18—19 marca 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Sprzedaż ekspercka w branży finansowej

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

Sprzedaż w branży finansowej nie należy do najprostszych zadań. Szukasz alternatywnych sposobów na przyciągniecie i zatrzymacie klientów?

Zapraszamy na szkolenie ze sprzedaży eksperckiej, dzięki któremu staniesz się wybitnym praktykiem i bez problemu nauczysz się docierać do prawdziwych potrzeb swoich klientów związanych z rozwiązywaniem strategicznych problemów, jednocześnie osiągając ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży.

Korzyści

  • nauczysz się strategii wielopoziomowej analizy potrzeb Klienta w sytuacji kiedy jest zainteresowany lub niezainteresowany produktem finansowym
  • poznasz zasady transparencji oferowania rozwiązań finansowych
  • poznasz wyniki badań, które wskazują na kierunki w jakich będą ewaluowały zachowania Klientów korzystających z rozwiązań finansowych
  • przeanalizujesz w jaki sposób zachowania graniczne w sytuacji sprzedaży pozwalają na badanie terytorium intelektualnego i emocjonalnego Klienta,
  • dowiesz się w jaki sposób Klient optymalizuje własne podejście do decyzji korzystania z produktu finansowego

Uczestnicy

  • Menedżerowie sprzedaży w branży finansowej,
  • Key Account Managerowie, Doradcy Klienta z branży finansowej

Program

DZIEŃ 1 / 18 MARCA 2021

9.00 – logowanie do platformy i sprawdzanie
9.30 –
rozpoczęcie szkolenia

  • Potrzeby 2020-2025, czyli Klient i jego rozterki z branżą finansową
  • Wielopoziomowa analiza potrzeb Klienta – zmienne socjologiczne decydujące o powodzeniu,
  • Uświadamianie potrzeb Klientom a ich odkrywanie – jak przeprowadzić rozmowę z Klientem w konwencji odkrywania nowych rozwiązań poprzez usługę/ produkt, który proponuję?
  • Model – Zaufany doradca – zestaw zachowań granicznych – w jaki sposób zachowania graniczne w sytuacji sprzedaży pozwalają na badanie terytorium intelektualnego i emocjonalnego Klienta?
  • Badanie potrzeb merytorycznych, celowych i emocjonalnych
  • Wyczucie, takt i nawigowanie relacji z Klientem podczas badania potrzeb
  • Odzwierciedlanie i zasada 3 luster w badaniu potrzeb

16.30 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 19 MARCA 2021

9.00 – logowanie do platformy i sprawdzanie
9.30 –
rozpoczęcie szkolenia

 

  • Cykl zapamiętywania, czyli co Klient pamięta ze spotkania z Tobą?
  • Znaczenie potrzeb kontrastowych, neutralnych i tzw. “nie potrzeb”
  • Propozycja wartości produktu – budowanie właściwej propozycji do potrzeb aspiracyjnych
  • Wartość propozycji – jak rozmawiać o propozycji rozwiązania? – mechanizmy odpowiedzialne za odkrywanie oferty wartości
  • Know what, czyli czy oferujesz zobowiązanie finansowe czy realizację potrzeby?
  • Zasady transparencji rozwiązań finansowych, czyli „o ile pamięć mnie nie myli”
  • Rekomendacje przez doświadczenie, czyli forma zaawansowanego networkingu
  • Nawigowanie relacji z Klientem – praktyka doradcza – rozwiązania “towarzyszeniowe” w relacji z Klientami zamiast tzw. “nagabywania” Klientów
  • Szkolenie oparte jest o najnowsze badania nad sprzedażą w branży finansowej oraz na książce dr Grzegorza Radłowskiego “Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje”.

16.30 – Zakończenie szkolenia

 

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line AI w Akcji: Jak Zwiększyć Efektywność Zespołu
AI w Akcji: Jak Zwiększyć Efektywność Zespołu
więcej
On-line Kontrola wewnętrzna w spółce
Kontrola wewnętrzna w spółce
więcej
On-line Neuromarketing  w sieci
Neuromarketing w sieci
więcej
On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU