PRAWO, ZARZĄD

Nasze biura się zmieniają. Nowa rzeczywistość wymusiła na pracodawcach przyspieszony kurs zaufania do pracowników, reorganizację biur i przejście w tryb pracy zdalnej. Współczesny Office Managera bardzo szybko musiał dostosować się do pandemicznej sytuacji, pomagając wdrażać nowe rozwiązania w swojej organizacji, zwiększając jednocześnie swoją produktywność oraz zachowując równowagę między pracą a życiem zawodowym.  

Zapraszamy do udziału w V Forum Office Managera. Podczas tego wydarzenia wystąpią przedstawiciele takich firm jak: Forbis GroupColliers InternationalMK Office ManagementStepwiseWellbeing InstituteInterseroh PolskaLINK4 i innych.

Chcemy, aby tegoroczne forum było platformą do ciekawych dyskusji i wymiany doświadczeń zaczerpniętych z nowej rzeczywistości. Przedstawiciele firm, które wystąpią podczas dwóch dni forum podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami i praktykami wdrożonymi w ostatnim czasie.

Wiedza i doświadczenie prelegentów zainspiruje Cię do wdrażania innowacji i nowych rozwiązań, które w istotny sposób pomogą zwiększyć skuteczność pracy biura oraz usprawnić procesy administracyjne.

W czasie Forum nie tylko poznasz najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie, ale również poszerzysz swoje kontakty.

Korzyści

Dowiesz się m.in.

  • Jak planować działania i budżet w dziale administracji ?
  • Jakie są najnowsze rozwiązania technologiczne dla biur?
  • Jakie ograniczenia prawne wiążą się z organizacją imprez firmowych?
  • Jak efektywnie współpracować z szefem?
  • Jak zbudować wellbeingowe biuro?
  • Jak otworzyć przedszkole przy biurze?
  • Jak zorganizować relokację biura?
  • Jak wprowadzić koncepcję zero waste w biurze?
  • Jak zostać ambasadorem szczęścia w pracy?
  • Jak właściwie wdrażać procedury administracyjne w biurze?
  • Jak wykorzystywać cold calling w pracy Office Managera?

Uczestnicy

Forum Office Managera jest cenioną platformą rozwoju dla:

  • Office Managerów,
  • Kierowników Biur,
  • Kierowników Działów Administracji,
  • Dyrektorów Administracyjnych,
  • Członków i Asystentów Biura Zarządu,
  • Pracowników Działów HR/ Szkoleń,
  • Pracowników Działów Prawnych.

Program

DZIEŃ 1 / 21 WRZEŚNIA 2020

09.30-10.00 rejestracja

10.00-10.40 JAK TWORZYĆ ODPORNE, ROZPROSZONE ŚRODOWISKO PRACY?

  • Co Office Manager powinien wiedzieć o pracy zdalnej w czasie pandemii – wyniki badań
  • Stare i nowe style pracy, czyli jakie są dziś potrzeby pracowników?
  • Główne wyzwania czasów post-covid i jak środowisko pracy może na nie odpowiedzieć
  • Model odpornego, rozproszonego środowiska pracy, czyli jak planować ekosystem pracy i jak nim zarządzać
  • Przykłady zmian w biurach

dr Karolina Dudek – Workplace Strategy Director w Forbis Group, adiunkt w Akademii Leona Koźmińskiego i prezes Polskiego Instytutu Środowiska Pracy

Anna Oksiuta-Strzałkowska, Head of Design Team w Forbis Group

 

10.40 – 10.50 virtual discussion and virtual coffee break

 

10.50-11.30 PROJEKT RELOKACJA FIRMY W CZASIE KRYZYSU

  • Od czego zacząć przygotowania do przeprowadzki?
  • Jak dobrze zaplanować i o czym pamiętać planując relokację?
  • Jak przeprowadzić pracowników przez proces zmiany siedziby?
  • Dobre rady praktyka
  • Biuro w czasie pandemii

Katarzyna Kozieł, Kierownik zespołu ds. administracji, LINK 4

 

11.30-11.40 virtual discussion and virtual coffee break

 

11.40 – 12.20 SZCZĘŚCIE W PRACY JAKO ODPOWIEDŹ NA WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI

  • Na jakim etapie jest Twoja organizacja?
  • Jakie są aktualne możliwości implementacji koncepcji?
  • Jak przygotować Twoją organizację do wdrażania koncepcji?
  • Jakie korzyści będą wynikały z wdrożenia koncepcji?
  • Jak zostać ambasadorem szczęścia w pracy w Twojej organizacji?
  • Jak zacząć? Praktyczne, bezkosztowe / niskobudżetowe narzędzia do zastosowania w Twojej organizacji

Renata Kałużna, HR & Happiness at Work Consultant

 

12.20-12.30 virtual discussion and virtual coffee break

 

12.30 – 13.10 POWRÓT DO RADOŚCI…CZY TO JEST TAKIE WAŻNE?

  • Rola radosnego nastroju wśród pracowników- integracja ma znaczenie
  • Stres nasz powszedni- czy można go wyśmiać?
  • Śmiech to zdrowie- fakty
  • Ciekawostki ze świata, czyli przykłady badań potwierdzających korzyści ze śmiechu
  • Czy pośmiejesz się ze mną ? – ćwiczenia praktyczne

Karin Lesiak, trenerka śmiechojogi

 

13.10 – 13.40  break

 

13.40 – 14.10 „TECHNOLOGIE NA POMOC, czyli jak wesprzeć powrót do biura oraz zwiększyć elastyczność powierzchni”

  • wyzwania krótko i długoterminowe związane z „nową rzeczywistością”
  • przykłady rozwiązań technologicznych wspierających „nową rzeczywistość”
  • case study Colliers – przykład wdrożenia

Renata Hartle – Manager w dziale Office, Colliers International.

 

14.10 – 14.40 BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI NASZEJ FIRMY

  • Najczęstsze cyberataki – phishing i spoofing
  • Ransomware – czym jest ? jak się przed nim bronić ? co można stracić?
  • Istota spamu, czyli słów kilka o niechcianych wiadomościach elektronicznych
  • ,,Bolesne” przykłady i koszty zaniedbań
  • Jak się bronić przed atakami?
  • Hakerzy i ich historie

Aleksandra Pietrzykowska, ESKOM IT Sp. z o.o.

 

14.40-14.50 virtual discussion and virtual coffee break

 

14.50 – 15.30 BIURO ZERO WASTE  – CO MOŻNA, CO WARTO W CZASACH PANDEMII

  • Nie mieszaj, przybij piątkę (segregowanie odpadów i rozwiązania bezdotykowe oraz co z odpadami takimi jak maseczki itp.)
  • Opakowania – sprytne i ekologiczne (o opakowaniach rzeczy używanych w biurze)
  • Zdrowie ergo ergonomia (tutaj mamy fajne materiały do dystrybucji)

Agata Szczotka – Sarna, CSR Advisor, Interseroh

 

15.30-15.40 virtual discussion and virtual coffee break

 

15.40 – 16.20 ORGANIZACJA IMPREZ FIRMOWYCH PO EPIDEMII – ASPEKTY PRAWNE

  • ograniczenia prawne związane z organizowaniem imprez firmowych
  • prawo pracy a imprezy firmowe
  • regulaminy i procedury
  • zakres umowy z podmiotem organizującym imprezę
  • zgody i RODO a impreza firmowa
  • reżim sanitarny, odpowiedzialność organizatora, uprawnienia SANEPID

 mec. Romana Pietruk, radca prawny, specjalizuje się w kontraktach handlowych i obsłudze organów spółek

 

16.20 zakończenie 1. dnia forum

DZIEŃ 2 / 22 WRZEŚNIA 2020

09.30-9.50 rejestracja

09.50 – 10.30 PROCEDURY ADMINISTRACYJNE W ZARZĄDZANIU BIUREM W CZASACH KRYZYSU

  • Idzie nowe…..
  • Czym są procedury i do czego są nam potrzebne?
  • Od czego zacząć zmiany?
  • Obszary procedur kryzysowych:
    • Bezpieczeństwo,
    • Plan ciągłości działań

Magdalena Kreczmańska, MK Office Management

 

10.30-10.40 virtual discussion and virtual coffee break

 

10.40 – 11.20 WELLBEINGOWY OFFICE MANAGER, CZYLI 6 NAJBARDZIEJ POŻĄDANYCH KOMPETENCJI DLA WELLBEINGOWEGO ZARZĄDZANIA SOBĄ I BIUREM

  • Wellbeing w organizacji – model 6 obszarów wellbeingu w organizacji
  • 6 najbardziej pożądanych kompetencji Office Managera, czyli co kierownik biura musi wiedzieć, umieć i robić
  • 33 rozwiązania rynkowe, które pomogą budować wellbeingowe biuro i jednocześnie zadbać o siebie

Agata Pelc, Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute

 

11.20-11.30 virtual discussion and virtual coffee break

 

11.30 – 12.10 AUTENTYCZNOŚĆ – ŚWIADOME BYCIE SOBĄ

,,Autentyczność wynika ze świadomości robienia rzeczy, które kocha się robić.  Jeśli w stu procentach wyrażasz zgodę na podzielenie się swoim potencjałem, to pewność siebie uskrzydli nie tylko Ciebie, ale dla innych stanie się inspiracją…”

  • Czym jest indywidualny potencjał twórczy i jak go wykorzystać?
  • Wiarygodność – punkt wyjścia do nawiązania komunikacji
  • Pewność siebie – jak zbudować pewność siebie i realizować swoje cele?

Dorota Deląg, aktorka, prezenterka telewizyjna, dziennikarka

 

12.10-12.20 virtual discussion and virtual coffee break

 

12.20 – 13.00  SZEF – TWÓJ WRÓG CZY PRZYJACIEL? KROK DO EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY I ASERTYWNOŚCI

  • Indywidualne style komunikowania z szefem
  • Style zarządzania- jak je rozpoznać i dopasować do współpracy?
  • Trudny szef – jak efektywnie rozmawiać ?
  • Dopasowanie- sztuka dobrej współpracy.
  • Bądź Asertywna!

Agnieszka Krzywosz, Office Manager w Toolbox for HR

 

13.00-13.10 virtual discussion and virtual coffee break

 

13.10 – 14.00 COLD CALLING W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Nastawienie i przygotowanie kluczem do sukcesu
  • Przybieram role! Co widzi mój rozmówca? To co chcę pokazać
  • Jak sobie poradzić z trudnymi tematami rozmów
  • Trudny klient! Pomogę mu rozwiązać problem

Filip Kulikowski, trener sprzedaży i networkingu w biznesie

 

14.00  Zakończenie 2. dnia forum

Metody

Dlaczego warto wziąć udział w FORUM?

  • Wymienisz się doświadczeniami w gronie profesjonalistów
  • Wdrożysz lepsze rozwiązania i podejmiesz skuteczne decyzje
  • Z sukcesem wykorzystasz narzędzia i techniki optymalizujące pracę działu administracji
  • Zainspirujesz się do poszukiwania nowych rozwiązań
  • Poznasz światowe trendy i dostosujesz je do warunków rynkowych

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pierwszy raz wzięłam udział w tego typu wydarzeniu i uważam, że to był dobrze spędzony czas.

Poza wykładami, ciekawym elementem była dla mnie wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, innych uczestników pełniących funkcje zbliżone do mojej. Inspirujące.

Anna Krasińska

Lumesse

Forum absolutnie godne polecenia. Dobra organizacja, profesjonalizm i masa praktycznych wskazówek.

Złota myśl ,,dać swobodę – dostać zaangażowanie” pozostanie ze mną na długo.

Daria Jordan

SARE S.A.

Organizacyjnie i merytorycznie Forum spełniło moje oczekiwania.

Jeśli odbędzie się w przyszłym roku to z wielką przyjemnością wezmę w nim udział.

Elżbieta Kowalik

bPolNet Sp. z o.o.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

21—22 wrzesnia 2020R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

KONGRES INTERAKTYWNY ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 14/08/2020: 1 670 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 26%
Zgłoszenie do 06/09/2020: 1 970 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%
Zgłoszenie do 07/09/2020: 2 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w forum dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub eduklik

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
Join Bertus

Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
2 270 PLN + 23% VAT

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Compliance w spółkach giełdowych
Compliance w spółkach giełdowych
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej
On-line Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO 2
Zaawansowany Certyfikowany Compliance Oficer CCO 2
więcej
On-line Akademia Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Akademia Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
On-line Praktyczne aspekty przeprowadzenia due diligence klienta (KYC)
Praktyczne aspekty przeprowadzenia due diligence klienta (KYC)
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.