19 października 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Zostałeś liderem zespołu i co dalej?

Postawy i techniki prac lidera

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

„Zbyt wielu managerów stara się być kapitanami na statkach swoich współpracowników, zamiast uczyć się jak być latarnią, dzięki której ów statek znajdzie swoją drogę do celu.”

Lider to osoba z wizją, która motywuje, inspiruje oraz wytycza nowe kierunki działania. Droga do stania się prawdziwym liderem jest bardzo wyboista i wymaga zaangażowania całego zespołu.​

Jesteś na początku tej drogi i zależy Ci na tym, aby udoskonalić swoje kompetencje przywódcze i wypracować najskuteczniejsze nawyki liderskie? Zapraszamy na szkolenie będące zbiorem dobrych praktyk w zakresie zarządzania zespołem.

Korzyści

  • Dowiesz się jak nadawać ludziom wizję, kierunek oraz dawać jasność i zrozumienie w pracy
  • Poznasz narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej
  • Zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa
  • Nauczysz się zarządzać różnorodnością i motywować różnorodne osobowości
  • Dowiesz się jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian
  • Poznasz zasady wspierania w rozwoju członków swojego zespołu

Uczestnicy

  • Kandydaci na menadżerów i liderów
  • Liderzy, menedżerowie, kierownicy, którzy niedawno awansowali

Program

19 października 2021

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

LIDER, CZYLI KTO?

  • Od eksperta do lidera – omówienie i trening 4 ról skutecznego lidera
  • Pozytywność i produktywność – dwa mierniki efektywnego zarządzania
  • Lider i jego zespół: jak uruchamiać „gen współpracy”; 5 dysfunkcji pracy zespołowej; jak radzić sobie z “gwiazdami”, “maruderami” i “teamblockerami”
  • Zarządzanie zespołem w środowisku telepracy – kluczowe dobre praktyki

 STRATEGIA, CELE, ZADANIA

  • Strategia, wizja, czy halucynacja? Jak nadawać ludziom wizję, kierunek, dawać jasność i zrozumienie w pracy?
  • Zacznij od „PO CO” – czyli jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian?
  • Jak poprawnie stawiać cele?

KOMUNIKACJA – GŁÓWNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA

  • Co ma wspólnego leadership z gadzim mózgiem? – komunikacja angażująca i toksyny komunikacyjne
  • GPS młodego lidera – czyli komunikacja liderska, która wszystkim upraszcza życie
  • Efektywne spotkania online i on-site

DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE

  • Delegowanie zaczyna się w głowie – mindset dobrego szefa
  • Cel a zadanie – różnica, która zmienia wszystko
  • Narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej
  • Delegowanie w zależności od stopnia rozwoju pracownika – trening
  • Zegar managerski – jak skutecznie i w dobrej atmosferze egzekwować zadania?

INFORMACJA ZWROTNA I ROZWÓJ

  • Po pierwsze doceniaj! Jak to robić?
  • Feedforward zamiast feedbacku – jak udzielać informacji zwrotnej, która działa?
  • Linia interwencji i sankcje – czyli co robić, gdy coś nie działa
  • Ocena okresowa – dobre praktyki
  • Rozwój z sensem – jak rozwijać pracownika efektywnie i z pożytkiem dla wszystkich

 ANGAŻUJ, ŻEBYŚ NIE MUSIAŁ MOTYWOWAĆ

  • Motywacja – co to jest „motywacja higieniczna”; co jest “driverem” dla ludzi w XXI w.; co, gdy pieniądze nie działają lub nie ma pieniędzy na podwyżki; systemy premiowe – prawdy i mity
  • Każdy jest inny i co teraz? – zarządzanie różnorodnością i motywowanie różnorodnych osobowości
  • Angażowanie – co to jest angażowanie i czym różni się od innych form motywacji; jak angażować i czemu bez angażowania ani rusz w przypadku Millennialsów. Jak ma się angażowanie do zarządzania podwodną łodzią o napędzie atomowym?

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu/biura, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

,Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszystkim bardzo daje do myślenia

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc.

Magdalena Królak

Cemex Polska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego

Anna Maroń

Radpol

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 120 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostań angażującym liderem (i wciągnij ludzi na szczyt)
Zostań angażującym liderem (i wciągnij ludzi na szczyt)
więcej
Kompetencje menadżerskie Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
Kompetencje menadżerskie Zarządzanie zespołem na odległość
Zarządzanie zespołem na odległość
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU