1—2 lutego 2023R., SZKOLENIE ON-LINE

Office Manager Nowej Dekady

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura

Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCE

BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Korzyści:

  • poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
  • dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
  • poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera,
  • dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
  • dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
  • dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy

  • Office menedżerowie
  • Kierownicy biur
  • Kierownicy i specjaliści ds. administracji
  • Kierownicy sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program:

DZIEŃ 1/ 1  LUTEGO 2023 R.

09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: Ewa Błaszczak


Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej

  • Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
  • Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
  • Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
  • Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
  • Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
  • Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
  • Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)

Personal brand office managera

  • Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
  • Wizerunek – jakie są składowe elementy?
  • Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?

„Zwinność” office managera

  • Zwinne podejście do działania – Agile.
  • Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
  • Co możesz zlecić na zewnątrz?
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań?

Design thinking w pracy office managera

  • Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
  • Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
  • Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?


15.00
Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 2 LUTEGO 2023 R.

9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00
– Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk

Prawo umów w pracy office managera

  • Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
  • Umowa i oferta
  • Kiedy umowa zostaje zawarta?
  • Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Komparycja umowy – praca na dokumentach
  • Najważniejsze postanowienia w umowach
  • Zabezpieczenie umów – przykłady
  • Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie

Prawo pracy dla office managera

  • Mobbing i dyskryminacja w prawie pracy
  • Równe traktowanie w zatrudnieniu
  • Zawarcie umowy o pracę
  • Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Zakaz konkurencji
  • Odpowiedzialność pracowników

PPK dla office managera

  • Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
  • Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
  • Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
  • Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
  • Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK

RODO w pracy office managera

  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
  • Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
  • Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
  • Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
  • Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?


15.00
– Zakończenie szkolenia

Metody:

Szkolenie on-line

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o naszą platformę
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat

Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:

Lntium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simi

Excepturi Rem

REM REPELLAT INVENTORE

Zdobądź know-how, które poznało już 250+ firm:

Cena, termin, miejsce:

TERMIN:

1—2 lutego 2023R.

MIEJSCE SZKOLENIA:

SZKOLENIE ON-LINE

Zobacz centrum konferencyjne

CENA:

Zgłoszenie do 11/01/2023: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 11%

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat


Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca


ZAREZERWUJ MIEJSCE
100% GWARANCJI SATYSFAKCJI
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!


Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.


Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

SKONTAKTUJ SIĘ
Masz pytania?

Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00

Cena: 1 770 PLN + 23% VAT
Aktualna cena udziału:
1 570 PLN + 23% VAT
do zmiany ceny zostało 44 dni

Gwarancja:
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!

Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ

PODOBNE SZKOLENIA:

On-line Nowe prawo holdingowe
Nowe prawo holdingowe
więcej
On-line Sankcje międzynarodowe
Sankcje międzynarodowe
więcej
On-line Członek Zarządu i Rady Nadzorczej wg nowego KSH
Członek Zarządu i Rady Nadzorczej wg nowego KSH
więcej
On-line Nowelizacje w przepisach dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Nowelizacje w przepisach dla Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
więcej
On-line Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
Certyfikowany Compliance Oficer CCO1
więcej

Z NASZYCH SZKOLEŃ KORZYSTAJĄ LIDERZY RYNKU

Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura - szkolenie menedżerskie

Współczesny świat biznesu wymaga od office managerów nieustannego poszerzania kompetencji. Warunkuje to w dużej mierze sprawne funkcjonowanie całej firmy. Chcesz zoptymalizować swoje działania i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz pobudzić swoją innowacyjność? Szukasz usprawnień, które podniosą efektywność i wydajność Twojej pracy? Dołącz do nas na szkoleniu online Office Manager Nowej Dekady, na którym otrzymasz cały zbiór wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy osób zajmujących się obsługą biura i procesów administracyjnych.

Korzyści dla uczestników szkolenia Biura Zarządu

Na szkoleniu Biura Zarządu dowiesz się wszystkiego na temat przepisów z zakresu prawa umów i prawa pracy, które są istotnym elementem w pracy office managera. Porozmawiamy również o tym kogo i w jakim okresie obowiązują Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Udział w szkoleniu menedżerskim jest także doskonałą okazją, by dowiedzieć się, na jakie usprawnienia z obszaru digital warto zdecydować się w swojej pracy oraz, które z nich mogą okazać się pomocne w rozwiązywaniu problemów. Od naszego eksperta otrzymasz także cenne wskazówki odnośnie tego, jak budować współpracę z managerami. Szkolenie Biura Zarządu da Ci również szansę, by poznać najważniejsze praktyki RODO w kontekście pracy Office Managera.

Chcesz wiedzieć więcej na temat skutecznego przywództwa we współczesnym świecie biznesu? Zajrzyj do tego artykułu i poznaj cztery trendy przywództwa, którymi podążają odnoszący sukcesy menedżerowie.

Dla kogo jest szkolenie menedżerskie?

Szkolenie menedżerskie w formie online adresowane jest przede wszystkim do:

  • office menedżerów,
  • kierowników biur,
  • kierowników i specjalistów ds. administracji,
  • kierowników sekretariatów,
  • osób odpowiedzialnych za koordynację pracy biura.

Program szkolenia online

Program szkolenia dla menedżerów to kompleksowe kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób sprawujących stanowiska związane obsługą biura i procesów biurowych. W programie szkolenia online wyodrębniono kilka głównych bloków tematycznych:

  • Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
  • Personal brand office managera
  • „Zwinność” office managera
  • Design thinking w pracy office managera
  • Prawo umów w pracy office managera
  • Prawo pracy dla office managera
  • PPK dla office managera
  • RODO w pracy office managera
  • Sprawdź również pozostałe nasze szkolenia i konferencje!

    Szkolenia i konferencje - Langas Group!