PRAWO, ZARZĄDZANIE 

Ostatni rok wymusił na firmach zmianę podejścia w zarządzaniu biurem oraz procesami administracyjnymi. Każdy Office Manager musiał poszerzyć swoje kompetencje – zaczęła zyskiwać na znaczeniu szybkość i elastyczność oraz umiejętność pracy w środowisku nowych technologii. Praca zdalna stała się codziennością, a samotna walka ze stresem – poważnym wyzwaniem.

Wszystkich zestresowanych, zapracowanych i multikompetentnych Office Managerów zapraszamy do udziału w VI Forum Office Managera, 25 – 26 maja 2021, online.

Podczas tego spotkania praktycy oraz niezależni eksperci podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu kompleksowej obsługi biura i procesów biurowych w nowej rzeczywistości. Będzie to kompendium wiedzy praktyczno – organizacyjnej tak bardzo potrzebnej dzisiejszemu Office Managerowi.

Porozmawiamy o nowych zadaniach, kompetencjach i wyzwaniach, jakie ma przed sobą każdy Office Manager w 2021 roku (i z pewnością przez kilka najbliższych lat).

W jaki sposób Twoja osobowość i kompetencje kształtują pracę innych? Czy technologia kontroluje naszą pracę, czy to wciąż my kontrolujemy technologię? Co na to prawo?

Korzyści

Podczas Forum dowiesz się m.in.:

  • Jak doskonalić standardy w zakresie zarządzania sobą w czasie?
  • Jak wdrożyć i opracować 4 filary bezpiecznego biura?
  • Jak przygotować idealną prezentację dla przełożonego?
  • Jak, przy wykorzystaniu technologii, prowadzić profesjonalną korespondencję?
  • Dlaczego należy znać się na cyberbezpieczeństwie pracując w administracji?
  • Kogo i co chroni prawo autorskie?
  • Jak (re)negocjować umowy najmu?
  • Jak przygotować pracowników do powrotu do biur, a biura na powrót pracowników?
  • Jak właściwie zarządzać stresem?
  • Jak zwiększyć swoją efektywność, mieć więcej siły, kreatywności i lepiej radzić sobie z ludźmi?

Uczestnicy

  • Office Managerowie,
  • Kierownicy Biura,
  • Kierownicy Działu Administracji,
  • Dyrektorzy Administracyjni,
  • Członkowie i Asystenci Biura Zarządu,
  • Pracownicy Działu HR/ Szkoleń

Program

DZIEŃ 1 / 25 MAJA 2021

09.45    logowanie i sprawdzanie indywidualnych ustawień
10.00   rozpoczęcie Forum

10.00 – 10.30  Doskonalenie standardów zarządzania sobą w czasie

  • Zasady ustalania priorytetów
  • Techniki pracy pod presją czasu

Małgorzata Głębocka – Szurko,  certyfikowany Coach ICF, trener NLP. Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w polskich spółkach, jak i międzynarodowych korporacjach

10.30   przerwa

10.40 – 11.10  Bezpieczne biuro w czasie pandemii: jak opracować i wdrożyć 4 filary bezpiecznego biura?

  • Zasady pracy w biurze w czasie pandemii
  • Rearanżacja przestrzeni
  • Wewnętrzna komunikacja
  • Uruchomienie Zespołu Kryzysowego  i wdrożenie procedur kryzysowych
  • Dezynfekcja biura – case study

Renata Zwierzyk, Associate Director, CBRE sp. z o. o.

11.10   przerwa 

11.20 – 11.50  Prezentacje i koszmar Power Pointa 

  • W biznesie zmieniło się wszystko tylko nie Power Point
  • „Slajdowisko” – usypiacz umysłu
  • Skupienie na sensie zmiany
  • Przejście na terytorium słuchacza i umiejętność posługiwania się jego kryteriami
  • Myśl jak swój szef
  • Zamiast „gazu” wciśnij „hamulec”
  • Potęga rekwizytu i eksperymentu naturalnego
  • Zamiast preferencji, zbadaj doświadczenia

Jacek Rozenek, osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu, nazywany trenerem nowej generacji

11.50   przerwa

12.00 – 12.30 Zadbaj o etykietę wykorzystując nowoczesne technologie w korespondencji

  • Co ma wpływ na efektywność komunikacji: porozumienie, zrozumienie i budowanie relacji?
  • Email, sms, kontakt przez komunikatory w zgodzie z zasadami etykiety biznesowej

Ewa Brok, Certyfikowany trener i mówca Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej

12.30   przerwa

13.15 – 13.45  Aplikacja „ALL-IN-ONE”, case study Colliers

  • Dlaczego potrzebowaliśmy aplikacji?
  • Rezerwacja biurek, salek, miejsc parkingowych
  • Zarządzanie bezpieczeństwem w czasach pandemii
  • Opcja Community
  • Wnioski z wdrożenia

Małgorzata Michalczyk,  Dyrektor Administracyjny Colliers

13.45   przerwa

13.50 – 14.10  Podróże służbowe – to se ne vrati

  • Podróże służbowe ery COVID-19
  • Zmiana potrzeb klientów
  • Nowe oferty i zmiana sposobu działania operatorów podróży służbowych
  • Nowe rozwiązania dla klientów (narzędziowe, operacyjne, płatnicze, procesowe)

Zuzanna Wierzchowska, BCD Travel

14.10   przerwa

14.20 – 15.00  Nowoczesne technologie w pracy Office Managera – case studies prosto z Doliny Krzemowej

  • Technologiczna przyszłość administracji. Jak robią to w Białym Domu, a jak w Dolinie Krzemowej?
  • Dyktatura AI. Czy sztuczna inteligencja opanuje administrację?
  • Zmierzch biur. Czy będziemy jeszcze „chodzić do pracy”?
  • Nowe kompetencje cyfrowego ninja. Dlaczego trzeba znać się na cyberbezpieczeństwie, pracując w administracji?

Magda Gacyk, dziennikarka, analityczka trendów technologicznych, konsultantka polskich startupów w Dolinie Krzemowej

15.00   zakończenie pierwszego dnia Forum

 

DZIEŃ 2 / 26 MAJA 2021

08.30 logowanie i sprawdzanie indywidualnych ustawień
09.00 rozpoczęcie drugiego dnia Forum

09.00 – 09.30       Co robi prawo autorskie w pracy office managera?

  • Co (lub kogo) chroni prawo autorskie?
  • Legalne korzystania z cudzych utworów, również tych dostępnych w Internecie
  • Czym jest „dozwolony użytek”, a czym prawo cytowania?
  • Przeniesienie praw autorskich a licencja – zapisy w umowach
  • Plagiat i inne naruszenia praw autorskich

mec. Romana Pietruk, radca prawny, specjalizuje się w kontraktach handlowych oraz obsłudze organów spółek

09.30     przerwa

9.40 – 10.30   To nie stres nas zabija to nasza reakcja – techniki (prawie) natychmiastowej ulgi

  • Podnoszenie dobrostanu emocjami
  • Świadome kierowanie uwagą
  • Dogadzanie sobie
  • Proszenie o pomoc
  • Niksen – holenderska sztuka nierobienia niczego
  • Wzmacnianie odporności
  • Metoda „nawet pięć minut”
  • Technika „nic strasznego się nie dzieje”
  • „Odmarudzanie”
  • Świadomość myśli i ich wpływu na nasz stan

Agnieszka Maruda – Sperczak, akredytowana Coach ICF, Master NLP, mentorka i praktyk biznesu

10.30     przerwa

10.40 – 11.10       Renegocjacje umów najmu z perspektywy najemcy

  • Możliwości zmiany wysokości czynszu w czasach pandemii
  • Rebus sic stantibusw praktyce
  • Vis maiorw praktyce
  • Rekomendacje

mec. Monika Drab, radca prawny, specjalizuje się w zakresie prawa umów, prawa cywilnego i prawa pracy

11.10     przerwa

11.20 – 11.40    Powrót do biur: jak przygotować do tego pracowników?

  • Kluczowe wyzwania powrotu do biur z perspektywy firm i pracowników
  • Praca zmianowa, hot deski, strefy pracy kreatywnej – jak nauczyć pracowników pracy w świecie VUCA?
  • Onboarding redefined: nowe spojrzenie na proces wdrażania pracowników
  • Odkrywanie biura na nowo: przeprowadzanie pracowników przez zmianę za sprawą grywalizacji
  • Hybrydowa kultura organizacyjna – jak komunikować się w modelu hybrydowym tak, by nikt nie poczuł się wykluczony?
  • Przykładowe mechanizmy i rozwiązania wspierające powrót do biur

Adrian Witkowski, CEO Gamfi

11.40     przerwa

11.50 – 12.20    sesja niespodzianka – zagłosuj na swoją 

 

12.20     przerwa

13.00 – 13.30    Office Manager też ma serce i musi o nie dbać

  • Żyjesz w zwariowanym tempie i potrzebujesz zarządzić stresem?
  • Natłok spraw drenuje Twoją energię i czujesz się zmęczona/y?
  • Słabo sypiasz?
  • Spada Ci odporność?
  • Chcesz zwiększyć swoją efektywność, mieć więcej siły, kreatywności, lepiej podejmować decyzje i radzić sobie z ludźmi?

Ewa Błaszczak, Mentor liderów i zespołów

13.30     przerwa

13.40 – 14.10    Twoje biuro patrzy – monitoring pracy czy monitoring pracowników? 

  • Monitoring pracy zdalnej
  • Dopuszczalność monitoringu
  • Monitorowanie poczty elektronicznej pracowników
  • Ocena dopuszczalności zastosowania monitoringu – case study
  • Monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa – granice dopuszczalności
  • Praktyczne aspekty spełnienia obowiązku informacyjnego wobec pracowników
  • Ocena prawna poszczególnych przypadków stosowania monitoringu

mec. Anna Adamczyk, ekspert prawa pracy, prawa cywilnego i gospodarczego

 14.10     przerwa

 14.20 – 15.00    sesja niespodzianka – zagłosuj na swoją 

 15.00    zakończenie Forum

Metody

Dlaczego warto wziąć udział w FORUM?

  • Wymienisz się doświadczeniami w gronie profesjonalistów
  • Wdrożysz lepsze rozwiązania i podejmiesz skuteczne decyzje
  • Z sukcesem wykorzystasz narzędzia i techniki optymalizujące pracę działu administracji
  • Zainspirujesz się do poszukiwania nowych rozwiązań
  • Poznasz światowe trendy i dostosujesz je do warunków rynkowych

FORUM ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertom na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pierwszy raz wzięłam udział w tego typu wydarzeniu i uważam, że to był dobrze spędzony czas.

Poza wykładami, ciekawym elementem była dla mnie wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, innych uczestników pełniących funkcje zbliżone do mojej. Inspirujące.

Anna Krasińska

Lumesse

Forum absolutnie godne polecenia. Dobra organizacja, profesjonalizm i masa praktycznych wskazówek.

Złota myśl ,,dać swobodę – dostać zaangażowanie” pozostanie ze mną na długo.

Daria Jordan

SARE S.A.

Organizacyjnie i merytorycznie Forum spełniło moje oczekiwania.

Jeśli odbędzie się w przyszłym roku to z wielką przyjemnością wezmę w nim udział.

Elżbieta Kowalik

bPolNet Sp. z o.o.

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

25—26 maja 2021R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

KONGRES ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 11/05/2021: 1 470 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 17%

Cena zawiera:
uczestnictwo w forum dla jednej osoby
materiały szkoleniowe PDF
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:

1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
+48 22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
+48 22 355 24 00

Cena: 1 770 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 25 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Nowe prawo zamówień publicznych dla wykonawców
Nowe prawo zamówień publicznych dla wykonawców
więcej
On-line e-POWER MANAGER z dr Pawłem Fortuną
e-POWER MANAGER z dr Pawłem Fortuną
więcej
On-line VII Ogólnopolska Konferencja Compliance & AML
VII Ogólnopolska Konferencja Compliance & AML
więcej
On-line Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych (z uwzględnieniem nowelizacji 2021)
Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych (z uwzględnieniem nowelizacji 2021)
więcej
On-line Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO2
Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO2
więcej

PARTNERZY KONFERENCJI