23—24 marca 2023R., Hotel REGENT, Warszawa

REGENERACJA MENEDŻERA WG WOJCIECHA EICHELBERGERA

Zarządzanie stresem – odzyskiwanie energii życiowej – przeciwdziałanie chorobom stresopochodnym

Pobierz Broszurę

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

„…menedżerowie potykają się nie dlatego, że doświadczają stresu i trudnych emocji ale dlatego, że pozwalają  tym emocjom się zniewolić…”

„..Inteligencja emocjonalna i odporność na stres ma większe znaczenie w biznesie niż IQ…” – Tak mówią headhunterzy rekrutujący menedżerów na kluczowe stanowiska zarządcze.

Regeneracja to kluczowa kompetencja menedżerska, która pozwala pozostać w dobrej kondycji i działać sprawnie tak długo, jak tego od siebie wymagamy.

Praca z emocjami to kluczowa praca jaką mamy do wykonania w naszym życiu. Tylko tak możemy dokonać ogromnego skoku rozwojowego.

Zapraszamy Państwa na intensywne szkolenie menedżerskie, poświęcone zarządzaniu stresem. Szkolenie to ma charakter eksperckiego warsztatu o zaawansowanej wiedzy psychologicznej, będącego wsparciem w obszarze kluczowych kompetencji menedżerskich, prowadzonego przez Wojciecha Eichelbergera – najlepszego eksperta w Polsce, specjalizującego się w profilaktyce przeciążenia i wypalenia stresem oraz leczeniu chorób stresopochodnych.

Te dwudniowe, intensywne warsztaty przeniosą Cię w świat wiedzy dla nielicznych, poprowadzą Cię drogą do życiowej i zawodowej satysfakcji.

Korzyści:

  • Dowiesz się jakie są skuteczne zasady regeneracji, zarządzania własnymi emocjami i stresem, w sytuacji dużych wyzwań biznesowych.
  • Otrzymasz wskazówki jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny.
  • Poznasz efektywne metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu.
  • Dostaniesz wskazówki jak pracować na stanowisku o podwyższonym poziomie stresu i odpowiedzialności.
  • Poznasz naprawdę efektywny sposób radzenia sobie z zawodowymi lub życiowymi  trudnościami.
  • Rozwiniesz kompetencje emocjonalne, przesądzające dziś o umiejętności zachowania równowagi, świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału, a tym samym potencjału zespołów i firmy.
  • Nauczysz się tworzyć konstruktywne relacje z otoczeniem i podejmować trafne decyzje w skomplikowanych sytuacjach społecznych i zawodowych.

Uczestnicy

  • liderzy
  • właściciele przedsiębiorstw

Program:

23 – 24  MARCA 2023 R.

To skuteczne zasady zarządzania stresem w sytuacji dużych wyzwań biznesowych

To warsztat, dzięki któremu dowiesz się, jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny

To metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu 


KLUCZOWE ZAGADNIENIA PROGRAMOWE:

  • umiejętność podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
  • źródła wewnętrznego oparcia (oparcia w sobie),
  • odporność na przeciążenia i likwidowanie objawów,
  • szybka regeneracja sił i odzyskiwanie energii życiowej,
  • zapobieganie chorobom związanych z przeciążeniem stresem,
  • odreagowywanie napięcia,
  • bilans energetyczny,
  • rozwijanie i wykorzystywanie własnych zasobów emocjonalnych,
  • kontrolowanie i kierowanie energią jaka wypływa z emocji doświadczanych przez grupę,
  • rozpoznawanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych zapowiadających wybuch emocjonalny,
  • zarządzanie

“Stres to iluzja, która sprawia, że żyjemy w stanie stałej mobilizacji do walki. To z kolei, powoduje realne, negatywne konsekwencje dla naszego organizmu, obniża poziom naszej energii życiowej i odporności na przeciążenia i choroby. Życie wymaga od nas dużych nakładów energii, którą zużywamy na nasze codzienne zajęcia, pracę i kontakty z ludźmi. Jesteśmy napięci, zestresowani, przeciążeni – nie rzadko całkowicie wypaleni. Dlatego tak istotną kwestią jest rozwój kompetencji emocjonalnych, przesądzających
o umiejętności zachowania równowagi emocjonalnej oraz świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału emocjonalnego. Ludzie, których cechuje wysoki poziom kompetencji emocjonalnych są bardziej niż inni skuteczni w kierowaniu emocjami (własnymi i cudzymi) w tworzeniu konstruktywnych relacji z otoczeniem, w podejmowaniu decyzji
w skomplikowanych sytuacjach społecznych…”

Wojciech Eichelberger

Metody:

 Szkolenie ma formę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie wykładów, ćwiczeń grupowych oraz indywidualnych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Bardzo kształcące, inspirujące, motywujące do działania PRZYJDŹ I WEŹ!

Magdalena Żurawska

Kierownik Oddziału, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko

… niesamowity przykład na prawdziwe przywództwo. Doświadczenie, siła, trafność przekazu jest niewiarygodna.

Patrycja Dębska

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Axa Polska

Dziękuję, pierwszy raz żałowałam, że zajęcia się kończą.

Marta Grotowska

PRO-SAN Sp. z o.o.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Komunikacja i dialog w pracy managera
Komunikacja i dialog w pracy managera
więcej
Kompetencje menadżerskie Programy motywacyjne dla top managementu oparte o akcje, udziały i pochodne instrumenty finansowe
Programy motywacyjne dla top managementu oparte o akcje, udziały i pochodne instrumenty finansowe
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Finanse dla zarządzających niefinansistów
Finanse dla zarządzających niefinansistów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Zarządzanie stresem to ważna umiejętność, a w obecnych czasach jedna z kluczowych kompetencji dobrego menedżera. Dlatego szkolenia dla managerów, powinny zawierać w sobie bloki omawiające techniki zarządzania stresem, a także rozwój umiejętności w tym zakresie.

Dlaczego zarządzanie stresem jest pożądaną umiejętnością?

Przy stanowiskach kierowniczych i tych wyższego szczebla zarządzanie stresem dotyczy nie tylko umiejętności zarządzania ludźmi w sytuacjach stresowych i niecodziennych. To również umiejętność pracy z własnymi emocjami, jako menedżera. Jeśli nie potrafisz opanować stresu, nigdy nie będziesz w stanie dobrze zarządzać ludźmi. Ma to nie tylko wpływ na atmosferę pracy, ale przede wszystkim na produktywność i efektywność zespołu.

Szkolenia dla managerów z zarządzania stresem - nie pomijaj ich i zadbaj o swoje zdrowie emocjonalne!

Zarządzanie ludźmi, praca pod presją czasu, praca na stanowisku o podwyższonym poziomie stresu i odpowiedzialności. To wszystko ma wpływ na twoje zdrowie emocjonalne i psychiczne. Dlatego uczestnictwo w takich szkoleniach dla kierowników umożliwi ci naukę technik, które możesz zastosować, aby ograniczyć stres. Naukę dbania o siebie, radzenie sobie z emocjami i efektywną pracę w sytuacjach stresowych. Dzięki nauce zarządzania stresem będziesz w stanie uniknąć wypalenia zawodowego, a także unikniesz sytuacji, które negatywnie odbiją się na tobie i zespole osób, którymi zarządzasz.

Presja czasu i zarządzanie stresem

W naszej bazie wiedzy znajdziesz również przydatne artykuły, w których dzielimy się technikami i poradami dotyczącymi umiejętności pracy pod presją czasu. Dobra wiadomość jest taka, że technik pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu jesteś w stanie się nauczyć. Zła wiadomość (chociaż niekoniecznie) jest taka, że musisz poświęcić na to czas i doskonalić pewne umiejętności. Udział w szkoleniach to dobra ścieżka, żeby stać się dobrym kierownikiem, efektywnie zarządzać zespołem, ale przede wszystkim zadbać o siebie i nie doprowadzić do wypalenia zawodowego.

Relacje biznesowe a zarządzanie stresem

W relacjach biznesowych jest szalenie ważne, aby trzymać nerwy na wodzy i nie dać upustu emocjom w najmniej oczekiwanym momencie. Zachowanie w środowisku biznesowym określa nasz profesjonalizm i podejście do pracy, a także reputację firmy, którą reprezentujemy.

Stres może być pozytywny w sensie motywatora do pracy. Niestety nie zawsze i nie każdy jest w stanie przeobrazić go na pozytywny aspekt dający energię do działania. Dzieje się wręcz odwrotnie. Nadmierna ilość stresu może powodować nawet wypalenie zawodowe, którego każdy z nas chciałby uniknąć. Dzisiaj przedstawiamy proste metody na to, jak radzić sobie w pracy pod presją czasu. Mają uniwersalne zastosowanie i nie mają różnić w stanowiskach. Metody przydadzą się każdemu, kto narażony jest na pracę pod presją czasu.

Nauka pracy pod presją czasu - niezawodne techniki

Stres w pracy, chociaż nie jest pożądanym zjawiskiem, to występuje niezależnie od obejmowanego stanowiska, czy profilu firmy. Nauka zarządzania stresem umożliwia radzenie sobie z nim i odczuwanie ulgi na myśl o pracy, a nie poczucia ciężkiego i męczącego obowiązku. Dzisiaj poruszamy temat zarządzania stresem i tego, jak z nim sobie poradzić samemu.

Zarządzanie stresem - jak poradzić sobie ze stresem w pracy?