7 marca 2023R., SZKOLENIE ON-LINE

Zaawansowana komunikacja menedżerska

Budowanie relacji - GPS komunikacyjny - feedback - emocje w konflikcie

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Jak to jest, że z niektórymi menedżerami chce się działać i wspólnie tworzyć? Badania dowodzą, że są to osoby, które pomagają swoim ludziom się rozwijać. Najważniejszą kompetencją w nabyciu tej umiejętności jest kultura komunikacyjna na bardzo wysokim poziomie.

Zespoły wygrywające – jak mówią ikony biznesu to takie, w których występuje synergia, ekscytacja, dążenie do wspólnego celu, zrozumienie, inicjatywa, kreatywność, możliwość wyrażania siebie i posiadania realnego wpływu na doskonalenie zmian w wykonywanej pracy. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.

Korzyści

  • nauczysz się stosowania narzędzi komunikacji, które podnoszą efektywność porozumiewania się z współpracownikami,
  • dowiesz się jakie są skuteczne sposoby komunikowania się
    z różnymi typami osób – w zależności od osobowości rozmówcy, jego nastawienia, potrzeb i oczekiwań,
  • zdobędziesz wskazówki jak udzielać informacji zwrotnej, która działa i wynosi rozwój na nową orbitę.

Uczestnicy

  • Managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści.
  • Wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego  i asertywnego komunikowania się.

Program

7 Marca 2023

8.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia


BUDOWANIE RELACJI W BIZNESIE – DOBRE WRAŻENIE ROBI SIĘ TYLKO RAZ, ALE MOŻNA JE STRACIĆ

  • Jak budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie?
  • Jak spowodować, by ludzie nie bali się wychylać, by „brali byka za rogi”, uruchamiali proaktywność i kreatywność?

KOMUNIKACJA W ZESPOLE

  • Jak ją uruchomić i jakie nawyki stosować, żeby zbudować zespół, który góry przenosi?
  • Jak firma Google buduje efektywne zespoły i jakie są święte rutyny zespołów agile’owych, które warto zastosować od zaraz?
  • Toksyny komunikacyjne – jak rozmawiać konstruktywnie?
  • Czterech jeźdźców komunikacyjnej apokalipsy – jak nimi zarządzać?

JAK MÓWIĆ, BY LUDZIE SŁUCHALI? JAK SŁUCHAĆ, ŻEBY LUDZIE MÓWILI? 

  • Narzędzia – GPS komunikacyjny oraz 4PointVision
  • Jak zwiększyć swój wpływ na ludzi, budować własny autorytet, rozwiązywać problemy i uzyskiwać sytuację win-win?
  • Czego o słuchaniu, negocjacjach i relacjach z trudnymi ludźmi uczy nas były agent FBI?

LUDZIE SĄ RÓŻNI – SKUTECZNE ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ 

  • Model Kolorów oparty o badania C.G. Junga. Instrukcja obsługi człowieka
  • Jak dostosować komunikację w zależności od typu człowieka i jego potrzeb?

SPOTKANIA ODKODOWANE – JAK NIE PROWADZIĆ SPOTKAŃ? 

  • Co wspólnego ze spotkaniami w biznesie ma CIA?
  • Jak prowadzić spotkania, by były krótkie, angażujące, konstruktywne i na temat?
  • Co to jest spotkanie metodą pieprzu i dżemu i jak go unikać?

INFORMACJA ZWROTNA, KTÓRA DZIAŁA I WYNOSI ROZWÓJ NA NOWĄ ORBITĘ

  • Feedback a feedforward
  • Co gady mają wspólnego z informacją zwrotną?
  • W informacji zwrotnej cały SENK – narzędzie do udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, która uruchamia rozwój
  • Złota proporcja informacji zwrotnej. Doceniać czy chwalić?
  • Pułapka „fixed mindset” i jak jej uniknąć?

KONFLIKT ROZBROJONY – O TYM, ŻE KONFLIKT JEST POTRZEBNY 

  • Jak stworzyć środowisko, w którym potrafimy efektywnie dyskutować i nie zgadzać się ze sobą?
  • Jak dyskutować – narzędzie „Yes &”. Rozwiązywanie konfliktów
  • Zarządzanie emocjami w konflikci

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Świetna prowadząca, świetny sposób prowadzenia zajęć

Marcin Bednarski

Kierownik Działu Handlowego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

Bardzo przydatne [szkolenie] w obszarze nie tylko zakupów. Umiejętności można stosować w dowolnym obszarze.

Beata Wojciechowska

Specjalistka ds. Kosztów, Grupa Lotos

Szkolenie przeprowadzone bardzo interesująco i inspirująco, wiele zagadnień do głębszego i dalszego rozeznania. Bardzo dobry start w Agile.

Zofia Łożyńska

Koordynator Zespołu, Grupa Lotos

Świetne szkolenie, bardzo ekspresyjna trenerka

Justyna Folwarczny

Koordynator Zespołu, NEW ERA MATERIALS

Jestem zachwycona Ewą

Magdalena Kruszwicka-Kęsy

Koordynator Zespołu, ASPA ELECTRO

Chciałabym zabrać na szkolenie osoby decyzyjne oraz Klientów… Jest interesująco, z „jajem”, a przede wszyskim bardzo daje do myślenia.

Anna Lisowska

Goodyear Dunlop Tires

Profesjonalne podejście do zagadnienia, mnóstwo ciekawych pomysłów do zastosowania i do wdrożenia ad hoc

Magdalena Królak

manager ds. zakupów, Cemex Poska

Dobrze dobrany materiał, duża wiedza prowadzącego.

Anna Moroń

Dyrektor ds. zakupów i logistyki zewnętrznej, RADPOL

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

7 marca 2023R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 14/02/2023: 1 070 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 16%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
Project Manager
a.tworzynska@langas.pl
22 355 24 00

Cena: 1 270 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 070 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 74 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Budowanie relacji poprzez komunikację - szkolenie dla menedżerów

Jak dowodzą badania osoby, z którymi chce się działać i wspólnie tworzyć, to te, które pomagają swoim współpracownikom się rozwijać. A jaka jest kluczowa umiejętność, dzięki której możesz stać się dobrym menedżerem? Jest nią wysoki poziom kultury komunikacyjnej.

Dołącz do naszego szkolenia dla menedżerów, które przeprowadzone zostanie w formie online i poznaj zaawansowane narzędzia komunikacyjne, które pomogą Ci zbudować zwycięski zespół. Z nami nauczysz się budować efektywne i trwałe relacje biznesowe.

Kto i jak skorzysta na szkoleniu online?

Korzyści ze szkolenia dla menedżerów

Szkolenie dla menedżerów z zakresu zaawansowanej komunikacji to doskonała szansa na naukę posługiwania się narzędziami komunikacji, które pozwolą Ci podnieść efektywność porozumiewania się z pozostałymi członkami Twojego zespołu. Na szkoleniu online dowiesz się również wszystkiego na temat skutecznych sposobów komunikowania się z ludźmi o różnych typach osobowości. W zależności od osobowości trzeba bowiem dostosować sposób prowadzenia rozmowy do nastawienie rozmówcy, jego potrzeb oraz oczekiwać. Pokażemy Ci, jak to zrobić właśnie na tym szkoleniu dla menedżerów. Ponadto nasz ekspert udzieli Ci praktycznych wskazówek odnośnie tego, jak przekazywać informację zwrotną, tak aby działała i wspierała rozwój całego zespołu.

Jesteś liderem zespołu i chcesz poprawić efekty Waszej pracy? Dołącz do kolejnego naszego szkolenia dla menedżerów i dowiedz się, co musisz zrobić, by w oparciu o różnorodność osobowości zbudować „super-zespół”.

Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów - szkolenie menedżerskie

Dla kogo jest szkolenie menedżerskie?

Szkolenie online Zaawansowana komunikacja menedżerska adresowane jest przede wszystkim do managerów, liderów, kierowników zespołów oraz specjaliści. Na szkolenie menedżerskie zapraszamy jednak wszystkich, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się.

Program szkolenia dla menedżerów online

Szkolenie dla menedżerów to kompleksowy zbiór wiedzy na temat technik i narzędzi zaawansowanej komunikacji. Program szkolenia online oparty jest na doświadczeniach ekspertów i praktyków ze świata biznesu i zawiera kluczowe elementy, jakie powinien znać każdy, kto dąży do zostania skutecznym liderem. Szkolenie menedżerskie zostało podzielone na następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie relacji w biznesie
  • Komunikacja w zespole
  • Jak mówić, by ludzie słuchali? Jak słuchać, by ludzie mówili?
  • Skuteczne zarządzanie różnorodnością
  • Jak nie prowadzić spotkań?
  • Informacja zwrotna, która działa i wspiera rozwój zespołu
  • Konflikt rozbrojony - o potrzebie konfliktu

Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!

Szkolenia i konferencje - Langas Group!