Komunikacja i dialog w pracy managera
Asertywność, udzielanie informacji zwrotnej, komunikacja w pigułce
SPRZEDAŻ, ZAKUPY
Umiejętna komunikacja stanowi podstawową kompetencję menedżerską, bez której bardzo trudno budować firmę. Nieustanne przyjmowanie i przekazywanie informacji to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa. Każdy pracownik na co dzień zmaga się z ciągłą walką o budowanie relacji, poszukiwanie optymalnych rozwiązań i szukanie najbardziej efektywnych sposobów komunikowania się z różnymi osobami w różnych sytuacjach.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.
Korzyści
- nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewania się z współpracownikami,
- dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się
z różnymi typami osób – w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań, - zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa i wynosi rozwój na nową orbitę.
Uczestnicy
- Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści.
- Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się.
Program
28 LISTOPADA 2023 R.
8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PRACY ZESPOŁOWEJ
- Jak budować dobre relacje z pracownikami poprzez właściwą komunikację?
- W jaki sposób wymiana informacji przekłada się na efektywność firmy?
- Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
- Style komunikacji – jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób?
- Które zachowania musimy wyeliminować, by odbiorca się na nas otworzył?
- Jak radzić sobie z atakiem mentalnym, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
- Jak słuchać? Jak pytać? Komunikacja minimalizująca ryzyko bycia źle odebranym?
- Komunikacja oparta na emocjach, a komunikacja oparta na faktach
- Nie ważne co powie A, ważne co zrozumie B – dlaczego warto parafrazować i w jaki sposób wdrożyć to do swojej komunikacji?
- Jak kierować rozmową, aby zakończyła się ona zgodnie z przyjętymi założeniami?
- Savoir – vivre komunikacyjny – etykieta i sposoby profesjonalnego komunikowania się w relacjach zawodowych
- Wizerunek jako kluczowy element komunikacji niewerbalnej
SZTUKA DOSKONAŁEJ ASERTYWNOŚCI – TECHNIKI ASERTYWNOŚCI I ODDZIAŁYWANIA NA INNYCH
- Asertywność w pracy menedżera- dlaczego się opłaca?
- Jak przyjąć postawę asertywną i nie palić za sobą mostów?
- Złoty środek asertywności – jak manewrować między naciskiem na innych a umiejętnością wycofywania się na odpowiednią odległość?
- Postrzeganie samego siebie a wpływ na zachowania asertywne
- Jak wzmocnić w sobie asertywny przekaz?
- Szukanie mocnego „nie” – czyli jak się zachować, jeśli nie wyrażasz na coś zgody?
- Jak „elegancko trzasnąć drzwiami” i uwolnić kumulującą się frustrację?
- Techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
- Jak poradzić sobie z chronicznym brakiem asertywności?
- Asertywne przyjmowanie ocen
- Budowanie odporności na manipulację
- Jak czerpać korzyści z obrony bez ataku?
- Konstruktywna krytyka – żelazna reguła w relacjach z pracownikami
- Kontrola monologu wewnętrznego – spraw by myśli wzmacniały, a nie ściągały w dół
- Emocje i sposób radzenia sobie z ich przeżywaniem
- Wewnętrzne „światło stopu”, czyli jak się zatrzymać zanim zaszkodzę?
- Werbalnie i niewerbalnie – po czym widać prawdziwe nastawienie rozmówcy?
MOTYWUJĄCE OCENIANIE PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW POPRZEZ UDZIELANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ
- Krytyka i pochwała – kiedy stosować?
- Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
- Rola informacji zwrotnej w zarządzaniu – czynniki demotywujące i budujące motywacje
- Skuteczne modele udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej: hamburger/FUKOZ/SPINK-a
- Kroki udzielania motywującej informacji zwrotnej
- Egzekwowania rezultatów od pracowników
15.00 – Zakończenie szkolenia
Metody
SZKOLENIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Świetna prowadząca, świetny sposób prowadzenia zajęć
Bardzo przydatne [szkolenie] w obszarze nie tylko zakupów. Umiejętności można stosować w dowolnym obszarze.
Szkolenie przeprowadzone bardzo interesująco i inspirująco, wiele zagadnień do głębszego i dalszego rozeznania. Bardzo dobry start w Agile.
Świetne szkolenie, bardzo ekspresyjna trenerka
Jestem zachwycona Ewą
Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z “jajem”, a przede wszyskim bardzo daje do myślenia.
Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc
Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego.
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Budowanie relacji poprzez komunikację - szkolenie dla menedżerów
Jak dowodzą badania osoby, z którymi chce się działać i wspólnie tworzyć, to te, które pomagają swoim współpracownikom się rozwijać. A jaka jest kluczowa umiejętność, dzięki której możesz stać się dobrym menedżerem? Jest nią wysoki poziom kultury komunikacyjnej.
Dołącz do naszego szkolenia dla menedżerów, które przeprowadzone zostanie w formie online i poznaj zaawansowane narzędzia komunikacyjne, które pomogą Ci zbudować zwycięski zespół. Z nami nauczysz się budować efektywne i trwałe relacje biznesowe.
Kto i jak skorzysta na szkoleniu online?
Korzyści ze szkolenia dla menedżerów
Szkolenie dla menedżerów z zakresu zaawansowanej komunikacji to doskonała szansa na naukę posługiwania się narzędziami komunikacji, które pozwolą Ci podnieść efektywność porozumiewania się z pozostałymi członkami Twojego zespołu. Na szkoleniu online dowiesz się również wszystkiego na temat skutecznych sposobów komunikowania się z ludźmi o różnych typach osobowości. W zależności od osobowości trzeba bowiem dostosować sposób prowadzenia rozmowy do nastawienie rozmówcy, jego potrzeb oraz oczekiwać. Pokażemy Ci, jak to zrobić właśnie na tym szkoleniu dla menedżerów. Ponadto nasz ekspert udzieli Ci praktycznych wskazówek odnośnie tego, jak przekazywać informację zwrotną, tak aby działała i wspierała rozwój całego zespołu.
Jesteś liderem zespołu i chcesz poprawić efekty Waszej pracy? Dołącz do kolejnego naszego szkolenia dla menedżerów i dowiedz się, co musisz zrobić, by w oparciu o różnorodność osobowości zbudować „super-zespół”.
Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów - szkolenie menedżerskieDla kogo jest szkolenie menedżerskie?
Szkolenie online Zaawansowana komunikacja menedżerska adresowane jest przede wszystkim do managerów, liderów, kierowników zespołów oraz specjaliści. Na szkolenie menedżerskie zapraszamy jednak wszystkich, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się.
Program szkolenia dla menedżerów online
Szkolenie dla menedżerów to kompleksowy zbiór wiedzy na temat technik i narzędzi zaawansowanej komunikacji. Program szkolenia online oparty jest na doświadczeniach ekspertów i praktyków ze świata biznesu i zawiera kluczowe elementy, jakie powinien znać każdy, kto dąży do zostania skutecznym liderem. Szkolenie menedżerskie zostało podzielone na następujące bloki tematyczne:
- Budowanie relacji w biznesie
- Komunikacja w zespole
- Jak mówić, by ludzie słuchali? Jak słuchać, by ludzie mówili?
- Skuteczne zarządzanie różnorodnością
- Jak nie prowadzić spotkań?
- Informacja zwrotna, która działa i wspiera rozwój zespołu
- Konflikt rozbrojony - o potrzebie konfliktu
Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!
Szkolenia i konferencje - Langas Group!