19 października 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Zostałeś liderem zespołu i co dalej?

Postawy i techniki prac lidera

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

„Zbyt wielu managerów stara się być kapitanami na statkach swoich współpracowników, zamiast uczyć się jak być latarnią, dzięki której ów statek znajdzie swoją drogę do celu.”

Lider to osoba z wizją, która motywuje, inspiruje oraz wytycza nowe kierunki działania. Droga do stania się prawdziwym liderem jest bardzo wyboista i wymaga zaangażowania całego zespołu.​

Jesteś na początku tej drogi i zależy Ci na tym, aby udoskonalić swoje kompetencje przywódcze i wypracować najskuteczniejsze nawyki liderskie? Zapraszamy na szkolenie będące zbiorem dobrych praktyk w zakresie zarządzania zespołem.

Korzyści

  • Dowiesz się jak nadawać ludziom wizję, kierunek oraz dawać jasność i zrozumienie w pracy
  • Poznasz narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej
  • Zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa
  • Nauczysz się zarządzać różnorodnością i motywować różnorodne osobowości
  • Dowiesz się jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian
  • Poznasz zasady wspierania w rozwoju członków swojego zespołu

Uczestnicy

  • Kandydaci na menadżerów i liderów
  • Liderzy, menedżerowie, kierownicy, którzy niedawno awansowali

Program

19 października 2021

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

LIDER, CZYLI KTO?

  • Od eksperta do lidera – omówienie i trening 4 ról skutecznego lidera
  • Pozytywność i produktywność – dwa mierniki efektywnego zarządzania
  • Lider i jego zespół: jak uruchamiać „gen współpracy”; 5 dysfunkcji pracy zespołowej; jak radzić sobie z “gwiazdami”, “maruderami” i “teamblockerami”
  • Zarządzanie zespołem w środowisku telepracy – kluczowe dobre praktyki

 STRATEGIA, CELE, ZADANIA

  • Strategia, wizja, czy halucynacja? Jak nadawać ludziom wizję, kierunek, dawać jasność i zrozumienie w pracy?
  • Zacznij od „PO CO” – czyli jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian?
  • Jak poprawnie stawiać cele?

KOMUNIKACJA – GŁÓWNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA

  • Co ma wspólnego leadership z gadzim mózgiem? – komunikacja angażująca i toksyny komunikacyjne
  • GPS młodego lidera – czyli komunikacja liderska, która wszystkim upraszcza życie
  • Efektywne spotkania online i on-site

DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE

  • Delegowanie zaczyna się w głowie – mindset dobrego szefa
  • Cel a zadanie – różnica, która zmienia wszystko
  • Narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej
  • Delegowanie w zależności od stopnia rozwoju pracownika – trening
  • Zegar managerski – jak skutecznie i w dobrej atmosferze egzekwować zadania?

INFORMACJA ZWROTNA I ROZWÓJ

  • Po pierwsze doceniaj! Jak to robić?
  • Feedforward zamiast feedbacku – jak udzielać informacji zwrotnej, która działa?
  • Linia interwencji i sankcje – czyli co robić, gdy coś nie działa
  • Ocena okresowa – dobre praktyki
  • Rozwój z sensem – jak rozwijać pracownika efektywnie i z pożytkiem dla wszystkich

 ANGAŻUJ, ŻEBYŚ NIE MUSIAŁ MOTYWOWAĆ

  • Motywacja – co to jest „motywacja higieniczna”; co jest “driverem” dla ludzi w XXI w.; co, gdy pieniądze nie działają lub nie ma pieniędzy na podwyżki; systemy premiowe – prawdy i mity
  • Każdy jest inny i co teraz? – zarządzanie różnorodnością i motywowanie różnorodnych osobowości
  • Angażowanie – co to jest angażowanie i czym różni się od innych form motywacji; jak angażować i czemu bez angażowania ani rusz w przypadku Millennialsów. Jak ma się angażowanie do zarządzania podwodną łodzią o napędzie atomowym?

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu/biura, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

,Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszystkim bardzo daje do myślenia

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc.

Magdalena Królak

Cemex Polska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego

Anna Maroń

Radpol

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 120 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
więcej
Kompetencje menadżerskie Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
Kompetencje menadżerskie Planowanie i budżetowanie w firmie
Planowanie i budżetowanie w firmie
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Zarządzanie zespołem, delegacja zadań - co jest kluczowe w byciu liderem?

Czy zarządzanie zespołem wystarczy, aby być dobrym liderem? Czy wystarczy robić harmonogramy zadań, kontrolować zespół i delegować mu zadania? Absolutnie nie.

Dobry lider inspiruje zespół do podążania w wybranym przez siebie kierunku i wspólnego osiągania celu. Dobry lider prowadzi zespół, docenia go i potrafi zmotywować do działania. Bierze udział w konferencjach, kursach. Podnosi swoje kwalifikacje np. poprzez szkolenia dla kierowników. Pomaga rozwijać się zespołowi i poszczególnym jego członkom. Nawet w rozwoju osobistym, a nie tylko ukierunkowanym na cele zespołu i firmy. Każdy kierownik, który chce być dobrym liderem musi wykazywać się dobrą organizacją. Musi potrafić słuchać i być nieocenionym wsparciem.

Szkolenia dla kierowników i zarządzanie zespołem - kto skorzysta najbardziej i dlaczego warto?

Myślisz, że ​​szkolenia dla kierowników to dobre rozwiązanie tylko dla początkujących? To nie do końca prawda. Wybierając szkolenie, musisz wziąć pod uwagę jego program i dostosować go do swoich kompetencji. To oznacza, że szkolenia dla kierowników są dobre zarówno dla początkujących liderów, jak i zaawansowanych menedżerów.

Szkolenie biznesowe może odbywać się na różnych etapach zaawansowania. Dlatego świeżo upieczony lider potrzebuje wprowadzenia i wskazówek na swojej drodze. Te możesz otrzymać np. na szkoleniu dla kierowników “Zostałeś liderem zespołu i co dalej?.

Kierownik z doświadczeniem powinien wziąć udział w szkoleniach pogłębiających kompetencje i uzupełniających wiedzę z zakresu, w którym ma świadomość, że wymaga od niego więcej pracy. Czyli takie, które wypełni jego luki kompetencyjne.

Warto brać udział w szkoleniach dla kierowników, bo każdy znajdzie adekwatny program dostosowany do indywidualnych predyspozycji. Rozwinie swoje umiejętności, pozyska kompetencji i wzmocni strony, nad którymi powinien pracować jako dobry lider. Co więcej, część osób nie chce lub ma obiekcje, aby brać udział w szkoleniach menedżerskim, bo mają przeświadczenie, że jest to ujma dla ich umiejętności i będzie to źle postrzegane. Taka postawa jest błędna! Ciągłe doskonalenie się, umożliwia satysfakcjonującą pracę i zdobycie dodatkowego doświadczenia. To z kolei przełoży się pozytywnie na zarządzany przez lidera zespół i jego osiągnięcia.

Menedżerze, kierowniku, liderze - sprawdź, czy szkolenia dla kierowników są dla Ciebie!

Jesteś kierownikiem i nadal nie wiesz, czy szkolenia menedżerskie to dobry pomysł?

Zrób sobie biznesowy rachunek sumienia. Czy jest obszar, który wyraźnie sprawia ci trudność bądź wywołuje niechęć? Nie jesteś zadowolony z efektów swoich działań, a zespół nie realizuje celów, które założyłeś?

Dokumentacja, raporty, wykresy, delegowanie zadań, a może brak umiejętności budowania odpowiedniej relacji z pracownikami? Komunikacja w zespole mogłaby być lepsza? Pracownicy nie rozumieją twoich poleceń, albo wykonują je w sposób, który nie odpowiada twoim założeniom? To nie musi być wina pracownika! Może sposób, w jaki delegujesz zadania lub przekazujesz informacje zespołowi, jest nieadekwatny do kompetencji poszczególnych osób w zespole?

To elementy, na które być może nie zwracałeś wcześniej uwagi. Sprawiają, że powinieneś wybrać się na dedykowane szkolenie dla kierowników.

Przygotuj się do roli lidera i określ swoje kompetencje

Awansowałeś na stanowisko kierownicze? Czeka cię wyzwanie bycia dobrym liderem? Szkolenie dla kierowników “Zostałeś liderem zespołu i co dalej?” jest dla ciebie!

To okazją do zdefiniowania ścieżki, którą chcesz podążać. Do określenia siebie jako lidera i postawy, którą chcesz reprezentować. Dobrze dobrane szkolenie menedżerskie to dla ciebie możliwość poznania kluczowych kompetencji i poszerzenia swojej wiedzy. Poznanie pracy u podstaw, nauka od najlepszych ekspertów. A także poznanie w teorii i praktyce narzędzi ułatwiających codzienną pracę kierownika i efektywne zarządzanie zespołem.

Czego spodziewać się na szkoleniu dla kierowników?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, zależy to od doświadczenia na tym stanowisku. Zakładając jednak, że jesteś świeżo awansowany, wprowadzimy cię w zagadnienia, które powinny znaleźć się na szkoleniu dla kierowników (te zagadnienia omawiamy na szkoleniu “Zostałeś liderem zespołu i co dalej?”)

  • Wizja, kierunek, inspiracje zespołu, zrozumienie w pracy.
  • Narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej.
  • Udzielanie efektywnego feedbacku, który przyniesie rezultaty.
  • Dostosowanie zarządzania i podejścia do typów osobowości w zespole.
  • Komunikacja w zespole z uwzględnieniem zmian panujących na świecie.
  • Rozwój zespołu i wspieranie członków zespołu, jako zadanie Lidera.

Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia:

Szkolenia i konferecje - Langas Group