28 listopada 2023R., SZKOLENIE ON-LINE

Komunikacja i dialog w pracy managera

Asertywność, udzielanie informacji zwrotnej, komunikacja w pigułce

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Umiejętna komunikacja stanowi podstawową kompetencję menedżerską, bez której bardzo trudno budować firmę. Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.

Korzyści

  • nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewania się z współpracownikami,
  • dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się
    z różnymi typami osób – w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań,
  • zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa i wynosi rozwój na nową orbitę.

Uczestnicy

  • Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści.
  • Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego  i asertywnego komunikowania się.

Program

28 LISTOPADA 2023 R.

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

SKUTECZNA KOMUNIKACJA  W PRACY ZESPOŁOWEJ

  • Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
  • W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
  • Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
  • Style komunikacji – jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
  • Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
  • Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
  • Jak słuchać? Jak pytać? Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym?
  • Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
  • Nie ważne co powie A, ważne co zrozumie B – dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
  • Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
  • Savoir – vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
  • Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej

SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI – TECHNIKI ASERTYWNOŚCI I ODDZIAŁYWANIA NA INNYCH 

  • Asertywność w pracy menedżera- dlaczego się opłaca?
  • Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
  • Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
  • Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
  • Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
  • Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
  • Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
  • Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
  • Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
  • Asertywne przyjmowanie ocen
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
  • Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
  • Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
  • Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
  • Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
  • Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?

MOTYWUJĄCE OCENIANIE PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW POPRZEZ UDZIELANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Krytyka i pochwała – kiedy stosować?
  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
  • Rola informacji zwrotnej w zarządzaniu – czynniki demotywujące i budujące motywacje
  • Skuteczne modele udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej: hamburger/FUKOZ/SPINK-a
  • Kroki udzielania motywującej informacji zwrotnej
  • Egzekwowania rezultatów od pracowników

15.00 – Zakończenie szkolenia

 

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Świetna prowadząca, świetny sposób prowadzenia zajęć

Marcin Bednarski

Kierownik Działu Handlowego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

Bardzo przydatne [szkolenie] w obszarze nie tylko zakupów. Umiejętności można stosować w dowolnym obszarze.

Beata Wojciechowska

Specjalistka ds. Kosztów, Grupa Lotos

Szkolenie przeprowadzone bardzo interesująco i inspirująco, wiele zagadnień do głębszego i dalszego rozeznania. Bardzo dobry start w Agile.

Zofia Łożyńska

Koordynator Zespołu, Grupa Lotos

Świetne szkolenie, bardzo ekspresyjna trenerka

Justyna Folwarczny

Koordynator Zespołu, NEW ERA MATERIALS

Jestem zachwycona Ewą

Magdalena Kruszwicka-Kęsy

Koordynator Zespołu, ASPA ELECTRO

Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z “jajem”, a przede wszyskim bardzo daje do myślenia.

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc

Magdalena Królak

manager ds. zakupów, Cemex Poska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego.

Anna Moroń

Dyrektor ds. zakupów i logistyki zewnętrznej, RADPOL

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Komunikacja i dialog w pracy managera
Komunikacja i dialog w pracy managera
więcej
Kompetencje menadżerskie Programy motywacyjne dla top managementu oparte o akcje, udziały i pochodne instrumenty finansowe
Programy motywacyjne dla top managementu oparte o akcje, udziały i pochodne instrumenty finansowe
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Finanse dla zarządzających niefinansistów
Finanse dla zarządzających niefinansistów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Budowanie relacji poprzez komunikację - szkolenie dla menedżerów

Jak dowodzą badania osoby, z którymi chce się działać i wspólnie tworzyć, to te, które pomagają swoim współpracownikom się rozwijać. A jaka jest kluczowa umiejętność, dzięki której możesz stać się dobrym menedżerem? Jest nią wysoki poziom kultury komunikacyjnej.

Dołącz do naszego szkolenia dla menedżerów, które przeprowadzone zostanie w formie online i poznaj zaawansowane narzędzia komunikacyjne, które pomogą Ci zbudować zwycięski zespół. Z nami nauczysz się budować efektywne i trwałe relacje biznesowe.

Kto i jak skorzysta na szkoleniu online?

Korzyści ze szkolenia dla menedżerów

Szkolenie dla menedżerów z zakresu zaawansowanej komunikacji to doskonała szansa na naukę posługiwania się narzędziami komunikacji, które pozwolą Ci podnieść efektywność porozumiewania się z pozostałymi członkami Twojego zespołu. Na szkoleniu online dowiesz się również wszystkiego na temat skutecznych sposobów komunikowania się z ludźmi o różnych typach osobowości. W zależności od osobowości trzeba bowiem dostosować sposób prowadzenia rozmowy do nastawienie rozmówcy, jego potrzeb oraz oczekiwać. Pokażemy Ci, jak to zrobić właśnie na tym szkoleniu dla menedżerów. Ponadto nasz ekspert udzieli Ci praktycznych wskazówek odnośnie tego, jak przekazywać informację zwrotną, tak aby działała i wspierała rozwój całego zespołu.

Jesteś liderem zespołu i chcesz poprawić efekty Waszej pracy? Dołącz do kolejnego naszego szkolenia dla menedżerów i dowiedz się, co musisz zrobić, by w oparciu o różnorodność osobowości zbudować „super-zespół”.

Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów - szkolenie menedżerskie

Dla kogo jest szkolenie menedżerskie?

Szkolenie online Zaawansowana komunikacja menedżerska adresowane jest przede wszystkim do managerów, liderów, kierowników zespołów oraz specjaliści. Na szkolenie menedżerskie zapraszamy jednak wszystkich, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się.

Program szkolenia dla menedżerów online

Szkolenie dla menedżerów to kompleksowy zbiór wiedzy na temat technik i narzędzi zaawansowanej komunikacji. Program szkolenia online oparty jest na doświadczeniach ekspertów i praktyków ze świata biznesu i zawiera kluczowe elementy, jakie powinien znać każdy, kto dąży do zostania skutecznym liderem. Szkolenie menedżerskie zostało podzielone na następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie relacji w biznesie
  • Komunikacja w zespole
  • Jak mówić, by ludzie słuchali? Jak słuchać, by ludzie mówili?
  • Skuteczne zarządzanie różnorodnością
  • Jak nie prowadzić spotkań?
  • Informacja zwrotna, która działa i wspiera rozwój zespołu
  • Konflikt rozbrojony - o potrzebie konfliktu

Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group!