22—23 stycznia 2025R., SZKOLENIE ON-LINE

Office Manager Nowej Dekady

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Korzyści:

  • poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
  • dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
  • poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera,
  • dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
  • dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
  • dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy

  • Office menedżerowie
  • Kierownicy biur
  • Kierownicy i specjaliści ds. administracji
  • Kierownicy sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program:

DZIEŃ 1/ 22 STYCZNIA 2025 R.

9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Ewa Błaszczak

Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
  • Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
  • Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
  • Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)

Personal brand office managera

  • Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
  • Wizerunek – jakie są składowe elementy?
  • Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?

„Zwinność” office managera

  • Zwinne podejście do działania – Agile.
  • Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
  • Co możesz zlecić na zewnątrz?
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań?

Design thinking w pracy office managera

  • Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
  • Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
  • Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?

15.00  Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 23 STYCZNIA 2025 R.

09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk 

PRAWO UMÓW W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
  • Umowa i oferta
  • Kiedy umowa zostaje zawarta?
  • Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Komparycja umowy – praca na dokumentach
  • Najważniejsze postanowienia w umowach
  • Zabezpieczenie umów – przykłady
  • Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie

PRAWO PRACY DLA OFFICE MANAGERA, W TYM PO NOWELIZACJI 2023

  • Nowe warunki pracy zdalnej
  • Badanie trzeźwości – zakres i ograniczenia
  • Zmiany w zakresie wypowiadania umów
  • Nowe zasady umowy na okres próbny
  • Zmiany w zakresie urlopów, w tym nowych dni wolnych
  • Zmiany w zakresie przerw w pracy, drugiego etatu, zasad komunikacji z pracownikiem, itd.
  • Zawarcie umowy o pracę
  • Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Zakaz konkurencji
  • Odpowiedzialność pracowników

PPK DLA OFFICE MANAGERA

  • Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
  • Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
  • Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa, śmierci, itd.
  • Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK

PISMA URZĘDOWE DLA OFFICE MANAGERA

  • Terminy w kontaktach z organami i instytucjami
  • Korespondencja – nadanie, odebrania, komunikacja elektroniczna
  • Redagowanie pism urzędowych
  • Przygotowanie pism: typowe zwroty, adresowanie pism, itd.

RODO W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
  • Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
  • Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
  • Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
  • Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?

15.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pani Mecenas Pietruk to klasa światowa i najwyższej jakości Wykładowca.

Anna Romańczuk

Kierownik Biura Zarządu, MegaSerwis sp. z o.o.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

22—23 stycznia 2025R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 02/01/2025: 1 770 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 18%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

Cena: 2 170 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 770 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 59 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Finanse dla zarządzających niefinansistów
Finanse dla zarządzających niefinansistów
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak komunikują się liderzy?
Jak komunikują się liderzy?
więcej
Kompetencje menadżerskie Neuromarketing  w sieci
Neuromarketing w sieci
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura - szkolenie menedżerskie

Współczesny świat biznesu wymaga od office managerów nieustannego poszerzania kompetencji. Warunkuje to w dużej mierze sprawne funkcjonowanie całej firmy. Chcesz zoptymalizować swoje działania i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz pobudzić swoją innowacyjność? Szukasz usprawnień, które podniosą efektywność i wydajność Twojej pracy? Dołącz do nas na szkoleniu online Office Manager Nowej Dekady, na którym otrzymasz cały zbiór wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy osób zajmujących się obsługą biura i procesów administracyjnych.

Korzyści dla uczestników szkolenia Biura Zarządu

Na szkoleniu Biura Zarządu dowiesz się wszystkiego na temat przepisów z zakresu prawa umów i prawa pracy, które są istotnym elementem w pracy office managera. Porozmawiamy również o tym kogo i w jakim okresie obowiązują Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Udział w szkoleniu menedżerskim jest także doskonałą okazją, by dowiedzieć się, na jakie usprawnienia z obszaru digital warto zdecydować się w swojej pracy oraz, które z nich mogą okazać się pomocne w rozwiązywaniu problemów. Od naszego eksperta otrzymasz także cenne wskazówki odnośnie tego, jak budować współpracę z managerami. Szkolenie Biura Zarządu da Ci również szansę, by poznać najważniejsze praktyki RODO w kontekście pracy Office Managera.

Chcesz wiedzieć więcej na temat skutecznego przywództwa we współczesnym świecie biznesu? Zajrzyj do tego artykułu i poznaj cztery trendy przywództwa, którymi podążają odnoszący sukcesy menedżerowie.

Dla kogo jest szkolenie menedżerskie?

Szkolenie menedżerskie w formie online adresowane jest przede wszystkim do:

  • office menedżerów,
  • kierowników biur,
  • kierowników i specjalistów ds. administracji,
  • kierowników sekretariatów,
  • osób odpowiedzialnych za koordynację pracy biura.

Program szkolenia online

Program szkolenia dla menedżerów to kompleksowe kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób sprawujących stanowiska związane obsługą biura i procesów biurowych. W programie szkolenia online wyodrębniono kilka głównych bloków tematycznych:

  • Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
  • Personal brand office managera
  • „Zwinność” office managera
  • Design thinking w pracy office managera
  • Prawo umów w pracy office managera
  • Prawo pracy dla office managera
  • PPK dla office managera
  • RODO w pracy office managera
  • Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!

    Szkolenia i konferencje - Langas Group!