30 wrzesnia—1 października 2020R., Wrocław

Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

Zaawansowane warsztaty pisania porywających treści

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 09.09.2020

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting.

Szkolenie prowadzone w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane jest na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www. Szkolenie prowadzi czołowy polski copywriter Paweł Tkaczyk, pracujący dla bardzo wymagających klientów.

Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.

W czasie dwudniowych, intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.

Korzyści:

  • Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
  • Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
  • Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
  • Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
  • Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
  • Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.
  • Zajmiemy się w końcu mierzeniem efektywności w Twoich działaniach reklamowych. Bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa

Uczestnicy

  • pracownicy działów PR i marketingu
  • pracownicy HR zajmujący się komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem
  • product managerowie tworzący i akceptujący opisy swoich produktów
  • specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
  • każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie przygotowywać komunikaty

Program:

DZIEŃ 1 / 30 WRZEŚNIA 2020

9.30  – 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00
Rozpoczęcie zajęć

FILOZOFIA  COPYWRITINGU  CZYLI  O SZTUCE  OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

  • Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
  • Piramida informacji
  • Rdzeń i jego zagrzebywanie
  • Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
  • Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
  • Kiedy tekst wzbudza emocje?
  • Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
  • Poczytne artykuły

SOPOSOBY  NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów – treści, które zarabiają

  • Budowanie zaangażowania czytelnika
  • Budowanie wiarygodności w tekście
  • Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
  • Poczytne artykuły

Warsztat, ćwiczenia m.in.:

  • Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
  • Budowanie piramidy informacyjnej

16.30 Zakończenie 1. dnia

DZIEŃ 2 / 1 PAŹDZIERNIKA 2020

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

  • Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
  • Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
  • O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?

TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?

  • Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
  • Jak sprawić, by o tym mówili?
  • Zaskakiwanie czytelnika

SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

  • Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
  • Klamra, czyli o sztuce kończenia
  • Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
  • Dostrajanie  i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi

POMIAR SKUTECZNOŚCI  DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć  działania copywriterskie?

Warsztat, Ćwiczenia

16.00 Zakończenie szkolenia

Metody:

Podczas szkolenia „Copywriting” nauczysz się:

  • tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
  • pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
  • jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
  • osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania „od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

30 wrzesnia—1 października 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Wrocław

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 09/09/2020: 2 170 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 12%
Zgłoszenie do 10/09/2020: 2 470 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
cena nie zawiera noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 09.09.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 2 470 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
2 170 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 163 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące
Awaryjny plan łańcucha dostaw na najbliższe miesiące
więcej
Sprzedaż, Zakupy Agile w zakupach
Agile w zakupach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy zakupowe
Umowy zakupowe
więcej
Sprzedaż, Zakupy Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.