12 lipca 2022R., szkolenie on-line

Rekrutacja dla menedżerów

Jak dostosować narzędzia rekrutacyjne do różnych generacji?

Pobierz Broszurę

KOMPETENCJE MENADŻERSKIE

Rozmowa kwalifikacyjna jest punktem kulminacyjnym procesu rekrutacji  i zazwyczaj ma decydujące znaczenie w wyborze przyszłego pracownika. Coraz częściej za proces rekrutacji w firmach odpowiada biznes, a nie tylko dział HR. Menadżerowie są zaangażowani w proces rekrutacyjny, czego nieustannie oczekują kandydaci do pracy.
Skuteczny rekruter powinien dostosować się do błyskawicznie zmieniającej się wokół nas rzeczywistości oraz wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich kandydatów, a te są różne i w dużej mierze zależą od pokolenia.

Korzyści

  • Dowiesz się jakie wyzwania stoją przed rekruterami w kontekście prowadzenia rozmów z osobami z różnych pokoleń
  • Dowiesz się jak formalnie, warsztatowo i psychologicznie przygotować siebie i kandydata do procesu rekrutacji
  • Poznasz skuteczne metody budowania zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji
  • Nauczysz się prowadzić rozmowy rekrutacyjne z kandydatami o różnych typach osobowości
  • Zdobędziesz wskazówki jak skutecznie wykorzystać markę pracodawcy w procesie rekrutacji

Uczestnicy

  • pracownicy działów personalnych
  • osoby prowadzące rozmowy rekrutacyjne z kandydatami do pracy

Program

12 LIPCA 2022 R.

09.45     logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00     rozpoczęcie szkolenia

KOMPETENTNY NIE REKRUTER – JAK GO ROZPOZNAĆ?

  • Przygotowanie do spotkania
  • Dbałość o komfort pracownika
  • Zadawanie odpowiednich pytań
  • Stawianie kandydata w centrum uwagi

WYZWANIA STOJĄCE PRZED NIE REKRUTERAMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA ROZMÓW Z OSOBAMI Z RÓŻNYCH POKOLEŃ

  • Baby Boomers, pokolenie X, pokolenie Y, pokolenie Z – co jest dla nich atrakcyjne i czego oczekują od pracy?
  • Jak motywować poszczególne generacje?
  • Jak zdobywać lojalność pracowników?
  • Jak przyciągnąć kandydatów do firmy?
  • Jak przygotować rekrutera i kandydata do procesu rekrutacji pod względem formalnym, warsztatowym i psychologicznym?
  • Obowiązki rekrutera wobec kandydata
  • Budowanie zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji – nowoczesne narzędzia pod postacią testów, próbek pracy, prostych gier rekrutacyjnych – przegląd rynku
  • Ogłoszenia odchodzą do lamusa – czyli czas na viral rekrutacyjny – nowe sposoby pozyskiwania kandydata na rozmowy
  • Wybór rodzaju pytań i symulacji w oparciu o profil kandydata do zastosowania podczas rekrutacji – macierz selekcyjna i triangulacja metod

 EMPLOYER BRANDING W PROCESIE REKRUTACJI

  • Jak skutecznie wykorzystać markę pracodawcy w procesie rekrutacji?
  • Kultura organizacyjna firmy a proces rekrutacji

METODY OCENY KANDYDATÓW  A RÓŻNICE POKOLENIOWE

  • Metody i narzędzia stosowane w selekcji i ocenie kandydatów: techniki pre-selekcji; analiza cv; wywiad kompetencyjny; metoda biograficzna;
  • Metoda STAR
  • Próbki pracy
  • Assessment Centre;
  • Stres interview
  • Referencje
  • Wywiad panelowy,
  • Testy i kwestionariusze: psychologiczne, umiejętności, zdolności.
  • Licencjonowane narzędzia  oceny.
  • Typowe błędy i pułapki procesu oceniania.

EFEKTYWNA ROZMOWA KWALIFIKACYJNA: PRZYGOTOWANIE

  • Stres kandydata – jak go „czytać”?
  • Zakłócenia procesu rekrutacji – jak ich uniknąć?
  • Jak zorganizować przestrzeń biurową do rozmowy?
  • Zasady savoir vivre podczas rozmowy
  • Efektywnej komunikacja: komunikacja dwustronna, aktywne słuchanie
  • Pytania zamknięte i otwarte
  • Cele i etapy rozmowy kwalifikacyjnej
  • Definiowanie kompetencji i metody weryfikacji poprzez wywiad
  • Opracowanie formularza wywiadu-sprawozdania z rozmowy kwalifikacyjnej
  • Motywacja kandydata do podjęcia pracy jako jedno z ważnych kryteriów doboru
  • Techniki radzenia sobie z różnymi typami kandydatów: dominujący, gadatliwy, milczący, autorytet
  • Jaki kolor ma twój kandydat test Hartmana
  • Technika lejka

 BŁĘDY NIE REKRUTERA W PROCESIE REKRUTACJI 

  • Przygotowanie do rekrutacji
  • Nierówność rozmowy
  • Nieudzielanie informacji zwrotnej
  • Przewlekłość procesu rekrutacji
  • Subiektywne spojrzenie na kandydata

16.00 zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Niesamowicie pozytywne wrażenie. Trener – pełen profesjonalizm, bardzo dużo świetnych przykładów. Moc inspiracji i pomysłów.

Ewa Stasiak – Staszewska

Oriflame Products Poland Sp. z o.o.

Jestem pod wrażeniem prowadzącego szkolenia.
Energia i serce jakie Małgorzata wkłada w szkolenia są nieprawdopodobne.
Rewelacyjny Coach i trener.

Katarzyna Dunda

KAN Sp. z o.o.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
223552400

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
223552400


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
Cel – Przełom - Motywacja wg Pawła Fortuny
więcej
Kompetencje menadżerskie Jak prowadzić skuteczne prezentacje, które inspirują, motywują, sprzedają, budują markę?
Jak prowadzić skuteczne prezentacje, które inspirują, motywują, sprzedają, budują markę?
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
Kompetencje menadżerskie Value Based Selling wg Wojciecha Herry
Value Based Selling wg Wojciecha Herry
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU