16—17 czerwca 2020R., Warszawa, MsMermaid - Conference Center

Specjalista ds. obsługi Biura Zarządu

Obsługa formalno-prawna w biurze zarządu spółki z o.o. i akcyjnej

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 26.05.2020

PRAWO, ZARZĄD

Wsparcie Zarządu spółki w codziennym funkcjonowaniu w relacjach wewnętrznych  i zewnętrznych wymaga szerokiego zakresu kompetencji i uprawnień.

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do sprawnej, zgodnej z prawem i efektywnymi praktykami rynkowymi obsługi organów zarządczych, właścicielskich i nadzorczych.

Kluczowe aspekty obsługi biura zarządu

  • Współpraca Biura Zarządu z organami spółki oraz ich uprawnienia
  • Wymogi i postępowanie ze statutem/umową spółki
  • Aktualizacja danych spółki w KRS przez Biuro Zarządu
  • Procedury udostępniania i przekazywania dokumentów przez Biuro Zarządu oraz dostęp do informacji w spółce
  • Regulaminy organizacyjne, instrukcje, zarządzenia wewnątrz spółki
  • Posiedzenia: kryteria prawne, uchwały, protokoły przygotowywane przez Biuro Zarządu
  • Przechowywanie dokumentów

Korzyści:

Biorąc udział w szkoleniu

  • Poznasz najlepsze praktyki organizacyjne pracy Biura Zarządu
  • Poznasz zasady interpretacji kluczowych przepisów prawnych
  • Dowiesz się jak organizować pracę organów spółki
  • Dowiesz się jak sprawnie i zgodnie z przepisami zarządzać dokumentacją
  • Poznasz zalecane pozakodeksowe rozwiązania
  • Otrzymasz konkretne wskazówki dotyczące metod postępowania, stosowania procedur i wprowadzania usprawnień w swojej pracy

Uczestnicy

Kogo spotkasz podczas szkolenia:

  • Pracowników biur zarządu
  • Asystentów zarządu
  • Osoby o podstawowym i średnim zaawansowaniu wiedzy w zakresie prowadzenia spraw i dokumentacji w biurze zarządu spółki
  • Osoby, które chcą uporządkować swoją wiedzę w zakresie obsługi zarządu w kluczowych kwestiach prowadzenia spółki

Program:

DZIEŃ 1 / 16 CZERWCA 2020

09.30-10.00 rejestracja

10.00 rozpoczęcie szkolenia

Procedury udostępniania i przekazywania dokumentów oraz dostęp do informacji w spółce

  • Tajemnica przedsiębiorstwa – obowiązki pracowników wobec spółki
  • Procedury zabezpieczania tajemnicy firmy
  • Skutki naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa

Case study: dostęp do informacji, a poufność wybranych dokumentów 

  • Zasady udostępniania dokumentów
  • Jakich dokumentów i informacji mogą żądać: organy administracji publicznej, podmioty uprawnione do kontroli, wspólnicy, akcjonariusze, rada nadzorcza i ich członkowie, zarząd, pracownicy?

Case study: przekroczenie uprawnień w dostępie do informacji

Case study: umowa o zakazie konkurencji i skutki

Case study: umowy o zachowaniu poufności

Projekty uchwał na posiedzenie zarządu/rady nadzorczej

Case study: treści uchwał – przykłady i analiza skutków

Case study: kiedy uchwała zostaje podjęta?

  • Tryb i forma podejmowania uchwał

Case study: błędy w pisaniu projektu uchwał

Kryteria prawne zwołania posiedzeń 

Case study: powiadomienie o posiedzeniu Zarządu/Rady Nadzorczej

  • Rola Biura Zarządu w komunikacji na linii Zarząd – Rada Nadzorcza
  • Kompetencje członków zarządu a kompetencje Rady Nadzorczej – co wytycza KSH, a co może podlegać wewnętrzny regulacjom
  • Sposoby zwołania posiedzeń
  • Odwołanie lub zmiana terminu obrad

Sporządzanie uchwał i protokołu z posiedzenia

  • Kiedy powinna być podjęta uchwała przez zarządu lub radę nadzorczą?
  • Obowiązkowa zawartość dokumentu – Co powinna zawierać treść?
  • Uzgadnianie a wersja ostateczna
  • Podpisywanie protokołu
  • Określenie czynności zwykłego zarządu
  • Czynności wymagające zgody walnego zgromadzenia/zgromadzenia wspólników

Przechowywanie dokumentów

  • Formy czynności prawnej: pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Zasady prawne archiwizowania dokumentów
  • Forma przechowywania dokumentów spółki 
  • Terminy przechowywania dokumentów

16.00  Zakończenie I dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020

09.00-09.30 rejestracja

09.30 rozpoczęcie szkolenia

Regulaminy organizacyjne, instrukcje, zarządzenia wewnątrz spółki

  • Zawartość regulaminów – dobre praktyki w biurze zarządu

Case study: jakie treści powinny być zawarte w regulaminach, instrukcjach i zarządzeniach?

  • Skutki błędnych zapisów w regulaminach oraz innych regulacjach organizacyjnych

Case study: regulamin Zarządu i Rady Nadzorczej

Case study: instrukcja kancelaryjna

Case study: regulamin pełnomocnictw – zakres i forma udzielenia; odwołanie

Case study: regulaminy organizacyjne

  • Skutki postępowania sprzecznego z regulaminem

Współpraca biura zarządu z organami spółki

  • Wyłanianie członków organów spółki
  • Reprezentowanie spółki – zadania Zarządu

Case study: uchybienia na tle reprezentacji

  • Prokurent a pełnomocnik w spółce kapitałowej
  • Rodzaje pełnomocnictw, treść pełnomocnictw, rejestry
  • Odwołanie, rezygnacja lub wygasanie mandatów
  • Delegowanie członka rady nadzorczej do zarządu

Case study: odpowiedzialność Zarządu – orzecznictwo

Koordynowanie spraw związanych ze statutem/umową spółki

  • Jakie wymogi nakłada ustawodawca na kwestie związane ze statutem/umową spółki?
  • Ustanowienie organów spółki i sposób ich powołania,

Case study: przykłady i analiza wewnętrzny i indywidualnych rozwiązań w zakresie zapisów w statutach/umowach spółek

Aktualizacja danych spółki w KRS

  • Postępowanie aktualizujące w KRS
  • Jakie dokumenty uzupełniające przygotować i w jaki sposób?
  • Jak reagować na korespondencję z sądu rejestrowego?
  • Jak radzić sobie z pomyłkami we wnioskach i pismami

RODO w praktyce spółek kapitałowych

  • Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w spółce
  • Obowiązki zarządu związane z rolą administratora danych osobowych – pracodawcy
  • Kiedy wymagana jest zgoda osoby, której danej dotyczą a kiedy nie
  • Procedury i inna dokumentacja wymagana RODO
  • Case study: wzory dokumentacji związanej z RODO i typowe błędy organów spółki

Umowy w spółkach  – najczęściej popełniane błędy i zapomniany obszar kontroli

  • Dobre praktyki w zarządzaniu sferą umów / kontraktów w spółkach
  • Jakie procedury przyjmować aby zabezpieczyć zarząd
  • Jakie zapisy w umowach minimalizują ryzyko zarządu

16.00 Zakończenia szkolenia

Metody:

Metoda szkolenia:

Szkolenie prowadzone w formie wykładów i dyskusji grupowych, analizy wybranych aktów prawnych oraz kazusów i orzecznictwa.

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Wysoki poziom szkolenia, poruszono wiele istotnych kwestii, które w rzeczywistości mają miejsce a nie są czysto-kazusy.

Magdalena Słowik

LOTOS Parafiny S.A.

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie zarówno pod kątem  doboru ekspertów jak i opracowania materiałów szkoleniowych. Bardzo dobra organizacja.

Marta Marek

WAMAG S.A.

Szkolenie było bardzo dobre. Pierwsze szkolenie które dało mi bardzo wiele wiedzy fachowej. Świetni wykładowcy.

Krystyna Felicka-Zych

PTC S.A.

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

16—17 czerwca 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Warszawa, MsMermaid - Conference Center, ul. Wioślarska 8

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 26/05/2020: 1 870 PLN - Obniżasz koszt o 14%
Zgłoszenie do 27/05/2020: 2 170 PLN

Cena zawiera:
•uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
•materiały szkoleniowe, certyfikat
•obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 26.05.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 2 170 PLN
Aktualna cena udziału:
1 870 PLN
do zmiany ceny zostało 57 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Prawo, Zarząd Prawo pracy i umowy cywilno-prawne w stanie epidemii
Prawo pracy i umowy cywilno-prawne w stanie epidemii
więcej
Prawo, Zarząd Umowy B2B w stanie epidemii
Umowy B2B w stanie epidemii
więcej
Prawo, Zarząd Prawo pracy i umowy cywilno-prawne w stanie epidemii
Prawo pracy i umowy cywilno-prawne w stanie epidemii
więcej
Prawo, Zarząd Nowelizacje prawne dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Nowelizacje prawne dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
Prawo, Zarząd Funkcjonowanie Biura Zarządu w stanie epidemii
Funkcjonowanie Biura Zarządu w stanie epidemii
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.