11 czerwca 2025R., Regent Warsaw Hotel

Specjalista ds. digitalizacji i automatyzacji procesów zakupowych

Nowoczesne zakupy w praktyce

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Czy Twoje procesy zakupowe są naprawdę optymalne? Czy zdarzają się w nich opóźnienia, błędy w zamówieniach lub trudności w zarządzaniu dostawcami? A może czujesz, że są zbyt skomplikowane i czasochłonne?. W erze cyfryzacji firmy wykorzystują nowoczesne technologie, aby usprawnić swoje procesy zakupowe. Automatyzacja i digitalizacja nie są już tylko innowacyjnym dodatkiem – stają się koniecznością dla organizacji, które chcą utrzymać przewagę konkurencyjną.

Korzyści

  • Przeanalizujesz kluczowe etapy procesów zakupowych i ich największe wyzwania,
  • Omówimy sposoby na optymalizację zamówień, negocjacji oraz zarządzania dostawcami,
  • Poznasz narzędzia cyfrowe, które mogą znacząco usprawnić codzienną pracę,
  • Dowiesz się, jak technologia może pomóc w redukcji kosztów, poprawie efektywności i eliminacji błędów.

Uczestnicy

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Działów Logistyki
  • Specjaliści ds. zakupów

Program

11 CZERWCA 2025 R.

9.00 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.30 –
Rozpoczęcie szkolenia

WPROWADZENIE DO PROCESÓW ZAKUPOWYCH

  • Mapowanie procesów zakupowych – identyfikacja najważniejszych etapów.
  • Zamówienia, negocjacje oraz zarządzanie dostawcami
  • Role i zadania – prezentacja ról w procesach zakupowych, z uwzględnieniem odpowiedzialności i wyzwań
  • Wyzwania tradycyjne – analiza typowych problemów, takich jak opóźnienia, błędy w zamówieniach, długi czas zatwierdzeń oraz jak ich uniknąć dzięki digitalizacji. 

KONCEPCJA DIGITALIZACJI I AUTOMATYZACJI

  • Co to jest digitalizacja i automatyzacja procesów?
  • Rola systemów ERP, e- procurement i innych narzędzi IT
  • Przykłady zastosowania w różnych branżach – casy study i ćwiczenia zespołowe dot. identyfikacji obszarów wymagających automatyzacji
  • Wybrane wyzwania związane z procesami tradycyjnymi

DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH – METODYKA, WPŁYW, TRENDY

  • Dlaczego digitalizacja i czy jest nam potrzebna?
  • Metodyka projektowania – jak zaplanować podejście do digitalizacji? Narzędzia takie jak BPMN do modelowania procesów.
  • Wpływ automatyzacji na efektywność procesów zakupowych i przykłady organizacji, które osiągnęły sukces dzięki digitalizacji – ćwiczenia praktyczne
  • Trendy technologiczne – przegląd technologii wspierających transformację (AI, Big Data, Blockchain)

ANALIZA POTRZEB ORGANIZACJI – METODYKA PROJEKTOWANIA PROCESU DIGITALIZACJI

  • Identyfikacja potrzeb w zakresie digitalizacji – jak wybrać procesy, które warto automatyzować w pierwszej kolejności?
  • Narzędzia i systemy zakupowe do analizy procesów zakupowych
  • Ćwiczenia zespołowe – tworzenie listy priorytetów w oparciu o potencjalne korzyści i trudności wdrożenia
  • Case study/ ćwiczenia praktyczne – Studium przypadku ilustrujące proces analizy potrzeb w konkretnej organizacji – omówienie wyzwań oraz osiągniętych rezultatów

DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA – AI, ANALIZA „MAKE OR BUY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZAKUPACH

  • Trendy i innowacje w obszarze zakupów – systemy, narzędzia oraz wyzwania dla zakupów
  • Rola sztucznej inteligencji – Jak AI wspiera optymalizację kosztów i analizę wydajności dostawców?
  • Analiza „make or buy” – wdrożenie gotowych systemów czy budowa wewnętrznego rozwiązania?
  • Zarządzanie zmianą i jak najlepiej przygotować się na przyszłość?

15.30 – Zakończenie szkolenia

 

Metody

  • Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową.
  • Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

11 czerwca 2025R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Regent Warsaw Hotel, ul. Belwederska 23

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 21/05/2025: 1 870 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 18%

Cena zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- przerwa kawowa
- lunch

ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

Cena: 2 270 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 870 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 62 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Japan Hydrogen Energy Tour
Japan Hydrogen Energy Tour
więcej
Kompetencje menadżerskie Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak komunikują się liderzy?
Jak komunikują się liderzy?
więcej
Kompetencje menadżerskie Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
Analiza podwójnej istotności jako kluczowy etap przygotowania do raportowania ESG
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

procesy zakupowe są naprawdę optymalne? Czy zdarzają się w nich opóźnienia, błędy w zamówieniach lub trudności w zarządzaniu dostawcami? A może czujesz, że są zbyt skomplikowane i czasochłonne? W erze cyfryzacji firmy wykorzystują nowoczesne technologie, aby usprawnić swoje procesy zakupowe. Automatyzacja i digitalizacja nie są już tylko innowacyjnym dodatkiem – stają się koniecznością dla organizacji, które chcą utrzymać przewagę konkurencyjną. - przeanalizujesz kluczowe etapy procesów zakupowych i ich największe wyzwania, - omówimy sposoby na optymalizację zamówień, negocjacji oraz zarządzania dostawcami, - poznasz narzędzia cyfrowe, które mogą znacząco usprawnić codzienną pracę, - dowiesz się, jak technologia może pomóc w redukcji kosztów, poprawie efektywności i eliminacji błędów

WPROWADZENIE DO PROCESÓW ZAKUPOWYCH, KONCEPCJA DIGITALIZACJI I AUTOMATYZACJI, DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH – METODYKA, WPŁYW, TRENDY, ANALIZA POTRZEB ORGANIZACJI – METODYKA PROJEKTOWANIA PROCESU DIGITALIZACJI, DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA – AI, ANALIZA „MAKE OR BUY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZAKUPACH