26—27 wrzesnia 2022R., Regent Warsaw Hotel

100 dni Menedżera Sprzedaży

Zostań profesjonalnym menadżerem zespołu handlowców odnoszącego regularne sukcesy

Większość zysków generuje ok. 20% najlepszych handlowców. Skoro jest to regułą, to kluczowym zadaniem menedżera jest nieustanne powiększanie tej grupy najlepszych: podnoszenie poziomu sprzedawców i nieustanna praca nad kształtowaniem najefektywniejszego sposobu myślenia, zachowań i standardów. Ta “top grupa” umożliwi najszybszy, najtrwalszy i największy wzrost sprzedaży. 

Z doświadczeń najlepszych menadżerów zmiany i psychologów wynika z kolei, że na przeprowadzenie trwałej zmiany w zespole potrzeba 100 dni.
– 21 dni na zmianę postrzegania samego siebie przez menadżera i członków zespołu
– 32 na zmianę i utrwalenie procesu, ocenę i wyznaczenie nowych celów
– 35 dni na zmianę poziomu kompetencji niezbędnych do realizacji nowego procesu
– 12 dni na korekty i wsparcie zmiany

Przejdź z nami przez swoją zmianę i wprowadź swój zespół na nowy poziom efektywności sprzedaży.

Zapraszamy na praktyczne, dwudniowe warsztaty dla menedżerów zespołów sprzedażowych, którzy chcą wzmocnić nie tylko swoje kompetencje, ale przede wszystkim trwale podnieść efektywność swoich zespołów.

Korzyści

  • Poznasz dwa najistotniejsze aspekty pracy nowoczesnego menadżera sprzedaży
  • Dowiesz się co wpływa na budowanie autorytetu menadżera, lidera, szefa sprzedaży
  • Dowiesz się jak komunikować pracownikom cele i upewniać się, że są dla nich jasne, zrozumiałe i osiągalne
  • Dowiesz się jak weryfikować i wspierać pracowników w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
  • Dowiesz się jak udzielać wspierającej i rozwojowej informacji zwrotnej pracownikowi
  • Dowiesz się jak budować w pracownikach poczucie tożsamości z firmą, jej misją i poczucie bycia częścią większej całości u pracowników
  • Poznasz realne podejście do motywacji pracowników i budowania w nich poczucia zaangażowania w pracę

Uczestnicy

  • dyrektorzy handlowi
  • menadżerowie sprzedaży
  • liderzy zespołów handlowych

Program

26 WRZEŚNIA 2022

9.30  Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00  Rozpoczęcie zajęć

Psychologia pracy i roli menadżera sprzedaży

  • Jaka jest rola, zadania i funkcje dobrego menadżera sprzedaży

  • Rola lidera i rola szefa – dwie różne role w pracy menadżera sprzedaży

  • Jak działa umysł człowieka – myślenie szybkie i wolne i błędy poznawcze w pracy menadżera i u pracowników

  • Dwa obszary, o które powinien zadbać dobry menadżer sprzedaży

Efektywna komunikacja z zespołem sprzedażowym

  • Zasady efektywnej komunikacji z zespołem

  • Cykl komunikacyjny i cykl dyscyplinujący – dwa podstawowe narzędzia pracy skutecznego menadżera zespołu sprzedażowego

  • Cykl komunikacyjny a budowanie poczucia tożsamości z organizacją i zespołem

  • Mirroring, etykietowanie w komunikacji z pracownikiem

  • Komunikat JA i TY w komunikacji z zespołem

  • trening sztuki słuchania w rozmowach z pracownikiem

Autorytet

  • 16 elementów wzmacniających zaufanie i autorytet lidera

  • Czym są zasady w pracy menadżera i jaką pełnią rolę

  • Co wzmacnia autorytet szefa, a co autorytet lidera

  • Empatia a twarda rzeczywistość – gdzie jest granica między wspieraniem, a wymaganiem

15.00 – Zakończenie 1 dnia szkolenia

27 WRZEŚNIA 2022

09.00  Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30  Rozpoczęcie zajęć

Jak wyznaczać i rozliczać cele dla zespołu sprzedażowego

  • Reguła wyznaczania celów – czy SMART dalej wystarcza?

  • Dwie najważniejsze płaszczyzny wyznaczania celów

  • Jak efektywnie kontraktować cele

  • Śród monitoring – jak efektywnie monitorować pracę zespołu sprzedażowego

  • CRM jako narzędzie pracy menadżera – jak pracować efektywnie z danymi z CRM i/lub raportami

Informacja zwrotna w pracy menadżera zespołu sprzedażowego

  • Co jest celem informacji zwrotnej

  • Rodzaje informacji zwrotnej

  • Dwa nastawienia i sposoby ich kształtowania u pracowników

  • Czy informacja zwrotna zawsze musi być przyjemna

  • Modele informacji zwrotnej przydatne w pracy menadżera zespołu sprzedażowego

  • Trening udzielania informacji zwrotnej

Motywowanie, a budowanie zaangażowania i konsekwencji u pracowników

  • Motywacja a hormony (dopamina, endorfiny)

  • Czym różni się determinacja od motywacji

  • Jak budować w pracownikach ciągłą determinację i wzmacniać chwilowe skoki motywacyjne

  • Tożsamość z firmą, a determinacja

  • Cele własne członków zespołu, a rola menadżera w ich wykorzystaniu i budowaniu determinacji członków zespołu

     

15.00 – Zakończenie 2 dnia szkolenia

Metody:

  • 35% warsztatu to niezbędna i potrzebna wiedza, która stanowi bazę i podstawę do rozwoju umiejętności
  • 65% spotkania to warsztaty, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, które mają na celu rozwinięcie poznanej wiedzy i wykształcenie na jej podstawie umiejętności pracy z zespołem

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Milion myśli, dużo energii i otwarte tematy do pogłębienia.

Michał Turchan

Trener Sprzedaży, VRG S.A.

Duża dawka inspiracji – mam nad czym pracować dalej.

Magdalena Sadowska-Pożycka

Design Thinking Evangelist, Siemens

Najlepszy trener, którego poznałem. Łączy teorię z praktyką w sposób KREATYWNY.

Jacek Grzybowski

Dyrektor Budownictwa Przemysłowego, UNIBEP S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 200 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Reklamacje, rękojmie i gwarancje
Reklamacje, rękojmie i gwarancje
więcej
Sprzedaż, Zakupy Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy Zakupowe
Umowy Zakupowe
więcej
Sprzedaż, Zakupy Budowanie marki międzynarodowej od A do Z
Budowanie marki międzynarodowej od A do Z
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU