Certyfikat Asystenta Zarządu i Rady Nadzorczej
Zdobądź i potwierdź kwalifikacje w zakresie zabezpieczania i wspierania pracy organów spółki
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEPRAWO, BIURO ZARZĄDU, ASYSTENT ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ
Certyfikowane szkolenie dla Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej to intensywne przygotowanie do egzaminu obejmującego najistotniejszą wiedzę prawno-organizacyjną w obsłudze organów spółki.
Podczas dwudniowych zajęć uczestnicy poznają nie tylko interpretacje zapisów, najnowsze orzecznictwo, ale prześledzą metody postępowania i stosowania skutecznych rozwiązań w zakresie organizacji i wsparcia organów spółki. Szczegółowa analiza dokumentacji pojawiającej się w obsłudze zarządu oraz rady nadzorczej ma stanowić wsparcie dla tworzenia bezpiecznego i funkcjonalnego wsparcia dla organów spółki.
Po szkoleniu zostanie przeprowadzony test (on-line) obiektywnie potwierdzający uzyskane kwalifikacje. Absolwenci, którzy zdadzą egzamin uzyskają ceniony na rynku certyfikat Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej®.
Korzyści:
Uzyskasz certyfikat obiektywnie potwierdzający Twoją wiedzę jako Asystenta Biura Zarządu i Rady Nadzorczej:
- w zakresie stosowania i interpretacji najnowszych regulacji prawnych dla spółek,
- będziesz wiedzieć jak funkcjonuje zarząd i rada nadzorcza,
- będziesz umieć przygotować i koordynować przebieg posiedzeń,
- będziesz umieć analizować zapisy umowne i koordynować proces kontraktowania,
- będziesz wiedzieć jak postępować z różnego rodzaju dokumentacją pojawiającą się w biurze obsługi organów,
- będziesz umieć tworzyć efektywne, ciekawe i realizujące cele wystąpienia profesjonalnej prezentacji,
- będziesz umieć efektywnie i zgodnie z prawem przeprowadzić proces przygotowania, prowadzenia i zamykania spotkań, zebrań, narad.
Uczestnicy
- Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej
- Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika Biura Zarządu
- Specjaliści ds. obsługi władz spółki
- Specjaliści ds. organizacyjnych
- Referenci w biurach zarządu
Program:
DZIEŃ 1 / 25 maja 2021
9.45 – Logowanie na platformę i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
OBSŁUGA ZARZĄDU POD KĄTEM POSIEDZEŃ, UCHWAŁ, DOKUMENTACJI PRAWNEJ, PROTOKOŁY, PROCES KONTRAKTOWANIA – ZAGADNIENIA PRAWNE
Ekspert: mec. Romana Pietruk
„ASYSTENCKI” ZESTAW PRZEPISÓW PRAWNYCH REGULUJĄCYCH FUNKCJONOWANIE FIRMY
Jak stosować najnowsze regulacje i kluczowe przepisy w sprawniejszej obsłudze organów spółki?
- Nowelizacja KSH – najważniejsze przepisy
- Nowelizacja KRS – najważniejsze przepisy
- Nowelizacja KC – najważniejsze przepisy
- Nowelizacja KPC – postępowanie gospodarcze – najważniejsze przepisy
- Nowe obowiązki – Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
- Obowiązki informacyjne spółki – czego należy przestrzegać, a co grozi w przypadku uchybień?
ORIENTACJA W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ FIRMY ORAZ ZNAJOMOŚĆ UPRAWNIEŃ ORGANÓW SPÓŁKI
Jaka wiedza o funkcjonowaniu spółki usprawni realizację asystenckich zadań?
- Jak zorganizowane są władze w różnych formach prawnych spółek?
- Jakie są możliwe formy organizacji zarządów?
- W jaki sposób powoływany jest zarząd?
- W jakich sprawach zarząd podejmuje decyzje i jak przebiega ich realizacja?
- W jakich sprawach zarząd reprezentuje interesy spółki?
- Jak powoływani są pełnomocnicy zarządu?
- Wygasanie mandatów, a odwołanie członka zarząd – procedury, pisma, uregulowania wewnętrzne
- Rola rady nadzorczej
- Uprawnienia rady nadzorczej oraz jej członkowie
- Jakimi sprawami zajmuje się rada nadzorcza?
- Jak przebiega proces powołania i odwołania członka rady nadzorczej?
- Case study: Zarząd, a pełnomocnik zarządu
- Case study: Uprawnienia, a działania rady nadzorczej w praktyce
ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI ORGANÓW W KONTAKCIE ZE WSPÓLNIKAMI/AKCJONARIUSZAMI
Jak z poziomu biura obsługi organów współpracować ze wspólnikami/akcjonariuszami?
- Wspólnicy spółki z o.o., akcjonariusze mniejszościowi vs większościowy w spółce akcyjnej
- Jakie uprawnienia mają wspólnicy/akcjonariusze?
- Czego mogą żądać ze strony biura obsługi organów?
- Prawo indywidualnej kontroli spraw spółki przez wspólników/udziałowców, udział pośredników, a udostępnianie dokumentacji
- Rejestr akcjonariuszy spółek – nowe obowiązku spółek
- Obowiązek wyboru firmy prowadzącej rejestr, podpisanie umowy, koszta
- Kto zgłasza wniosek do rejestru?
- W jakich sprawach spółki decyduje Walne Zgromadzenie/Zgromadzenie Wspólników?
- Case study: Żądanie informacji i wyjaśnień przez Wspólników/Akcjonariuszy
PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA POSIEDZEŃ ZARZĄDU/RADY NADZORCZEJ
Jak zorganizować posiedzenia zgodnie z przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami?
- W jakich sprawach zwoływane są posiedzenia zarządu, rady nadzorczej, walnego zgromadzenia akcjonariuszy/zgromadzenia wspólników
- Jak wygląda proces organizacji posiedzenia?
- Co należy przygotować do posiedzenia?
- Jak przygotować projekt uchwały?
- Jakie są różne zasady zwoływania posiedzeń? Jakie są pułapki tego procesu? Jakie są najlepsze rozwiązana w zakresie powiadamiania o posiedzeniu?
- Porządek obrad – w jaki sposób powinno przebiegać posiedzenie?
- Możliwe rodzaje głosowań oraz ich skutki
- Case study: projekt uchwały
- Case study: procedury przygotowania posiedzeń
ORGANIZACJA PROCESU PROTOKOŁOWANIA OBRAD ZARZĄDU/RADY NADZORCZEJ
Jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia?
- Obligatoryjne elementy protokołu
- Tworzenie protokołów
- Udostępnianie protokołu, kto podpisuje i przechowuje protokół?
- Przechowywanie protokołów w księdze protokołów
- Udostępnianie protokołów
- Case study: Protokoły z posiedzeń
KOORDYNACJA POSTĘPOWANIE KONTRAKTOWEGO
Jak analizować zapisy umowne i koordynować proces kontraktowania?
- Reprezentacja spółki, a powoływanie pełnomocników handlowych?
- Udzielanie pełnomocnictw, czas ich trwania, skutki wygaśnięcia
- Do czego może zostać uprawniony pełnomocnik w umowach handlowych?
- Specyfika umów handlowych z udziałem członków zarządów i pełnomocników zarządów; kluczowe zapisy
- Jakie zapisy zabezpieczają umowę i jak wyłapać niekorzystne dla spółki zapisy?
- Case study: Odpowiedzialność pełnomocników, a przekroczenie uprawnień
- Case study: Skutki błędów w umowach handlowych
16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 26 maja 2021
9.45 – Logowanie na platformę i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
STANDARDY OBSŁUGI, PRZYGOTOWYWANIE SPOTKAŃ, BUDOWANIE KOMPETENCJI DORADCZYCH, WSPARCIE WŁADZ SPÓŁKI – ZAGADNIENIA „MIĘKKIE”
Ekspert: Małgorzata Głębocka – Szurko
BUDOWANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI WŁADZ SPÓŁKI
- Rozpoznawanie i zaspokajanie oczekiwań władz spółki – narzędzia
- Podejście procesowe w obsłudze biura zarządu spółki
DOSKONALENIE STANDARDÓW W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE
- Zasady ustalania priorytetów
- Techniki pracy pod presją czasu
KOMPETENCJE DORADCZE ASYSTENTA WOBEC NAJWYŻSZYCH WŁADZ SPÓŁKI
- Technika ustalania celów SMART
- Planowanie działań – harmonogram
PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI NA WYSTĄPIENIE PRZEŁOŻONEGO
- Jak zbudowana jest efektywna prezentacja?
- Założenia merytoryczne prezentacji – cele ogólne i szczegółowe
- Charakterystyka odbiorców, ich potrzeby, preferowane style komunikacyjne itp.
- Przygotowanie i konstrukcja materiałów sprzyjających realizacji celów
- Przygotowanie miejsca prezentacji
- Prezentacja w ostatniej chwili (praktyczne rady)
PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I ZEBRAŃ – ZAAWANSOWANE TECHNIKI KOMUNIKACYJNE
- Przygotowanie spotkania
- Ustalenie porządku obrad
- Komunikacja celów spotkania i rezultatów
- Rozpoczęcie spotkania
- Prezentowanie możliwych rozwiązań – język otwartości i budowania przestrzeni dla drugiej strony
- Techniki odpowiadania na zastrzeżenia
- Zamknięcie zebrania, podsumowanie wyników i rozwiązań oraz ustalenie planu działania
16.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie i egzamin on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci, w oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Szkolenie prowadzone przez profesjonalistów, poparte wieloma ciekawymi przykładami
Praktyczne przykłady, dyskusje, konkretne informacje, wspólne rozwiązywanie problemów
Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Eksperci kompetentni; posiadają umiejętności angażowania grupy w tematykę. Zakres i przeprowadzenie szkolenia zgodne z programem. Obsługa w czasie szkolenia przez organizatora na wysokim poziomie. Materiały szkoleniowe bardzo dobrze opracowane. Miła atmosfera.
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
25—26 maja 2021R.
Sprawdź inne terminy szkoleniaMIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 03/05/2021: 1 470 PLN - Obniżasz koszt o 21%
Cena zawiera:
udział w szkoleniu,
materiały,
udział w egzaminie certyfikacyjnym,
certyfikat
Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację:
“Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
Cena: 1 870 PLN
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN
do zmiany ceny zostało 17 dni
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ