11—12 grudnia 2025R., SZKOLENIE ON-LINE

Office Manager Nowej Dekady

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

BIURO ZARZĄDU

Office Manager to dziś nie tylko osoba odpowiedzialna za organizację biura, ale coraz częściej kluczowy partner kadry zarządzającej w obszarach administracyjnych, prawnych i komunikacyjnych. Szkolenie „Office Manager Nowej Dekady” zostało zaprojektowane z myślą o specjalistach, którzy chcą świadomie rozwijać swoje kompetencje i skutecznie odpowiadać na rosnące oczekiwania otoczenia biznesowego. Szkolenie dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu prawa, komunikacji i organizacji pracy, pozwalając Office Managerom skutecznie wspierać kluczowe procesy w firmie.

Korzyści:

  • poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
  • dowiesz się, jak bezpiecznie i poprawnie korzystać z e-Doręczeń, by uniknąć błędów i spełnić obowiązki firmy,
  • poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera,
  • nauczysz się skutecznie komunikować z różnymi odbiorcami i unikać nieporozumień – również w pracy zdalnej,
  • dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
  • dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy

  • Office menedżerowie
  • Kierownicy biur
  • Kierownicy i specjaliści ds. administracji
  • Kierownicy sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program:

DZIEŃ 1/ 11 GRUDNIA 2025 R.

9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Ewa Błaszczak

Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
  • Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
  • Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
  • Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)

Personal brand office managera

  • Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
  • Wizerunek – jakie są składowe elementy?
  • Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?

„Zwinność” office managera

  • Zwinne podejście do działania – Agile.
  • Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
  • Co możesz zlecić na zewnątrz?
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań?

Design thinking w pracy office managera

  • Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
  • Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
  • Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?

15.00  Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 12 GRUDNIA 2025 R.

09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk 

PRAWO UMÓW W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
  • Umowa i oferta
  • Kiedy umowa zostaje zawarta?
  • Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Komparycja umowy – praca na dokumentach
  • Najważniejsze postanowienia w umowach
  • Zabezpieczenie umów – przykłady
  • Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie

PRAWO PRACY DLA OFFICE MANAGERA, W TYM PO NOWELIZACJI 2025

  • Jawność wynagrodzeń
  • Zmiany w zakresie wypowiadania umów
  • Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Zakaz konkurencji
  • Godziny nadliczbowe, przesunięcie urlopu i odwołanie z urlopu
  • Badanie trzeźwości – zakres i ograniczenia
  • Odpowiedzialność pracowników

DORĘCZENIA ELEKTRONICZNE

  • Czy spółki mają obowiązek korzystać z e-Doręczeń?
  • Czy e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego?
  • Jak zarejestrować się do e-Doręczeń?
  • Czy można złożyć reklamację w zakresie przesyłki przez
    e-Doręczenia?
  • e-Doręczenia a ePuap – funkcje i doręczenia

PISMA URZĘDOWE DLA OFFICE MANAGERA

  • Terminy w kontaktach z organami i instytucjami
  • Korespondencja – nadanie, odebrania, komunikacja elektroniczna
  • Redagowanie pism urzędowych
  • Przygotowanie pism: typowe zwroty, adresowanie pism, itd.

RODO W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
  • Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
  • Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
  • Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
  • Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?

15.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

11—12 grudnia 2025R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 20/11/2025: 1 970 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

Cena: 2 270 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 970 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 135 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Budowanie działu Compliance w organizacji
Budowanie działu Compliance w organizacji
więcej
On-line Certyfikowany Specjalista ds. obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej
Certyfikowany Specjalista ds. obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
On-line AI dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
AI dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
On-line Certyfikowany AML Oficer poziom 1
Certyfikowany AML Oficer poziom 1
więcej
On-line Sankcje międzynarodowe
Sankcje międzynarodowe
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Office Manager koordynuje pracę biura, zarządza administracją, wspiera zarząd i zespoły w codziennych zadaniach. Odpowiada za organizację pracy, obieg dokumentów, kontakt z dostawcami i nadzór nad budżetem operacyjnym. Wymaga doskonałej organizacji, komunikatywności i samodzielności w działaniu.