12—20 października 2020R., Japonia, Korea Południowa

South Korea & Japan Lean Healthcare Tour

World Class Healthcare Excellence

ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 30.06.2020

Niezwykle nowoczesne służby zdrowia w Korei Południowej i Japonii od lat zajmują pierwsze miejsca w światowych rankingach zaawansowania technik medycznych, w znacznym stopniu dystansując inne państwa uprzemysłowione dzięki konsekwentnemu wdrożeniu zasad lean healthcare.

Innowacje w obszarze zarządzania oraz nowości technologiczne przyciągają specjalistów z całego świata, którzy przyjeżdżają do Japonii i Korei, aby uczyć się zarządzać bardziej efektywnie placówkami medycznym i podnosić kwalifikacje w konkretnych specjalizacjach (w tym również menadżerskich).

Służby zdrowia Korei i Japonii przez świadczenie doskonałych usług medycznych przyciągają do siebie również międzynarodowych pacjentów, którzy decydują się na przylot do Azji, aby mieć pewność, że zajmą się nimi najlepsi specjaliści.

Ciągłe doskonalenie procesów oparte na kulturze KaiZen, najwyższa jakość oraz unikalne rozwiązania w kontekście nowych technologii uczyniły z koreańskiego i japońskiego systemu ochrony zdrowia najlepsze i najefektywniejsze na świecie.

Chcąc czerpać wzorce z  najlepszych modeli opieki medycznej, zorganizowaliśmy konferencję połączoną z wizytami studyjnymi w Korei Południowej oraz Japonii, której tematem przewodnim będą innowacje w służbie zdrowia z trzech różnych perspektyw – lekarza, menadżera oraz pacjenta.

 

 

Korzyści:

Podczas wyjazdu będziemy kłaść nacisk na zrozumienie i adaptację japońskich i koreańskich rozwiązań lean healthcare na polskie warunki rynkowe.

Skorzystamy z doświadczeń i rozwiązań stosowanych w szpitalach i ośrodkach medycznych – zarówno tych największych jak mniejszych.

Poznamy najnowsze światowe trendy w neurochirurgii, stomatologii, a także opiece nad osobami starszymi, wykorzystanie egzoszkieletów w rehabilitacji czy marketingu w branży healthcare.

Uczestnicy

  • menedżerowie zarządzający największymi jednostkami opieki zdrowotnej w Polsce
  • przedstawiciele samorządów i organów sprawujących nadzór właścicielski nad szpitalami publicznymi i niepublicznymi
  • lekarze oraz wszystkie osoby poszukujące skutecznych rozwiązań na „uzdrowienie” sytuacji w publicznych i prywatnych zakładach opieki zdrowotnej

Program:

DZIEŃ 1 / 12 PAŹDZIERNIKA 2020

15:00 Wylot do Japonii

DZIEŃ 2 / 13 PAŹDZIERNIKA 2020

13:00 Przylot na Okinawę

  • Wprowadzenie do LEAN Healthcare – System Produkcyjny Toyoty w praktyce medycznej: przegląd koncepcji Kaizen,
    podstawowe informacje dotyczące japońskiej kultury pracy i podejścia do zarządzania

18:00 Kolacja Powitalna

 

DZIEŃ 3 / 14 PAŹDZIERNIKA 2020

Zwiedzanie Okinawy – wyspa nazywana japońskimi Hawajami urzeka pięknymi plażami.

Jej rola historyczna kryje za sobą jednak również odmienny charakter- to tutaj rozegrała się jedna z z najkrwawszych i decydujących bitew II wojny światowej. Odbędziemy podróż śladami tych wydarzeń.

DZIEŃ 4 / 15 PAŹDZIERNIKA 2020

Śniadanie
Czas wolny -plażowanie
13:00-16:00 Wizyta w Port Hillock – domu spokojnej starości, który jest najlepszym przykładem doskonałej opieki, jaką można zaoferować starzejącemu się społeczeństwu. Strategia promocji – Premium Senior Care, Visual management

lean healthcare

 

19:00 Przelot na Kyushu, Fukuoka, Japonia

DZIEŃ 5 / 16 PAŹDZIERNIKA 2020

Śniadanie

9:00-12:00    Benchmark tour u źródła – zwiedzanie fabryki Toyota Motor Kyushu – LEXUS – Behind the Scenes: budowa karoserii i montaż samochodów, linie wielomodelowe w praktyce, funkcjonowanie Employee Training Center, Toyota Production System i Lean Management. To znakomita okazja aby zrozumieć japońskie podejście do ciągłego dążenia do doskonałości przez drobne ulepszenia – tę samą filozofię stosuje się w japońskiej służbie zdrowia, fabrykach i administracji.

lean healthcare

 

Lunch

14:00-17:00 Saga University Hospital – Szpital określany w Japonii jako lider we wdrażaniu najnowszych odkryć technologicznych w medycynie

https://www.saga-u.ac.jp/images/gaiyo1/g13-2_01.jpg

 

Kolacja

DZIEŃ 6 / 17 PAŹDZIERNIKA 2020

 

Śniadanie

10.00-13:00 Fukuoka University Hospital
Szpital Uniwersytecki Fukuoka jest jednym z najważniejszych centrów chirurgicznych w Japonii, który opracował zaawansowaną neurorehabilitację przy użyciu egzoszkieletu HAL (hybrydowa kończyna wspomagająca dla pacjentów z udarem mózgu)

lean healthcare

 

13:00    Lunch

14:00-16:00    Wypoczynek w gorących źródłach onsen

lean healthcare

18:00-19:20    Przelot do Korei Płd.

20:30    zameldowanie w hotelu

DZIEŃ 7 / 18 PAŹDZIERNIKA 2020

Śniadanie
10.00-12:00 INHA International Medical Center
Nowoczesny szpital znajdujący się zaledwie 5 minut od międzynarodowego lotniska w Seulu nastawiony na obsługę pacjentów międzynarodowych.
Zapoznamy się w nim z modelem działalności usługowej w oparciu o lean healthcare management. Kluczowymi narzędziami i metodami, jakie zostaną nam zaprezentowane będą: funkcjonowanie narzędzi 5S, poprawa jakości usług i bezpieczeństwa poprzez zastosowanie narzędzi lean healthcare.

https://img.trippose.com/thum/1020839/800/533

 

12:00-13:00 Lunch

14:00-16:00 ASAN Hospital
Globalny kompleks medyczny i największa instytucja medyczna w Korei, w której łącznie znajduje się 2 705 łóżek zajmujących powierzchnię około 85 000m2.

Asan Medical Center codziennie przyjmuje średnio 12 279 pacjentów ambulatoryjnych, 2 576 pacjentów hospitalizowanych i 330 pacjentów w tzw. nagłych wypadkach, wykonując jednocześnie około 65 599 wysoce zaawansowanych operacji rocznie, wdrażając zasady lean healthcare

https://d18z54m7erwb1n.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/09/asan-medical-center-bg-4.jpg

Zwiedzanie Seulu

DZIEŃ 8 / 19 PAŹDZIERNIKA 2020

10.00-12:00 HUMAN DIGITAL DENTAL HOSPITAL S-PLANT
Światowej sławy szpital stomatologiczny (nr 1 na świecie) stosujący cyfrowy system stomatologiczny, który jest w stanie zapewnić szerokie możliwości leczenia oraz współpracy między oddziałami.

Szpital prowadzi także najnowszy program symulacji operacji. Human Digital Denthal Hospital łączy najnowszą technologię dentystyczną z doświadczeniem profesorów uniwersyteckich

Zwiedzanie Seulu, czas wolny

DZIEŃ 9 / 20 PAŹDZIERNIKA 2020

Wylot do Europy

Metody:

INHA MEDICAL CENTER

Nowoczesny szpital znajdujący się zaledwie 5 minut od międzynarodowego lotniska w Seulu z celu obsługi pacjentów międzynarodowych. Jest to najlepszy przykład renomy koreańskiej służby zdrowia, która przeżywa prawdziwy boom „turystyki medycznej”, dzięki świadczeniu usług na najwyższym poziomie (World Class Excellence). W szpitalu zapoznamy się z modelem działalności usługowej w oparciu o lean healthcare management. Kluczowymi narzędziami i metodami, jakie zostaną nam zaprezentowane, będą: funkcjonowanie narzędzi 5S, poprawa jakości usług i bezpieczeństwa poprzez zastosowanie narzędzi LEAN. Szpital posiada ponadprzeciętne osiągnięcia w opiece lekarskiej, pielęgniarskiej, usługach około medycznych oraz w innowacyjnym zarządzaniu szpitalem. Szpital prowadzi m.in. Centrum Medycyny Prewencyjnej w celu poszerzenia zakresu opieki medycznej związanej z zapobieganiem chorobom. Funkcjonowanie szpitala jest przykładem synergicznego oddziaływania medycyny, opieki zdrowotnej, pielęgniarskiej, działalności edukacyjnej i naukowej. Szpital zapewnia swoim pracownikom możliwość ciągłego uczenia się zgodnie z modelem Kaizen stworzonym w Toyocie. Dzięki wykorzystaniu i wdrożeniu narzędzi LEAN Management w szpitalu. funkcjonuje system ciągłego doskonalenia.

PORT HILLOCK

„Idealny Dom Spokojnej Starości”, znajdujący się na rajskiej wyspie Okinawa. Powstały z potrzeby świadczenia usług dla rosnącej liczby osób wymagających opieki w starzejącym się społeczeństwie japońskim. Placówka świadczy usługi połączone z opieką pielęgniarską, obsługując jednocześnie 120 osób zakwaterowanych w pokojach jednoosobowych. Misją Port Hillock jest dawanie jego klientom „nowego życia”. Jest on najlepszym przykładem zastosowania innowacji w usługach okołomedycznych, japońską odpowiedzią na problem starzejącego się społeczeństwa kraju kwitnącej wiśni..

FUKUOKA UNIVERSITY HOSPITAL

Szpital, który opracował zaawansowaną neurorehabilitację przy użyciu egzoszkieletu HAL (hybrydowa kończyna wspomagająca dla pacjentów z udarem mózgu). Szpital Uniwersytecki w Fukuoka jest jednym z najważniejszych centrów chirurgicznych w Japonii. Dzięki doświadczonej kadrze neurochirurgów leczy pacjentów w zakresie: zaburzeń neurologicznych, w tym udarów / chorób naczyniowo mózgowych, guzów mózgu i kręgosłupa, chorób kręgosłupa i nerwów obwodowych, urazowych uszkodzeń mózgu, zaburzeń ruchu i zaburzeń pediatrycznych.

Centrum neurochirurgiczne posiada interdyscyplinarny zespół ekspertów składający się z neurochirurgów, neurologów, lekarzy pogotowia ratunkowego, pielęgniarek, personelu rehabilitacyjnego i innego personelu medycznego, zapewniającego opiekę skoncentrowaną na pacjencie. Ponadto szpital opracował innowacyjną technologię chirurgiczną w mikrochirurgii podstawy czaszki, chirurgii wewnątrznaczyniowej oraz neurochirurgii.

SAGA UNIVERSITY HOSPITAL

W Japonii określany jest jako lider we wdrażaniu najnowszych trendów technologicznych w medycynie. Szpital prowadzony jest zgodnie ze standardami continuous improvement, co dodatkowo wzmocniło jego znakomitą już od lat reputację. Szpital Uniwersytecki przy Wydziale Lekarskim jest od 1981 roku jedną z głównych placówek medycznych w mieście Saga . Posiada 604 łózka dla swoich pacjentów.

ASAN MEDICAL CENTER

Globalny kompleks medyczny i największa instytucja medyczna w Korei, w której łącznie znajduje się 2705 łóżek na powierzchni około 85 000 m2. Centrum Medyczne Asan codziennie przyjmuje średnio 12 279 pacjentów ambulatoryjnych, 2 576 pacjentów hospitalizowanych i 330 pacjentów w tzw. nagłych wypadkach, jednocześnie wykonując około 65 599 wysoce zaawansowanych operacji rocznie. Dzisiaj Centrum Medyczne Asan cieszy się opinią najlepszego szpitala w Korei.

TOYOTA FACTORY LEXUS

Aby w pełni zrozumieć filozofię Kaizen, która tak jest sercem innowacji LEAN management, trzeba odwiedzić zakład produkcyjny koncernu Toyota. Przejście się wzdłuż linii produkcyjnej, wspólne dyskusje z pracownikami fabryki pomogą zrozumieć ideę ciągłego doskonalenia w praktyce. Podczas wizyty będzie można zaobserwować zakres działań Kaizen w organizacji oraz funkcjonowanie systemu kanban. Jest to jedna z najnowocześniejszych fabryk koncernu na świecie, zatrudniająca ponad 5200 pracowników i produkująca ponad 370 000 jednostek rocznie.

HUMAN DIGITAL DENTAL HOSPITAL

Uznawany za nr 1 na świecie szpital stomatologiczny, stosujący cyfrowy system stomatologiczny zapewniający szerokie możliwości leczenia w oparciu o współpracę różnych oddziałów oraz prowadzenie najnowszego programu symulacji operacji. Placówka oferuje swoim klientom połączenie najnowszej technologii dentystycznej z doświadczeniem profesorów uniwersyteckich. Szpital uznawany za kreatora najnowszych trendów w stomatologii, od którego uczy się cały świat.

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Czerwcowa wyprawa do Japonii to niezwykłe doświadczenie zawodowe połączone z wielką przygodą. Podczas perfekcyjnie przygotowanego wyjazdu, mogliśmy zapoznać się z organizacją ochrony zdrowia w Japonii, szczegółowo zwiedzić szpitale o różnych profilach i różnym poziomie referencyjności. W szpitalach samorządowych, prywatnych i uniwersyteckich mieliśmy okazję wysłuchać wykładów o problemach zdrowotnych Japonii, ich rozwiązywaniu i zarządzaniu szpitalami.

Próbowaliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób Japończykom udaje się osiągnąć w ośrodkach medycznych najwyższą efektywność na świecie, przy nakładach na opiekę zdrowotną niższych od średniej krajów ODCE.

Osobiście największe wrażenie zrobili na mnie ludzie – ich pracowitość i życzliwość. Ośrodek uniwersytecki kończący ostatni etap badań nad szczepionką i jednocześnie lekiem na raka, oraz zabiegi radioterapeutyczne z użyciem systemu „Varian” najnowszej generacji. Z drugiej strony proste rozwiązania organizacyjne i epidemiologiczne, porządkujące pracę personelu na każdym etapie, których przeszczepienie do naszych szpitali jest możliwe bez wielkich nakładów.

Nie można nie wspomnieć o doskonałym towarzystwie doświadczonych managerów opieki zdrowotnej w Polsce, oraz managerów i przedsiębiorców reprezentujących inne branże gospodarki. Nasz wspólny wyjazd , możliwość wymiany poglądów i bieżących dyskusji oceniam jako wartość dodaną do projektu.

Dariusz Oleński

MBA, Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, I EDYCJA, 2015

Merytoryczna strona wyjazdu do Japonii była zaskakująco dobra.

Zarówno spotkania z zarządami szpitali, jak i wizyty w tych szpitalach były doskonale przygotowane. Do tego dochodziła możliwość swobodnego prowadzenia rozmów i dyskusji, zadawania licznych pytań, podzielenie się swoimi opiniami. Są to wartości nie do przecenienia, które firma Langas Group zaoferowała wraz z wyjazdem.

dr hab. Maria Węgrzyn

Prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, II edycja, 2016

Prowadzenie i wspieranie projektów doskonalących to moja codzienna praca. Do tego uzupełnianie wiedzy na podstawie szkoleń i dostępnej literatury. Ale dopiero wyjazd do Japonii i możliwość zobaczenia tamtejszych fabryk i systemów oraz porozmawiania z mieszkańcami Japonii dał mi możliwość uzupełnienia wiedzy o kluczowych elementach kultury japońskiej.

Poznanie tych elementów pozwala zrozumieć, czym jest kaizen i jakie różnice panują dziś w kulturze japońskiej i polskiej w prowadzeniu kaizen. Tej wiedzy nie znajdę ani w książkach, ani na szkoleniach. Jadąc do Japonii, nie przypuszczałem nawet, że tak wiele się dowiem. Rzecz godna uwagi i podziwu – dyscyplina i 5S. Te elementy to podstawa ciągłego doskonalenia i z tymi elementami mamy my Polacy największe problemy, choć oczywiście nie wszędzie.

Witold Białczak

Lean Promotion & Six Sigma Supervisor, TRW Polska

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

12—20 października 2020R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

Okinawa, Japonia, Korea Południowa

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 30/06/2020: 17 800 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 21%
Zgłoszenie do 31/07/2020: 19 900 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 12%
Zgłoszenie do 28/08/2020: 22 670 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
Wizyty w szpitalach, fabrykach, wykłady
Transport wewnętrzny, autokarowy oraz kolejowy
Pełne wyżywienie wg programu
Opiekę polskojęzycznego przewodnika i tłumacza


Cena nie zawiera:
przelotu

Uwagi:
Opłata za przelot na trasie
- w klasie economy - 4 200 PLN netto
- w klasie premium (szersze fotele, rozkładane do kąta 45 stopni) - 9 200 pln netto
- w klasie biznes (flat bed, fotel rozkładający się do kąta 180 stopni, łóżko z wieloma funkcjami masażu, wyżywienie ultra all inclusive) - 16 900 PLN netto

Dopłata do pokoju 1-osobowego - 2 940 PLN netto


ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 30.06.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.

PARTNERZY:
STOMOZ

Masz pytania?

Konrad Kaczmarczyk
Dyrektor Generalny
k.kaczmarczyk@langas.pl
22 696 80 20

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Konrad Kaczmarczyk
Dyrektor Generalny
k.kaczmarczyk@langas.pl
22 696 80 20

Cena: 22 670 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
17 800 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 25 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Strategia, Przywództwo Badanie wiarygodności kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Badanie wiarygodności kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej
więcej
Strategia, Przywództwo Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
Strategia, Przywództwo Forum HR Future Trends
Forum HR Future Trends
więcej
Strategia, Przywództwo Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
Trudne rozmowy menedżerskie w niestabilnych czasach
więcej
Strategia, Przywództwo 3rd South Korea & Japan Experience
3rd South Korea & Japan Experience
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.