SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE
Sprzedaż w branży finansowej nie należy do najprostszych zadań. Szukasz alternatywnych sposobów na przyciągniecie i zatrzymacie klientów?
Zapraszamy na szkolenie ze sprzedaży eksperckiej, dzięki któremu staniesz się wybitnym praktykiem i bez problemu nauczysz się docierać do prawdziwych potrzeb swoich klientów związanych z rozwiązywaniem strategicznych problemów, jednocześnie osiągając ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży.
Korzyści
- nauczysz się strategii wielopoziomowej analizy potrzeb Klienta w sytuacji kiedy jest zainteresowany lub niezainteresowany produktem finansowym
- poznasz zasady transparencji oferowania rozwiązań finansowych
- poznasz wyniki badań, które wskazują na kierunki w jakich będą ewaluowały zachowania Klientów korzystających z rozwiązań finansowych
- przeanalizujesz w jaki sposób zachowania graniczne w sytuacji sprzedaży pozwalają na badanie terytorium intelektualnego i emocjonalnego Klienta,
- dowiesz się w jaki sposób Klient optymalizuje własne podejście do decyzji korzystania z produktu finansowego
Uczestnicy
- Menedżerowie sprzedaży w branży finansowej,
- Key Account Managerowie, Doradcy Klienta z branży finansowej
Program
DZIEŃ 1 / 18 MARCA 2021
9.00 – logowanie do platformy i sprawdzanie
9.30 – rozpoczęcie szkolenia
- Potrzeby 2020-2025, czyli Klient i jego rozterki z branżą finansową
- Wielopoziomowa analiza potrzeb Klienta – zmienne socjologiczne decydujące o powodzeniu,
- Uświadamianie potrzeb Klientom a ich odkrywanie – jak przeprowadzić rozmowę z Klientem w konwencji odkrywania nowych rozwiązań poprzez usługę/ produkt, który proponuję?
- Model – Zaufany doradca – zestaw zachowań granicznych – w jaki sposób zachowania graniczne w sytuacji sprzedaży pozwalają na badanie terytorium intelektualnego i emocjonalnego Klienta?
- Badanie potrzeb merytorycznych, celowych i emocjonalnych
- Wyczucie, takt i nawigowanie relacji z Klientem podczas badania potrzeb
- Odzwierciedlanie i zasada 3 luster w badaniu potrzeb
16.30 – Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 19 MARCA 2021
9.00 – logowanie do platformy i sprawdzanie
9.30 – rozpoczęcie szkolenia
- Cykl zapamiętywania, czyli co Klient pamięta ze spotkania z Tobą?
- Znaczenie potrzeb kontrastowych, neutralnych i tzw. “nie potrzeb”
- Propozycja wartości produktu – budowanie właściwej propozycji do potrzeb aspiracyjnych
- Wartość propozycji – jak rozmawiać o propozycji rozwiązania? – mechanizmy odpowiedzialne za odkrywanie oferty wartości
- Know what, czyli czy oferujesz zobowiązanie finansowe czy realizację potrzeby?
- Zasady transparencji rozwiązań finansowych, czyli „o ile pamięć mnie nie myli”
- Rekomendacje przez doświadczenie, czyli forma zaawansowanego networkingu
- Nawigowanie relacji z Klientem – praktyka doradcza – rozwiązania “towarzyszeniowe” w relacji z Klientami zamiast tzw. “nagabywania” Klientów
- Szkolenie oparte jest o najnowsze badania nad sprzedażą w branży finansowej oraz na książce dr Grzegorza Radłowskiego “Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje”.
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ