Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Zaawansowane warsztaty pisania porywających treści
Pobierz BroszuręSPRZEDAŻ, ZAKUPY
Tysiące firm zabiega w tej samej chwili o uwagę Twoich klientów. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klientów i utrzymanie z nimi kontaktu jest profesjonalny copywriting.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów copywritingu dla działów marketingu i PR, nakierowane jest na tworzenie sprzedażowych, treści, ofert, opisów produktów i tekstów na www. Szkolenie prowadzi czołowy polski copywriter Paweł Tkaczyk, pracujący dla bardzo wymagających klientów.
Twoi klienci poświęcają Ci coraz mniej uwagi, dlatego tak ważne jest, by komunikaty, które do nich docierają były precyzyjne i perswazyjne.
Jeśli pracujesz w marketingu, PR lub sprzedaży – doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Dlatego zapraszamy na profesjonalne warsztaty, w czasie których poznasz najnowsze techniki i przećwiczysz najbardziej skuteczne metody pisania.
W czasie intensywnych warsztatów nauczysz się, jak pisać teksty, które intrygują, budzą zaufanie, zwiększają konwersję i nie pozwalają o sobie zapomnieć.
Korzyści
- Dowiesz się, w którym miejscu Alfred Hitchcock miał rację i o tym, jak zaciekawić klientów Twoim tekstem.
- Poznasz techniki pisania inteligentnych i wciągających artykułów na stronę www i firmowy blog.
- Nauczysz się, jak zapewnić firmowym tekstom więcej czytelników – także dzięki strategiom budowania marki.
- Opowiemy sobie o wyższej konwersji i zdobywaniu pozycji w wyszukiwarkach.
- Rozbijemy teksty na elementy pierwsze: od nagłówka, przez wprowadzenie, śródtytuły i opisy.
- Przeanalizujemy najlepsze hasła reklamowe – dowiesz się, co w nich działa i co u Ciebie można poprawić.
Uczestnicy
- pracownicy działów PR i marketingu
- pracownicy HR zajmujący się komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem
- product managerowie tworzący i akceptujący opisy swoich produktów
- specjaliści komunikacji marketingowej z agencji i freelancerzy
- każdy, kto chce profesjonalnie, a przede wszystkim skutecznie przygotowywać komunikaty
Program
22 LUTEGO 2022 R.
9.45 – Logowanie do platformy, sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Filozofia copywritingu, czyli o sztuce otwierania marzeń i pragnień klientów
O obsesji posiadania, wciągający content, techniki copywriterskie
- Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania
- Piramida informacji
- Rdzeń i jego zagrzebywanie
- Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
- Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji
- Kiedy tekst wzbudza emocje?
- Które teksty reklamowe odnoszą sukces?
Sposoby na efektywną współpracę i utrzymywanie kontaktu z klientem
Używaj słów, aby motywować klienta – treści, które zarabiają
- Budowanie zaangażowania czytelnika
- Budowanie wiarygodności w tekście
- Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu
Emocje, budowanie napięcia, nagłówki, cytaty
Wprowadzanie klienta w stan kupowania
- Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia
- Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów
- O sztuce cytowania innych – na co zwracać uwagę?
Twój tekst ma odzwierciedlać sposób myślenia innych ludzi
Jak myśli Twój klient?
- Funkcjonalne dopieszczenie tekstu
- Jak sprawić, by o tym mówili?
- Zaskakiwanie czytelnika
Skuteczne techniki perswazyjne w tekstach
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „I want to serve You” Maxwell Sackheim
- Sztuka perswazji w tekstach reklamowych
- Klamra, czyli o sztuce kończenia
- Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
- Dostrajanie i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi
16.30 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Podczas szkolenia “Copywriting” nauczysz się:
- tworzyć błyskotliwe opisy produktów i usług, które zaciekawią klientów i zwiększą zaufanie do Twojej marki;
- pisać świetne artykuły na stronę www i firmowy blog;
- jak zapewnić więcej czytelników firmowym tekstom;
- osiągać wyższą konwersję z wyszukiwarek dzięki znajomościom ich reguł.
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Dostarczono dokładnie to, czego oczekiwałam.
Paweł jest osobą o ogromnej wiedzy – ale przede wszystkim doceniam to, że uczy uczestników myślenia w odpowiedni sposób.
Szkolenie oceniam bardzo dobrze – niezwykle inspirujące, przekazujące wiedzę do zastosowania “od zaraz” oraz elementów, które można pogłębić.
Wrażenia niezwykle pozytywne, doskonała organizacja, bardzo kompetentny prowadzący.
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
PARTNERZY:

Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Szkolenia marketing online – czy są Ci potrzebne?
Zależy Ci na budowaniu świadomości marki wśród klientów, dostarczaniu im nie tylko usług, ale i wartości? Chcesz, aby świat usłyszał o twoim biznesie, chcesz zdobyć klientów? Jeśli chociaż raz kiwnąłeś twierdząco głową, to szkolenia z marketingu online są zdecydowanie drogą, którą powinieneś podążać.
Marketing to potężne narzędzie, które pomoże zwiększyć zyski swojej firmy. Oczywiście należy odpowiednio wykorzystać marketing, aby działania przyniosły efekty.
Zdobądź więcej klientów i pokaż, że to Twoja firma lub usługa jest tym, czego klient oczekuje, a przede wszystkim, czego potrzebuje. Pamiętaj też, że marketing jest również częścią psychologii sprzedaży. Znając mechanizmy ludzkich zachowań, łatwiej jest dopasować przekaz do odbiorcy i dać mu to, czego naprawdę potrzebuje.
Na szkolenia z marketingu składa się również część poświęcona pisaniu treści. Temat jest na tyle obszerny, że wspólnie z Pawłem Tkaczykiem przygotowaliśmy szkolenie online. O samym copywritingu przeczytasz poniżej.
Szkolenia biznesowe z pisania treści? Każdy przedsiębiorca powinien znać podstawy copywritingu.
Wcale nie dlatego, żeby samemu pisać. Chociaż, to również jest dobra motywacja — o ile oczywiście ma czas. Znajomość podstaw copywritingu umożliwi przedsiębiorcy zrozumienie procesów, a także da mu umiejętność sprawdzania, czy rzeczywiście treści, które ma na swojej stronie są dobre. Szkolenia online dadzą możliwość późniejszego zastosowania wiedzy w praktyce, a co ważne z punktu widzenia przedsiębiorcy umożliwią kontrolę treści dostarczanych przez pracowników lub zewnętrznych copywriterów.
Szkolenie online z copywritingu
Jeśli chcesz bliżej poznać zawód copywritera, a także dowiedzieć się jak tworzyć treści, które sprzedają, co jest ważne i dlaczego być może Twoje teksty nie działają, to zapraszamy Cię na szkolenie z copywritingu z Pawłem Tkaczykiem!
Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia:
Szkolenia i konferecje - Langas GroupA czym jest ten cały copywriting?
Najłatwiej jest dokonać prostego rozróżnienia między copywritingiem a copywritingiem SEO. To jest podstawowy podział i ten działa najlepiej. Gdybyśmy chcieli, moglibyśmy stworzyć kilkadziesiąt kolejnych podziałów m.in. copywriting w mediach społecznościowych, copywriting e-commerce itp. Ale po co to utrudniać? Wszystko sprowadza się do dopasowania treści do odbiorcy i konkretnego celu, jaki ma realizować dany tekst.
Gdybyśmy mieli określić czym jest copywriting w jednym zdaniu, to pewnie brzmiałoby ono tak: kreatywne, pomysłowe i nieszablonowe kreacje marketingowe oraz sprzedażowe. W istocie jednak należy wspomnieć również o SEO copywritingu i content writingu. A o'tym opowiedzieliśmy we wpisie:
Czym jest copywriting i co robi copywriter?