15—16 czerwca 2020R., Warszawa, MsMermaid - Conference Center

Wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg

Jak profesjonalnie przygotować się do wystąpienia i osiągnąć założony cel?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 25.05.2020

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

Wystąpienia publiczne to jedne z kluczowych umiejętności menedżerskich wykorzystywane w procesie sprzedaży czy negocjacji.

To właśnie kompetencje prezentacyjne pomogą Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy. Chcesz zaskoczyć audytorium niestandardowym podejściem do prezentacji?

Korzyści

Zapraszamy na intensywny warsztat prowadzony przez Dorotę Deląg, podczas którego:

  • uświadomisz sobie swój potencjał i odnajdziesz własny styl wypowiedzi,
  • udoskonalisz każdy element swoich wystąpień, od przygotowania poprzez znajomość ludzkich reakcji, swoich słabości i mocnych stron, po świadome wykorzystywanie technik oddziaływania,
  • nauczysz się jak przekazywać informacje, aby intencje były zrozumiane przez odbiorcę,
  • dowiesz się jak zbudować pewność siebie, by nie tracić gruntu pod nogami podczas wystąpień,
  • poznasz narzędzia prezentacyjne pomocne w wykreowaniu siebie na inspirującego mówcę,
  • nauczysz się jak czerpać radość z występów publicznych.

Uczestnicy

Kogo spotkasz na szkoleniu?

  • prezesów zarządów i dyrektorów generalnych,
  • dyrektorów marketingu i PR,
  • menedżerów zespołów,
  • trenerów wewnętrznych,
  • rzeczników prasowych,
  • tych wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy zawodowej występują publiczne prowadząc spotkania biznesowe, zebrania, występując w sytuacjach oficjalnych jako przedstawiciel firmy.

Program:

DZIEŃ 1 / 15 CZERWCA 2020

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata

10.00 Rozpoczęcie szkolenia

 

Jak przygotować się do wystąpienia publicznego?

Opracowanie sceniczne wystąpienia – po co tu jestem i co mam przekazać?

  • Jak zredukować stres podczas prezentowania siebie/marki/produktu?
  • Jak wykorzystać wyobraźnię – instrument, który pozwoli kształtować Twoje wystąpienie?
  • Kompilacja tekstu – jak opracować wystąpienie, aby oddziaływało na odbiorców?
  • Ułożenie treści /struktura prezentacji – kiedy wystąpienie jest inspirujące ?
  • Techniki psychofizyczne podnoszące kompetencje mówcy
  • Integracja mówcy z samym sobą – postawa zrelaksowanej  koncentracji
  • Samopoczucie sceniczne – ćwiczenia na koncentracje oraz oddech przeponowy

Jak zbudować przebieg dramaturgiczny podczas wystąpienia, dzięki któremu słuchacze nie oderwą od Ciebie wzroku?

Ekspresja sceniczna, dynamika wypowiedzi – narzędzia: intonacja, impostacja

  • Jak jasno wyrazić swoje przesłanie?
  • Jak zagospodarować energię podczas wystąpienia?
  • Jak świadomie wpływać na odbiorcę?
  • Budowanie narracji wypowiedzi poprzez strukturę opowieści
  • Bądź inspirującym mówcą poprzez szukanie różnych niebanalnych rozwiązań, podważanie, rozważanie, zadawanie pytań sobie i publiczności
  • Słowo, ruch, rytm, tempo, pauza
  • Dykcja – aparat mowy – artykulacja
  • Postawa ciała – prawidłowa postawa ciała podczas wystąpienia publicznego
  • Emisja głosu – słyszalność, nasilenie głosu, barwa głosu
  • Ruch sceniczny – jak pracuje ciało w przestrzeni scenicznej?

Jak zaprojektować wystąpienie publiczne, aby było zaskakujące i pełne zwrotów akcji?

Budowanie struktury wypowiedzi – narzędzie kontroli występu, metody i techniki skupiające uwagę adresata

  • Od czego zacząć wystąpienie publiczne? – prolog
  • Struktura wypowiedzi – punkt kulminacyjny, punkt zwrotny, argumentacja, rozwiązanie
  • Kiedy wystąpienie ma charakter motywujący?
  • Jak zbudować suspens?
  • Opracowanie wystąpienia – wyznaczenie kluczowych celów
  • Interpretacja tekstu – podtekst, intencja wypowiedzi
  • Improwizacja – ćwiczenia pomagające rozwinąć intuicję i wyobraźnię niezbędną podczas wystąpień publicznych

16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 16 CZERWCA 2020

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata

09.00 Rozpoczęcie szkolenia

 

Jak wyreżyserować swój występ publiczny?

Kontrola wystąpienia przez mówce działa relaksująco na odbiorcę

  • Jak budować zaangażowanie odbiorcy?
  • Komunikacja niewerbalna i kontakt wzrokowy
  • Wiarygodność – czynnik wpływający na zaufanie ze strony odbiorcy
  • Punkt odniesienia – Mówca – Odbiorca
  • Emocjonalny aspekt wystąpienia publicznego poprzez wykorzystanie schematu: idea, bohater, inscenizacja.

Twoja publiczność

Jak nawiązać bezpośredni kontakt z publicznością ?

  • Kim jest mówca podczas wystąpienia dla publiczności?
  • Jak wpływać na publiczność? – tzw .kontrola w białych rękawiczkach
  • Jak zaczarować publiczność odpowiednią atmosferą podczas wystąpienia?
  • Co zrobić, aby publiczność tworzyła z mówcą dialog?

Elementy storytellingu

Narzędzie komunikacyjne, które pomoże Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy

  • Jak rodzi się historia o mnie i mojej firmie?
  • Jaką funkcje ma pełnić historia?
  • Świadome budowanie relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnie i emocje słuchaczy za pomocą opowieści
  • Jak opracować swoją opowieść? – cel wypowiedzi, struktura opowieści, słowo klucz, wartości, narracja, przesłanie

Próby czynią mistrza

Jak ćwiczyć  przed wystąpieniem publicznym?

  • W jaki sposób trenować swoje wystąpienie?
  • Opracowanie schematu treningowego
  • Usystematyzowanie poszczególnych modułów wystąpienia
  • Praca z kamerą i rozgrzewka przed wystąpieniem

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie prowadzone w formie warsztatu z uwzględnieniem analizy indywidualnej uczestników, ćwiczeń indywidualnych, grupowych oraz dyskusji.

Każdy blok zajęć poparty zostanie zestawem ćwiczeń, które dadzą szanse sprawdzenia skuteczności danego narzędzia i weryfikacji własnych umiejętności ich zastosowania.

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

15—16 czerwca 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 25/05/2020: 2 270 PLN - Obniżasz koszt o 12%
Zgłoszenie do 26/05/2020: 2 570 PLN

Cena zawiera:
•uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
•materiały szkoleniowe, certyfikat
•obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 25.05.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 2 570 PLN
Aktualna cena udziału:
2 270 PLN
do zmiany ceny zostało 56 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Strategia, Przywództwo Dzień z mentorem na progu kryzysu
Dzień z mentorem na progu kryzysu
więcej
Strategia, Przywództwo Walka o utrzymanie płynności finansowej
Walka o utrzymanie płynności finansowej
więcej
Strategia, Przywództwo Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Strategia, Przywództwo Przywództwo na odległość w sytuacji stanu epidemii
Przywództwo na odległość w sytuacji stanu epidemii
więcej
Strategia, Przywództwo Dzień z mentorem na progu kryzysu
Dzień z mentorem na progu kryzysu
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.