Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Zaawansowane warsztaty pisania porywających treści
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCESPRZEDAŻ, ZAKUPY
Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane jest na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www. Szkolenie prowadzi czołowy polski copywriter Paweł Tkaczyk, pracujący dla bardzo wymagających klientów.
Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.
Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.
W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.
Korzyści
- Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
- Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
- Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
- Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
- Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
- Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.
Uczestnicy
- pracownicy działów PR i marketingu
- pracownicy HR zajmujący się komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem
- product managerowie tworzący i akceptujący opisy swoich produktów
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie przygotowywać komunikaty
Program
21 PAŹDZIERNIKA 2024 R.
9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Filozofia copywritingu, czyli o sztuce otwierania marzeń i pragnień klientów
O obsesji posiadania, wciągający content, techniki copywriterskie
- Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
- Piramida informacji
- Rdzeń i jego zagrzebywanie
- Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
- Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
- Kiedy tekst wzbudza emocje?
- Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Sposoby na efektywną współpracę i utrzymywanie kontaktu z klientem
Używaj słów, aby motywować klienta – treści, które zarabiają
- Budowanie zaangażowania czytelnika
- Budowanie wiarygodności w tekście
- Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Emocje, budowanie napięcia, nagłówki, cytaty
Wprowadzanie klienta w stan kupowania
- Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
- Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
- O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?
Twój tekst ma odzwierciedlać sposób myślenia innych ludzi
Jak myśli Twój klient?
- Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
- Jak sprawić, by o tym mówili?
- Zaskakiwanie czytelnika
Skuteczne techniki perswazyjne w tekstach
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „I want to serve You” Maxwell Sackheim
- Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
- Klamra, czyli o sztuce kończenia
- Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
- Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Podczas szkolenia “Copywriting” nauczysz się:
- tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
- pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
- jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
- osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.
Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.
Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania “od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.
Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
21 października 2024R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 30/09/2024: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 16%
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację:
“Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
Aktualna cena udziału:
1 870 PLN + 23% VAT
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Kompleksowe warsztaty pisania porywających treści - szkolenie online
Profesjonalny copywriting zyskał w ostatnim czasie mocno na znaczeniu, stając się zarazem jednym z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Ludzie zasypani nieograniczoną ilością informacji, przykładają coraz mniej uwagi do dostarczanych im treści. Dlatego tak ważne jest, aby kierowane do nich komunikaty były precyzyjne i perswazyjne.
Dla wszystkich, którzy pragną nabyć umiejętność tworzenia wysokiej jakości treści skierowanych do klientów, opracowaliśmy program szkolenia z marketingu o nazwie Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem. Nasz ekspert poprowadzi w formie warsztatów szkolenie online dla działów marketingu i PR, które skoncentrowane będzie na zasadach tworzenia treści sprzedażowych, ofert, opisów produktów oraz tekstów na strony www.
Dla kogo jest szkolenie marketingowe?
Szkolenie online z zakresu marketingu adresowane jest do osób pełniących w organizacjach funkcje:
- pracowników działów PR i marketingu,
- pracowników HR zajmujących się komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem,
- product managerów tworzących i akceptujących opisy swoich produktów,
- specjalistów komunikacji marketingowej z agencji i freelancerów,
Na szkolenie online zapraszamy jednak każdego, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie przygotowywać komunikaty dla swoich klientów.
Zastanawiasz się, czy szkolenia marketingowe to rozwiązanie dla Ciebie? Zapoznaj się z naszym artykułem, w którym wyjaśniamy dla kogo tworzone są szkolenia z marketingu i czy warto z nich skorzystać.
Szkolenia marketingowe - czy warto i dla kogo są dedykowaneJakie są korzyści ze szkolenia online?
Na szkoleniu z marketingu, które poprowadzi Paweł Tkaczyk, dowiesz się, jak tworzyć treści, które będą cieszyć się zainteresowaniem odbiorców. Nasz ekspert przedstawi techniki pisania inteligentnych i porywających tekstów na strony www i firmowego bloga. Szkolenie online ma również na celu pomóc Ci poszerzyć grono czytelników Twoich firmowych treści, dzięki skutecznemu wdrożeniu strategii budowania marki.
Uczestnicy szkolenia marketingowego będą mieli również okazję dowiedzieć się więcej na temat kwestii takich, jak konwersja czy zdobywanie pozycji w wyszukiwarkach. Schemat tekstu zostanie rozłożony na czynniki pierwsze, tak aby kursanci mogli w pełni poznać poszczególne jego elementy. Wspólnie z Pawłem Tkaczykiem uczestnicy szkolenia online przeanalizują także najlepsze hasła reklamowe, dzięki czemu poznają sprawdzone rozwiązanie o wysokiej efektywności.
Profesjonalne tworzenie treści - czy można to zrobić samemu? Zajrzyj do tego artykułu i dowiedz się, czy przygotowywanie tekstów to zadanie tylko dla zawodowca:
Tworzenie treści samemu czy zadanie dla profesjonalisty?Program szkolenia online z marketingu
Program szkolenia online prowadzonego przez Pawła Tkaczyka ukierunkowany jest na zagadnienie copywritingu. Wydzielone w nim zostały jednak bardziej szczegółowe zagadnienia, wśród których znajdziemy m.in. następujące bloki tematyczne:
- Filozofia copywritingu, czyli o sztuce otwierania marzeń i pragnień klientów
- Sposoby na efektywną współpracę i utrzymywanie kontaktu z klientem
- Emocje, budowanie napięcia, nagłówki, cytaty - wprowadzanie klienta w stan kupowania
- Tekst, który odzwierciedla sposób myślenia innych ludzi
- Skuteczne techniki perswazyjne w tekstach
Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje:
Szkolenia i konferencje - Langas Group