27—28 października 2022R., Regent Warsaw Hotel

Handlowiec z sukcesem na koncie

Jak zmaksymalizować swoją skuteczność i na tym zarobić?

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Na wielu szkoleniach nauczysz się technik sprzedaży czy technik rozmowy z klientem.  Ale to już nie wystarczy!

Jak często uczysz się planowania sprzedaży i mierzenia skuteczności poszczególnych kroków, tak, aby wiedzieć co warto powtarzać, bo najlepiej Ci się sprawdza i co przynosi największy zwrot: złożenia zamówienia przez Klienta?

Jak często szlifujesz wzór propozycji, którą wysyłasz do Klienta i wiadomości, jaką piszesz przy tej okazji? Czym badasz skuteczność każdego jej elementu?

Jedną z najważniejszych technik sprzedaży jest dobre określenie tego co, komu i w jaki sposób chcesz sprzedawać. Jeśli dołożysz do tego plan na poprowadzenie rozmowy w taki sposób, żebyś uzyskał wszystkie potrzebne Tobie i Klientowi informacje, to okazuje się, że to właśnie te elementy stanowią podstawę sukcesu skutecznego Handlowca.

Na tym szkoleniu, oprócz sprawdzonych technik sprzedaży, nauczysz się dobrze zaplanować sprzedaż i efektywnie przygotować wszystkie czynności tak, żeby zmaksymalizować ich skuteczność i zarejestrować sukces na swoim koncie.

Korzyści:

  • Sensownie ułożyć proces sprzedaży,
  • Zrealizować skuteczny prospekting,
  • Uzupełnić działania prospektingowe o aktywności z obszaru lejka marketingowego,
  • Poprowadzić skuteczny cold calla / napisać cold maila do klienta,
  • Przeprowadzić proces kwalifikacji/dekwalifikacji klienta,
  • Wykorzystywać media społecznościowe do pozyskania klientów,
  • Przeprowadzić skutecznie badanie potrzeb w oparciu m.in. o model SPIN,
  • Dobrze zaprezentować klientowi rozwiązanie jego problemu,
  • Przygotowywać dobrą propozycję do klienta,
  • Napisać wiadomość z propozycją i przeprowadzić follow-up.

Uczestnicy

  • Handlowcy aspirujący do lepszych regularnych wyników
  • Handlowcy z dłuższym stażem, którzy chcą wzmocnić efektywność swojej pracy.

Program:

DZIEŃ 1 / 27 PAŹDZIERNIK 2022 R.

9.30      Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00    Rozpoczęcie zajęć

Czym jest proces sprzedaży i po co on handlowcowi?

  • Jak zabrać się do układania procesu sprzedaży?
  • Sprzedaż – kroki milowe w procesie – strategia
  • Taktyka sprzedaży – działania, które pozwolą zrealizować cele strategiczne
  • Mierniki skuteczności – jak wyznaczyć własne KPI, które zmierzą Twoją własną skuteczność pracy

Kwalifikacja klienta

  • Grupa docelowa – po co ją określać i jak ją dobrze określić
  • Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
  • Kryteria kwalifikacji – czy klient nadaje się do tego, żeby być Twoim klientem
  • Dekwalifikacja jako alternatywny sposób na sprzedaż

Prospekting – podstawa skutecznej sprzedaży

  • Zasady współczesnego prospektingu
  • Działania celowane vs działania masowe – jak handlowiec powinien przygotować się do prospektingu
  • Cold mail – zasady tworzenia skutecznych wiadomości email
  • Cold mailing – jak pozyskać dane kontaktowe do klienta „na biurko”
  • Cold calling – reguły dobrej rozmowy sprzedażowej w oparciu o poniższe metody

15.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 28 PAŹDZIERNIKA 2022 R.

9.00        Rejestracja uczestników, powitalna kawa i herbata
9.30        Rozpoczęcie zajęć

Badanie potrzeb klienta i sztuka słuchania

  • Po co robić badanie potrzeb
  • Twarde i miękkie motywatory zakupowe
  • Sztuka zadawania sensownych pytań – trening stawiania właściwych pytań
  • Model SPIN jako narzędzie do ustrukturowanego badania potrzeb klienta
  • Mirroring i etykietowanie – jak pogłębiać pozyskane informacje
  • 4 najważniejsze pytania handlowca

Skuteczna prezentacja rozwiązania

  • Budowanie wartości – motywatory zakupowe + USP/UVP
  • Komunikat JA i komunikat TY w prezentacji rozwiązania
  • Angażowanie klienta w prezentację rozwiązania
  • Prefinalizacja w trakcie prezentowania rozwiązania

Spotkanie i co dalej – jak przygotować wartościową propozycję dla klienta

  • Ważne aspekty każdej propozycji handlowej
  • Sprzedażowy copywriting – jak zadbać o wartościową i atrakcyjną treść propozycji
  • Jak zadbać o estetykę propozycji dla klienta
  • Skuteczna wysyłka propozycji – dobra wiadomość email w 5 krokach
  • Efektywny follow-up – jak zaplanować i zrealizować skuteczny follow up po wysłaniu propozycji
  • Klient się nie odzywa – jak zadziałać w sytuacji, gdy kontakt z klientem się urywa

15.00 – Zakończenie 2. dnia szkolenia

Metody:

  • 35% warsztatu to niezbędna i potrzebna wiedza, która stanowi bazę i podstawę do rozwoju umiejętności
  • 65% spotkania to warsztaty, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, które mają na celu rozwinięcie poznanej wiedzy i wykształcenie na jej podstawie umiejętności pracy z zespołem

Z przyjemnością zorganizujemy to szkolenie dla Państwa także w formie zamkniętej, tylko dla Państwa zespołu.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
szkolenia@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
szkolenia@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy Prawo dla działu zakupów z uwzględnieniem nowelizacji 2023
Prawo dla działu zakupów z uwzględnieniem nowelizacji 2023
więcej
Sprzedaż, Zakupy Kupiec z sukcesem na koncie
Kupiec z sukcesem na koncie
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU