Profesjonalny sekretariat
Standardy pracy sekretarki / asystentki
Pobierz BroszuręZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA
Rozwój gospodarki oznacza rosnącą liczbę biur, kancelarii i gabinetów.
Ich prowadzenie wiąże się z kolei z koniecznością zatrudnienia wysoko wykwalifikowanych sekretarek. To właśnie one dbają o kalendarz, zajmują się obsługą firmowej korespondencji czy odbierają telefony od klientów.
Z kolei zawód asystentki wiąże się z większym prestiżem niż posada sekretarki. Nie zawsze ma to swoje odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo ich funkcje w organizacji znacznie się różnią. O ile sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres zadań, oparty w dużej mierze na zadaniach administracyjnych, o tyle asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.
Jeżeli chcesz pracować jako sekretarka lub asystentka i rozwijać się w tym obszarze to to szkolenie jest dla Ciebie szansą na zdobycie wszechstronnych kwalifikacji zawodowych.
Korzyści
- Poznasz strategie budowania doskonałej komunikacji w sekretariacie
- Zdobędziesz wiedzę, która zapewni Ci efektywne planowanie działań sekretariatu
- Nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
- Dowiesz się, jak sprawnie zarządzać dokumentacją biurową
- Nauczysz się skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach
- Odkryjesz w jaki sposób możesz zarządzać swoją karierą
Uczestnicy
- Sekretarki,
- Asystentki/asystenci
- pracownicy recepcji
- office managerowie
Program
25 października 2021
9.30 logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia
SZTUKA EFEKTYWNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY
- skuteczna współpraca z innymi i delegowanie zadań
- organizacja i kontrola dokumentów – obieg dokumentów
- ustalanie priorytetów
- zarządzanie czasem własnym i przełożonego
- prowadzenie korespondencji biurowej a zarządzanie czasem
EFEKTYWNE ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ
- efektywne organizowanie narad/spotkań wewnątrz firmy
- planowanie i zarządzanie strukturą spotkania
- pisanie notatek i protokołów ze spotkań
DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z SZEFEM
- rozumienie wzajemnych oczekiwań – droga do sukcesu
- radzenie sobie z wymaganiami szefa
- intuicja sekretarki/asystentki – wyprzedzanie oczekiwań
- wspieranie szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji
- współpraca z wieloma szefami
KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI I SZEFEM
- ustalenie celów komunikowania się
- techniki budowania i utrzymywania kontaktu
- sztuka zadawania pytań
- jak radzić sobie w sytuacjach różnicy zadań?
- bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
- znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
- umiejętności rozwiązywania konfliktów w pracy
- komunikacja telefoniczna w biurze
ASERTYWNOŚĆ SEKRETARKI/ASYSTENTKI W MIEJSCU PRACY
- jak stanowczo odmówić i nie wywołać konfliktu?
- konstruktywne wyrażanie opinii
- przyjmowanie krytyki i oceny
- jak radzić sobie z nieuzasadnioną krytyką?
- bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
- znaczenie „mowy ciała” w procesie komunikacji
- asertywność w rozmowie telefonicznej
ZARZĄDZANIE WŁASNĄ KARIERĄ
- personal branding
- jak poznać i rozwijać swoje talenty?
16.00 – Zakończenie szkolenia
Metody
SZKOLENIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania. Przeprowadzone zgodnie z programem. Prowadzący doskonale przeprowadzali cały program. Z zaangażowaniem odpowiadali na wszystkie pytania uczestników.
Szkolenie bardzo interesujące, rzeczowe, na temat, prezentowane w profesjonalny sposób.
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
22 355 24 00
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘPODOBNE SZKOLENIA:
Sekretariat szkolenie, które prowadzi do profesjonalnej obsługi sekretariatu - rozwiń swoje kompetencje!
Sekretariat szkolenie przewidziane w celu usprawnienia pracy i podniesienia kwalifikacji, aby móc rzetelnie prowadzić sekretariat. Wysokie kwalifikacje, prawie zawsze gwarantują dobrą posadę, a przede wszystkim są niezbędne, aby rzetelnie wykonywać obowiązki na stanowisku sekretarki i asystentki.
Sekretarka, czy asystentka?
Nie zawsze posada ma odzwierciedlenie w zakresie codziennych czynności, jednak zasadniczo funkcje sekretarki i asystentki w organizacji różnią się od siebie. Sekretarka ma swoje miejsce pracy i w miarę stały zakres obowiązków (głównie zadania administracyjne). Z kolei asystentka musi być bardziej elastyczna i wszechstronna.
Szkolenie biznesowe dla profesjonalnej obsługi sekretariatu - dlaczego to ważne szkolenie w podnoszeniu kompetencji?
Sekretariat szkolenie, na które zapraszamy to kompendium wiedzy w zakresie prowadzenia profesjonalnie sekretariatu. Poruszamy na nim zagadnienia, które zapewnią Ci efektywne planowanie działań sekretariatu, zarządzanie dokumentacją biurową, budowanie komunikacji w sekretariacie. Co najważniejsze szkolenie biznesowe da Ci ogromną wiedzę, którą wykorzystasz w praktyce i nauczysz się wspierać szefa w podejmowaniu strategicznych decyzji. Oczywiście nie są to wszystkie benefity, które wyniesiesz ze szkolenia biznesowego.
Dla kogo szkolenie biznesowe sekretariat?
Szkolenie biznesowe będzie idealne dla pracowników recepcji, menedżerów biur, sekretarek, a także asystentów i asystentek biur.
Kwalifikacje w obszarze biura zarządu i rady nadzorczej przygotowane są w sposób przyrostowy (tzn. kwalifikacje na stanowisku wyższym obejmują wszystkie kwalifikacje charakterystyczne dla stanowiska niższego) dla następujących stanowisk: asystent biura zarządu i rady nadzorczej, specjalista biura zarządu i rady nadzorczej, menadżer biura zarządu i rady nadzorcze. Przygotowaliśmy obszerny wpis objaśniający poszczególne kwalifikacje. Poczytasz o tym poniżej.
Kwalifikacje w biurze zarządu i rady nadzorczejDigitalizacja w biurze zarządu według Asseco Poland
Biuro Zarządu jest jednostką, gdzie codziennie obsługiwane są setki pism, protokołów z posiedzeń czy umów. Zadanie mieliśmy tym bardziej utrudnione, że reprezentacja naszej spółki liczy 10 osób, a co więcej, pracuje z różnych lokalizacji. Ostrożnie zaczęliśmy zatem przyzwyczajać i nasz Zarząd i naszych klientów do procesowania dokumentów w postaci elektronicznej. W trakcie prac nad systemem rozpoczęła się pandemia i nasza organizacja przeszła w większości na pracę zdalną. Wtedy zrozumieliśmy, że od cyfryzacji nie ma już odwrotu.
Jakie procesy można upraszczać i digitalizować w biurze zarządu?