Wirtualne przywództwo
Jak zarządzać zespołem rozproszonym?
Pobierz BroszuręSTRATEGIA, PRZYWÓDZTWO
Z badań wynika, że 70% ludzi na świecie pracuje zdalnie.
We współczesnym świecie, który jest zdominowany rozwojem technologii, coraz częściej pracownicy wykonują swoje obowiązki poza siedzibą firmy. Odległość znacznie utrudnia komunikowanie się i realizację wspólnych celów.
Poznaj sekrety zarządzania wirtualnymi zespołami!
Korzyści:
- poznasz narzędzia pracy lidera w nowoczesnych zespołach rozproszonych,
- dowiesz się jak stworzyć mechanizm wzmacniający współpracę w wirtualnych zespołach,
- zdobędziesz wskazówki jak dogadać się z każdym i o każdej porze, szczególnie na odległość,
- opracujesz skuteczne metody zwiększania samodzielności zespołów rozproszonych,
- poszerzysz umiejętność przeprowadzania ludzi przez ciągłe zmiany,
- poznasz dobre praktyki budowania kooperacji w miejsce rywalizacji,
- poznasz skuteczne sposoby uruchamiania kreatywności w zespołach, które możesz zastosować od zaraz.
Uczestnicy
- Managerowie
- Liderzy
- Kierownicy zespołów
- Kadra zarządzająca
Program:
DZIEŃ 1 / 12 MAJA 2020
9.30 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie szkolenia
Gen współpracy
Prawdy i mity dotyczące współpracy we współczesnym biznesie.
- Ludzie są istotami społecznymi, ale nie istotami zespołowymi
- Synergia nie zrobi się sama
- Grupa a zespół – dwa skrajnie różne podmioty zarządzania
Anatomia zespołowości
Budowanie organizmu zespołowego. Zespoły skolokowane i rozproszone.
- Co to jest organizm zespołowy i co ma wspólnego z dwulatkiem?
- Anatomia organizmu zespołowego – czyli jak stworzyć super team krok po kroku
- Zespoły rozproszone a zespoły skolokowane
- Zarządzanie bezpośrednie a zarządzanie poprzez wpływ
Zarządzanie poprzez wpływ
Jak zbudować system zarządzania w zespole rozproszonym?
- Nieobecny ekspert, czyli o liderze z piekła rodem
- Lider – partnerem biznesowym
- Jak stworzyć mechanizm wzmacniający współpracę zespołową w zespole rozproszonym?
- Narzędzia pracy lidera w nowoczesnych zespołach rozproszonych
- Pozytywne wywieranie wpływu – czyli wszechstronne przywództwo
Angażujące przywództwo
Zarządzanie poprzez wizję. Zarządzanie poprzez cele. Dependency net. Cele licznikowe. Visual management.
- Jak stawiać współzależne cele i po co?
- Mapa celów – budowanie współodpowiedzialności w zespole
- Cele licznikowe, czyli jak spowodować by cele angażowały?
- Po co nam w zespołach cele XXL?
- Angażująca wizja, czyli dlaczego od przywództwa na odległość bolą szczęki.
Samosterujące się zespoły
Jak zwiększyć samodzielność zespołów rozproszonych? Zarządzanie operacyjne na odległość.
- Proste nawyki budujące samodzielność i odpowiedzialność zespołów
- Transparentność i kultura feed forward
- Dependency net – budowanie sieci wpływu w zespołach rozproszonych
Granie do jednej bramki
Jak zwiększać poczucie zespołowości? Co zabija zespołowość?
- Kontrola a zaufanie – jak to pogodzić?
- O tym jak innowacje, rywalizacja i systemy bonusowe mogą zabić zamiast wzmocnić – dobre praktyki budowania kooperacji w miejsce rywalizacji
- Teamblockerzy – zespołowi sabotażyści
Zwinne zespoły
Czego AGILE uczy nas o zarządzaniu współczesnymi zespołami.
- Zwinne zespoły – jak działają?
- Zwinne narzędzia zarządzania zespołami
- Trójkąt zarządzania zwinnymi zespołami
16.00 Zakończenie I dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 13 MAJA 2020
09.00 Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia
Zarządzanie zmianą
Jak przeprowadzać ludzi przez ciągłe zmiany za pomocą komunikacji?
- Zarządzanie w czasach chaosu – czyli przywództwo to zarządzanie ciągłą zmianą
- Trzystopniowa dźwignia zarządzania zespołem w zmianie
- Value added management – czyli jak w czasach chaosu nie tracić z oczu azymutu
Kreatywność i innowacja. Jak uruchamiać synergię i kreatywność w zespole?
Innowacja na co dzień i dla każdego. DNA lidera-innowatora. Narzędzia Design Thinking do zastosowania od zaraz.
- Czym jest kultura innowacyjności?
- DNA lidera-innowatora
- Skuteczne sposoby uruchamiania kreatywności w zespołach
Anatomia komunikacji w zespole
Co musimy wiedzieć o biologii człowieka, żeby osiągać sukces w biznesie
- Jak zarządzić gadzim mózgiem?
- Co to są toksyny komunikacyjne i jak sobie z nimi radzić w zespołach?
- Konstruktywna komunikacja w zespole – nawyki do zastosowania od zaraz
Ludzie są różni
Prosta instrukcja obsługi człowieka
- Jak dogadać się z każdym i o każdej porze, szczególnie na odległość?
- Trening zarządzania różnorodnością w komunikacji
- Instrukcja obsługi siebie – czyli jak zarządzać własnymi talentami i „plusami ujemnymi”?
Zwinna komunikacja w zespole
Jak budować super team i uruchamiać współpracę poprzez komunikację?
- Jakich praktyk komunikacyjnych uczy nas agile i zwinne zespoły? – trening
- Jak prowadzić spotkania, które są krótkie i efektywne?
- Język „Adasia” – czyli jak być konstruktywnym w komunikacji?
GPS efektywnej komunikacji
Jak mówić, by ludzie słuchali i działali? Model komunikacji angażującej
- Na czym polega model GPS?
- Dlaczego amerykańskie modele komunikacji nie działają w słowiańskiej części świata i jakie jest na to lekarstwo?
- Trening angażującej komunikacji
Feedforward
Budowanie kultury informacji zwrotnej, kreatywności i długofalowej relacji opartej o continuous improvement.
- Feedback a feedforward
- Radical candor – czyli koncepcja radykalnej szczerości
- Jak budować na co dzień kulturę stałego doskonalenia w zespołach rozproszonych?
16.00 Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Facere ipsam temporibus nesciunt. Nam autem doloremque quasi minus ab atque modi a porro. Culpa et alias. Expedita nemo es. Facere ipsam temporibus nesciunt. Nam autem doloremque quasi minus ab atque modi a porro. Culpa et alias. Expedita nemo es
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
