12 lipca 2022R., szkolenie on-line

Rekrutacja dla menedżerów

Jak dostosować narzędzia rekrutacyjne do różnych generacji?

Pobierz Broszurę

KOMPETENCJE MENADŻERSKIE

Rozmowa kwalifikacyjna jest punktem kulminacyjnym procesu rekrutacji  i zazwyczaj ma decydujące znaczenie w wyborze przyszłego pracownika. Coraz częściej za proces rekrutacji w firmach odpowiada biznes, a nie tylko dział HR. Menadżerowie są zaangażowani w proces rekrutacyjny, czego nieustannie oczekują kandydaci do pracy.
Skuteczny rekruter powinien dostosować się do błyskawicznie zmieniającej się wokół nas rzeczywistości oraz wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich kandydatów, a te są różne i w dużej mierze zależą od pokolenia.

Korzyści

  • Dowiesz się jakie wyzwania stoją przed rekruterami w kontekście prowadzenia rozmów z osobami z różnych pokoleń
  • Dowiesz się jak formalnie, warsztatowo i psychologicznie przygotować siebie i kandydata do procesu rekrutacji
  • Poznasz skuteczne metody budowania zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji
  • Nauczysz się prowadzić rozmowy rekrutacyjne z kandydatami o różnych typach osobowości
  • Zdobędziesz wskazówki jak skutecznie wykorzystać markę pracodawcy w procesie rekrutacji

Uczestnicy

  • pracownicy działów personalnych
  • osoby prowadzące rozmowy rekrutacyjne z kandydatami do pracy

Program

12 LIPCA 2022 R.

09.45     logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00     rozpoczęcie szkolenia

KOMPETENTNY NIE REKRUTER – JAK GO ROZPOZNAĆ?

  • Przygotowanie do spotkania
  • Dbałość o komfort pracownika
  • Zadawanie odpowiednich pytań
  • Stawianie kandydata w centrum uwagi

WYZWANIA STOJĄCE PRZED NIE REKRUTERAMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA ROZMÓW Z OSOBAMI Z RÓŻNYCH POKOLEŃ

  • Baby Boomers, pokolenie X, pokolenie Y, pokolenie Z – co jest dla nich atrakcyjne i czego oczekują od pracy?
  • Jak motywować poszczególne generacje?
  • Jak zdobywać lojalność pracowników?
  • Jak przyciągnąć kandydatów do firmy?
  • Jak przygotować rekrutera i kandydata do procesu rekrutacji pod względem formalnym, warsztatowym i psychologicznym?
  • Obowiązki rekrutera wobec kandydata
  • Budowanie zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji – nowoczesne narzędzia pod postacią testów, próbek pracy, prostych gier rekrutacyjnych – przegląd rynku
  • Ogłoszenia odchodzą do lamusa – czyli czas na viral rekrutacyjny – nowe sposoby pozyskiwania kandydata na rozmowy
  • Wybór rodzaju pytań i symulacji w oparciu o profil kandydata do zastosowania podczas rekrutacji – macierz selekcyjna i triangulacja metod

 EMPLOYER BRANDING W PROCESIE REKRUTACJI

  • Jak skutecznie wykorzystać markę pracodawcy w procesie rekrutacji?
  • Kultura organizacyjna firmy a proces rekrutacji

METODY OCENY KANDYDATÓW  A RÓŻNICE POKOLENIOWE

  • Metody i narzędzia stosowane w selekcji i ocenie kandydatów: techniki pre-selekcji; analiza cv; wywiad kompetencyjny; metoda biograficzna;
  • Metoda STAR
  • Próbki pracy
  • Assessment Centre;
  • Stres interview
  • Referencje
  • Wywiad panelowy,
  • Testy i kwestionariusze: psychologiczne, umiejętności, zdolności.
  • Licencjonowane narzędzia  oceny.
  • Typowe błędy i pułapki procesu oceniania.

EFEKTYWNA ROZMOWA KWALIFIKACYJNA: PRZYGOTOWANIE

  • Stres kandydata – jak go „czytać”?
  • Zakłócenia procesu rekrutacji – jak ich uniknąć?
  • Jak zorganizować przestrzeń biurową do rozmowy?
  • Zasady savoir vivre podczas rozmowy
  • Efektywnej komunikacja: komunikacja dwustronna, aktywne słuchanie
  • Pytania zamknięte i otwarte
  • Cele i etapy rozmowy kwalifikacyjnej
  • Definiowanie kompetencji i metody weryfikacji poprzez wywiad
  • Opracowanie formularza wywiadu-sprawozdania z rozmowy kwalifikacyjnej
  • Motywacja kandydata do podjęcia pracy jako jedno z ważnych kryteriów doboru
  • Techniki radzenia sobie z różnymi typami kandydatów: dominujący, gadatliwy, milczący, autorytet
  • Jaki kolor ma twój kandydat test Hartmana
  • Technika lejka

 BŁĘDY NIE REKRUTERA W PROCESIE REKRUTACJI 

  • Przygotowanie do rekrutacji
  • Nierówność rozmowy
  • Nieudzielanie informacji zwrotnej
  • Przewlekłość procesu rekrutacji
  • Subiektywne spojrzenie na kandydata

16.00 zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Niesamowicie pozytywne wrażenie. Trener – pełen profesjonalizm, bardzo dużo świetnych przykładów. Moc inspiracji i pomysłów.

Ewa Stasiak – Staszewska

Oriflame Products Poland Sp. z o.o.

Jestem pod wrażeniem prowadzącego szkolenia.
Energia i serce jakie Małgorzata wkłada w szkolenia są nieprawdopodobne.
Rewelacyjny Coach i trener.

Katarzyna Dunda

KAN Sp. z o.o.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
223552400

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
223552400


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
Kolory - poznaj siebie, swój zespół i klientów
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
Kompetencje menadżerskie Negocjacje z zawodowym negocjatorem
Negocjacje z zawodowym negocjatorem
więcej
Kompetencje menadżerskie Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
Problem solving - narzędzia i system rozwiązywania problemów
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU