6—7 października 2022R., Hotel REGENT, Warszawa

REGENERACJA MENEDŻERA WG WOJCIECHA EICHELBERGERA

Zarządzanie stresem – odzyskiwanie energii życiowej – przeciwdziałanie chorobom stresopochodnym

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

„…menedżerowie potykają się nie dlatego, że doświadczają stresu i trudnych emocji ale dlatego, że pozwalają  tym emocjom się zniewolić…”

„..Inteligencja emocjonalna i odporność na stres ma większe znaczenie w biznesie niż IQ…” – Tak mówią headhunterzy rekrutujący menedżerów na kluczowe stanowiska zarządcze.

Regeneracja to kluczowa kompetencja menedżerska, która pozwala pozostać w dobrej kondycji i działać sprawnie tak długo, jak tego od siebie wymagamy.

Praca z emocjami to kluczowa praca jaką mamy do wykonania w naszym życiu. Tylko tak możemy dokonać ogromnego skoku rozwojowego.

Zapraszamy Państwa na intensywne szkolenie menedżerskie, poświęcone zarządzaniu stresem. Szkolenie to ma charakter eksperckiego warsztatu o zaawansowanej wiedzy psychologicznej, będącego wsparciem w obszarze kluczowych kompetencji menedżerskich, prowadzonego przez Wojciecha Eichelbergera – najlepszego eksperta w Polsce, specjalizującego się w profilaktyce przeciążenia i wypalenia stresem oraz leczeniu chorób stresopochodnych.

Te dwudniowe, intensywne warsztaty przeniosą Cię w świat wiedzy dla nielicznych, poprowadzą Cię drogą do życiowej i zawodowej satysfakcji.

Korzyści:

  • Dowiesz się jakie są skuteczne zasady regeneracji, zarządzania własnymi emocjami i stresem, w sytuacji dużych wyzwań biznesowych.
  • Otrzymasz wskazówki jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny.
  • Poznasz efektywne metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu.
  • Dostaniesz wskazówki jak pracować na stanowisku o podwyższonym poziomie stresu i odpowiedzialności.
  • Poznasz naprawdę efektywny sposób radzenia sobie z zawodowymi lub życiowymi  trudnościami.
  • Rozwiniesz kompetencje emocjonalne, przesądzające dziś o umiejętności zachowania równowagi, świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału, a tym samym potencjału zespołów i firmy.
  • Nauczysz się tworzyć konstruktywne relacje z otoczeniem i podejmować trafne decyzje w skomplikowanych sytuacjach społecznych i zawodowych.

Uczestnicy

  • liderzy
  • właściciele przedsiębiorstw

Program:

6 – 7  PAŹDZIRNIK 2022 R.

To skuteczne zasady zarządzania stresem w sytuacji dużych wyzwań biznesowych

To warsztat, dzięki któremu dowiesz się, jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny

To metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu 


KLUCZOWE ZAGADNIENIA PROGRAMOWE:

  • umiejętność podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
  • źródła wewnętrznego oparcia (oparcia w sobie),
  • odporność na przeciążenia i likwidowanie objawów,
  • szybka regeneracja sił i odzyskiwanie energii życiowej,
  • zapobieganie chorobom związanych z przeciążeniem stresem,
  • odreagowywanie napięcia,
  • bilans energetyczny,
  • rozwijanie i wykorzystywanie własnych zasobów emocjonalnych,
  • kontrolowanie i kierowanie energią jaka wypływa z emocji doświadczanych przez grupę,
  • rozpoznawanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych zapowiadających wybuch emocjonalny,
  • zarządzanie

„Stres to iluzja, która sprawia, że żyjemy w stanie stałej mobilizacji do walki. To z kolei, powoduje realne, negatywne konsekwencje dla naszego organizmu, obniża poziom naszej energii życiowej i odporności na przeciążenia i choroby. Życie wymaga od nas dużych nakładów energii, którą zużywamy na nasze codzienne zajęcia, pracę i kontakty z ludźmi. Jesteśmy napięci, zestresowani, przeciążeni – nie rzadko całkowicie wypaleni. Dlatego tak istotną kwestią jest rozwój kompetencji emocjonalnych, przesądzających
o umiejętności zachowania równowagi emocjonalnej oraz świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału emocjonalnego. Ludzie, których cechuje wysoki poziom kompetencji emocjonalnych są bardziej niż inni skuteczni w kierowaniu emocjami (własnymi i cudzymi) w tworzeniu konstruktywnych relacji z otoczeniem, w podejmowaniu decyzji
w skomplikowanych sytuacjach społecznych…”

Wojciech Eichelberger

Metody:

 Szkolenie ma formę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie wykładów, ćwiczeń grupowych oraz indywidualnych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Bardzo kształcące, inspirujące, motywujące do działania PRZYJDŹ I WEŹ!

Magdalena Żurawska

Kierownik Oddziału, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko

… niesamowity przykład na prawdziwe przywództwo. Doświadczenie, siła, trafność przekazu jest niewiarygodna.

Patrycja Dębska

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Axa Polska

Dziękuję, pierwszy raz żałowałam, że zajęcia się kończą.

Marta Grotowska

PRO-SAN Sp. z o.o.

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

6—7 października 2022R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Hotel Regent, Belwederska 23, 00-761 Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 15/09/2022: 2 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
Noclegu w Hotel REGENT, Warszawa
- pokój jednoosobowy 380 PLN + 23% VAT za dobę
- pokój dwuosobowy 470 PLN + 23% VAT za dobę
W cenę wliczone jest śniadanie, dostęp do internetu oraz Wellness Club Regent.

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 2 970 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 570 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 76 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej
Kompetencje menadżerskie Lean manufacturing best practice tour: Porsche Lipsk i VW Drezno
Lean manufacturing best practice tour: Porsche Lipsk i VW Drezno
więcej
Kompetencje menadżerskie Dialog Liderów z Robertem Kroolem i Jackiem Bartosiakem
Dialog Liderów z Robertem Kroolem i Jackiem Bartosiakem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU