Office Manager Nowej Dekady
Najnowsze trendy i wyzwania w obsłudze biura
Pobierz Broszurę ZAREZERWUJ MIEJSCEBIURO ZARZĄDU
Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.
Korzyści:
- dostaniesz wskazówki jak wdrożyć zwinne podejście (agile) w Twojej codziennej pracy,
- dowiesz się, które narzędzia design thinking mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów,
- dowiesz się jak sobie radzić z wyzwaniami komunikacji zdalnej,
- dostaniesz wskazówki, jak zadbać o personal branding,
- poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
- dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
- poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie pracy office managera.
Uczestnicy
- Office menedżerowie
- Kierownicy biur
- Kierownicy i specjaliści ds. administracji
- Kierownicy sekretariatów
- Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura
Program:
DZIEŃ 1/ 14 LIPCA 2022 R.
09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: Ewa Błaszczak
Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
- Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
- Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
- Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
- Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
- Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
- Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
- Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
- Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)
Personal brand office managera
- Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
- Wizerunek – jakie są składowe elementy?
- Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?
„Zwinność” office managera
- Zwinne podejście do działania – Agile.
- Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
- Co możesz zlecić na zewnątrz?
- Jak radzić sobie z natłokiem zadań?
Design thinking w pracy office managera
- Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
- Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
- Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?
15.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 15 LIPCA 2022 R.
9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: mec. Romana Pietruk
Prawo umów w pracy office managera
- Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
- Umowa i oferta
- Kiedy umowa zostaje zawarta?
- Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
- Komparycja umowy – praca na dokumentach
- Najważniejsze postanowienia w umowach
- Zabezpieczenie umów – przykłady
- Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie
Prawo pracy dla office managera
- Mobbing i dyskryminacja w prawie pracy
- Równe traktowanie w zatrudnieniu
- Zawarcie umowy o pracę
- Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
- Obowiązki pracodawcy i pracownika
- Zakaz konkurencji
- Odpowiedzialność pracowników
PPK dla office managera
- Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
- Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
- Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
- Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
- Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK
RODO w pracy office managera
- Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
- Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
- Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
- Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
- Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
- Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?
15.00 – Zakończenie szkolenia
Metody:
Szkolenie on-line
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o naszą platformę
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo, poprzez czat
Sprawdź, za co uczestnicy cenią to szkolenie:
Lntium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simiest eum laudantium accusantium qui voluptatum. Facilis sapiente voluptatem quam simi
Cena, termin, miejsce:
TERMIN:
14—15 lipca 2022R.
MIEJSCE SZKOLENIA:
SZKOLENIE ON-LINE
Zobacz centrum konferencyjneCENA:
Zgłoszenie do 23/06/2022: 1 570 PLN + 23% VAT - Obniżasz koszt o 11%
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe
certyfikat
Uwagi:
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację:
“Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rozwijaj kompetencje bez ryzyka!
Skorzystaj ze 100% gwarancji satysfakcji – jeżeli w ciągu 2 pierwszych godzin szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, możesz po prostu oddać materiały szkoleniowe na stanowisku obsługi klienta, a otrzymasz całkowity zwrot kosztu szkolenia.
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00
Masz pytania?
Anna Chmielewska
project manager
a.chmielewska@langas.pl
+48 22 355 24 00
Aktualna cena udziału:
1 770 PLN + 23% VAT
100% gwarancji zadowolenia– otrzymasz zwrot kosztu szkolenia, jeśli zrezygnujesz z udziału w ciągu pierwszych 2 godzin szkolenia!
Potrzebujesz zorganizować to szkolenie jako zamknięte? Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ