18—19 stycznia 2021R., SZKOLENIE ON-LINE

Prawno – finansowe aspekty pracy działu administracji

Jak podnieść efektywność finansową działu administracyjnego?

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 28.12.2020

PRAWO, ZARZĄD

Obecnie większość firm poszukuje sposobów obniżenie kosztów własnej działalności i wdrożenie strategii oszczędzania, także w obszarze administracji.

Opracowując budżet w dziale administracji należy wziąć pod uwagę zarówno planowanie i kontrolę finansową jak również zapewnienie odpowiednich warunków w kontaktach z dostawcami produktów i usług.

Wybór odpowiedniego podejścia do zarządzania wydatkami gwarantuje nie tylko lepsze podejmowanie decyzji finansowych i organizacyjnych, ale również sprzyja długofalowym procesom mającym na celu wdrożenie oszczędności.

Korzyści:

  • poszerz umiejętności organizowania i gospodarowania budżetem swojego działu,
  • zwiększ kontrolę nad wydatkami,
  • poznaj metody optymalizacji poszczególnych pozycji kosztowych,
  • uzyskaj wskazówki, w jaki sposób uzyskać oszczędności poprzez zapewnienie odpowiednich warunków kontraktowych.

Uczestnicy

Kogo spotkasz podczas szkolenia:

  • Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
  • Specjalistów i pracowników działów administracji i organizacji
  • Osoby odpowiedzialne za koordynowanie biura administracji

Program:

DZIEŃ 1 / 18 stycznia 2021

9.30 – 10.00               logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

10.00                           rozpoczęcie szkolenia

 

OPTYMALIZACJA FINANSOWA W UMOWACH DLA DZIAŁU ADMINISTRACJI

ekspert: mec. Romana Pietruk

Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych

  • Terminy płatności na gruncie nowych przepisów
  • Nowe wysokości odsetek ustawowych i wyłączność stosowania
  • Nowe obowiązki dużych przedsiębiorców i nowe konieczne zapisy w umowach
  • Było 40 euro – teraz nawet 100 euro rekompensaty!
  • Nowy obowiązek sporządzenia i zgłoszenia sprawozdania o stosowanych terminach zapłaty
  • Nowe postępowanie prowadzone przez UOKiK w sprawie nadmiernego opóźniania się w płatnościach
  • Administracyjne kary pieniężne za nadmierne opóźnianie się w płatnościach

Negocjacje warunków umów z dostawcami. Zabezpieczenie umowy

  • Uregulowania Kodeksu Cywilnego w zakresie kontraktowania, a specyficzne uregulowania w umowach
  • Tajemnica przedsiębiorstwa
  • Negocjowanie zapisów umownych, negocjowanie ogólnych warunków zakupowych
  • Dokumentacja przedkontraktowa
  • Zapytanie ofertowe, oferta, umowa przedwstępna, umowa stateczna
  • Umowy zawierane w formie elektronicznej
  • Kary umowne
  • Weksel, gwarancja i inne formy zabezpieczenia płatności w umowie
  • Określenie ceny w umowie
  • Podatki – zapis w umowie
  • Rabaty posprzedażowe

Warunki finansowe w umowie. Wykonanie umowy

  • Umowa sprzedaży i dostawy – istotne zapisy, określenie ceny sprzedaży
  • Umowa najmu – istotne zapisy
  • Określenie zdarzenia powodującego wymagalność płatności, protokół
  • Limity okresu płatności
  • Zadatek i zaliczka
  • Przyspieszenie płatności
  • Zmiana ceny po zawarciu umowy
  • Szkoda i określanie jej wysokości
  • Zwolnienie z odpowiedzialności uzasadnionej okolicznościami

15.00 – Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 19 stycznia 2021

9.30 – 10.00              logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

10.00                           rozpoczęcie szkolenia

 

POLITYKA KOSZTÓW I PLANOWANIE BUDŻETU DZIAŁU ADMINISTRACJI

ekspert: Aleksandra Tarasek

 Kategorie kosztów i wydatków – wyjaśnienie zasad klasyfikacji

  • Koszty w systemie podejmowania decyzji, koszty a wydatki
  • Zasady podziału kosztów, użyteczność stosowanych metod
  • Modele controllingowe analizy kosztów, czyli jak należy prawidłowo klasyfikować koszty w administracji firmy
  • Polityka redukcji – czy koszty mogą maleć?
  • Jak mierzyć rentowność? Czym się różni rentowność firmy od rentowności produktów, obszarów i działań?
  • Wykorzystanie dźwigni operacyjnej w zarządzaniu kosztami działu
  • Wydatki firmy, kosztochłonność, rentowność

Gospodarowanie kosztami działu

  • Koszty stałe i zmienne działu administracji
  • Inwentaryzacja umów kosztowych
  • Błędy w interpretacji pozycji kosztowych
  • Polityka zapasów i inwestycji – koszty a wydatki
  • Znaczenie amortyzacji w polityce finansowej podmiotu
  • Czas w zarządzaniu kosztami
  • Efektywność zarządzania zasobami obrotowymi

Planowanie budżetu działu administracji

  • Znaczenie planowania w polityce controllingowej, czyli o co chodzi w controllingu
  • Budżetowanie wydatków administracji a strategia firmy
  • Opracowanie założeń do prognoz finansowych
  • Planowanie budżetu długookresowe

 Rozliczanie budżetu

  • Zasady analizy odchyleń od planu
  • Odsetki i zasady ich rozliczania
  • Dokumentacja dla potrzeb rozliczenia wydatków
  • Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
  • Raport kontrolno-wynikowy – sporządzanie

Ograniczenia wydatków

  • Podnoszenie efektywności finansowej działu
  • Proces controllingu w dziale kosztochłonnym
  • Możliwości wdrożenia oszczędności w dziale administracji

15.00 – Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Profesjonalne – jasno i rzeczowo prowadzone wykłady. Wiele cennych informacji i sugestii do wykorzystania.

Barbara Janczak

Energa Elektrownie Straszyn Sp. z o.o.

Szkolenie przeprowadzone merytorycznie zgodnie  z moim oczekiwaniem.

Zbigniew Skoczylas

KORONA S.A.

Interesujący program szkolenia. Bardzo merytoryczne.

Dominika Ciara

DSSE Sp. z o.o.

Zdobądź know-how, które poznało już XX firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

18—19 stycznia 2021R.

Sprawdź inne terminy szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 28/12/2020: 1 470 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 21%
Zgłoszenie od 29/12/2020: 1 870 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
•uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
•materiały szkoleniowe, certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE w niższej cenie do 28.12.2020
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
Project Manager
a.chmielewska@langas.pl
22 696 80 22

Cena: 1 870 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 470 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 31 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Inne terminy tego szkolenia

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
Zarządzanie stresem wg Wojciecha Eichelbergera
więcej
On-line Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem
więcej
On-line Biuro Zarządu od A do Z
Biuro Zarządu od A do Z
więcej
On-line Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
Zostałeś liderem zespołu i co dalej?
więcej
On-line Obowiązki instytucji związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Obowiązki instytucji związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
więcej

ZAUFAŁO NAM JUŻ 5000+ FIRM

OPINIE O NASZYCH SZKOLENIACH

Bardzo przydatne z punktu widzenia praktyki w działaniach organów spółek, zmian w przepisach i działalności Biura Zarządów.
Bogusław Bujak, PGE Elektrownia Opole S.A.

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłam. Bardzo dużo case’ów.
Wioletta Bień, Boryszew ERG S.A.

Wysoki poziom wiedzy wykładowców, organizacja i obsługa na wysokim poziomie.,
Violetta Zydlewska, BUDOPOL S.A.