26 kwietnia 2022R., SZKOLENIE ON-LINE

Profesjonalny sekretariat

Standardy pracy sekretarki / asystentki

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Rozwój gospodarki oznacza rosnącą liczbę biur, kancelarii i gabinetów.

Ich prowadzenie wiąże się z kolei z koniecznością zatrudnienia wysoko wykwalifikowanych sekretarek. To właśnie one dbają o kalendarz, zajmują się obsługą firmowej korespondencji czy odbierają telefony od klientów.

Z kolei zawód asystentki wiąże się z większym prestiżem niż posada sekretarki. Nie zawsze ma to swoje odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo ich funkcje w organizacji znacznie się różnią. O ile sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres zadań, oparty w dużej mierze na zadaniach administracyjnych, o tyle asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.

Jeżeli chcesz pracować jako sekretarka lub asystentka i rozwijać się w tym obszarze to to szkolenie jest dla Ciebie szansą na zdobycie wszechstronnych kwalifikacji zawodowych.

Korzyści

  • Poznasz strategie budowania doskonałej komunikacji w sekretariacie
  • Zdobędziesz wiedzę, która zapewni Ci efektywne planowanie działań sekretariatu
  • Nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać dokumentacją biurową
  • Nauczysz się skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach
  • Odkryjesz w jaki sposób możesz zarządzać swoją karierą

 

Uczestnicy

  • Sekretarki,
  • Asystentki/asystenci
  • pracownicy recepcji

Program

26 KWIETNIA 2022 R.

9.45      logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00   rozpoczęcie szkolenia

 SZTUKA EFEKTYWNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY

  • skuteczna współpraca z innymi i delegowanie zadań
  • organizacja i kontrola dokumentów – obieg dokumentów
  • ustalanie priorytetów
  • zarządzanie czasem własnym i przełożonego
  • prowadzenie korespondencji biurowej a zarządzanie czasem

EFEKTYWNE ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ

  • efektywne organizowanie narad/spotkań wewnątrz firmy
  • planowanie i zarządzanie strukturą spotkania
  • pisanie notatek i protokołów ze spotkań

DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z SZEFEM

  • rozumienie wzajemnych oczekiwań – droga do sukcesu
  • radzenie sobie z wymaganiami szefa
  • intuicja sekretarki/asystentki – wyprzedzanie oczekiwań
  • wspieranie szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • współpraca z wieloma szefami

KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI I SZEFEM

  • ustalenie celów komunikowania się
  • techniki budowania i utrzymywania kontaktu
  • sztuka zadawania pytań
  • jak radzić sobie w sytuacjach różnicy zadań?
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
  • znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
  • umiejętności rozwiązywania konfliktów w pracy
  • komunikacja telefoniczna w biurze

ASERTYWNOŚĆ SEKRETARKI/ASYSTENTKI W MIEJSCU PRACY

  • jak stanowczo odmówić i nie wywołać konfliktu?
  • konstruktywne wyrażanie opinii
  • przyjmowanie krytyki i oceny
  • jak radzić sobie z nieuzasadnioną krytyką?
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
  • znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
  • asertywność w rozmowie telefonicznej

ZARZĄDZANIE WŁASNĄ KARIERĄ

  • personal branding
  • jak poznać i rozwijać swoje talenty?

16.00  Zakończenie szkolenia

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników.

Katarzyna Mizgalska

Kanlux S.A.

Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób.

Aleksandra Rosa

DLA Piper Wiater sp.k.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 150 firm:

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

Kompetencje menadżerskie Komunikacja i dialog w pracy managera
Komunikacja i dialog w pracy managera
więcej
Kompetencje menadżerskie Programy motywacyjne dla top managementu oparte o akcje, udziały i pochodne instrumenty finansowe
Programy motywacyjne dla top managementu oparte o akcje, udziały i pochodne instrumenty finansowe
więcej
Kompetencje menadżerskie Office Manager Nowej Dekady
Office Manager Nowej Dekady
więcej
Kompetencje menadżerskie Finanse dla zarządzających niefinansistów
Finanse dla zarządzających niefinansistów
więcej
Kompetencje menadżerskie Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Sekretariat szkolenie, które prowadzi do profesjonalnej obsługi sekretariatu - rozwiń swoje kompetencje!

Sekretariat szkolenie przewidziane w celu usprawnienia pracy i podniesienia kwalifikacji, aby móc rzetelnie prowadzić sekretariat. Wysokie kwalifikacje, prawie zawsze gwarantują dobrą posadę, a przede wszystkim są niezbędne, aby rzetelnie wykonywać obowiązki na stanowisku sekretarki i asystentki.

Sekretarka, czy asystentka?

Nie zawsze posada ma odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo funkcje sekretarki i asystentki w organizacji różnią się od siebie. Sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres obowiązków (głównie zadania administracyjne). Z kolei asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.

Szkolenie biznesowe dla profesjonalnej obsługi sekretariatu - dlaczego to ważne szkolenie w podnoszeniu kompetencji?

Sekretariat szkolenie, na które zapraszamy to kompendium wiedzy w zakresie prowadzenia profesjonalnie sekretariatu. Poruszamy na nim zagadnienia, które zapewnią Ci efektywne planowanie działań sekretariatu, zarządzanie dokumentacją biurową, budowanie komunikacji w sekretariacie. Co najważniejsze szkolenie biznesowe da Ci ogromną wiedzę, którą wykorzystasz w praktyce i nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji. Oczywiście nie są to wszystkie benefity, które wyniesiesz ze szkolenia biznesowego.

Dla kogo szkolenie biznesowe sekretariat?

Szkolenie biznesowe będzie idealne dla pracowników recepcji, menedżerów biur, sekretarek, a także asystentów i asystentek biur.

Kwalifikacje w obszarze biura zarządu i rady nadzorczej przygotowane są w sposób przyrostowy (tzn. kwalifikacje na stanowisku wyższym obejmują wszystkie kwalifikacje charakterystyczne dla stanowiska niższego) dla następujących stanowisk: asystent biura zarządu i rady nadzorczej, specjalista biura zarządu i rady nadzorczej, menadżer biura zarządu i rady nadzorcze. Przygotowaliśmy obszerny wpis objaśniający poszczególne kwalifikacje. Poczytasz o tym poniżej.

Kwalifikacje w biurze zarządu i rady nadzorczej

Digitalizacja w biurze zarządu według Asseco Poland

Biuro Zarządu jest jednostką, gdzie codziennie obsługiwane są setki pism, protokołów z posiedzeń czy umów. Zadanie mieliśmy tym bardziej utrudnione, że reprezentacja naszej spółki liczy 10 osób, a co więcej, pracuje z różnych lokalizacji. Ostrożnie zaczęliśmy zatem przyzwyczajać i nasz Zarząd i naszych klientów do procesowania dokumentów w postaci elektronicznej. W trakcie prac nad systemem rozpoczęła się pandemia i nasza organizacja przeszła w większości na pracę zdalną. Wtedy zrozumieliśmy, że od cyfryzacji nie ma już odwrotu.

Jakie procesy można upraszczać i digitalizować w biurze zarządu?