25—26 lutego 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)

Jak profesjonalnie przygotować się do wystąpienia i osiągnąć założony cel?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

Wystąpienia publiczne to jedne z kluczowych umiejętności menedżerskich wykorzystywane w procesie sprzedaży czy negocjacji.

To właśnie kompetencje prezentacyjne pomogą Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy. Chcesz zaskoczyć audytorium niestandardowym podejściem do prezentacji?

Korzyści

Zapraszamy na intensywny warsztat prowadzony przez Dorotę Deląg, podczas którego:

  • uświadomisz sobie swój potencjał i odnajdziesz własny styl wypowiedzi,
  • udoskonalisz każdy element swoich wystąpień, od przygotowania poprzez znajomość ludzkich reakcji, swoich słabości i mocnych stron, po świadome wykorzystywanie technik oddziaływania,
  • nauczysz się jak przekazywać informacje, aby intencje były zrozumiane przez odbiorcę,
  • dowiesz się jak zbudować pewność siebie, by nie tracić gruntu pod nogami podczas wystąpień,
  • poznasz narzędzia prezentacyjne pomocne w wykreowaniu siebie na inspirującego mówcę,
  • nauczysz się jak czerpać radość z występów publicznych.

Uczestnicy

  • menadżerowie i dyrektorzy,
  • eksperci w zakresie marketingu i PR,
  • trenerzy wewnętrzni,
  • rzecznicy prasowi,
  • wszyscy, którzy w swojej codziennej pracy zawodowej występują publiczne prowadząc spotkania biznesowe, zebrania, występując w sytuacjach oficjalnych jako przedstawiciel firmy.

Program

DZIEŃ 1 / 25 lutego 2021

DZIEŃ 1 / 25 LUTEGO 2021

 

9.30 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO?

Opracowanie sceniczne wystąpienia – po co tu jestem i co mam przekazać?

  • Jak zredukować stres podczas prezentowania siebie/marki/produktu?
  • Jak wykorzystać wyobraźnię – instrument, który pozwoli kształtować Twoje wystąpienie?
  • Kompilacja tekstu – jak opracować wystąpienie, aby oddziaływało na odbiorców?
  • Ułożenie treści /struktura prezentacji – kiedy wystąpienie jest inspirujące ?
  • Techniki psychofizyczne podnoszące kompetencje mówcy
  • Integracja mówcy z samym sobą – postawa zrelaksowanej  koncentracji
  • Samopoczucie sceniczne – ćwiczenia na koncentracje oraz oddech przeponowy

JAK ZBUDOWAĆ PRZEBIEG DRAMATURGICZNY PODCZAS WYSTĄPIENIA, DZIĘKI KTÓREMU SŁUCHACZE NIE ODERWĄ OD CIEBIE WZROKU?

 Ekspresja sceniczna, dynamika wypowiedzi – narzędzia: intonacja, impostacja

  • Jak jasno wyrazić swoje przesłanie?
  • Jak zagospodarować energię podczas wystąpienia?
  • Jak świadomie wpływać na odbiorcę?
  • Budowanie narracji wypowiedzi poprzez strukturę opowieści
  • Bądź inspirującym mówcą poprzez szukanie różnych niebanalnych rozwiązań, podważanie, rozważanie, zadawanie pytań sobie i publiczności
  • Słowo, ruch, rytm, tempo, pauza
  • Dykcja – aparat mowy – artykulacja
  • Postawa ciała – prawidłowa postawa ciała podczas wystąpienia publicznego
  • Emisja głosu – słyszalność, nasilenie głosu, barwa głosu
  • Ruch sceniczny – jak pracuje ciało w przestrzeni scenicznej?

JAK ZAPROJEKTOWAĆ WYSTĄPIENIE PUBLICZNE, ABY BYŁO ZASKAKUJĄCE
I PEŁNE ZWROTÓW AKCJI?

 Budowanie struktury wypowiedzi – narzędzie kontroli występu, metody i techniki skupiające uwagę adresata

  • Od czego zacząć wystąpienie publiczne? – prolog
  • Struktura wypowiedzi – punkt kulminacyjny, punkt zwrotny, argumentacja, rozwiązanie
  • Kiedy wystąpienie ma charakter motywujący?
  • Jak zbudować suspens?
  • Opracowanie wystąpienia – wyznaczenie kluczowych celów
  • Interpretacja tekstu – podtekst, intencja wypowiedzi
  • Improwizacja – ćwiczenia pomagające rozwinąć intuicje i wyobraźnię niezbędną podczas wystąpień publicznych

16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 26 lutego 2021

8.30 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

 

JAK WYREŻYSEROWAĆ SWÓJ WYSTĘP PUBLICZNY?
Kontrola wystąpienia przez mówce działa relaksująco na odbiorcę

  •  Jak budować zaangażowanie odbiorcy?
  • Komunikacja niewerbalna i kontakt wzrokowy
  • Wiarygodność – czynnik wpływający na zaufanie ze strony odbiorcy
  • Punkt odniesienia – Mówca –Odbiorca
  • Emocjonalny aspekt wystąpienia publicznego poprzez wykorzystanie schematu: idea, bohater, inscenizacja.

TWOJA PUBLICZNOŚĆ
Jak nawiązać bezpośredni kontakt z publicznością ?

  • Kim jest mówca podczas wystąpienia dla publiczności?
  • Jak wpływać na publiczność? – tzw .kontrola w białych rękawiczkach
  • Jak zaczarować publiczność odpowiednią atmosferą podczas wystąpienia?
  • Co zrobić, aby publiczność tworzyła z mówcą dialog?

AUTOPREZENTACJA I ELEMENTY STORYTELLINGU
Narzędzie komunikacyjne, które pomoże Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy

  • Jak rodzi się historia o mnie i mojej firmie?
  • Jaką funkcje ma pełnić historia?
  • Świadome budowanie relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnie i emocje słuchaczy za pomocą opowieści
  • Jak opracować swoją opowieść? – cel wypowiedzi, struktura opowieści, słowo klucz, wartości, narracja, przesłanie

PRÓBY CZYNIĄ MISTRZA
Jak ćwiczyć  przed wystąpieniem publicznym?

  • W jaki sposób trenować swoje wystąpienie?
  • Opracowanie schematu treningowego

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody

Szkolenie prowadzone w formie warsztatu z uwzględnieniem analizy indywidualnej uczestników, ćwiczeń indywidualnych, oraz grupowych.

Szkolenie prowadzone jest on-line – koniecznie trzeba włączyć kamerę i mikrofon!

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

25—26 lutego 2021R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 04/02/2021: 1 670 PLN - Obniżasz koszt o 15%

Cena zawiera:
•uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
•materiały szkoleniowe, certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
226968022

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
226968022

Cena: 1 970 PLN
Aktualna cena udziału:
1 670 PLN
do zmiany ceny zostało 15 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany AML Oficer poziom 1
Certyfikowany AML Oficer poziom 1
więcej
On-line Dokumentacja biura zarządu od A do Z
Dokumentacja biura zarządu od A do Z
więcej
On-line Współpraca wykonawca – zamawiający na wszystkich 3 etapach zamówienia publicznego
Współpraca wykonawca – zamawiający na wszystkich 3 etapach zamówienia publicznego
więcej
On-line Pełnomocnictwa i Prokura
Pełnomocnictwa i Prokura
więcej
On-line Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO2
Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO2
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.