24 wrzesnia 2020R., Warszawa

Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach

Wykorzystaj najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie wprowadzające pożądaną zmianę zachowań

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 03.09.2020

ZARZĄDZANIE, PRODUKCJA

Żyjemy w świecie, który staje się coraz bardziej niestabilny i trudny do przewidzenia. Zmiany są bardziej dramatyczne i dzieją się szybciej. Gdy wydarzenia rozwijają się w zupełnie nieoczekiwanym kierunku coraz trudniej jest przewidywać przyszłość. Menedżerowie stawiani są w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ w czasach kryzysu ich podwładni oczekują od nich emocjonalnego wsparcia. Słowa nabierają nowego emocjonalnego znaczenia.

Zaczynamy czytać między wierszami, doszukiwać drugiego dna, ponieważ epidemia strachu przestawia naszą uwagę na zupełnie inne tory.

To co wydawało się logiczne i poukładane przestaje takim być.

Emocje częściej dochodzą do głosu niż fakty i zdrowy rozsądek. W końcu mechanizm przetrwania jest czymś, w co wyposażyła nas natura, ale nie podlega on logicznemu zarządzaniu. Jak w takim trudnym środowisku prowadzić rzeczowe rozmowy? Na to pytanie oraz wiele innych, które się pojawią w trakcie, odpowiada niniejsze szkolenie.

Korzyści:

  • Podniesiesz umiejętności wykorzystywania metod motywowania pracowników,
  • Dowiesz się dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera,
  • Zdobędziesz wskazówki w jaki sposób udzielać pochwały,
    a jak posługiwać się krytyką,
  • Nauczysz się rozmawiać z pracownikiem o jego słabych i mocnych stronach,
  • Poznasz dobre praktyki menedżerskie postępowania po rozmowach.

Uczestnicy

SZKOLENIE SKIEROWANE DO:

  • Kadry zarządzającej
  • Menedżerów
  • Kierowników zespołów
  • Kierowników projektów
  • HR managerów

Program:

24 WRZEŚNIA 2020

9.00 – 9.30 rejestracja, powitalna kawa i herbata

9.30 – rozpoczęcie szkolenia

PRZYGOTOWANIE DO TRUDNEJ ROZMOWY

  • Zacznijmy od siebie. Jak się odnajdujemy w świecie VUCA?
  • Nasz strach i jego wpływ na strach innych – dlaczego to jest takie zaraźliwe?
  • Mój strach przed rozmową z pracownikiem
  • Samoocena a ocenianie innych – zależności i wzajemny wpływ na ocenę innych
  • Porozmawiajmy o rozmawianiu z innymi  – czy potrafimy się komunikować w trudnych dla nas czasach?
  • Punkt widzenia a sposób prowadzenia rozmowy
  • Twój styl zarządzania i jego wpływ na komunikację
  • Jak przygotować się do prowadzenia rozmów?
  • Dlaczego pracownicy boją się rozmów i w jaki sposób prowadzić rozmowy do codzienności zawodowej?
  • Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy?
  • Poziom faktów, czy poziom emocji? – analiza video
  • Symbole i ich znacznie dla komunikacji interpersonalnej – Czarny łabędź to nie VUCA
  • Fake newsy i ich wpływ na rozmowę z innymi – dlaczego tak łatwo o spór i toksyczne emocje

TRUDNA ROZMOWA OCENIAJĄCA

  • Zasady rozmów oceniających a istniejący system ocen
  • Dlaczego ocena podwładnych to obowiązek menedżera?
  • Jaki jest cel prowadzenia rozmowy oceniającej  – czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
  • Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Co powinno podlegać ocenie?
  • W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką? – analiza video

TRUDNA ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA –  ROZMOWA Z NAJWIĘKSZYM POTENCJAŁEM ROZWIJAJĄCYM?

  • Rozmowa najtrudniejsza, najskuteczniejsza i najszybciej mogąca wprowadzić zmiany zachowań pracowników
  • Od których menedżerów można najwięcej się nauczyć?
  • Jaki ma być wynik rozmowy?
  • Zmiana zachowań niepożądanych i uprzedzenie o konsekwencjach
  • Asertywne zaznaczanie granic – analiza video

ROZMOWA KOMPETENCYJNA – W JAKI SPOSÓB ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKIEM O JEGO ROZWOJU

  • Jak wzmacniać potencjał?
  • Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
  • Dyspozycje, wiedza i umiejętności – co wiesz o swoich ludziach?
  • Czego wymagasz od swoich ludzi? – – analiza video
  • Rozmowa z pracownikiem o słabych i mocnych stronach? – analiza video

ROZMOWA MOTYWUJĄCA

  • Czy rozumiesz jak działa motywacja?
  • Większy zapał i zaangażowanie? Dlaczego to takie trudne? – analiza video
  • Co jest ważne dla Twoich ludzi, co może nie być ważne dla ciebie?
  • Mity i bzdury o motywacji ludzi w pracy – analiza video
  • Dlaczego pieniądze nie są najlepszym motywatorem do pracy? A co jest?
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?

DOBRE PRAKTYKI MENEDŻERSKIE POSTĘPOWANIA PO ROZMOWACH – Wspólna wymiana doświadczeń

16.30 Zakończenie szkolenia

 

Metody:

Zajęcia składają się z części wykładowo-dyskusyjnych, które porządkują i pogłębiają wiedzę oraz z ćwiczeń aktywizujących. Aktywne uczestnictwo daje możliwość sprawdzenia skuteczności narzędzi motywowania oraz ich zastosowania.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Merytoryczne, ekscytujące, ciekawe, prowadzący – klasa sama w sobie. Dziękuję

Cezary Szyjka

SOPREMA POLSKA SP. Z O.O.

Oceniam bardzo wysoko kompetencje obu trenerów. Niesamowita wiedza praktyczna. Umiejętność angażowania grupy w prowadzenie gry.

Katarzyna Kurek

Procurement Manager, GFK POLONIA SP. Z O.O.

Charakterystyczny, wyjątkowy, ekscentryczny prowadzący, który różnymi wyrafinowanymi technikami trafia do każdego, kto bierze udział w szkoleniu – gorąco polecam.

Piotr Muszyński

Product Manager, SOPREMA POLSKA SP. Z O.O.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

24 wrzesnia 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 03/09/2020: 1 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 20%
Zgłoszenie do 04/09/2020: 1 470 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiad, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 03.09.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 470 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 170 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 98 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej
Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej
więcej
Sprzedaż, Zakupy VIII Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów
VIII Letnia Szkoła Menedżerów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
Sprzedaż, Zakupy V Forum Działów Zakupów
V Forum Działów Zakupów
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.