25 października 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Profesjonalny sekretariat

Standardy pracy sekretarki / asystentki

Pobierz Broszurę

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Rozwój gospodarki oznacza rosnącą liczbę biur, kancelarii i gabinetów.

Ich prowadzenie wiąże się z kolei z koniecznością zatrudnienia wysoko wykwalifikowanych sekretarek. To właśnie one dbają o kalendarz, zajmują się obsługą firmowej korespondencji czy odbierają telefony od klientów.

Z kolei zawód asystentki wiąże się z większym prestiżem niż posada sekretarki. Nie zawsze ma to swoje odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo ich funkcje w organizacji znacznie się różnią. O ile sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres zadań, oparty w dużej mierze na zadaniach administracyjnych, o tyle asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.

Jeżeli chcesz pracować jako sekretarka lub asystentka i rozwijać się w tym obszarze to to szkolenie jest dla Ciebie szansą na zdobycie wszechstronnych kwalifikacji zawodowych.

Korzyści

  • Poznasz strategie budowania doskonałej komunikacji w sekretariacie
  • Zdobędziesz wiedzę, która zapewni Ci efektywne planowanie działań sekretariatu
  • Nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać dokumentacją biurową
  • Nauczysz się skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach
  • Odkryjesz w jaki sposób możesz zarządzać swoją karierą

 

Uczestnicy

  • Sekretarki,
  • Asystentki/asystenci
  • pracownicy recepcji
  • office managerowie

Program

25 października 2021

9.30      logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00    rozpoczęcie szkolenia

SZTUKA EFEKTYWNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY

  • skuteczna współpraca z innymi i delegowanie zadań
  • organizacja i kontrola dokumentów – obieg dokumentów
  • ustalanie priorytetów
  • zarządzanie czasem własnym i przełożonego
  • prowadzenie korespondencji biurowej a zarządzanie czasem

EFEKTYWNE ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ

  • efektywne organizowanie narad/spotkań wewnątrz firmy
  • planowanie i zarządzanie strukturą spotkania
  • pisanie notatek i protokołów ze spotkań

DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z SZEFEM

  • rozumienie wzajemnych oczekiwań – droga do sukcesu
  • radzenie sobie z wymaganiami szefa
  • intuicja sekretarki/asystentki – wyprzedzanie oczekiwań
  • wspieranie szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
  • współpraca z wieloma szefami

KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI I SZEFEM

  • ustalenie celów komunikowania się
  • techniki budowania i utrzymywania kontaktu
  • sztuka zadawania pytań
  • jak radzić sobie w sytuacjach różnicy zadań?
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
  • znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
  • umiejętności rozwiązywania konfliktów w pracy
  • komunikacja telefoniczna w biurze

ASERTYWNOŚĆ SEKRETARKI/ASYSTENTKI W MIEJSCU PRACY

  • jak stanowczo odmówić i nie wywołać konfliktu?
  • konstruktywne wyrażanie opinii
  • przyjmowanie krytyki i oceny
  • jak radzić sobie z nieuzasadnioną krytyką?
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
  • znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
  • asertywność w rozmowie telefonicznej

ZARZĄDZANIE WŁASNĄ KARIERĄ

  • personal branding
  • jak poznać i rozwijać swoje talenty?

16.00 – Zakończenie szkolenia

Metody

SZKOLENIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

 

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników.

Katarzyna Mizgalska

Kanlux S.A.

Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób.

Aleksandra Rosa

DLA Piper Wiater sp.k.

100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00


Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Sankcje międzynarodowe
Sankcje międzynarodowe
więcej
On-line Członek Zarządu i Rady Nadzorczej wg nowego KSH
Członek Zarządu i Rady Nadzorczej wg nowego KSH
więcej
On-line Nowelizacje w przepisach dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Nowelizacje w przepisach dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
więcej
On-line Certyfikowany Specjalista ds. obsługi Zarządu
Certyfikowany Specjalista ds. obsługi Zarządu
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Sekretariat szkolenie, które prowadzi do profesjonalnej obsługi sekretariatu - rozwiń swoje kompetencje!

Sekretariat szkolenie przewidziane w celu usprawnienia pracy i podniesienia kwalifikacji, aby móc rzetelnie prowadzić sekretariat. Wysokie kwalifikacje, prawie zawsze gwarantują dobrą posadę, a przede wszystkim są niezbędne, aby rzetelnie wykonywać obowiązki na stanowisku sekretarki i asystentki.

Sekretarka, czy asystentka?

Nie zawsze posada ma odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo funkcje sekretarki i asystentki w organizacji różnią się od siebie. Sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres obowiązków (głównie zadania administracyjne). Z kolei asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.

Szkolenie biznesowe dla profesjonalnej obsługi sekretariatu - dlaczego to ważne szkolenie w podnoszeniu kompetencji?

Sekretariat szkolenie, na które zapraszamy to kompendium wiedzy w zakresie prowadzenia profesjonalnie sekretariatu. Poruszamy na nim zagadnienia, które zapewnią Ci efektywne planowanie działań sekretariatu, zarządzanie dokumentacją biurową, budowanie komunikacji w sekretariacie. Co najważniejsze szkolenie biznesowe da Ci ogromną wiedzę, którą wykorzystasz w praktyce i nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji. Oczywiście nie są to wszystkie benefity, które wyniesiesz ze szkolenia biznesowego.

Dla kogo szkolenie biznesowe sekretariat?

Szkolenie biznesowe będzie idealne dla pracowników recepcji, menedżerów biur, sekretarek, a także asystentów i asystentek biur.

Kwalifikacje w obszarze biura zarządu i rady nadzorczej przygotowane są w sposób przyrostowy (tzn. kwalifikacje na stanowisku wyższym obejmują wszystkie kwalifikacje charakterystyczne dla stanowiska niższego) dla następujących stanowisk: asystent biura zarządu i rady nadzorczej, specjalista biura zarządu i rady nadzorczej, menadżer biura zarządu i rady nadzorcze. Przygotowaliśmy obszerny wpis objaśniający poszczególne kwalifikacje. Poczytasz o tym poniżej.

Kwalifikacje w biurze zarządu i rady nadzorczej

Digitalizacja w biurze zarządu według Asseco Poland

Biuro Zarządu jest jednostką, gdzie codziennie obsługiwane są setki pism, protokołów z posiedzeń czy umów. Zadanie mieliśmy tym bardziej utrudnione, że reprezentacja naszej spółki liczy 10 osób, a co więcej, pracuje z różnych lokalizacji. Ostrożnie zaczęliśmy zatem przyzwyczajać i nasz Zarząd i naszych klientów do procesowania dokumentów w postaci elektronicznej. W trakcie prac nad systemem rozpoczęła się pandemia i nasza organizacja przeszła w większości na pracę zdalną. Wtedy zrozumieliśmy, że od cyfryzacji nie ma już odwrotu.

Jakie procesy można upraszczać i digitalizować w biurze zarządu?