6—7 lipca 2020R., SZKOLENIE ON-LINE

Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej

Strategia zmiany modelu sprzedaży

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 15.06.2020

SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE

​Stosowanie modelu sprzedaży transakcyjnej w Twojej firmie nie przynosi oczekiwanych wyników?

Szukasz alternatywnych sposobów na przyciągniecie i zatrzymacie klientów?

Zapraszamy na szkolenie ze sprzedaży doradczej, dzięki któremu staniesz się wybitnym praktykiem i bez problemu nauczysz się docierać do prawdziwych potrzeb swoich klientów związanych z rozwiązywaniem strategicznych problemów, jednocześnie osiągając ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży.

Korzyści

  • nauczysz się rozróżniać, w jakim modelu powinieneś sprzedawać określone produkty,
  • poznasz wyniki badań, które wskazują na kierunki w jakich będą ewaluowały zachowania Klientów korzystających ze sprzedaży doradczej,
  • przeanalizujesz w jaki sposób zachowania graniczne w sytuacji sprzedaży pozwalają na badanie terytorium intelektualnego i emocjonalnego Klienta,
  • dowiesz się w jaki sposób Klient optymalizuje własne podejście do decyzji zakupowej,
  • nauczysz się w jaki sposób zastosować strategię mobilności intelektualnej zwiększającej prawdopodobieństwo współpracy długoterminowej,
  • dostaniesz wskazówki w jaki sposób w sprzedaży doradczej pracować z Klientami strategicznymi i jak budować ich najlepsze doświadczenia

Uczestnicy

  • menadżerowie sprzedaży,
  • pracownicy działu sprzedaży,
  • doradcy klienta

Program

DZIEŃ 1 / 6 LIPCA 2020

09.30 – logowanie do platformy i sprawdzanie

10.00 – rozpoczęcie szkolenia

  • Model Harvardzki w zarządzaniu sprzedażą – jaki model wybrać do sprzedawania określonych produktów?
  • Uświadamianie potrzeb Klientom a ich odkrywanie – jak przeprowadzić rozmowę z Klientem w konwencji odkrywania nowych rozwiązań poprzez usługę/ produkt, który oferuję na rynku?
  • Jak zmienić sprzedaż transakcyjną w sprzedaż doradczą? – specyfika zmiany, jaka jest potrzebna w sytuacji, kiedy model transakcyjny nie przynosi już pożądanych efektów…
  • Przyczynki do określonych zachowań zakupowych Klientów w B2B – w jakich kierunkach będą ewaluowały zachowania Klientów korzystających ze sprzedaży doradczej?
  • Model – Zaufany doradca – zestaw zachowań granicznych – w jaki sposób zachowania graniczne w sytuacji sprzedaży pozwalają na badanie terytorium intelektualnego i emocjonalnego Klienta?
  • Oferta wartości a wartość oferty – jak rozmawiać o propozycji rozwiązania? – mechanizmy odpowiedzialne za odkrywanie oferty wartości
  • Proces decyzyjny Klienta w sprzedaży doradczej – w jaki sposób Klient optymalizuje własne podejście do decyzji zakupowej?
  • Nawigowanie relacji z Klientem – praktyka doradcza – rozwiązania „towarzyszeniowe” w relacji z Klientami zamiast tzw. „nagabywania” Klientów

 16.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 7 LIPCA 2020

09.30 – logowanie do platformy i sprawdzanie

10.00 – rozpoczęcie szkolenia

  • Mobilność intelektualna po materii pracy i potrzeb Klienta – w jaki sposób zastosować strategię mobilności intelektualnej zwiększającej prawdopodobieństwo współpracy długoterminowej?
  • Mobilność emocjonalna w sytuacji sprzedaży i doradztwa – jakie aspekty emocjonalne są dla Klienta ważne z punktu widzenia emocji i doświadczeń?
  • Przejrzystość współpracy i kontraktowanie – w jaki sposób umawiać się, poznawać i odkrywać warunki do optymalnej współpracy?
  • Kompetencje badawcze w sprzedaży doradczej – jak badać, obserwować i analizować doświadczenia, by stworzyć kategorie Klientów, z którymi najlepiej pracuje się Doradcy?
  • Produkty i usługi mające reprezentację fizyczną oraz te, które jej nie mają – w jaki sposób język używany do wyobrażenia subiektywnej użyteczności wpływa na decyzje zakupowe?
  • Rozwijanie jakości we współpracy z Klientem – w jaki sposób realizować rutyny i nawyki oparte o najwyższe standardy jakości?
  • Klienci strategiczni w sprzedaży doradczej – kryteria powodzenia – w jaki sposób pracować z Klientami strategicznymi? Jak budować ich najlepsze doświadczenia?
  • Plan pozyskania Klientów – jak identyfikować i pozyskiwać potencjalnych klientów za pomocą metody „Focus Plan„?

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Zdobądź know-how, które poznało już 300+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

6—7 lipca 2020R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 15/06/2020: 1 470 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 17%
Zgłoszenie do 16/06/2020: 1 770 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
udział w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub eduklik

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 15.06.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 770 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 18 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Lean w controllingu
Lean w controllingu
więcej
On-line Dokumentacja Biura Zarządu od A do Z
Dokumentacja Biura Zarządu od A do Z
więcej
On-line Problem solving
Problem solving
więcej
On-line Certyfikowany Compliance Oficer poziom 1
Certyfikowany Compliance Oficer poziom 1
więcej
On-line Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
Archiwizacja i bezpieczeństwo dokumentacji przedsiębiorstw
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.