28 wrzesnia 2021R., Regent Warsaw Hotel

Zostań angażującym liderem (i wciągnij ludzi na szczyt)

Budowanie zespołu odpornego na kryzys wg Piotra Cieszewskiego

Pobierz Broszurę

Budowanie zespołu odpornego na kryzys wg Piotra Cieszewskiego

Najnowsze badania mówią, że „w dużych i średnich organizacjach jedynie co 6 osoba jest zaangażowanym pracownikiem, przy czym zaangażowany pracownik podnosi swoją efektywność średnio do 240%”.  Angażujące przywództwo jest jedną ze skuteczniejszych strategii pracy z ludźmi. 

Jeśli masz doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, znasz już podstawowe narzędzia, metody i schematy zarządzania ludźmi, ale szukasz czegoś więcej, dobrze trafiłeś! To nie będzie typowe szkolenie z przywództwa, to będzie wyjątkowy warsztat, który zainspiruje Cię i zmotywuje do wkroczenia na drogę angażującego przywództwa.

Szkolenie poprowadzi Piotr Cieszewski – doświadczony menedżer i zdobywca Mount Everest. Ekspert pokaże Ci w jaki sposób zaangażować Twój zespół, tworząc go bardziej elastycznym, odpornym, kreatywnym a przede wszystkim skutecznym.

 

Korzyści

  • Dowiesz się, jak zmieniły się zasady skuteczniej pracy z ludźmi w ciągu ostatnich miesięcy
  • Pokażemy Ci jak najskuteczniejsi menedżerowie tworzą zespół bardziej elastycznym, odpornym i skutecznym
  • Dostaniesz wskazówki jak budować zaufanie i zwiększać zaangażowanie
  • Wesprzemy Cię w zakresie współpracy z pracownikami z wieloletnim stażem

 

Uczestnicy

  • Menedżerowie,
  • Kierownicy zespołów ze stażem

Program

28 WRZEŚNIA 2021

08.30 – Rejestracja uczestników, kawa, herbata
09.00 – Rozpoczęcie szkolenia

DROGA ANGAŻUJĄCEGO LIDERA – NA CZYM WYGRAMY, A NA CZYM PRZEGRAMY?

  • Jakie aspekty determinują pracę z wysokim zaangażowaniem? – praktyczna analiza
  • Ja jako menadżer w relacji z pracownikiem vs ja jako menadżer w relacji z zespołem
  • Podejście do pracowników z wieloletnim stażem- jak ich doceniać i angażować?
  • Skuteczne przekazywanie informacji zwrotnych – analiza

 PRZYWÓDZTWO, A SYTUACJE KRYZYSOWE – JAK PROWADZIĆ LUDZI W KRYZYSIE?

  • Jaki jest podstawowy warunek skutecznego działania w trakcie kryzysu?
  • Wnioski wynikające z kryzysu finansowego w 2008 r.
  • Wnioski i rekomendacje wynikające z pandemii w 2020 i 2021 r.

PRAWDZIWE PRZYWÓDZTWO – DROGA NA TWÓJ OSOBISTY MOUNT EVEREST

  • Co chcielibyśmy (a czego nie) usłyszeć na swój temat od naszych pracowników?
  • Co powinniśmy poprawić, co powinniśmy przestać robić?
  • Jakie są przeszkody na drodze do stania się skutecznym i angażującym menadżerem?
  • Kluczowe pytanie, które warto zadawać pracownikom, czyli rozwój i oszczędność czasu w jednym
  • Analiza codziennych barier i przeszkód oraz wypracowanie sposobów radzenia sobie z nimi.

ZAUFANIE W ZESPOLE JAKO KLUCZ DO MOTYWOWANIA LUDZI I OSIĄGANIA WSPÓLNYCH CELÓW

  • Jakiego rodzaju problemy są skutkiem braku zaufania?
  • Jakie korzyści wynikają z wysokiego poziomu zaufania w zespole?
  • Jak budować zaufanie w codziennej współpracy?
  • Podejmowanie przez zespół trudnej emocjonalnie decyzji – ćwiczenie

CIĄGŁE ZMIANY W ŚWIECIE VUCA

  • Ciągłe zmiany- jak je komunikować w organizacji?
  • Jak skutecznie przeprowadzić zespół przez zmianę?
  • Lider w zmianie – kluczowe kompetencje z perspektywy skutecznego przewodzenia w zmianie

JAK WEJŚĆ NA DROGĘ ANGAŻUJĄCEGO LIDERA?

  • 3 trudne do zastosowania zachowania prawdziwego lidera gwarantujące zwiększenie skuteczności menagerów i poprawę oceny w oczach pracowników
  • Dystans czy bliskość w relacjach z pracownikiem?
  • Jak indywidualnie podchodzić do pracowników?
  • Gdzie być, jeżeli oczekują mnie w kilku miejscach- czyli rola managera w organizacji
  • Jak kierować pracą zespołu? – współpraca pomiędzy pracownikami różnych działów/departamentów- rynkowy przykład wygrania dużego przetargu dzięki takiej współpracy
  • Jak budować zaangażowanie w zespole?
  • Czego możemy się nauczyć od himalajskich Szerpów?

 16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody

Szkolenie prowadzone w formie warsztatów z wykorzystaniem ćwiczeń grupowych, dyskusji, analizy doświadczeń uczestników.

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
Fundacja Lifeskills

Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Problem solving - rozwiązywania problemów
Problem solving - rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej
Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Stres pod kontrolą
Stres pod kontrolą
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU