BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy.

Przygotowaliśmy dla Państwa kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Korzyści:

Dowiesz się:

  • jakie są nowe przepisy prawne istotne w pracy office managera,
  • kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
  • jakie terminy płatności mogą być stosowane na gruncie nowych przepisów,
  • jakie są najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera,
  • jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
  • jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
  • które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy

Kogo spotkasz podczas szkolenia?

  • Office menedżerów
  • Kierowników biur
  • Kierowników i specjalistów ds. administracji
  • Kierowników sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program:

DZIEŃ 1 / 21 PAŹDZIERNIKA 2020

09.00-09.30 rejestracja i powitalna kawa i herbata
10.00 rozpoczęcie zajęć

Ekspert: mec. Romana Pietruk

Nowelizacje istotne w pracy office manager

  • Nowelizacja kodeksu cywilnego
  • Najważniejsze nowelizacje w zakresie umów cywilnoprawnych (m.in. biała lista, faktura uproszczona, itd.)
  • Nowelizacja kodeksu spółek handlowych
  • Prosta spóła akcyjna – główne założenia
  • Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
  • Powrót postępowania gospodarczego
  • Ustawa o dokumentach publicznych
  • Inne nowelizacje zaplanowane i zapowiedziane na 2020 r.

Pracownicze Plany Kapitałowe – wszystko co office manager powinien wiedzieć

  • Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
  • Najważniejsze elementy PPK dla pracownika
  • Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
  • Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
  • Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
  • Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK

Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych

  • Jakie terminy płatności mogą być stosowane na gruncie nowych przepisów?
  • Nowe wysokości odsetek ustawowych i wyłączność stosowania
  • Nowe obowiązki dużych przedsiębiorców i nowe konieczne zapisy w umowach
  • Było 40 euro – teraz nawet 100 euro rekompensaty!
  • Nowy obowiązek sporządzenia i zgłoszenia sprawozdania o stosowanych terminach zapłaty
  • Nowe postępowanie prowadzone przez UOKiK  w sprawie nadmiernego opóźniania się w płatnościach
  • Administracyjne kary pieniężne za nadmierne opóźnianie się w płatnościach

RODO – podsumowanie najważniejszych praktyk w aspekcie pracy office manager

  • Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
  • Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
  • Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
  • Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
  • Nakładane kary — jakie wnioski można z nich wyciągnąć?

16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 22 PAŹDZIERNIKA 2020

08.30-9.00 rejestracja i  powitalna kawa i herbata
9.00 rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Olga Szyszka

Office manager i komunikacja w pracy

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
  • Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
  • Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
  • Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)

Personal brand office managera

  • Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
  • Wizerunek – jakie są składowe elementy?
  • Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?

„Zwinność” office manager

  • Zwinne podejście do działania – Agile.
  • Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
  • Co możesz zlecić na zewnątrz?
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań?

Design thinking w pracy office managera

  • Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
  • Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
  • Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie ma formułę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie mini-wykładów, analiz dokumentów i procedur, ćwiczeń, analizy przypadków oraz dyskusji grupowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Lntium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simi

Excepturi Rem

REM REPELLAT INVENTORE

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

21—22 października 2020R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 01/10/2020: 1 670 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 15%
Zgłoszenie do 02/10/2020: 1 970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
lunch, przerwy kawowe


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 01.10.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 970 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 670 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 118 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Prawo, Zarząd Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej
Prawo, Zarząd Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych
Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych
więcej
Prawo, Zarząd Finanse dla niefinansistów
Finanse dla niefinansistów
więcej
Prawo, Zarząd Prawno – finansowe aspekty pracy działu administracji
Prawno – finansowe aspekty pracy działu administracji
więcej
Prawo, Zarząd XIV Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
XIV Letnia Szkoła Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.