ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Rozwój gospodarki oznacza rosnącą liczbę biur, kancelarii i gabinetów.

Ich prowadzenie wiąże się z kolei z koniecznością zatrudnienia wysoko wykwalifikowanych sekretarek. To właśnie one dbają o kalendarz, zajmują się obsługą firmowej korespondencji czy odbierają telefony od klientów.

Z kolei zawód asystentki wiąże się z większym prestiżem niż posada sekretarki. Nie zawsze ma to swoje odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo ich funkcje w organizacji znacznie się różnią. O ile sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres zadań, oparty w dużej mierze na zadaniach administracyjnych, o tyle asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.

Jeżeli chcesz pracować jako sekretarka lub asystentka i rozwijać się w tym obszarze to to szkolenie jest dla Ciebie szansą na zdobycie wszechstronnych kwalifikacji zawodowych.

Korzyści

  • Poznasz strategie budowania doskonałej komunikacji w sekretariacie
  • Zdobędziesz wiedzę, która zapewni Ci efektywne planowanie działań sekretariatu
  • Nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać dokumentacją biurową
  • Nauczysz się skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach
  • Odkryjesz w jaki sposób możesz zarządzać swoją karierą

 

Uczestnicy

  • Sekretarki,
  • Asystentki/asystenci
  • pracownicy recepcji

Program

16 czerwca 2021

9.30      logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00    rozpoczęcie szkolenia

 

SZTUKA EFEKTYWNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY

  • skuteczna współpraca z innymi i delegowanie zadań
  • organizacja i kontrola dokumentów – obieg dokumentów
  • ustalanie priorytetów
  • zarządzanie czasem własnym i przełożonego
  • prowadzenie korespondencji biurowej a zarządzanie czasem

EFEKTYWNE ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ

  • efektywne organizowanie narad/spotkań wewnątrz firmy
  • planowanie i zarządzanie strukturą spotkania
  • pisanie notatek i protokołów ze spotkań

DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z SZEFEM

  • rozumienie wzajemnych oczekiwań – droga do sukcesu
  • radzenie sobie z wymaganiami szefa
  • intuicja sekretarki/asystentki – wyprzedzanie oczekiwań
  • wspieranie szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • współpraca z wieloma szefami

KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI I SZEFEM

  • ustalenie celów komunikowania się
  • techniki budowania i utrzymywania kontaktu
  • sztuka zadawania pytań
  • jak radzić sobie w sytuacjach różnicy zadań?
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
  • znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
  • umiejętności rozwiązywania konfliktów w pracy
  • komunikacja telefoniczna w biurze

ASERTYWNOŚĆ SEKRETARKI/ASYSTENTKI W MIEJSCU PRACY

  • jak stanowczo odmówić i nie wywołać konfliktu?
  • konstruktywne wyrażanie opinii
  • przyjmowanie krytyki i oceny
  • jak radzić sobie z nieuzasadnioną krytyką?
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
  • znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
  • asertywność w rozmowie telefonicznej

ZARZĄDZANIE WŁASNĄ KARIERĄ

  • personal branding
  • jak poznać i rozwijać swoje talenty?

16.00 – Zakończenie szkolenia

 

Metody:

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników.

Katarzyna Mizgalska

Kanlux S.A.

Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób.

Aleksandra Rosa

DLA Piper Wiater sp.k.

Zdobądź know-how, które poznało już ponad 150 firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

16 czerwca 2021R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 26/05/2021: 670 PLN - Obniżasz koszt o 31%
Zgłoszenie od 27/05/2021: 970 PLN

Cena zawiera:
udział w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe w pdf
certyfikat uczestnictwa


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 26.05.2021
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
226968022

Cena: 970 PLN
Aktualna cena udziału:
670 PLN
do zmiany ceny zostało 180 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
On-line Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
On-line Biuro Zarządu od A do Z
Biuro Zarządu od A do Z
więcej
On-line Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
On-line Obowiązki instytucji związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Obowiązki instytucji związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.