24—25 wrzesnia 2024R., Regent Warsaw Hotel

Negocjacje w biznesie

Warsztat z Małgorzatą Głębocką - Szurko

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Na sukces firmy, projektu, inwestycji składa się tysiące małych porozumień. To kumulacja wielu rund negocjacyjnych, a przede wszystkim kompetencji i motywacji ludzi w ich prowadzeniu. Umiejętność dbania o interesy firmy i dobór odpowiedniej taktyki, to kluczowa kompetencja skutecznego menedżera.

Zapraszamy Cię na intensywne szkolenie z negocjacji w biznesie, podczas którego poznasz i przećwiczysz skuteczne techniki negocjacyjne.

Dołącz do naszej grupy, by zdobyć niezbędne umiejętności, które pomogą Ci osiągnąć sukces w biznesie oraz zwiększyć efektywność Twojego działu.

Korzyści

Dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób wykorzystać narzędzia negocjacyjne w prowadzeniu procesu zakupu/sprzedaży,
  • jak poprawnie argumentować, świadomie prowadzić cały proces negocjacji i kontrolować jego przebieg,
  • jak wykorzystywać techniki negocjacyjne i jednocześnie bronić się przed manipulacją,
  • jak radzić sobie z pozornie wykluczającymi się celami negocjacji,
  • jak szukać wyjścia z sytuacji, które nie ułatwiają osiągnięcia porozumienia.

Uczestnicy

  • handlowcy,
  • sprzedawcy,
  • kadra zarządzająca,
  • menedżerowie zespołów

Program

24 WRZEŚNIA 2024 R.

9.30 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

NEGOCJACJE W BIZNESIE

  • Gra szkoleniowa X-jak transakcja gra negocjacyjna
  • Negocjacje – różne spojrzenia, różne punkty widzenia. Zasady, reguły, normy i fazy procesu.
  • Jakie są podobieństwa i różnice w różnych podejściach i jakie są ich konsekwencje praktyczne dla osób negocjujących?
  • Złote zasady negocjacji
  • Sukces w negocjacjach – i co dalej? Negocjacje to nie jedyny sposób działania w warunkach zaistnienia konfliktu interesów
  • Rezultat i relacje – jak radzić sobie z pozornie wykluczającymi się celami negocjacji? Czasem wygrywam, a czasem się uczę, czyli o właściwym znaczeniu porażki w negocjacjach
  • Dlaczego warto negocjować, a kiedy negocjować nie warto?

STRATEGIE I TAKTYKI W NEGOCJACJACH

 
  • Strategie i taktyki – o budowaniu celów, projektowaniu dróg do ich osiągania i określaniu optymalnych metod działania na każdym etapie negocjacji
  • Skuteczne techniki negocjacyjne
  • Jak budować silną pozycję negocjacyjną?
  • Metody i środki służące budowaniu własnej silnej pozycji w negocjacjach

16.00 – Zakończenie szkolenia

25 WRZEŚNIA 2024 R.

8.30 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.00
– Rozpoczęcie szkolenia


BŁĘDY NEGOCJACYJNE – PRAKTYCZNY KATALOG ZACHOWAŃ I ZANIECHAŃ, KTÓRE SKUTECZNIE UTRUDNIAJĄ LUB UNIEMOŻLIWIAJĄ OSIĄGANIE CELÓW

  • Trudny negocjator czy trudna sytuacja negocjacyjna? Sztuka budowania relacji oraz inne umiejętności i metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi.
  • Sposoby radzenia sobie z niepożądanymi sytuacjami. Klasyczne metody i nowatorskie sposoby poszukiwania wyjścia z sytuacji, które nie ułatwiają osiągnięcia porozumienia.

ZDOBYWAMY CECHY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA

  • Jak identyfikować i rozwijać swoje mocne strony, a następnie przekształcać je w unikalne atuty negocjacyjne?
  • Jak świadomie rozpoznawać swoje słabe strony, a następnie wykorzystywać je jako punkt wyjścia do rozwoju?
  • Jak wykorzystywać umiejętność rozumienia potrzeb i motywacji innych stron w procesie negocjacyjnym
  • Sposoby radzenia sobie z trudnymi rozmówcami oraz tworzenie długotrwałych i korzystnych relacji biznesowych.

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych i narzędzi mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Merytoryczne, ekscytujące, ciekawe, prowadzący –klasa sama w sobie. Dziękuję ☺

Cezary Szyjka

Sprzedaż, SOPREMA POLSKA

Bardzo interesujące, wciągające, dużo wiedzy praktycznej, bardzo dobrze przekazane, świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, ogólnie super!

Tomasz Sobolewski

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, MOKOTOWSKA FUNDACJA WARSZAWIANKA -WODNY PARK

Merytorycznie, profesjonalnie, skutecznie przekazywana wiedza

Krzysztof Pabisz

Kupiec, BWI POLAND TECHNOLOGIES

Oceniam bardzo wysoko kompetencje obu trenerów. Niesamowita wiedza praktyczna. Umiejętność angażowania grupy w prowadzenie gry.

Katarzyna Kurek

Procurement Manager, GFK POLONIA

Bardzo ciekawe szkolenie. Ciekawe poglądy prowadzących.

Dariusz Kasprzak

Chief Engineer, LINX DATA CENTER

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Problem solving - rozwiązywania problemów
Problem solving - rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej
Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Stres pod kontrolą
Stres pod kontrolą
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem — dla kogo będą dobre?

Szkolenia z negocjacji z Tomaszem Piotrem Sidewiczem skierowane są do osób średnio zaawansowanych, które mają ukierunkowaną wiedzę i praktykę w negocjacjach.

Szkolenia negocjacje z zawodowym negocjatorem będą odpowiednie dla kierowników, handlowców, menagerów średniego szczebla oraz kupców. Będzie to również dobre szkolenie dla osób, które na co dzień zajmują się negocjacjami biznesowymi.

Negocjacje - 4 podstawowe filary, dzięki którym odniesiesz sukces

4 podstawowe filary sukcesu w negocjacjach, którymi posługuje się Tomasz Piotr Sidewicz, powinny być dla ciebie jak gotowa wskazówka. Powinieneś wykorzystać je tak, aby określić, w którym kierunku należy podążać, żeby odnieść sukces w negocjacjach.

  • Logiczne myślenie.
  • Poprawne matematyczne liczenie.
  • Odwaga do podejmowania decyzji.
  • Czujność, żeby nie dać się oszukać.

Jak wdrożyć te filary i jak je wypracować w swoim życiu zawodowym dowiesz się na szkoleniu z negocjacji, na które serdecznie cię zapraszamy.

Czy negocjacje to dobre szkolenie dla działu zakupów?

Tak, szkolenie negocjacje z zawodowym negocjatorem będą idealnie szczególnie dla kupców, którzy codziennie prowadzą negocjacje biznesowe. Na szkoleniu poruszany jest między innymi temat opracowania strategii, która umożliwi radzenie sobie z zarzutami cenowymi. Jak sobie radzić z trudnym partnerem, czy umiejętnie rozpoznawać blef.

Czy negocjacje zaliczają się jako szkolenia handlowe?

Tak. Negocjacje zawsze są częścią szkoleń handlowych. Szkolenia z negocjacji można zatem traktować w kategorii szkoleń handlowych. Szczególnie że jest to również szkolenie skierowane dla handlowców i kupców.

Negocjacje kończą się niepowodzeniem? Od czego zależy sukces w negocjacjach?

Spora liczba osób mogłaby pomyśleć, że ich negocjacje zakończyły się fiaskiem, ponieważ miały zbyt wysokie oczekiwania i wymagania. W większości przypadków nie jest to jednak prawdą. Osoby te nie wiedzą, że sukces ich negocjacji w głównej mierze zależy od prawidłowego przygotowania do tego procesu!

5 przyczyn powodujących, że negocjacje kończą się fiaskiem

Perswazja i manipulacja w negocjacjach. Pomaga, czy utrudnia? Gdzie postawić granicę i jak nie przeprowadzać manipulacji?

Negocjacje służą temu, aby wynegocjować jak najlepsze warunki umowy, ceny, czy usługi. Negocjacje biznesowe możemy spotkać w każdej branży, jednak ich skuteczność zależy już od umiejętności negocjatora. Co w rzeczywistości nie jest takie oczywiste, bo niewiele osób potrafi przeprowadzać skuteczne negocjacje. Sztuka przekonywania do swoich racji wymaga praktyki, ale również umiejętnego posługiwania się perswazją, rzadziej manipulacją. Czym zatem są i jak wyglądają negocjacje z perswazją?

Negocjacje, perswazja i manipulacja pomocne w osiągnięciu celów