Zostań angażującym liderem (i wciągnij ludzi na szczyt)
Budowanie zespołu odpornego na kryzys wg Piotra Cieszewskiego
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEBudowanie zespołu odpornego na kryzys wg Piotra Cieszewskiego
Najnowsze badania mówią, że „w dużych i średnich organizacjach jedynie co 6 osoba jest zaangażowanym pracownikiem, przy czym zaangażowany pracownik podnosi swoją efektywność średnio do 240%”. Angażujące przywództwo jest jedną ze skuteczniejszych strategii pracy z ludźmi.
Jeśli masz doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, znasz już podstawowe narzędzia, metody i schematy zarządzania ludźmi, ale szukasz czegoś więcej, dobrze trafiłeś! To nie będzie typowe szkolenie z przywództwa, to będzie wyjątkowy warsztat, który zainspiruje Cię i zmotywuje do wkroczenia na drogę angażującego przywództwa.
Szkolenie poprowadzi Piotr Cieszewski – doświadczony menedżer i zdobywca Mount Everest. Ekspert pokaże Ci w jaki sposób zaangażować Twój zespół, tworząc go bardziej elastycznym, odpornym, kreatywnym a przede wszystkim skutecznym.
Korzyści
- Dowiesz się, jak zmieniły się zasady skuteczniej pracy z ludźmi w ciągu ostatnich miesięcy
- Pokażemy Ci jak najskuteczniejsi menedżerowie tworzą zespół bardziej elastycznym, odpornym i skutecznym
- Dostaniesz wskazówki jak budować zaufanie i zwiększać zaangażowanie
- Wesprzemy Cię w zakresie współpracy z pracownikami z wieloletnim stażem
Uczestnicy
- Menedżerowie,
- Kierownicy zespołów ze stażem
Program
27 KWIETNIA 2021
08.30 – Rejestracja uczestników, sprawdzenie ustawień
09.00 – Rozpoczęcie szkolenia
DROGA ANGAŻUJĄCEGO LIDERA – NA CZYM WYGRAMY, A NA CZYM PRZEGRAMY?
- Jakie aspekty determinują pracę z wysokim zaangażowaniem? – praktyczna analiza
- Ja jako menadżer w relacji z pracownikiem vs ja jako menadżer w relacji z zespołem
- Podejście do pracowników z wieloletnim stażem- jak ich doceniać i angażować?
- Skuteczne przekazywanie informacji zwrotnych – analiza
PRZYWÓDZTWO, A SYTUACJE KRYZYSOWE – JAK PROWADZIĆ LUDZI W KRYZYSIE?
- Jaki jest podstawowy warunek skutecznego działania w trakcie kryzysu?
- Wnioski wynikające z kryzysu finansowego w 2008 r.
- Wnioski i rekomendacje wynikające z pandemii w 2020 i 2021 r.
PRAWDZIWE PRZYWÓDZTWO – DROGA NA TWÓJ OSOBISTY MOUNT EVEREST
- Co chcielibyśmy (a czego nie) usłyszeć na swój temat od naszych pracowników?
- Co powinniśmy poprawić, co powinniśmy przestać robić?
- Jakie są przeszkody na drodze do stania się skutecznym i angażującym menadżerem?
- Kluczowe pytanie, które warto zadawać pracownikom, czyli rozwój i oszczędność czasu w jednym
- Analiza codziennych barier i przeszkód oraz wypracowanie sposobów radzenia sobie z nimi.
ZAUFANIE W ZESPOLE JAKO KLUCZ DO MOTYWOWANIA LUDZI I OSIĄGANIA WSPÓLNYCH CELÓW
- Jakiego rodzaju problemy są skutkiem braku zaufania?
- Jakie korzyści wynikają z wysokiego poziomu zaufania w zespole?
- Jak budować zaufanie w codziennej współpracy?
- Podejmowanie przez zespół trudnej emocjonalnie decyzji – ćwiczenie
CIĄGŁE ZMIANY W ŚWIECIE VUCA
- Ciągłe zmiany- jak je komunikować w organizacji?
- Jak skutecznie przeprowadzić zespół przez zmianę?
- Lider w zmianie – kluczowe kompetencje z perspektywy skutecznego przewodzenia w zmianie
JAK WEJŚĆ NA DROGĘ ANGAŻUJĄCEGO LIDERA?
- 3 trudne do zastosowania zachowania prawdziwego lidera gwarantujące zwiększenie skuteczności menagerów i poprawę oceny w oczach pracowników
- Dystans czy bliskość w relacjach z pracownikiem?
- Jak indywidualnie podchodzić do pracowników?
- Gdzie być, jeżeli oczekują mnie w kilku miejscach- czyli rola managera w organizacji
- Jak kierować pracą zespołu? – współpraca pomiędzy pracownikami różnych działów/departamentów- rynkowy przykład wygrania dużego przetargu dzięki takiej współpracy
- Jak budować zaangażowanie w zespole?
- Czego możemy się nauczyć od himalajskich Szerpów?
16.00 – Zakończenie szkolenia
Metody
SZKOLENIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
27 kwietnia 2021R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 06/04/2021: 870 PLN - Obniżasz koszt o 26%
Cena zawiera:
udział w warsztacie,
certyfikat
Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację:
“Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
PARTNERZY:

Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
Cena: 1 170 PLN
Aktualna cena udziału:
870 PLN
do zmiany ceny zostało 35 dni
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM
OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH
Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.
Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.
Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.