23—24 marca 2023R., Hotel REGENT, Warszawa

REGENERACJA MENEDŻERA WG WOJCIECHA EICHELBERGERA

Zarządzanie stresem – odzyskiwanie energii życiowej – przeciwdziałanie chorobom stresopochodnym

Pobierz Broszurę

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

„…menedżerowie potykają się nie dlatego, że doświadczają stresu i trudnych emocji ale dlatego, że pozwalają  tym emocjom się zniewolić…”

„..Inteligencja emocjonalna i odporność na stres ma większe znaczenie w biznesie niż IQ…” – Tak mówią headhunterzy rekrutujący menedżerów na kluczowe stanowiska zarządcze.

Regeneracja to kluczowa kompetencja menedżerska, która pozwala pozostać w dobrej kondycji i działać sprawnie tak długo, jak tego od siebie wymagamy.

Praca z emocjami to kluczowa praca jaką mamy do wykonania w naszym życiu. Tylko tak możemy dokonać ogromnego skoku rozwojowego.

Zapraszamy Państwa na intensywne szkolenie menedżerskie, poświęcone zarządzaniu stresem. Szkolenie to ma charakter eksperckiego warsztatu o zaawansowanej wiedzy psychologicznej, będącego wsparciem w obszarze kluczowych kompetencji menedżerskich, prowadzonego przez Wojciecha Eichelbergera – najlepszego eksperta w Polsce, specjalizującego się w profilaktyce przeciążenia i wypalenia stresem oraz leczeniu chorób stresopochodnych.

Te dwudniowe, intensywne warsztaty przeniosą Cię w świat wiedzy dla nielicznych, poprowadzą Cię drogą do życiowej i zawodowej satysfakcji.

Korzyści:

  • Dowiesz się jakie są skuteczne zasady regeneracji, zarządzania własnymi emocjami i stresem, w sytuacji dużych wyzwań biznesowych.
  • Otrzymasz wskazówki jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny.
  • Poznasz efektywne metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu.
  • Dostaniesz wskazówki jak pracować na stanowisku o podwyższonym poziomie stresu i odpowiedzialności.
  • Poznasz naprawdę efektywny sposób radzenia sobie z zawodowymi lub życiowymi  trudnościami.
  • Rozwiniesz kompetencje emocjonalne, przesądzające dziś o umiejętności zachowania równowagi, świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału, a tym samym potencjału zespołów i firmy.
  • Nauczysz się tworzyć konstruktywne relacje z otoczeniem i podejmować trafne decyzje w skomplikowanych sytuacjach społecznych i zawodowych.

Uczestnicy

  • liderzy
  • właściciele przedsiębiorstw

Program:

23 – 24  MARCA 2023 R.

To skuteczne zasady zarządzania stresem w sytuacji dużych wyzwań biznesowych

To warsztat, dzięki któremu dowiesz się, jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny

To metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu 


KLUCZOWE ZAGADNIENIA PROGRAMOWE:

  • umiejętność podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
  • źródła wewnętrznego oparcia (oparcia w sobie),
  • odporność na przeciążenia i likwidowanie objawów,
  • szybka regeneracja sił i odzyskiwanie energii życiowej,
  • zapobieganie chorobom związanych z przeciążeniem stresem,
  • odreagowywanie napięcia,
  • bilans energetyczny,
  • rozwijanie i wykorzystywanie własnych zasobów emocjonalnych,
  • kontrolowanie i kierowanie energią jaka wypływa z emocji doświadczanych przez grupę,
  • rozpoznawanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych zapowiadających wybuch emocjonalny,
  • zarządzanie

“Stres to iluzja, która sprawia, że żyjemy w stanie stałej mobilizacji do walki. To z kolei, powoduje realne, negatywne konsekwencje dla naszego organizmu, obniża poziom naszej energii życiowej i odporności na przeciążenia i choroby. Życie wymaga od nas dużych nakładów energii, którą zużywamy na nasze codzienne zajęcia, pracę i kontakty z ludźmi. Jesteśmy napięci, zestresowani, przeciążeni – nie rzadko całkowicie wypaleni. Dlatego tak istotną kwestią jest rozwój kompetencji emocjonalnych, przesądzających
o umiejętności zachowania równowagi emocjonalnej oraz świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału emocjonalnego. Ludzie, których cechuje wysoki poziom kompetencji emocjonalnych są bardziej niż inni skuteczni w kierowaniu emocjami (własnymi i cudzymi) w tworzeniu konstruktywnych relacji z otoczeniem, w podejmowaniu decyzji
w skomplikowanych sytuacjach społecznych…”

Wojciech Eichelberger

Metody:

 Szkolenie ma formę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie wykładów, ćwiczeń grupowych oraz indywidualnych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Bardzo kształcące, inspirujące, motywujące do działania PRZYJDŹ I WEŹ!

Magdalena Żurawska

Kierownik Oddziału, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko

… niesamowity przykład na prawdziwe przywództwo. Doświadczenie, siła, trafność przekazu jest niewiarygodna.

Patrycja Dębska

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Axa Polska

Dziękuję, pierwszy raz żałowałam, że zajęcia się kończą.

Marta Grotowska

PRO-SAN Sp. z o.o.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej
Kompetencje menadżerskie Wystąpienia Publiczne z Jackiem Rozenkiem
Wystąpienia Publiczne z Jackiem Rozenkiem
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak eliminować ryzyka zakupowe poprzez optymalny rozwój nowego dostawcy?
Jak eliminować ryzyka zakupowe poprzez optymalny rozwój nowego dostawcy?
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Zarządzanie stresem to ważna umiejętność, a w obecnych czasach jedna z kluczowych kompetencji dobrego menedżera. Dlatego szkolenia dla managerów, powinny zawierać w sobie bloki omawiające techniki zarządzania stresem, a także rozwój umiejętności w tym zakresie.

Dlaczego zarządzanie stresem jest pożądaną umiejętnością?

Przy stanowiskach kierowniczych i tych wyższego szczebla zarządzanie stresem dotyczy nie tylko umiejętności zarządzania ludźmi w sytuacjach stresowych i niecodziennych. To również umiejętność pracy z własnymi emocjami, jako menedżera. Jeśli nie potrafisz opanować stresu, nigdy nie będziesz w stanie dobrze zarządzać ludźmi. Ma to nie tylko wpływ na atmosferę pracy, ale przede wszystkim na produktywność i efektywność zespołu.

Szkolenia dla managerów z zarządzania stresem - nie pomijaj ich i zadbaj o swoje zdrowie emocjonalne!

Zarządzanie ludźmi, praca pod presją czasu, praca na stanowisku o podwyższonym poziomie stresu i odpowiedzialności. To wszystko ma wpływ na twoje zdrowie emocjonalne i psychiczne. Dlatego uczestnictwo w takich szkoleniach dla kierowników umożliwi ci naukę technik, które możesz zastosować, aby ograniczyć stres. Naukę dbania o siebie, radzenie sobie z emocjami i efektywną pracę w sytuacjach stresowych. Dzięki nauce zarządzania stresem będziesz w stanie uniknąć wypalenia zawodowego, a także unikniesz sytuacji, które negatywnie odbiją się na tobie i zespole osób, którymi zarządzasz.

Presja czasu i zarządzanie stresem

W naszej bazie wiedzy znajdziesz również przydatne artykuły, w których dzielimy się technikami i poradami dotyczącymi umiejętności pracy pod presją czasu. Dobra wiadomość jest taka, że technik pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu jesteś w stanie się nauczyć. Zła wiadomość (chociaż niekoniecznie) jest taka, że musisz poświęcić na to czas i doskonalić pewne umiejętności. Udział w szkoleniach to dobra ścieżka, żeby stać się dobrym kierownikiem, efektywnie zarządzać zespołem, ale przede wszystkim zadbać o siebie i nie doprowadzić do wypalenia zawodowego.

Relacje biznesowe a zarządzanie stresem

W relacjach biznesowych jest szalenie ważne, aby trzymać nerwy na wodzy i nie dać upustu emocjom w najmniej oczekiwanym momencie. Zachowanie w środowisku biznesowym określa nasz profesjonalizm i podejście do pracy, a także reputację firmy, którą reprezentujemy.

Stres może być pozytywny w sensie motywatora do pracy. Niestety nie zawsze i nie każdy jest w stanie przeobrazić go na pozytywny aspekt dający energię do działania. Dzieje się wręcz odwrotnie. Nadmierna ilość stresu może powodować nawet wypalenie zawodowe, którego każdy z nas chciałby uniknąć. Dzisiaj przedstawiamy proste metody na to, jak radzić sobie w pracy pod presją czasu. Mają uniwersalne zastosowanie i nie mają różnić w stanowiskach. Metody przydadzą się każdemu, kto narażony jest na pracę pod presją czasu.

Nauka pracy pod presją czasu - niezawodne techniki

Stres w pracy, chociaż nie jest pożądanym zjawiskiem, to występuje niezależnie od obejmowanego stanowiska, czy profilu firmy. Nauka zarządzania stresem umożliwia radzenie sobie z nim i odczuwanie ulgi na myśl o pracy, a nie poczucia ciężkiego i męczącego obowiązku. Dzisiaj poruszamy temat zarządzania stresem i tego, jak z nim sobie poradzić samemu.

Zarządzanie stresem - jak poradzić sobie ze stresem w pracy?