PRAWO, ZARZĄD

Z badań wynika, że stanowisko Office Managera wymaga największej multizadaniowości. Nadaje ono rytm i charakter pracy w biurze, odciąża kluczowe stanowiska managerskie oraz przekłada się na sprawne funkcjonowanie całej firmy. Współczesny Office Manager to osoba, która czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i gwarantuje pracownikom bezproblemowe wykonywanie obowiązków zapewniając im odpowiednie warunki pracy.

Zapraszamy do udziału w V Forum Office Managera. Podczas wydarzenia wystąpią przedstawiciele takich firm jak: Forbis Group, Colliers International, MK Office Management, Stepwise, Wellbeing Institute, Interseroh Polska, LINK4, kancelarii RKKW i innych. Wiedza i doświadczenie prelegentów zainspiruje Cię do wdrażania innowacji i nowych rozwiązań, które w istotny sposób pomogą zwiększyć skuteczność pracy biura oraz usprawnić procesy administracyjne.

W czasie Forum nie tylko poznasz najnowsze, ciekawe i skuteczne rozwiązania funkcjonujące w Polsce i na świecie, ale również poszerzysz swoje kontakty.

Korzyści

Dowiesz się m.in.

  • Jak planować działania i budżet w dziale administracji ?
  • Jakie są najnowsze rozwiązania technologiczne dla biur?
  • Jakie ograniczenia prawne wiążą się z organizacją imprez firmowych?
  • Jak efektywnie współpracować z szefem?
  • Jak zbudować wellbeingowe biuro?
  • Jak otworzyć przedszkole przy biurze?
  • Jak zorganizować relokację biura?
  • Jak wprowadzić koncepcję zero waste w biurze?
  • Jak zostać ambasadorem szczęścia w pracy?
  • Jak właściwie wdrażać procedury administracyjne w biurze?
  • Jak wykorzystywać cold calling w pracy Office Managera?

Uczestnicy

Forum Office Managera jest cenioną platformą rozwoju dla:

  • Office Managerów,
  • Kierowników Biur,
  • Kierowników Działów Administracji,
  • Dyrektorów Administracyjnych,
  • Członków i Asystentów Biura Zarządu,
  • Pracowników Działów HR/ Szkoleń,
  • Pracowników Działów Prawnych.

Program

DZIEŃ 1 / 21 WRZEŚNIA 2020

09.30-10.00 powitalna kawa, rejestracja

10.00-10.45 PRZESTRZEŃ JAKO PROCES. ZMIANY W BIURZE W TRAKCIE TRWANIA UMOWY NAJMU

  • Przestrzeń jako proces, czyli dlaczego ciągle trzeba coś zmieniać
  • Typy działań i źródła niepewności
  • Jak planować działania i budżet?
  • Kto jest sprzymierzeńcem office managera?

dr Karolina Dudek – Workplace Strategy Director w Forbis Group

10.45-11.30 PROJEKT RELOKACJA FIRMY

  • Od czego zacząć przygotowania do przeprowadzki?
  • Jak dobrze zaplanować i o czym pamiętać planując relokację?
  • Jak przeprowadzić pracowników przez proces zmiany siedziby?
  • Dobre rady praktyka

Katarzyna Kozieł, Kierownik zespołu ds. administracji, LINK 4

11.30 – 11.45 kwadrans towarzyski

11.45 – 12.30 SZCZĘŚCIE W PRACY JAKO ODPOWIEDŹ NA WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI

  • Na jakim etapie jest Twoja organizacja?
  • Jakie są aktualne możliwości implementacji koncepcji?
  • Jak przygotować Twoją organizację do wdrażania koncepcji?
  • Jakie korzyści będą wynikały z wdrożenia koncepcji?
  • Jak zostać ambasadorem szczęścia w pracy w Twojej organizacji?
  • Jak zacząć? Praktyczne, bezkosztowe / niskobudżetowe narzędzia do zastosowania w Twojej organizacji

Renata Kałużna, HR & Happiness at Work Consultant

12.30 – 13.15 POWRÓT DO RADOŚCI…CZY TO JEST TAKIE WAŻNE?

  • Rola radosnego nastroju wśród pracowników- integracja ma znaczenie
  • Stres nasz powszedni- czy można go wyśmiać?
  • Śmiech to zdrowie- fakty
  • Ciekawostki ze świata, czyli przykłady badań potwierdzających korzyści ze śmiechu
  • Czy pośmiejesz się ze mną ? – ćwiczenia praktyczne

Karin Lesiak, trenerka śmiechojogi

13.15– 14.00 lunch

14.00 – 14.45 ŚWIAT PROPTECHU, CZYLI NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE DLA BIUR

  • Skąd wziął się PropTech?
  • Jak to wygląda dzisiaj? – najnowsze rozwiązania technologiczne w biurach na świecie – przykłady budynków i wybranych rozwiązań
  • Dokąd zmierza PropTech – wizja na przyszłość i kierunki rozwoju
  • Jak wdrażać? – krótka instrukcja testowania i implementowania innowacji

Renata Hartle – Manager w dziale Office, Colliers International.

14.45 – 15.30 5 KROKÓW DO BIURA ZERO WASTE – BEZ MARNOWANIA ZASOBÓW, CZASU, TALENTÓW

  • Stop dla nadmiaru
  • Zdrowie więc ergonomia
  • W biurowej dżungli żyjemy naturalnie
  • SUPer zmiana – pożegnanie z plastikiem
  • Nie mieszaj, przybij piątkę (segregowanie odpadów, kompostowanie)

Agata Szczotka – Sarna, CSR Advisor, Interseroh

15.30 – 15.45 kwadrans towarzyski

15.45 – 16.30 PROCEDURY ADMINISTRACYJNE W ZARZĄDZANIU BIUREM

  • Idzie nowe…
  • Czym są procedury i do czego są nam potrzebne?
  • Od czego zacząć zmiany?

Magdalena Kreczmańska, MK Office Management

16.30 – 17.15 NOWELIZACJE ISTOTNE Z PUNKTU WIDZENIA OFFICE MANAGERA

dr Jarosław Szewczyk, adwokat, Partner w Kancelarii RKKW

17.15 zakończenie 1. dnia forum

DZIEŃ 2 / 22 WRZEŚNIA 2020

08.30-9.00 powitalna kawa, rejestracja

09.00 – 09.45 ORGANIZACJA IMPREZ FIRMOWYCH – ASPEKTY PRAWNE

  • Ograniczenia prawne związane z organizowaniem imprez firmowych
  • Prawo pracy a imprezy firmowe
  • Regulaminy i procedury – jak tworzyć?
  • Zakres umowy z podmiotem organizującym imprezę
  • Zgody i RODO a impreza firmowa

mec. Romana Pietruk, radca prawny, specjalizuje się w kontraktach handlowych i obsłudze organów spółek

9.45 – 10.30   PRZEDSZKOLE i ŻŁOBEK PRZY BIURZE – CZY TO JESZCZE BENEFIT CZY JUŻ STANDARD PRZESTRZENI BIUROWEJ?

  • Jak przedszkole i żłobek wpływa na work-life balance i na retencję pracowników?
  • Wielkość firmy a możliwość stworzenia własnego przedszkola
  • Sprawna organizacja życia codziennego  jako wyjątkowa korzyść dla pracownika i pracodawcy
  • „Ocieplanie wizerunku biura” – czyli dzieci i CSR w przestrzeni biurowej

Karina Trafna, Prezes Zarządu Kids&Co

10.30 – 10.45 kwadrans towarzyski

10.45 – 11.45 WELLBEINGOWY OFFICE MANAGER, CZYLI 6 NAJBARDZIEJ POŻĄDANYCH KOMPETENCJI DLA WELLBEINGOWEGO ZARZĄDZANIA SOBĄ I BIUREM

  • Wellbeing w organizacji – model 6 obszarów wellbeingu w organizacji
  • 6 najbardziej pożądanych kompetencji Office Managera, czyli co kierownik biura musi wiedzieć, umieć i robić
  • 33 rozwiązania rynkowe, które pomogą budować wellbeingowe biuro i jednocześnie zadbać o siebie

Agata Pelc, Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute

11.45 – 12.00 kwadrans towarzyski

12.00 – 12.45 AUTENTYCZNOŚĆ – ŚWIADOME BYCIE SOBĄ

,,Autentyczność wynika ze świadomości robienia rzeczy, które kocha się robić.  Jeśli w stu procentach wyrażasz zgodę na podzielenie się swoim potencjałem, to pewność siebie uskrzydli nie tylko Ciebie, ale dla innych stanie się inspiracją…”

  • Czym jest indywidualny potencjał twórczy i jak go wykorzystać?
  • Wiarygodność – punkt wyjścia do nawiązania komunikacji
  • Pewność siebie – jak zbudować pewność siebie i realizować swoje cele?

Dorota Deląg, aktorka, prezenterka telewizyjna, dziennikarka

12.45 – 13.45  lunch

13.45 – 14.30  SZEF – TWÓJ WRÓG CZY PRZYJACIEL? KROK DO EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY I ASERTYWNOŚCI

  • Indywidualne style komunikowania z szefem
  • Style zarządzania- jak je rozpoznać i dopasować do współpracy?
  • Trudny szef – jak efektywnie rozmawiać ?
  • Dopasowanie- sztuka dobrej współpracy.
  • Bądź Asertywna!

Agnieszka Krzywosz, Office Manager w Stepwise

14.30 – 15.15 COLD CALLING W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Nastawienie i przygotowanie kluczem do sukcesu
  • Przybieram role! Co widzi mój rozmówca? To co chcę pokazać
  • Jak sobie poradzić z trudnymi tematami rozmów
  • Trudny klient! Pomogę mu rozwiązać problem

Filip Kulikowski, trener sprzedaży i networkingu w biznesie

15.15  Zakończenie 2. dnia forum

Metody

Dlaczego warto wziąć udział w FORUM?

  • Wymienisz się doświadczeniami w gronie profesjonalistów
  • Wdrożysz lepsze rozwiązania i podejmiesz skuteczne decyzje
  • Z sukcesem wykorzystasz narzędzia i techniki optymalizujące pracę działu administracji
  • Zainspirujesz się do poszukiwania nowych rozwiązań
  • Poznasz światowe trendy i dostosujesz je do warunków rynkowych

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Pierwszy raz wzięłam udział w tego typu wydarzeniu i uważam, że to był dobrze spędzony czas.

Poza wykładami, ciekawym elementem była dla mnie wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, innych uczestników pełniących funkcje zbliżone do mojej. Inspirujące.

Anna Krasińska

Lumesse

Forum absolutnie godne polecenia. Dobra organizacja, profesjonalizm i masa praktycznych wskazówek.

Złota myśl ,,dać swobodę – dostać zaangażowanie” pozostanie ze mną na długo.

Daria Jordan

SARE S.A.

Organizacyjnie i merytorycznie Forum spełniło moje oczekiwania.

Jeśli odbędzie się w przyszłym roku to z wielką przyjemnością wezmę w nim udział.

Elżbieta Kowalik

bPolNet Sp. z o.o.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

21—22 wrzesnia 2020R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

KONGRES INTERAKTYWNY ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 06/09/2020: 1 970 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 13%
Zgłoszenie do 07/09/2020: 2 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub eduklik

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 06.09.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Agnieszka Tworzyńska
project manager
a.tworzynska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 2 270 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 970 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 93 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Certyfikowany Compliance Oficer poziom 1
Certyfikowany Compliance Oficer poziom 1
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej
On-line Wdrażanie oszczędności w procesach biznesowych
Wdrażanie oszczędności w procesach biznesowych
więcej
On-line Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
On-line Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych
Kodeks Spółek Handlowych i Kodeks Cywilny w praktyce spółek kapitałowych
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.