16—17 maja 2023R., SZKOLENIE ON-LINE

COACHING MENEDŻERSKI

Włącz do swojego stylu zarządzania indywidualne podejście do pracownika

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Czasy są trudne, nieprzewidywalne, tempo życia ekstremalne, dlatego ludzie potrzebują dobrych managerów.`

Pracownicy oczekują od swoich przełożonych nie tylko odpowiedzi, decyzji, wyznaczenia kierunku, ale także, a czasem przede wszystkim, liczą na wsparcie, wysłuchanie, zadanie im odpowiednich pytań, uruchomienie w nich potencjału i kreatywności.`

 

Daniel Pink – ekspert motywowania – wskazuje, że czasy „kija i marchewki” skończyły się bezpowrotnie. I bardzo dobrze.
Teraz kluczowymi motywatorami w pracy stają się autonomia, poczucie sensu i rozwój – dążenie do mistrzostwa. Żeby spełnić takie potrzeby, lider musi zmienić styl i narzędzia pracy zarządczej. Potrzebuje wprowadzić styl angażujący i stać się dla swoich ludzi coachem. Kimś, kto pokaże pracownikowi coś, czego ten nie widzi, powie mu to, czego ten nie chce usłyszeć po to, aby pracownik mógł stawać się kimś, kim zawsze chciał być.

Coaching menedżerski – Korzyści

Zapraszamy na warsztat, po którym staniesz się skuteczniejszym menedżerem… bo LICZĄ SIĘ EFEKTY.

  • dowiesz się jak efektywnie połączyć coaching z innymi rolami managera,
  • dostaniesz wskazówki jak pytać, by uruchamiać zaangażowanie, odpowiedzialność i kreatywność,
  • poznasz narzędzia coachingu managerskiego,
  • nauczysz się prowadzić rozmowę nastawioną na cel i rozwiązania,
  • dowiedz się jak wykorzystać styl coachingowy do rozmów feedbackowych (feedforwardowych).

Coaching menedżerski – Uczestnicy

Kadra zarządzająca, menedżerowie, kierownicy zespołów, kierownicy projektów, HR managerowie

Coaching menedżerski – Program

16 MAJA 2023 R.

9.45     logowanie do platformy
10.00   rozpoczęcie szkolenia

MANAGER COACHEM WYKORZYSTANIE METODY COACHINGU JAKO NARZĘDZIA DO USPRAWNIENIA I WZROSTU EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁU

  • Coach czyli kto?
  • Po co komu coaching menedżerski?
  • Jak efektywnie połączyć coaching z innymi rolami managera? – 4 style wszechstronnego managera
  • Sztuka wszechstronności na co dzień – trening
  • Coach zaczyna się w głowie – od eksperta do przewodnika
  • Jak zmienić sposób myślenia, by stawać się angażującym managerem?
  • Czy coaching menedżerski jest dla każdego i na każdą okazję?
  • Warunki skutecznego stosowania stylu coachingowego
  • Jak ma się styl coachingowy do sytuacyjnego przywództwa?

SZTUKA ZADAWANIA WŁAŚCIWYCH PYTAŃ 

  • Rama problemu a rama celu – demonstracja i trening
  • Jak pytać, by uruchamiać zaangażowanie, odpowiedzialność i kreatywność?
  • Co pytania coachingowe mają wspólnego z pozytywnym KOP-em?
  • Skrzynka narzędziowa coachingu managerskiego – stwórz bank pytań coachingowych

15.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

17 MAJA 2023 R.

9.45     logowanie do platformy
10.00   rozpoczęcie szkolenia

ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH

  • Rozmowa coachingowa – wskaźniki efektywnej rozmowy z pracownikiem: demonstracja i dyskusja
  • Jak prowadzić rozmowę nastawioną na cel i rozwiązania? – trening
  • Model managerskiej rozmowy coachingowej 4Q&Check – omówienie
  • Trening rozmów coachingowych 4Q&Check w wersji 1:1

COACHING MENEDŻERSKI JAKO STAŁY PROCES WSPIERANIA ROZWOJU PRACOWNIKÓW

  • Krzyżowanie zasobów, czyli tzw. „lodówka” – jak uruchomić kreatywność i zaangażowanie pracownika w szukanie rozwiązań, gdy ten mówi „nie wiem”
  • Technika „wyłóż na stół” – co zrobić, gdy szef wie lepiej
  • Jak inspirować własną wiedzą i doświadczeniem, żeby nie przejąć inicjatywy i nie „zrobić za” pracownika? Uwaga na „małpy” i „spychologię”– jak sobie radzić?
  • Model 4Q&Check – wersja mentoringowa, zwana także „arbuzową” – model i trening
  • Wykorzystanie stylu coachingowego do rozmów feedbackowych (feedforwardowych) – demonstracja i trening
  • Coaching przez duże C – jak rozwijać pracownika w stylu coachingowym

15.00 – Zakończenie szkolenia

Coaching menedżerski – Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu/biura, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

,Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszystkim bardzo daje do myślenia

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc.

Magdalena Królak

Cemex Polska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego

Anna Maroń

Radpol

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 120 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej
Kompetencje menadżerskie Wystąpienia Publiczne z Jackiem Rozenkiem
Wystąpienia Publiczne z Jackiem Rozenkiem
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak eliminować ryzyka zakupowe poprzez optymalny rozwój nowego dostawcy?
Jak eliminować ryzyka zakupowe poprzez optymalny rozwój nowego dostawcy?
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Czy zarządzanie zespołem, to jedyna kluczowa umiejętność lidera?

Czy zarządzanie zespołem wystarczy, aby być dobrym liderem? Czy wystarczy robić harmonogramy, kontrolować i delegować zadania? Absolutnie nie.

Dobry lider to osoba, która inspiruje zespół do podążania w wybranym przez lidera kierunku i wspólnego osiągania celu. Dobry lider umiejętnie prowadzi zespół, docenia go i potrafi zmotywować do działania. Podnosi swoje kwalifikacje np. poprzez szkolenia dla kierowników. Pomaga rozwijać się zespołowi i poszczególnym jego członkom. Jest wsparciem dla zespołu, świetnym słuchaczem i organizatorem.

Szkolenia dla kierowników i zarządzanie zespołem - kto skorzysta najbardziej i dlaczego warto?

Wiele osób uważa, że ​​szkolenia dla kierowników to dobre rozwiązanie tylko dla początkujących. To nie do końca prawda, bo wybierając szkolenie, musisz wziąć pod uwagę jego program i dostosować go do swoich kompetencji. To z kolei oznacza, że szkolenia dla kierowników są dobre zarówno dla początkujących liderów, jak i zaawansowanych menedżerów. Szkolenie biznesowe może odbywać się na różnych poziomach. Dlatego świeżo upieczony lider potrzebuje wprowadzenia i wskazówek na swojej drodze. Te możesz otrzymać np. na szkoleniu dla kierowników “Zostałeś liderem zespołu i co dalej?.

Z drugiej strony menedżer z doświadczeniem powinien wziąć udział w szkoleniach pogłębiających kompetencje i uzupełniających wiedzę z zakresu, w którym ma świadomość, że wymaga od niego więcej pracy.

Dlatego warto brać udział w szkoleniach dla kierowników. Każdy znajdzie adekwatny program dla siebie i rozwinie swoje umiejętności, pozyska kompetencji i wzmocni strony, nad którymi powinien pracować jako dobry lider. Co więcej, część osób nie chce lub ma obiekcje, aby brać udział w szkoleniach menedżerskich, bo mają przeświadczenie, że jest to ujma dla ich umiejętności i będzie to źle postrzegane. Oczywiście taka postawa jest błędna, ponieważ ciągłe doskonalenie umożliwia satysfakcjonującą pracę, a także zdobycie dodatkowego doświadczenia. To z kolei przełoży się pozytywnie na zarządzany zespół i jego osiągnięcia z liderem na czele.

Menedżerze, kierowniku, liderze - sprawdź, czy szkolenia dla kierowników są dla Ciebie!

Jesteś kierownikiem i nadal nie wiesz, czy szkolenia menedżerskie to dobry pomysł?

Zrób sobie przerwę od pracy, usiądź, pomyśl. Zrób biznesowy rachunek sumienia. Czy jest obszar, który wyraźnie sprawia ci trudność, wywołuje niechęć i nie masz z nim dobrych skojarzeń? Nie jesteś zadowolony z efektów swoich działań?

Dokumentacja, raporty, wykresy, delegowanie zadań, a może brak umiejętności budowania odpowiedniej relacji z pracownikami? Komunikacja w zespole mogłaby być lepsza? Pracownicy nie rozumieją twoich poleceń, albo wykonują je w sposób, który nie odpowiada twoim założeniom? To nie musi być wina pracownika! Może sposób, w jaki delegujesz zadania lub przekazujesz informacje zespołowi, jest nieadekwatny do kompetencji poszczególnych osób w zespole?

To właśnie te małe i większe elementy, na które być może nie zwracałeś wcześniej uwagi. Sprawiają, że powinieneś wybrać się na dedykowane szkolenie dla kierowników.

Przygotuj się do roli lidera i określ swoje kompetencje

Awansowałeś na stanowisko kierownicze? Czeka cię wyzwanie bycia dobrym liderem? Szkolenie dla kierowników “Zostałeś liderem zespołu i co dalej?” jest dla ciebie!

To okazją do zdefiniowania ścieżki, którą chcesz podążać. Do określenia siebie jako lidera i postawy, którą chcesz reprezentować. Dobrze dobrane szkolenie menedżerskie to dla ciebie możliwość poznania kluczowych kompetencji i poszerzenia swojej wiedzy. Poznanie pracy u podstaw, nauka od najlepszych ekspertów. A także poznanie w teorii i praktyce narzędzi ułatwiających codzienną pracę kierownika i efektywne zarządzanie zespołem.

Czego spodziewać się na szkoleniu dla kierowników?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, zależy to od doświadczenia na tym stanowisku. Zakładając jednak, że jesteś świeżo awansowany, wprowadzimy cię w zagadnienia, które powinny znaleźć się na szkoleniu dla kierowników (te zagadnienia omawiamy na szkoleniu “Zostałeś liderem zespołu i co dalej?”).

  • Wizja, kierunek, inspiracje zespołu, zrozumienie w pracy.
  • Narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej.
  • Udzielanie efektywnego feedbacku, który przyniesie rezultaty.
  • Dostosowanie zarządzania i podejścia do typów osobowości w zespole.
  • Komunikacja w zespole z uwzględnieniem zmian panujących na świecie.
  • Rozwój zespołu i wspieranie członków zespołu, jako zadanie Lidera.

Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia:

Szkolenia i konferecje - Langas Group