Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Postawy i techniki prac lidera
Pobierz BroszuręZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA
„Zbyt wielu managerów stara się być kapitanami na statkach swoich współpracowników, zamiast uczyć się jak być latarnią, dzięki której ów statek znajdzie swoją drogę do celu.”
Lider to osoba z wizją, która motywuje, inspiruje oraz wytycza nowe kierunki działania. Droga do stania się prawdziwym liderem jest bardzo wyboista i wymaga zaangażowania całego zespołu.
Jesteś na początku tej drogi i zależy Ci na tym, aby udoskonalić swoje kompetencje przywódcze i wypracować najskuteczniejsze nawyki liderskie? Zapraszamy na szkolenie będące zbiorem dobrych praktyk w zakresie zarządzania zespołem.
Korzyści
- Dowiesz się jak nadawać ludziom wizję, kierunek oraz dawać jasność i zrozumienie w pracy
- Poznasz narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej
- Zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa
- Nauczysz się zarządzać różnorodnością i motywować różnorodne osobowości
- Dowiesz się jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian
- Poznasz zasady wspierania w rozwoju członków swojego zespołu
Uczestnicy
- Kandydaci na menadżerów i liderów
- Liderzy, menedżerowie, kierownicy, którzy niedawno awansowali
Program
24 LUTEGO 2022
8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
LIDER, CZYLI KTO?
- Od eksperta do lidera – omówienie i trening 4 ról skutecznego lidera
- Pozytywność i produktywność – dwa mierniki efektywnego zarządzania
- Lider i jego zespół: jak uruchamiać „gen współpracy”; 5 dysfunkcji pracy zespołowej; jak radzić sobie z “gwiazdami”, “maruderami” i “teamblockerami”
- Zarządzanie zespołem w środowisku telepracy – kluczowe dobre praktyki
STRATEGIA, CELE, ZADANIA
- Strategia, wizja, czy halucynacja? Jak nadawać ludziom wizję, kierunek, dawać jasność i zrozumienie w pracy?
- Zacznij od „PO CO” – czyli jak komunikować cele w świecie chaosu i wiecznych zmian?
- Jak poprawnie stawiać cele?
KOMUNIKACJA – GŁÓWNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA
- Co ma wspólnego leadership z gadzim mózgiem? – komunikacja angażująca i toksyny komunikacyjne
- GPS młodego lidera – czyli komunikacja liderska, która wszystkim upraszcza życie
- Efektywne spotkania online i on-site
DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE
- Delegowanie zaczyna się w głowie – mindset dobrego szefa
- Cel a zadanie – różnica, która zmienia wszystko
- Narzędzia efektywnego delegowania, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zdalnej
- Delegowanie w zależności od stopnia rozwoju pracownika – trening
- Zegar managerski – jak skutecznie i w dobrej atmosferze egzekwować zadania?
INFORMACJA ZWROTNA I ROZWÓJ
- Po pierwsze doceniaj! Jak to robić?
- Feedforward zamiast feedbacku – jak udzielać informacji zwrotnej, która działa?
- Linia interwencji i sankcje – czyli co robić, gdy coś nie działa
- Ocena okresowa – dobre praktyki
- Rozwój z sensem – jak rozwijać pracownika efektywnie i z pożytkiem dla wszystkich
ANGAŻUJ, ŻEBYŚ NIE MUSIAŁ MOTYWOWAĆ
- Motywacja – co to jest „motywacja higieniczna”; co jest “driverem” dla ludzi w XXI w.; co, gdy pieniądze nie działają lub nie ma pieniędzy na podwyżki; systemy premiowe – prawdy i mity
- Każdy jest inny i co teraz? – zarządzanie różnorodnością i motywowanie różnorodnych osobowości
- Angażowanie – co to jest angażowanie i czym różni się od innych form motywacji; jak angażować i czemu bez angażowania ani rusz w przypadku Millennialsów. Jak ma się angażowanie do zarządzania podwodną łodzią o napędzie atomowym?
15.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
SZKOLENIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu/biura, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
,Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszystkim bardzo daje do myślenia
Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc.
Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
