11 czerwca 2025R., Regent Warsaw Hotel

Specjalista ds. digitalizacji i automatyzacji procesów zakupowych

Nowoczesne zakupy w praktyce

Pobierz Broszurę

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Czy Twoje procesy zakupowe są naprawdę optymalne? Czy zdarzają się w nich opóźnienia, błędy w zamówieniach lub trudności w zarządzaniu dostawcami? A może czujesz, że są zbyt skomplikowane i czasochłonne?. W erze cyfryzacji firmy wykorzystują nowoczesne technologie, aby usprawnić swoje procesy zakupowe. Automatyzacja i digitalizacja nie są już tylko innowacyjnym dodatkiem – stają się koniecznością dla organizacji, które chcą utrzymać przewagę konkurencyjną.

Korzyści

  • Przeanalizujesz kluczowe etapy procesów zakupowych i ich największe wyzwania,
  • Omówimy sposoby na optymalizację zamówień, negocjacji oraz zarządzania dostawcami,
  • Poznasz narzędzia cyfrowe, które mogą znacząco usprawnić codzienną pracę,
  • Dowiesz się, jak technologia może pomóc w redukcji kosztów, poprawie efektywności i eliminacji błędów.

Uczestnicy

  • Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. zakupów, którzy chcą automatyzować procesy zakupowe w firmach

Program

11 CZERWCA 2025 R.

9.00 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.30 –
Rozpoczęcie szkolenia

WPROWADZENIE DO PROCESÓW ZAKUPOWYCH

  • Mapowanie procesów zakupowych – identyfikacja najważniejszych etapów.
  • Zamówienia, negocjacje oraz zarządzanie dostawcami
  • Role i zadania – prezentacja ról w procesach zakupowych, z uwzględnieniem odpowiedzialności i wyzwań
  • Wyzwania tradycyjne – analiza typowych problemów, takich jak opóźnienia, błędy w zamówieniach, długi czas zatwierdzeń oraz jak ich uniknąć dzięki digitalizacji. 

KONCEPCJA DIGITALIZACJI I AUTOMATYZACJI

  • Co to jest digitalizacja i automatyzacja procesów?
  • Rola systemów ERP, e- procurement i innych narzędzi IT
  • Przykłady zastosowania w różnych branżach – casy study i ćwiczenia zespołowe dot. identyfikacji obszarów wymagających automatyzacji
  • Wybrane wyzwania związane z procesami tradycyjnymi

DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH – METODYKA, WPŁYW, TRENDY

  • Dlaczego digitalizacja i czy jest nam potrzebna?
  • Metodyka projektowania – jak zaplanować podejście do digitalizacji? Narzędzia takie jak BPMN do modelowania procesów.
  • Wpływ automatyzacji na efektywność procesów zakupowych i przykłady organizacji, które osiągnęły sukces dzięki digitalizacji – ćwiczenia praktyczne
  • Trendy technologiczne – przegląd technologii wspierających transformację (AI, Big Data, Blockchain)

ANALIZA POTRZEB ORGANIZACJI – METODYKA PROJEKTOWANIA PROCESU DIGITALIZACJI

  • Identyfikacja potrzeb w zakresie digitalizacji – jak wybrać procesy, które warto automatyzować w pierwszej kolejności?
  • Narzędzia i systemy zakupowe do analizy procesów zakupowych
  • Ćwiczenia zespołowe – tworzenie listy priorytetów w oparciu o potencjalne korzyści i trudności wdrożenia
  • Case study/ ćwiczenia praktyczne – Studium przypadku ilustrujące proces analizy potrzeb w konkretnej organizacji – omówienie wyzwań oraz osiągniętych rezultatów

DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA – AI, ANALIZA „MAKE OR BUY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZAKUPACH

  • Trendy i innowacje w obszarze zakupów – systemy, narzędzia oraz wyzwania dla zakupów
  • Rola sztucznej inteligencji – Jak AI wspiera optymalizację kosztów i analizę wydajności dostawców?
  • Analiza „make or buy” – wdrożenie gotowych systemów czy budowa wewnętrznego rozwiązania?
  • Zarządzanie zmianą i jak najlepiej przygotować się na przyszłość?

15.30 – Zakończenie szkolenia

 

Metody

  • Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową.
  • Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 512 773 769


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

AI AI dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
AI dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
AI AI w Marketingu
AI w Marketingu
więcej
AI AI w zakupach
AI w zakupach
więcej
AI AI w produkcji i logistyce
AI w produkcji i logistyce
więcej
AI Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w dziale zakupów
Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w dziale zakupów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ BIZNESOWYCH KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

procesy zakupowe są naprawdę optymalne? Czy zdarzają się w nich opóźnienia, błędy w zamówieniach lub trudności w zarządzaniu dostawcami? A może czujesz, że są zbyt skomplikowane i czasochłonne? W erze cyfryzacji firmy wykorzystują nowoczesne technologie, aby usprawnić swoje procesy zakupowe. Automatyzacja i digitalizacja nie są już tylko innowacyjnym dodatkiem – stają się koniecznością dla organizacji, które chcą utrzymać przewagę konkurencyjną. - przeanalizujesz kluczowe etapy procesów zakupowych i ich największe wyzwania, - omówimy sposoby na optymalizację zamówień, negocjacji oraz zarządzania dostawcami, - poznasz narzędzia cyfrowe, które mogą znacząco usprawnić codzienną pracę, - dowiesz się, jak technologia może pomóc w redukcji kosztów, poprawie efektywności i eliminacji błędów

WPROWADZENIE DO PROCESÓW ZAKUPOWYCH, KONCEPCJA DIGITALIZACJI I AUTOMATYZACJI, DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH – METODYKA, WPŁYW, TRENDY, ANALIZA POTRZEB ORGANIZACJI – METODYKA PROJEKTOWANIA PROCESU DIGITALIZACJI, DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA – AI, ANALIZA „MAKE OR BUY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZAKUPACH