Profesjonalny sekretariat
Standardy pracy sekretarki / asystentki
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA
Rozwój gospodarki oznacza rosnącą liczbę biur, kancelarii i gabinetów.
Ich prowadzenie wiąże się z kolei z koniecznością zatrudnienia wysoko wykwalifikowanych sekretarek. To właśnie one dbają o kalendarz, zajmują się obsługą firmowej korespondencji czy odbierają telefony od klientów.
Z kolei zawód asystentki wiąże się z większym prestiżem niż posada sekretarki. Nie zawsze ma to swoje odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo ich funkcje w organizacji znacznie się różnią. O ile sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres zadań, oparty w dużej mierze na zadaniach administracyjnych, o tyle asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.
Jeżeli chcesz pracować jako sekretarka lub asystentka i rozwijać się w tym obszarze to to szkolenie jest dla Ciebie szansą na zdobycie wszechstronnych kwalifikacji zawodowych.
Korzyści
- Poznasz strategie budowania doskonałej komunikacji w sekretariacie
- Zdobędziesz wiedzę, która zapewni Ci efektywne planowanie działań sekretariatu
- Nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
- Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać dokumentacją biurową
- Nauczysz się skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach
- Odkryjesz w jaki sposób możesz zarządzać swoją karierą
Uczestnicy
- Sekretarki,
- Asystentki/asystenci
- pracownicy recepcji
Program
22 marca 2021
9.30 logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia
SZTUKA EFEKTYWNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY
- skuteczna współpraca z innymi i delegowanie zadań
- organizacja i kontrola dokumentów – obieg dokumentów
- ustalanie priorytetów
- zarządzanie czasem własnym i przełożonego
- prowadzenie korespondencji biurowej a zarządzanie czasem
EFEKTYWNE ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ
- efektywne organizowanie narad/spotkań wewnątrz firmy
- planowanie i zarządzanie strukturą spotkania
- pisanie notatek i protokołów ze spotkań
DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z SZEFEM
- rozumienie wzajemnych oczekiwań – droga do sukcesu
- radzenie sobie z wymaganiami szefa
- intuicja sekretarki/asystentki – wyprzedzanie oczekiwań
- wspieranie szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
- współpraca z wieloma szefami
KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI I SZEFEM
- ustalenie celów komunikowania się
- techniki budowania i utrzymywania kontaktu
- sztuka zadawania pytań
- jak radzić sobie w sytuacjach różnicy zadań?
- bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
- znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
- umiejętności rozwiązywania konfliktów w pracy
- komunikacja telefoniczna w biurze
ASERTYWNOŚĆ SEKRETARKI/ASYSTENTKI W MIEJSCU PRACY
- jak stanowczo odmówić i nie wywołać konfliktu?
- konstruktywne wyrażanie opinii
- przyjmowanie krytyki i oceny
- jak radzić sobie z nieuzasadnioną krytyką?
- bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
- znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
- asertywność w rozmowie telefonicznej
ZARZĄDZANIE WŁASNĄ KARIERĄ
- personal branding
- jak poznać i rozwijać swoje talenty?
16.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
SZKOLENIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników.
Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób.
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
22 marca 2021R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 01/03/2021: 670 PLN - Obniżasz koszt o 31%
Zgłoszenie od 02/03/2021: 970 PLN
Cena zawiera:
udział w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe w pdf
certyfikat uczestnictwa
Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację:
“Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022
Aktualna cena udziału:
970 PLN
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM
OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH
Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.
Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.
Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.