9 kwietnia 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

Umowy B2B w stanie epidemii

siła wyższa - renegocjacje – kluczowe klauzule – prowadzenie działalności w sytuacji nadzwyczajnej – niedotrzymanie warunków umowy

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

PRAWO, ZARZĄD

Obecny stan epidemii i to, w jakim stanie znajdzie się gospodarka po ustąpieniu pandemii koronawirusa, wpłynie na destabilizację stosunków B2B spowodowanych brakiem możliwości dotrzymywania warunków części lub całości umów przez podmioty gospodarcze.

Osoby odpowiedzialne za umowy B2B i kontrakty handlowe powinny zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenia, szczególne klauzule umowne, uzupełnianie umów o specjalne zapisy i zachowanie odpowiednich „kryzysowych” procedur.

Jeśli odpowiadasz w firmie za proces kontaktowania, mamy dla Ciebie pakiet wiedzy, które pomoże Ci zabezpieczyć interesy firmy w tej bezprecedensowej sytuacji.

Korzyści

W bezpieczny sposób, bez wychodzenia z domu, dowiesz się:

  • Jakie są kluczowe wyzwania związane z realizacją umów B2B w obliczu stanu epidemii?
  • Jak stosować klauzule: siły wyższej, klauzula zmiany okoliczności, klauzula rewizji ceny w celu zabezpieczania interesów firmy?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę na etapie konfliktu, aby móc dochodzić roszczeń?
  • Jakie są zasady stosowania ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych w obliczu epidemii?
  • Jak dochodzić roszczeń kontraktowych i podejmować ugodę w obliczu epidemii?
  • Jakie działania podjąć, gdy kontrahent ogłosi upadłość?
  • Kiedy należy wystąpić z wnioskiem o zabezpieczanie?

Uczestnicy

Szkolenie kierujemy w szczególności do:

  • Menedżerów i specjalistów ds. umów
  • Kierowników i specjalistów ds. prawnych
  • Dyrektorów ds. handlowych, Kierowników i specjalistów ds. zakupów
  • Wszystkich osób, które chcą pogłębić wiedzę i umiejętności w zakresie zawierania bezpiecznych kontraktów

Program

9 KWIETNIA 2020 R. (9.00 – 14.00)

8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

9.00 – 11.00 Sesja I.

11.00-12.00 Przerwa

12.00 – 14.00 Sesja II.

 

NAJWAŻNIEJSZE PROBLEMY, KTÓRE WYSTĄPIŁY W UMOWACH W OBLICZU EPIDEMII

  • umowa sprzedaży i dostawy
  • umowa najmu i dzierżawy
  • umowa zlecenia i o dzieło, umowa o świadczenie usług
  • umowa o roboty budowlane
  • umowy spedycji i transportowe
  • inne wybrane zagadnienia

ZABEZPIECZENIE UMÓW W OBLICZU EPIDEMII – JAK STOSOWAĆ I JAK SIĘ BRONIĆ?

  • klauzula siły wyższej
  • klauzula zmiany okoliczności
  • klauzula rewizji ceny
  • nadzwyczajna zmiana stosunków gospodarczych
  • zaliczka i zadatek
  • kary umowne, poręczenie, dobrowolne poddanie się egzekucji, weksel
  • ubezpieczanie i gwarancja bankowa, akredytywa
  • cesja wierzytelności, potrącenie, itd.
  • inne wybrane zagadnienia

DOCHODZENIA ROSZCZEŃ KONTRAKTOWYCH I UGODA W OBLICZU EPIDEMII

  • odstąpienie, wypowiedzenie i rozwiązanie umowy za porozumieniem stron
  • ugoda jako wzajemne ustępstwa stron
  • – nowe postępowania gospodarcze – na co zwrócić uwagę na etapie konfliktu, aby móc dochodzić roszczeń
  • terminy przedawnienia roszczeń i przerwanie biegu przedawnienia
  • nakaz zapłaty – czynności przygotowawcze w firmie
  • jakie działania podjąć, gdy kontrahent ogłosi upadłość
  • kiedy należy wystąpić z wnioskiem o zabezpieczanie?
  • inne wybrane zagadnienia

 

STOSOWANIE USTAWY O PRZECIWDZIAŁANIU NADMIERNYM OPÓŹNIENIOM W TRANSAKCJACH HANDLOWYCH W OBLICZU EPIDEMII

  • odsetki za opóźnienie w trakcjach handlowych po nowelizacji 2020 roku
  • wyższa rekompensata – koszty odzyskiwania należności
  • nowy zakaz zbywania części wierzytelności
  • czy można żądać nienaliczania odsetek wobec ogłoszenia stanu epidemii?

ODPOWIEDZI NA PYTANIA PRZEKAZANE UCZESTNIKÓW

  • Jeżeli macie Państwo pytania prosimy o przesłanie ich przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Jeżeli pytania pojawią się podczas szkolenia, będziemy na nie odpowiadać na bieżąco oraz pod koniec szkolenia

 

Zastrzeżenie prawne

Odpowiedzi na pytania nie mogą być traktowane jako udzielenie porady prawnej. Doradztwo prawne może być realizowane jedynie na zlecenie w indywidualnie oznaczonej sprawie. Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dobrze wykorzystany czas. Dużo nowych informacji, przekazanych w przystępny sposób. Wykładowca – bardzo duży plus, zresztą nie po raz pierwszy.

Agnieszka Bargieł

Kierownik Biura Zarządu, Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.

Bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, starannie wyselekcjonowane i przekazane informacje.

Anna Osiecka

Specjalista, TFI Energia S.A.

Pani Romana is the best!

Andrzej Dudczak

Starszy Specjalista ds. Obsługi Biura Zarządu, ECO S.A., Opole

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

9 kwietnia 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 01/04/2020: 870 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 26%
Zgłoszenie do 02/04/2020: 1 170 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu
materiały
certyfikat


Uwagi:
Zastrzeżenie prawne
Odpowiedzi na pytania nie mogą być traktowane jako udzielenie porady prawnej. Doradztwo prawne może być realizowane jedynie na zlecenie w indywidualnie oznaczonej sprawie.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
1 170 PLN + 23% VAT

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Pandemia Prawo pracy i umowy cywilno-prawne w stanie epidemii
Prawo pracy i umowy cywilno-prawne w stanie epidemii
więcej
Pandemia Jak firmy radzą sobie na trzech poziomach strategicznych
Jak firmy radzą sobie na trzech poziomach strategicznych
więcej
Pandemia Zarządzanie zespołem na home office
Zarządzanie zespołem na home office
więcej
Pandemia Funkcjonowanie Biura Zarządu w stanie epidemii
Funkcjonowanie Biura Zarządu w stanie epidemii
więcej
Pandemia Umowy B2B w stanie epidemii
Umowy B2B w stanie epidemii
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.