz do sytuacji i typów osobowości, z którymi mamy do czynienia?
  • Typy komunikacyjne: emocjonalny/racjonalny, mówca/słuchacz – szczegółowa charakterystyka poszczególnych typów
  • Jak skutecznie postępować z różnymi typami?
  • Mamy jeszcze inny podział: słuchowcy, wzrokowcy, ruchowcy – jak dowiedzieć się z kim mamy do czynienia?
  • Ćwiczenie: kim jestem?
  • Filtry w komunikacji
  • O co pytać rozmówców?
  • Co i dlaczego? Wagi
  • Recepta na dobrze komunikujący się zespół – czyli jak być dobrze odbieranym, lubianym przez innych?
  • 4 reakcje na wypowiedź zamiast parafrazy
  • 3 funkcje parafrazy:
  • Emocjonalny aspekt parafrazy, wykorzystywany do budowania klimatu.
  • Informacyjny aspekt parafrazy, wykorzystywany do kierowania rozmową.
  • Zamiana „–” na  „+”
  • Jak parafrazować? – ćwiczenie
  • Sparafrazuj zdania wypowiadane przez sąsiada, używając zwrotów charakterystycznych dla parafrazy.
  • Co to jest? Dwa oblicza klaryfikacji
  • Mój „słownik” dobrego komunikatora – ćwiczenie

ASERTYWNOŚĆ I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

  • Asertywność – agresja – uległość
  • Komunikat „JA” vs komunikat „TY”
  • Komunikat JA – ćwiczenie
  • Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami -„magiczne zdanie”
  • Wyrażenie próśb
  • Metody przekazywania trudnych informacji
  • Asertywna odmowa
  • Postawa asertywna w sytuacji krytyki
  • Produktywny zespół – budowanie i utrzymywanie dobrych relacji na odległość jako klucz do wzrostu 
  • Podsumowanie – podstawy skutecznej komunikacji

16.00  zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 80 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany specjalista ds. beneficjenta rzeczywistego
Certyfikowany specjalista ds. beneficjenta rzeczywistego
więcej
On-line Walne Zgromadzenie i Zgromadzenie Wspólników
Walne Zgromadzenie i Zgromadzenie Wspólników
więcej
On-line Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
On-line Protokołowanie z uwzględnieniem nowelizacji 2023
Protokołowanie z uwzględnieniem nowelizacji 2023
więcej
On-line Certyfikowany AML Oficer - poziom 2
Certyfikowany AML Oficer - poziom 2
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Efektywna komunikacja w zespole - szkolenie dla menedżerów

Zastanawiasz się, co jest kluczem efektywnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa? To sprawny przepływ informacji, czyli nieustanne ich przyjmowanie i przekazywanie.

Ciągła walka o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z pozostałymi członkami zespołu to wyzwania, z jakimi zmaga się każdy pracownik. W czasach home office komunikacja w zespole stała się jeszcze większym wyzwaniem. Jeśli zatem rozglądasz się za rozwiązaniem, które pomoże Ci podnieść sprawność przepływu informacji w Twojej organizacji i wejść na wyższy poziom w zarządzaniu zespołem, to koniecznie dołącz do naszego szkolenia dla menedżerów, organizowanego online pod nazwą Efektywnie komunikujący się zespół.

Kto i jak skorzysta na szkoleniu menedżerskim online?

Korzyści ze szkolenia dla kierowników

Na szkoleniu menedżerskim online dowiesz się, jakie narzędzia są pomocne w procesie prowadzenia zespołu do osiągnięcia wysokiej skuteczności. Szkolenie menedżerskie to także doskonała okazja, aby pod okiem doświadczonego eksperta przećwiczyć praktyczne metody tworzenia swobodnej wymiany myśli w Twojej firmie.

Szkolenie z zarządzania pozwoli Ci również zrozumieć i nauczyć się stosowania technik komunikacyjnych budujących porozumienie pomiędzy członkami zespołu. Biorąc udział w szkoleniu dla kierowników poszerzysz także zdolność efektywnego porozumiewania się w zespole zadaniowym. Na szkoleniu online dowiesz się ponadto, jak nie wpaść w pułapki komunikacyjne, będące wynikiem jej jednokierunkowości. Z łatwością zidentyfikujesz również swoje mocne i słabe strony, co pomoże Ci nakreślić indywidualny kierunek rozwoju.

Jesteś liderem zespołu i zastanawiasz się, jak z łatwością prowadzić swój zespół do celu? Dołącz do naszego szkolenia dla menedżerów - Lider w świecie do bani - i poznaj najnowsze wzorce i modele w zarządzaniu zespołem.

Dla kogo jest szkolenie z zarządzania zespołem?

Szkolenie menedżerskie online z zakresu efektywnej komunikacji w zespole adresowane jest przede wszystkim do:

  • managerów,
  • liderów,
  • kierowników zespołów,
  • specjalistów.

Jak to jest, że z niektórymi menedżerami chce się działać i wspólnie tworzyć ciekawe przedsięwzięcia? Kluczem jest umiejętność budowania relacji opartych na wsparciu i zaufaniu. Zaawansowana komunikacja menedżerska to szkolenie dla menedżerów, które pomoże Ci zbudować w sobie tę umiejętność. Koniecznie sprawdź ofertę naszego szkolenia z zarządzania!

Program szkolenia online dla menedżerów

Szkolenie z zarządzania organizowane w formie online ma pomóc uczestnikom w pełni poznać skuteczne metody zwiększania jakości pracy w zespole. Program szkolenia dla kierowników został podzielony na kilka bloków tematycznych, co ma ułatwić uczestnikom przyswojenie poszczególnych zagadnień omawianych podczas szkolenia online i usystematyzować zdobytą wiedzę. Na szkoleniu dla menedżerów poruszona zostanie problematyka:

  • komunikowania idei w organizacji,
  • pracy zdalnej i wyzwań komunikacji zdalnej,
  • asertywności i współpracy w zespole.

Sprawdź również inne nasze szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group