27 kwietnia 2022R., SZKOLENIE ON-LINE

Lider VUCA

Jak w zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym świecie prowadzić zespół do celu?

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Żyjemy w świecie permanentnej i coraz szybszej zmiany, niepewności i złożoności, czasem nazywanym światem VUCA  (Volatility – zmienność, Uncertainty – niepewność, Complexity – złożoność, Ambiguity – niejednoznaczność). Pandemia COVID-19 pogłębiła te niepewność i nieprzewidywalność, wpłynęła mocno na styl naszej pracy, zwiększyła izolację. Pojawił się  strach przed chorobą, ryzykiem utraty pracy, niepokojem o naszych bliskich.

Racjonalny umysł lidera łatwo może się pogubić w tym świecie „nowej normalności”, gdyż przyzwyczajony jest do świata logicznego, ustrukturyzowanego, linearnego, poukładanego, dającego się kontrolować. Model przywództwa gdzie lider znał wszystkie odpowiedzi ”ewoluuje” obecnie w nowym kierunku. Coraz częściej bowiem, lider po prostu nie wie, nie zna odpowiedzi, bo nigdy dotąd nie spotkał się z takim poziomem złożoności czy niejednoznaczności, trudno więc polegać na doświadczeniu z przeszłości.

W pierwszej części warsztatu  „Lider w świecie VUCA” dowiesz się jak w tym świecie „zadymy wojennej” przede wszystkim zadbać o siebie, czyli  zachować spokój, nie dać się  wkręcić w wir coraz szybciej pędzącej rzeczywistości, zachować równowagę pozwalającą podejmować adekwatne decyzje.

W drugiej części warsztatu będziemy dyskutować jak w tej „nowej rzeczywistości” prowadzić zespół, w jaki sposób zadbać o  bezpieczeństwo psychologiczne, tworzyć kulturę odpowiedzialności  opartą na zaufaniu, koncentrującą się  na rozwoju kompetencji pracowników i konsekwentnym przekazywaniu im  odpowiedzialności i decyzyjności.

Warsztat zbudowany jest na najlepszych modelach świata nauki i biznesu takich autorów jak Alan Seal, Amy Edmondson, David Marquet, Simon Sinek, a także oparty o własne doświadczenia prowadzącego, który spędził w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach managerskich ponad 27 lat.

Korzyści

  • Poznasz koncepcje związane z czasami przełomu oraz ich wpływ na styl przywództwa.
  • Poznasz skuteczny model mentalny adekwatny do wyzwań, jakie niosą ze sobą obecne czasy.
  • Nauczysz się jak szerzej wykorzystywać intuicję w zarządzaniu.
  • Poznasz metody wspierające poczucie stabilności i spokoju w sytuacjach niepewności, kryzysów i zmian.
  • Poznasz skuteczne sposoby wykorzystywania mądrości całego zespołu w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy

  • Liderzy
  • właściciele przedsiębiorstw
  • prezesi zarządów
  • dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów
  • kluczowa kadra managerska chcąca doskonalić know-how w zakresie przywództwa.

Program

27 KWIETNIA 2022

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

NOWA NORMALNOŚĆ” – KOMPETENCJE LIDERA W ŚWIECIE VUCA

  • Koncepcja VUCA – jak zaadaptować się do ciągle zmieniającej się rzeczywistości rynkowej?
  • Jakich kompetencji potrzebuje lider w świecie VUCA?
  • Dlaczego dzisiaj może być trudniej niż wczoraj?
  • Co neurobiologia mówi na temat obecnego tempa zmian i reakcji naszego mózgu?
  • Codzienne wyzwania lidera – jak im sprostać?

JAK ZACHOWAĆ SOPKÓJ W „ŚWIECIE VUCA” – MODEL CZTERECH OBSZARÓW UWAGI I ZAANGAŻOWANIA

  • Jak budować własny spokój w niespokojnym otoczeniu?
  • W jaki sposób kontrolować poziom własnej uwagi i koncentracji?
  • Jak zarządzać własnymi emocjami w świecie VUCA?
  • Jakie pytania stają się kluczowe w świecie „nowej normalności”?

JAK NAWIGOWAĆ SWÓJ  ZESPÓŁ PRZEZ ŚWIAT „NOWEJ NORMALNOŚCI?”

  • Czego przede wszystkim oczekujemy od lidera w obecnym czasie?
  • Jak działać gdy oczekiwania ciągle rosną, a fala zmian i niepewności przyśpiesza?
  • Czy można zarządzać bez wydawania rozkazów?
  • Model „Wiem-Mówię”

TRANSFORMACJA LIDERA

  • Jakie jest fundamentalne zadanie lidera wobec swojego zespołu?
  • Jak w codziennej pracy budować kompetencje klarowność  pracowników?
  • „Drabina Liderska”
  • Transformacja lidera i jej efekty-własne doświadczenie prowadzącego.

PODSUMOWANIE WARSZTATU

  • Indywidualne zobowiązania: cel – ten tydzień – 24h
  • Informacja zwrotna                      

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu/biura, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

,Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszystkim bardzo daje do myślenia

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc.

Magdalena Królak

Cemex Polska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego

Anna Maroń

Radpol

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Mentorów

Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
więcej
Kompetencje menadżerskie Rekrutacja dla menedżerów
Rekrutacja dla menedżerów
więcej
Kompetencje menadżerskie Lean manufacturing best practice tour: Porsche Lipsk i VW Drezno
Lean manufacturing best practice tour: Porsche Lipsk i VW Drezno
więcej
Kompetencje menadżerskie Dialog Liderów z Robertem Kroolem i Jackiem Bartosiakiem
Dialog Liderów z Robertem Kroolem i Jackiem Bartosiakiem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU