28—29 maja 2020R., Warszawa, MsMermaid - Conference Center

Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera

Jak w efektywny sposób odzyskiwać energię życiową i przeciwdziałać wypaleniu?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 14.05.2020

STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO

„…menedżerowie potykają się nie dlatego, że doświadczają stresu i trudnych emocji ale dlatego, że pozwalają  tym emocjom się zniewolić…”

„..Inteligencja emocjonalna i odporność na stres ma większe znaczenie w biznesie niż IQ…” – Tak mówią headhunterzy rekrutujący menedżerów na kluczowe stanowiska zarządcze.

To kluczowa kompetencja menedżerska, która pozwala pozostać w dobrej kondycji i działać sprawnie tak długo, jak tego od siebie wymagamy.

Praca z emocjami to kluczowa praca jaką mamy do wykonania w naszym życiu. Tylko tak możemy dokonać ogromnego skoku rozwojowego.

Poznaj:

  • Skuteczne zasady zarządzania własnymi emocjami i stresem, w sytuacji dużych wyzwań biznesowych
  • Jak ekspresowo regenerować siły i dbać o własny bilans energetyczny
  • Metody budowania odporności na przeciążenia i umiejętność doświadczania uczucia przepływu

Korzyści:

Zapraszamy Państwa na intensywne szkolenie menedżerskie, poświęcone zarządzaniu stresem. Szkolenie to ma charakter eksperckiego warsztatu o zaawansowanej wiedzy psychologicznej, będącego wsparciem w obszarze kluczowych kompetencji menedżerskich, prowadzonego przez Wojciecha Eichelbergera – najlepszego eksperta w Polsce, specjalizującego się w profilaktyce przeciążenia i wypalenia stresem oraz leczeniu chorób stresopochodnych.

Te dwudniowe, intensywne warsztaty przeniosą Cię w świat wiedzy dla nielicznych, poprowadzą Cię drogą do życiowej i zawodowej satysfakcji.

Uczestnicy

Dla liderów/menedżerów, którzy:

  • pracują na stanowisku o podwyższonym poziomie stresu i odpowiedzialności,
  • chcą poznać naprawdę efektywny sposób radzenia sobie z zawodowymi lub życiowymi  trudnościami,
  • chcą rozwijać kompetencje emocjonalne, przesądzające dziś o umiejętności zachowania równowagi, świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału, a tym samym potencjału zespołów i firmy,
  • chcą tworzyć konstruktywne relacje z otoczeniem i podejmować trafne decyzje w skomplikowanych sytuacjach społecznych i zawodowych.

Program:

28-29 MAJA 2020

  • umiejętność podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
  • źródła wewnętrznego oparcia (oparcia w sobie),
  • odporności na przeciążenia i likwidowanie objawów,
  • szybka regeneracja sił i odzyskiwanie energii życiowej,
  • zapobieganie chorobom związanym z przeciążeniem stresem,
  • odreagowywanie napięcia,
  • bilans energetyczny,
  • rozwijanie i wykorzystywanie własnych zasobów emocjonalnych,
  • kontrolowanie i kierowanie energią jaka wypływa z emocji doświadczanych przez grupę,
  • rozpoznawanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych zapowiadających wybuch emocjonalny,
  • zarządzanie konfliktem.

 „Stres to iluzja, która sprawia, że żyjemy w stanie stałej mobilizacji do walki. To z kolei, powoduje realne, negatywne konsekwencje dla naszego organizmu, obniża poziom naszej energii życiowej i odporności na przeciążenia i choroby. Życie wymaga od nas dużych nakładów energii, którą zużywamy na nasze codzienne zajęcia, pracę i kontakty z ludźmi. Jesteśmy napięci, zestresowani, przeciążeni – nie rzadko całkowicie wypaleni. Dlatego tak istotną kwestią jest rozwój kompetencji emocjonalnych, przesądzających o umiejętności zachowania równowagi emocjonalnej oraz świadomego rozwijania i wykorzystywania własnego potencjału emocjonalnego. Ludzie, których cechuje wysoki poziom kompetencji emocjonalnych są bardziej niż inni skuteczni w kierowaniu emocjami (własnymi i cudzymi) w tworzeniu konstruktywnych relacji z otoczeniem, w podejmowaniu decyzji w skomplikowanych sytuacjach społecznych…” Wojciech Eichelberger

Metody:

 Szkolenie ma formę warsztatu. Zajęcia stanowią połączenie wykładów, ćwiczeń grupowych oraz indywidualnych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Bardzo kształcące, inspirujące, motywujące do działania PRZYJDŹ I WEŹ!

Magdalena Żurawska

Kierownik Oddziału, Przedsiębiorstwo Handlowe Arko

… niesamowity przykład na prawdziwe przywództwo. Doświadczenie, siła, trafność przekazu jest niewiarygodna.

Patrycja Dębska

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Axa Polska

Dziękuję, pierwszy raz żałowałam, że zajęcia się kończą.

Marta Grotowska

PRO-SAN Sp. z o.o.

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

28—29 maja 2020R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 14/05/2020: 2 970 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 25%
Zgłoszenie do 15/05/2020: 3 970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegów, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 14.05.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 3 970 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 970 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 45 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Strategia, Przywództwo Dzień z mentorem na progu kryzysu
Dzień z mentorem na progu kryzysu
więcej
Strategia, Przywództwo Walka o utrzymanie płynności finansowej
Walka o utrzymanie płynności finansowej
więcej
Strategia, Przywództwo Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Strategia, Przywództwo Przywództwo na odległość w sytuacji stanu epidemii
Przywództwo na odległość w sytuacji stanu epidemii
więcej
Strategia, Przywództwo Dzień z mentorem na progu kryzysu
Dzień z mentorem na progu kryzysu
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.