13 stycznia 2022R., SZKOLENIE ON-LINE

Zarządzanie zespołem na odległość

Jak skutecznie zarządzać zdalnym teamem?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Skuteczne zarządzanie zespołem rozproszonym nie należy do najprostszych i jest dużym wyzwaniem dla menedżerów. Przyczyn może być wiele: taka organizacja pracy mogła zostać wymuszona przez sytuację lub może być po prostu wygodna dla zespołu. Tak czy inaczej, zarządzanie zdalne zostanie z nami na długo.

Zależy Ci na tym, aby efektywność Twojego zespołu nie spadła tylko poszybowała w górę? Zaprojektowaliśmy dla Ciebie praktyczne szkolenie on – line, podczas którego poznasz narzędzia możliwe do natychmiastowego zastosowania i wdrożenia. Zajęcia zostaną poprowadzone przez praktyka, który od ponad 15 lat zarządza zespołami na odległość.

Korzyści

  • Dostaniesz praktyczne wskazówki jak budować sprawność zespołu wirtualnego
  • Poznasz narzędzia pozwalające wykorzystać potencjał zespołu rozproszonego
  • Zdobędziesz wskazówki jak skutecznie prowadzić komunikację zdalną z teamem
  • Nauczysz się utrzymania zaangażowania w zespole, w którym członkowie pracują z różnych lokalizacji
  • Dowiesz się jak wykorzystać nowe technologie w przywództwie na odległość

Uczestnicy

  • Managerowie
  • Kierownicy zespołów pracujących zdalnie lub w sposób mieszany
  • HR

Program

13 stycznia 2022

8.45–9.00  logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
9.00              rozpoczęcie szkolenia

Na co się szykujemy w kontekście pracy zespołowej?

Rzeczywistość pracy zdalnej spotkała nas nagle i szybko nas nie opuści, między innymi dlatego, że się w wielu obszarach po prostu sprawdziła, wspierając rzeczywisty work-life-balance. Trzeba pomyśleć o nowej strategii zarządzania: krótko-, średnio- i długoterminowej.

  • W strategii krótkoterminowej ustalamy plan działania na kolejne 2,4,6,8 tygodni.
  • W strategii średnioterminowej szykujemy się do przyjęcia niektórych rozwiązań na stałe. Jak wrócimy do pracy stacjonarnej i tak będziemy chcieli korzystać z dzisiejszych rozwiązań.
  • W strategii długoterminowej rozważymy zmiany modelu operacyjnego w oparciu o nowe doświadczenia.

 Spojrzenie strategiczne menedżera

  • Dwa obszarami dotyczącymi sposobu i formy komunikacji: systemowe i indywidualne
  • Nowy kontrakt zespołowy oraz o podstawowe uwarunkowania formalne pracy zdalnej
  • Zabezpieczenie potrzeb emocjonalnych zespołu

Praca zdalna – pierwsze kroki funkcjonowania w nowych realiach

  • model pięciu dysfunkcji pracy zespołowej Patricka Lencioniego
  • komunikacja pisemna a komunikacja ustna
  • sposób zarządzania zadaniami w zespole
  • spotkania online i godziny pracy w efektywnej pracy zdalnej
  • wykorzystanie narzędzi do przekazywania informacji na temat zadań i procesów, walka z zalewem informacji
  • wirtualna tablica Kanban

(Spadająca) produktywność zespołu rozproszonego

  • weryfikujmy i potwierdzajmy priorytety
  • daily standup i inne zapożyczenia z metodyk zwinnych
  • efektywna komunikacja – model komunikacji 7C

Motywacja do pracy w pracy zdalnej i wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych do utrzymania dynamiki zespołu 

  • rytuały i nawyki
  • podstawowe i sprawdzone metody zarządzania pracą w pracy wirtualnej
  • zmęczenie techniczne – wykorzystanie narzędzi do spotkań i komunikacji: MS Teams, Skype, Zoom, Webex, Slack, Trello, Messenger i inne
  • hybrydowe narzędzia integracji i motywacji zespołu

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Kompetentny trener, zaangażowany, dostosowuje przebieg szkolenia do indywidualnych potrzeb grupy.

Edward Wasilewski

Dyrektor Zakładu Produkcji, Sinus Polska sp. z o.o.

Szkolenie b. dobrze przygotowane, treść przedstawiona w sposób przystępny, zorganizowany i czytelny.

Zofia Łożyńska

Grupa LOTOS SA

Profesjonalizm trenera – buduje optymalną atmosferę i warunki do przyswojenia nowych aspektów wiedzy. Dobra proporcja pomiędzy warsztatem praktycznym a teorią.

Sylwia Rauch

Kierownik Logistyki, ISKRA POLAND SP. Z O.O.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 08

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 08


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Polska na World Gas Conference Korea 2022
Polska na World Gas Conference Korea 2022
więcej
Kompetencje menadżerskie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z Dorotą Deląg (z uwzględnieniem wystąpień wirtualnych)
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
Kompetencje menadżerskie Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
Marketing relacji wg Pawła Tkaczyka
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU