Handlowiec z sukcesem na koncie
Jak zmaksymalizować swoją skuteczność i na tym zarobić?
Pobierz BroszuręSPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE
Na wielu szkoleniach nauczysz się technik sprzedaży czy technik rozmowy z klientem. Ale to już nie wystarczy!
Jak często uczysz się planowania sprzedaży i mierzenia skuteczności poszczególnych kroków, tak, aby wiedzieć co warto powtarzać, bo najlepiej Ci się sprawdza i co przynosi największy zwrot: złożenia zamówienia przez Klienta?
Jak często szlifujesz wzór propozycji, którą wysyłasz do Klienta i wiadomości, jaką piszesz przy tej okazji? Czym badasz skuteczność każdego jej elementu?
Jedną z najważniejszych technik sprzedaży jest dobre określenie tego co, komu i w jaki sposób chcesz sprzedawać. Jeśli dołożysz do tego plan na poprowadzenie rozmowy w taki sposób, żebyś uzyskał wszystkie potrzebne Tobie i Klientowi informacje, to okazuje się, że to właśnie te elementy stanowią podstawę sukcesu skutecznego Handlowca.
Na tym szkoleniu, oprócz sprawdzonych technik sprzedaży, nauczysz się dobrze zaplanować sprzedaż i efektywnie przygotować wszystkie czynności tak, żeby zmaksymalizować ich skuteczność i zarejestrować sukces na swoim koncie.
Korzyści:
- Sensownie ułożyć proces sprzedaży,
- Zrealizować skuteczny prospekting,
- Uzupełnić działania prospektingowe o aktywności z obszaru lejka marketingowego,
- Poprowadzić skuteczny cold calla / napisać cold maila do klienta,
- Przeprowadzić proces kwalifikacji/dekwalifikacji klienta,
- Wykorzystywać media społecznościowe do pozyskania klientów,
- Przeprowadzić skutecznie badanie potrzeb w oparciu m.in. o model SPIN,
- Dobrze zaprezentować klientowi rozwiązanie jego problemu,
- Przygotowywać dobrą propozycję do klienta,
- Napisać wiadomość z propozycją i przeprowadzić follow-up.
Uczestnicy
- Handlowcy aspirujący do lepszych regularnych wyników
- Handlowcy z dłuższym stażem, którzy chcą wzmocnić efektywność swojej pracy.
Program:
DZIEŃ 1 / 27 PAŹDZIERNIK 2022 R.
9.30 Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć
Czym jest proces sprzedaży i po co on handlowcowi?
- Jak zabrać się do układania procesu sprzedaży?
- Sprzedaż – kroki milowe w procesie – strategia
- Taktyka sprzedaży – działania, które pozwolą zrealizować cele strategiczne
- Mierniki skuteczności – jak wyznaczyć własne KPI, które zmierzą Twoją własną skuteczność pracy
Kwalifikacja klienta
- Grupa docelowa – po co ją określać i jak ją dobrze określić
- Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
- Kryteria kwalifikacji – czy klient nadaje się do tego, żeby być Twoim klientem
- Dekwalifikacja jako alternatywny sposób na sprzedaż
Prospekting – podstawa skutecznej sprzedaży
- Zasady współczesnego prospektingu
- Działania celowane vs działania masowe – jak handlowiec powinien przygotować się do prospektingu
- Cold mail – zasady tworzenia skutecznych wiadomości email
- Cold mailing – jak pozyskać dane kontaktowe do klienta „na biurko”
- Cold calling – reguły dobrej rozmowy sprzedażowej w oparciu o poniższe metody
15.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 28 PAŹDZIERNIKA 2022 R.
9.00 Rejestracja uczestników, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć
Badanie potrzeb klienta i sztuka słuchania
- Po co robić badanie potrzeb
- Twarde i miękkie motywatory zakupowe
- Sztuka zadawania sensownych pytań – trening stawiania właściwych pytań
- Model SPIN jako narzędzie do ustrukturowanego badania potrzeb klienta
- Mirroring i etykietowanie – jak pogłębiać pozyskane informacje
- 4 najważniejsze pytania handlowca
Skuteczna prezentacja rozwiązania
- Budowanie wartości – motywatory zakupowe + USP/UVP
- Komunikat JA i komunikat TY w prezentacji rozwiązania
- Angażowanie klienta w prezentację rozwiązania
- Prefinalizacja w trakcie prezentowania rozwiązania
Spotkanie i co dalej – jak przygotować wartościową propozycję dla klienta
- Ważne aspekty każdej propozycji handlowej
- Sprzedażowy copywriting – jak zadbać o wartościową i atrakcyjną treść propozycji
- Jak zadbać o estetykę propozycji dla klienta
- Skuteczna wysyłka propozycji – dobra wiadomość email w 5 krokach
- Efektywny follow-up – jak zaplanować i zrealizować skuteczny follow up po wysłaniu propozycji
- Klient się nie odzywa – jak zadziałać w sytuacji, gdy kontakt z klientem się urywa
15.00 – Zakończenie 2. dnia szkolenia
Metody:
- 35% warsztatu to niezbędna i potrzebna wiedza, która stanowi bazę i podstawę do rozwoju umiejętności
- 65% spotkania to warsztaty, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, które mają na celu rozwinięcie poznanej wiedzy i wykształcenie na jej podstawie umiejętności pracy z zespołem
Z przyjemnością zorganizujemy to szkolenie dla Państwa także w formie zamkniętej, tylko dla Państwa zespołu.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
szkolenia@langas.pl
+48 512 773 769
Masz pytania?
Agnieszka Tworzyńska
project manager
szkolenia@langas.pl
+48 512 773 769
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Zoptymalizuj swoją skuteczność! - szkolenie handlowe w Warszawie
Jaka jest najlepsza technika sprzedaży? Jest ich wiele, a jedną z nich jest z pewnością dobre określenie tego co, komu i w jaki sposób sprzedawać. Dokładając do tego odpowiedni plan na poprowadzenie rozmowy w taki sposób, by uzyskać od klienta wszystkie potrzebne informacje i przekazać jemu wszystko czego potrzebuje, by podjąć korzystną dla niego decyzję, mamy elementy, które stanowią podstawę sukcesu skutecznego handlowca.
Dołącz do naszego szkolenia z negocjacji handlowych, które odbędzie się w Warszawie i poznaj sprawdzone techniki sprzedaży! Na szkoleniu sprzedażowym nauczysz się również dobrze planować sprzedaż i efektywnie przygotowywać wszystkie czynności, tak aby w pełni zmaksymalizować ich skuteczność i odnotować sukces na swoim koncie.
Kto i jak skorzysta na szkoleniu sprzedażowym w Warszawie?
Korzyści ze szkolenia z negocjacji
Szkolenie handlowe w Warszawie pozwoli Ci nauczyć się, jak sensownie ułożyć proces sprzedaży i zrealizować skuteczny prospekting. Na szkoleniu sprzedażowym dowiesz się również, jak uzupełnić działania prospektingowe o aktywności z zakresu lejka marketingowego. Nasz ekspert, który poprowadzi szkolenie w Warszawie nauczy Cię także prowadzić skuteczny cold call i pisać cold maile do klientów. Poznasz również zasady prowadzenia procesu kwalifikacji oraz dekwalifikacji klienta.
Szkolenie sprzedażowe w Warszawie to ponadto doskonała okazja, by nauczyć się wykorzystywać media społecznościowe do pozyskiwania klientów oraz przeprowadzać skuteczne badanie potrzeb w oparciu m.in. o model SPIN. Pokażemy Ci również, jak dobrze zaprezentować klientowi rozwiązanie jego problemu oraz przygotować dla niego dobrze dobraną ofertę. Na szkoleniu z negocjacji dowiesz się również, jak napisać do klienta wiadomość z propozycją i przeprowadzić follow-up.
Dołącz do nas również na szkoleniu Negocjacje z zawodowym negocjatorem i poznaj metody oraz narzędzia perswazji, które pomogą Ci osiągnąć istotne korzyści w procesie negocjacyjnym.
Dla kogo jest szkolenie sprzedażowe w Warszawie?
Szkolenie handlowe w Warszawie adresowane jest przede wszystkim do:
- handlowców aspirujących do lepszych regularnych wyników,
- handlowców z dłuższym stażem, którzy chcą wzmocnić efektywność swojej pracy.
Szukasz kompleksowego szkolenia dla działu zakupów? Sprawdź program szkolenia Kupiec z sukcesem na koncie, poświęconego najlepszym wypracowanym praktykom zakupowym na trudne czasy.
Program szkolenia z negocjacji w Warszawie
Program szkolenia z negocjacji został podzielony na kilka bloków tematycznych poruszających kluczowe zagadnienia dotyczące procesu sprzedażowego. Na szkoleniu handlowym w Warszawie poruszone zostaną następujące tematy:
- istota i znaczenie procesu sprzedaży,
- kwalifikacja klienta,
- prospekting - podstawa skutecznej sprzedaży,
- badanie potrzeb klienta i sztuka słuchania,
- skuteczna prezentacja rozwiązania,
- przygotowanie wartościowej propozycji dla klienta.
Sprawdź również inne nasze szkolenia i konferencje!
Szkolenia i konferencje - Langas Group