22—23 stycznia 2025R., SZKOLENIE ON-LINE

Office Manager Nowej Dekady

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura

Pobierz Broszurę

BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Korzyści:

  • poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
  • dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
  • poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera,
  • dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
  • dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
  • dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy

  • Office menedżerowie
  • Kierownicy biur
  • Kierownicy i specjaliści ds. administracji
  • Kierownicy sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program:

DZIEŃ 1/ 22 STYCZNIA 2025 R.

9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Ewa Błaszczak

Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
  • Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
  • Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
  • Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)

Personal brand office managera

  • Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
  • Wizerunek – jakie są składowe elementy?
  • Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?

„Zwinność” office managera

  • Zwinne podejście do działania – Agile.
  • Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
  • Co możesz zlecić na zewnątrz?
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań?

Design thinking w pracy office managera

  • Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
  • Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
  • Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?

15.00  Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 23 STYCZNIA 2025 R.

09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk 

PRAWO UMÓW W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
  • Umowa i oferta
  • Kiedy umowa zostaje zawarta?
  • Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Komparycja umowy – praca na dokumentach
  • Najważniejsze postanowienia w umowach
  • Zabezpieczenie umów – przykłady
  • Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie

PRAWO PRACY DLA OFFICE MANAGERA, W TYM PO NOWELIZACJI 2023

  • Nowe warunki pracy zdalnej
  • Badanie trzeźwości – zakres i ograniczenia
  • Zmiany w zakresie wypowiadania umów
  • Nowe zasady umowy na okres próbny
  • Zmiany w zakresie urlopów, w tym nowych dni wolnych
  • Zmiany w zakresie przerw w pracy, drugiego etatu, zasad komunikacji z pracownikiem, itd.
  • Zawarcie umowy o pracę
  • Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Zakaz konkurencji
  • Odpowiedzialność pracowników

PPK DLA OFFICE MANAGERA

  • Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
  • Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
  • Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa, śmierci, itd.
  • Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK

PISMA URZĘDOWE DLA OFFICE MANAGERA

  • Terminy w kontaktach z organami i instytucjami
  • Korespondencja – nadanie, odebrania, komunikacja elektroniczna
  • Redagowanie pism urzędowych
  • Przygotowanie pism: typowe zwroty, adresowanie pism, itd.

RODO W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
  • Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
  • Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
  • Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
  • Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?

15.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pani Mecenas Pietruk to klasa światowa i najwyższej jakości Wykładowca.

Anna Romańczuk

Kierownik Biura Zarządu, MegaSerwis sp. z o.o.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Japan Hydrogen Energy Tour
Japan Hydrogen Energy Tour
więcej
Kompetencje menadżerskie Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak komunikują się liderzy?
Jak komunikują się liderzy?
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura - szkolenie menedżerskie

Współczesny świat biznesu wymaga od office managerów nieustannego poszerzania kompetencji. Warunkuje to w dużej mierze sprawne funkcjonowanie całej firmy. Chcesz zoptymalizować swoje działania i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz pobudzić swoją innowacyjność? Szukasz usprawnień, które podniosą efektywność i wydajność Twojej pracy? Dołącz do nas na szkoleniu online Office Manager Nowej Dekady, na którym otrzymasz cały zbiór wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy osób zajmujących się obsługą biura i procesów administracyjnych.

Korzyści dla uczestników szkolenia Biura Zarządu

Na szkoleniu Biura Zarządu dowiesz się wszystkiego na temat przepisów z zakresu prawa umów i prawa pracy, które są istotnym elementem w pracy office managera. Porozmawiamy również o tym kogo i w jakim okresie obowiązują Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Udział w szkoleniu menedżerskim jest także doskonałą okazją, by dowiedzieć się, na jakie usprawnienia z obszaru digital warto zdecydować się w swojej pracy oraz, które z nich mogą okazać się pomocne w rozwiązywaniu problemów. Od naszego eksperta otrzymasz także cenne wskazówki odnośnie tego, jak budować współpracę z managerami. Szkolenie Biura Zarządu da Ci również szansę, by poznać najważniejsze praktyki RODO w kontekście pracy Office Managera.

Chcesz wiedzieć więcej na temat skutecznego przywództwa we współczesnym świecie biznesu? Zajrzyj do tego artykułu i poznaj cztery trendy przywództwa, którymi podążają odnoszący sukcesy menedżerowie.

Dla kogo jest szkolenie menedżerskie?

Szkolenie menedżerskie w formie online adresowane jest przede wszystkim do:

  • office menedżerów,
  • kierowników biur,
  • kierowników i specjalistów ds. administracji,
  • kierowników sekretariatów,
  • osób odpowiedzialnych za koordynację pracy biura.

Program szkolenia online

Program szkolenia dla menedżerów to kompleksowe kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób sprawujących stanowiska związane obsługą biura i procesów biurowych. W programie szkolenia online wyodrębniono kilka głównych bloków tematycznych:

  • Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
  • Personal brand office managera
  • „Zwinność” office managera
  • Design thinking w pracy office managera
  • Prawo umów w pracy office managera
  • Prawo pracy dla office managera
  • PPK dla office managera
  • RODO w pracy office managera
  • Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!

    Szkolenia i konferencje - Langas Group!