18-19 marca, 2020, Art Hotel****, Wrocław

Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

Zaawansowane warsztaty pisania porywających treści

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting.  Szkolenie w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www, prowadzone przez czołowego copywritera w Polsce, pracującego dla bardzo wymagających klientów, to świetny sposób na rozwinięcie swoich kompetencji.

Twoi klienci codziennie są bombardowani tysiącami komunikatów. Poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne. Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania. Szkolenie Copywriting prowadzone przez Pawła Tkaczyka, autora bestsellerowych książek „Zakamarki marki” (marketingowa książka roku 2011) oraz „Grywalizacja”. W czasie dwudniowych, intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.

Korzyści:

  • Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
  • Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
  • Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
  • Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
  • Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
  • Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.
  • Zajmiemy się w końcu mierzeniem efektywności w Twoich działaniach reklamowych. Bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa

Uczestnicy

Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.

Program:

DZIEŃ 1 / 18 MARCA 2020

9.30  – 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00
Rozpoczęcie zajęć

FILOZOFIA  COPYWRITINGU  CZYLI  O SZTUCE  OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie

  • Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
  • Piramida informacji
  • Rdzeń i jego zagrzebywanie
  • Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
  • Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
  • Kiedy tekst wzbudza emocje?
  • Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
  • Poczytne artykuły

SOPOSOBY  NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów – treści, które zarabiają

  • Budowanie zaangażowania czytelnika
  • Budowanie wiarygodności w tekście
  • Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
  • Poczytne artykuły

Warsztat, ćwiczenia m.in.:

  • Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji
  • Budowanie piramidy informacyjnej      

16.30 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ 2 / 19 MARCA 2020

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania

  • Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
  • Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
  • O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?

TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?

  • Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
  • Jak sprawić, by o tym mówili?
  • Zaskakiwanie czytelnika

SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim

  • Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
  • Klamra, czyli o sztuce kończenia
  • Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
  • Dostrajanie  i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi

POMIAR SKUTECZNOŚCI  DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć  działania copywriterskie?

Warsztat, Ćwiczenia

16.00 Zakończenie szkolenia Copywriting

Metody:

Podczas szkolenia „Copywriting” nauczysz się:

  • tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
  • pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
  • jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
  • osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.

Magdalena Kissell

ABB BUSINESS SERVICES SP. Z O.O.

Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.

Anna Dudzińska

"SKD DISTRIBUTION" SP. Z O.O.

Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania „od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.

Anna Tumiłowicz

Starszy Specjalista ds. Marketingu, EQ SYSTEM SP. Z O.O.

Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.

Monika Janota

Redaktor, SPOŁECZNY INSTYTUT WYDAWNICZY ZNAK SP. Z O.O.

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

18-19 marca, 2020

MIEJSCE SZKOLENIA:

Wrocław, Art Hotel****, ul. Kiełbaśnicza 20

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 25/02/2020: 1870 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Cena nie zawiera:
cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Aktualna cena udziału:
1870 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 4 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Sprzedaż, Zakupy Prawo dla Działów Zakupów
Prawo dla Działów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Sprzedaż, Zakupy V Forum Działów Zakupów
V Forum Działów Zakupów
więcej
Sprzedaż, Zakupy Umowy w handlu zagranicznym z uwzględnieniem międzynarodowych reguł handlu
Umowy w handlu zagranicznym z uwzględnieniem międzynarodowych reguł handlu
więcej
Sprzedaż, Zakupy Agile w zakupach
Agile w zakupach
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.